Page 81 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 23 Nov 2010, 14:46
by DimanC
howitzer wrote:HAAAALLLPP!!!!
Ērzelim (E34) pazuda pakaļējā loga apsildes extra!!!
Vajag salabot, savādāk sals rokas, stumjot ārā no kupenām!
Šim ir kādas raksturīgākās "vājās vietas", kur meklēt problēmu??
sāc ar elementārāko - drošinātāju un slēdzi pārbaudīju?
man ar bembjiem saskarsme nav bijusi, bet ar to vienu e3kautko, ar ko sanāca braukt, tam naturāli slēdzis krita ārā no savas vietas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 23 Nov 2010, 15:18
by howitzer
DimanC wrote:howitzer wrote:HAAAALLLPP!!!!
Ērzelim (E34) pazuda pakaļējā loga apsildes extra!!!
Vajag salabot, savādāk sals rokas, stumjot ārā no kupenām!
Šim ir kādas raksturīgākās "vājās vietas", kur meklēt problēmu??
sāc ar elementārāko - drošinātāju un slēdzi pārbaudīju?
man ar bembjiem saskarsme nav bijusi, bet ar to vienu e3kautko, ar ko sanāca braukt, tam naturāli slēdzis krita ārā no savas vietas.
Slēdzis ir ok, kā arī slēdža pogas apgaismojums iedegas, kad tas tiek ieslēgts.
Paldies, pilnīgi aizmirsu par drošekli, izčekošu to.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 25 Nov 2010, 16:51
by Lambertino
howitzer wrote:
Slēdzis ir ok,
kā arī slēdža pogas apgaismojums iedegas, kad tas tiek ieslēgts.
Paldies, pilnīgi aizmirsu par drošekli, izčekošu to.

tas nenozīmē, ka viņa strādā

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 25 Nov 2010, 23:48
by Janx
Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 00:06
by dzejnieks
Janx wrote:Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Es arī šorīt pirmajā līkumā aizgāju šķērsām, jo rocene biku neatlaida

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 00:48
by Martinss
Kas varētu būt par iemeslu, ka stūre griežās nedaudz pasmagi? Stūres pastuža eļļa veca? Sūknis mirstošs? Pelēkajam fordam griežās diezgan vieglāk par zilo.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 00:49
by Focus
Martinss wrote:Kas varētu būt par iemeslu, ka stūre griežās nedaudz pasmagi? Stūres pastuža eļļa veca? Sūknis mirstošs? Pelēkajam fordam griežās diezgan vieglāk par zilo.

aukstumaa paliek bieza.. moš janomaina
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 00:50
by Martinss
Jau pirms aukstuma tāda štelle bija. Kā tas šķidrums vecais vispār tiek likvidēts no sistēmas pilnībā? Caur kaut kādu skrūvi reikā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 00:57
by Focus
moš suuknis nešance labi?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 01:02
by Martinss
Moš arī, bet šķidrumu laikam būs lētāk pamēģināt nomainīt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 01:04
by spiegs
Kādi varētu būt iemesli ka e30 pečka nestrādā ?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 01:05
by karlisbe
spiegs wrote:Kādi varētu būt iemesli ka e30 pečka nestrādā ?
kaut kas saplīsis

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 01:13
by ImI
dzejnieks wrote:Janx wrote:Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Es arī šorīt pirmajā līkumā aizgāju šķērsām, jo rocene biku neatlaida

NELIETOJIET ROCENI. ARI PARKOJOTIES NELIETOJIET.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 01:42
by Andis
ImI wrote:dzejnieks wrote:Janx wrote:Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Es arī šorīt pirmajā līkumā aizgāju šķērsām, jo rocene biku neatlaida

NELIETOJIET ROCENI. ARI PARKOJOTIES NELIETOJIET.
Imi, ej [censored]!

Tev vēl metinās tavs parketnieks.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 11:14
by ramex
spiegs wrote:Kādi varētu būt iemesli ka e30 pečka nestrādā ?
tosols pietiek

?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 11:29
by rixis
ImI wrote:dzejnieks wrote:Janx wrote:Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Es arī šorīt pirmajā līkumā aizgāju šķērsām, jo rocene biku neatlaida

NELIETOJIET ROCENI. ARI PARKOJOTIES NELIETOJIET.
kpc nelietot?
visu pagājušo ziemu nolietoju..nekādu problēmu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 11:32
by ramex
rixis wrote:ImI wrote:dzejnieks wrote:Janx wrote:Kādi būtu ieteikumi lai ziemā rokas bremzes trose nesasaltu? Varbūt ir kas speciāli tam izdomāts?
Šodien jau dabuju nočakarēties lai dabūtu vaļā.

Es arī šorīt pirmajā līkumā aizgāju šķērsām, jo rocene biku neatlaida

NELIETOJIET ROCENI. ARI PARKOJOTIES NELIETOJIET.
kpc nelietot?
visu pagājušo ziemu nolietoju..nekādu problēmu

vovo jociigs cilveeks, vajag uudeni no rocenes troseem izzliet

ta neiesals
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Nov 2010, 15:49
by karlisbe
kur var noregulēt lampas un cik tas maksā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Nov 2010, 01:49
by ImI
Reinis_m wrote:1. Kā varēja pārbaudīt kvēlsveces? (bija tur kaut kas ar pretestību)
2. Pie cik grādiem vasaras dīzelis sāk beigt normāli funkcionēt?
filtrs aizkjep pie ap -5°C