Page 83 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Dec 2010, 11:53
by emsinjsh
jāliek Osram hight breaker PLUS
ir pārbaudīts uz sieras kurai tiešām gaismas ir tirsā, ar osramiem ir viss

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Dec 2010, 14:51
by jaaniss
nezinu kur, bet var lēcas un iespējams citus lukturus iztīrīt- efekts esot pat ļoti labs.
tam pašam a6 c4, ka esot sliktas gaismas, pēc tīrīšanas ceļu apgaismo kā vajag.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Dec 2010, 15:20
by DimanC
jaaniss wrote:nezinu kur, bet var lēcas un iespējams citus lukturus iztīrīt- efekts esot pat ļoti labs.
tam pašam a6 c4, ka esot sliktas gaismas, pēc tīrīšanas ceļu apgaismo kā vajag.
tukšpļūtis. ko Tu tur sačakarētam reflektoram notīrīsi/iztīrīsi?
ParaTr00per wrote:[...]foriem ir cita probleema - neorig lukturu nepieejamiiba. jauni orig sheit lv maxaa 231ls/gab, attieciigi ja tam lukturim ir veel vesels stikls, tos neviens nemaina, tik sprauzh iekshaa vienalga ko, lai kompenseetu
pa 10 gadiem nosuubeejusho reflektoru...

p.s. dažiem zināmais SIA Angārs piedāvā atjaunot reflektorus. treknajos gados cipars bija 20..25 Ls par 1 reflektoru + luktura izjaukšana/salikšana. Ja mašīnai tuvie/tālie atsevišķos reflektoros, tad sotaks kā minimums, lai atdzīvinātu reflektorus.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Dec 2010, 16:51
by ParaTr00per
DimanC wrote:p.s. dažiem zināmais SIA Angārs piedāvā atjaunot reflektorus. treknajos gados cipars bija 20..25 Ls par 1 reflektoru + luktura izjaukšana/salikšana. Ja mašīnai tuvie/tālie atsevišķos reflektoros, tad sotaks kā minimums, lai atdzīvinātu reflektorus.
hvz... es to aarsteeju ar jauniem Depo lukturiem pa 6.50ls/gab uz katru TA un nemociijos

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 15:00
by emsinjsh
kas varētu būt pa vainu strāujāk laižot sajūgu ir tāds kā cirtiens aizmugurējā daļā, mašīna audi coupe quatrro??
mierīgi laižot vaļā nekādas skaņas un sitieni nav....
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 15:10
by KaarlisZ
emsinjsh wrote:kas varētu būt pa vainu strāujāk laižot sajūgu ir tāds kā cirtiens aizmugurējā daļā, mašīna audi coupe quatrro??
mierīgi laižot vaļā nekādas skaņas un sitieni nav....
lufte aizmugures reduktorā, precīzāk tā satelītos

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 15:11
by emsinjsh
KaarlisZ wrote:emsinjsh wrote:kas varētu būt pa vainu strāujāk laižot sajūgu ir tāds kā cirtiens aizmugurējā daļā, mašīna audi coupe quatrro??
mierīgi laižot vaļā nekādas skaņas un sitieni nav....
lufte aizmugures reduktorā, precīzāk tā satelītos

tā ir mirstamā kaite vai nē?? no Audi neko nesaprotu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 15:14
by Rihy
Man audi ar ir tāpatās

Fordam laikam nav tā lufte, ja nu pavisam pavisam minimāla.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 15:19
by KaarlisZ
KaarlisZ wrote:emsinjsh wrote:kas varētu būt pa vainu strāujāk laižot sajūgu ir tāds kā cirtiens aizmugurējā daļā, mašīna audi coupe quatrro??
mierīgi laižot vaļā nekādas skaņas un sitieni nav....
lufte aizmugures reduktorā, precīzāk tā satelītos

te principā nav starpības-Audi vai kāds cits drapaks
ja nav LSD un līdzīgi-uzbūve visiem praktiski vienāda un parasti sadilst mazie zobratiņi un ass uz kuras tie griežas (braucot taisni, pie vienāda riepu izmēra tie negriežas)
vienkārši ir sadilis viss tur iekšā, visticamāk jau no krāmēšanas pa trasi vai stāvlaukumiem

sliktākajā gadījumā ir izmuļļāti caurumi reduktorā, kur nāk iekšā tā asīte
gan jau ka brauksi, kamēr juks, ja nebūs slinkums remontēt

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Dec 2010, 16:25
by emsinjsh
skaidrs, paldies par info

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2010, 23:32
by binladens
Kāds zin ko var iepūst iesmērēt ieziest noziest apliet ap svecēm, lai vieglāk izskrūvēt, atslēgu pa 1.19 jau novērpu (plastmasas ručku), tagad dabūju prof ar vorotņiku muciņ type, tagad otra problēma, šito es nesalauzīšu, bet izlauzt vītni vai ko vēl stulbāku arī izdarīt negribas...., kak raz derētu nomainīt tās sveces. WD-40 izmēģināts efekts nekāds, any other ideas?, deiceri un šitādas hui*** kautko dod??

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2010, 23:39
by laurisko
binladens wrote:Kāds zin ko var iepūst iesmērēt ieziest noziest apliet ap svecēm, lai vieglāk izskrūvēt, atslēgu pa 1.19 jau novērpu (plastmasas ručku), tagad dabūju prof ar vorotņiku muciņ type, tagad otra problēma, šito es nesalauzīšu, bet izlauzt vītni vai ko vēl stulbāku arī izdarīt negribas...., kak raz derētu nomainīt tās sveces. WD-40 izmēģināts efekts nekāds, any other ideas?, deiceri un šitādas hui*** kautko dod??

Pamēģini mainīt sveces siltam motoram!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Dec 2010, 23:41
by GirtzB
Alien wrote:ParaTr00per wrote:
ir redzeeti xenoneeti bembji, auzhi, volvo, seati, mitsuki, mazdas, [ievieto sheit sev visas zinaamaas auto markas]. vai tad shiem ir slikti ar gaismaam?
E34 ir dirsā ar gaismām (principā visiem veciem lēcu lukturiem nav gaismas)
VW zem 2000 gada ar nekas labs nav
Agniz wrote:Alien wrote:E34 ir dirsā ar gaismām (principā visiem veciem lēcu lukturiem nav gaismas)
+1 par e34

kad tāds bija, tumsā p****ā visur braucu ar tālajiem

tikpat labi tuvo gaismu vietā viņam uz kapota varētu svecīti uzlikt, efekts būtu tieši tāds pats

lameri jūs esat, dajebkuram bmw var nopirkt jaunus lukturus vai lukturu stiklus un viss būs perfekti bez dajebkāda xenona.
p.s. ir pārbaudīts uz veca lēcu lukturu e36, jauni stikli + spuldzes(lētās narvas pie tam) = 40ls un perfektas gaismas...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 00:37
by binladens
tur tā lieta ka uz silta mēģināju jau- nelīdz..., rīt būs izšķirošā diena pabraukšu nolikšu pie mājas ja nu kas

, lai vismaz pie mājas ir ja somethen goes wrong

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 01:35
by Martinss
Cik liela iespēja, ka autiņš varētu nelekt sveču dēļ šitajā aukstumā? Runa ir par 2.9 skorpi ar gāzi, pirmstam ar benzīnu tā nevienmērīgi esot strādājis, tagad nelecot vispār. Un ja tā ir sveču vaina, tad vai mainītu kaut ko ja tās sveces izskrūvētu, notīrītu, sasildītu, ieskrūvētu un tad šķiļtu klāt? Vai arī vienkāršāk to auto iedzīt būtu kaut kur siltumā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 03:34
by Andis
Martinss wrote:Cik liela iespēja, ka autiņš varētu nelekt sveču dēļ šitajā aukstumā? Runa ir par 2.9 skorpi ar gāzi, pirmstam ar benzīnu tā nevienmērīgi esot strādājis, tagad nelecot vispār. Un ja tā ir sveču vaina, tad vai mainītu kaut ko ja tās sveces izskrūvētu, notīrītu, sasildītu, ieskrūvētu un tad šķiļtu klāt? Vai arī vienkāršāk to auto iedzīt būtu kaut kur siltumā?
Tik grūti ir pēc zāģēšanas izskrūvēt to sveci un paskatīties ir slapja vai nav?
Pamēģini ievilkt, degkamera pie šitiem mīnusiem auksta, degviela sūdīgāk tvaiko - "pārlejās".
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 03:36
by Melnais
Martinss wrote:Cik liela iespēja, ka autiņš varētu nelekt sveču dēļ šitajā aukstumā? Runa ir par 2.9 skorpi ar gāzi, pirmstam ar benzīnu tā nevienmērīgi esot strādājis, tagad nelecot vispār. Un ja tā ir sveču vaina, tad vai mainītu kaut ko ja tās sveces izskrūvētu, notīrītu, sasildītu, ieskrūvētu un tad šķiļtu klāt? Vai arī vienkāršāk to auto iedzīt būtu kaut kur siltumā?
Nu tak izņem vienu sveci, pieliec svečvadu un turot sveci pie motora bloka, jāmēķina piešķilt, redzesi - ir vai nav dzirstele. Tas būtu pirmais, ko darīt... Tālāk - vajag tik rakties, ja pašam gribās to visu dabūt kārtībā.
Vispār, es tavā vietās, kā ford pazinējs, sen jau būtu izpīpējis to EFI sistēmu un pats racies iekšā. Veca tā tehnika, viskautkas var būt tur bijis vai noticis. Nedomāju, ka tieši - grādi ir pie vainas, ka nelec un pirmstam ir nevienmērīgi strādājis.

Vispār, moš kautkā zarā ierauju, nāk miegs un viss poo.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 11:28
by laurisko
Kārtejais sašautais MAF

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 11:44
by Martinss
Andi, automāts, ievilkšana atkrīt, to būtu darījis pašu pirmo. Laurisko, var nebūt arī mafs, jo tiem dzinējiem arī nāca mapi, tik nezinu kurā gadā tur tas viss mainījās.

Enīvēj, es vot domāju, ir jēga tādu vispār braukt skatīties un mēģināt šķilt klāt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 06 Dec 2010, 11:49
by iz
Martinss wrote:Andi, automāts, ievilkšana atkrīt, to būtu darījis pašu pirmo. Laurisko, var nebūt arī mafs, jo tiem dzinējiem arī nāca mapi, tik nezinu kurā gadā tur tas viss mainījās.

Enīvēj, es vot domāju, ir jēga tādu vispār braukt skatīties un mēģināt šķilt klāt?

svecēs var būt vaina, sīkajam pagājuš ziemu ar neleca, kā nomainīja sveces tā viss bija gerai.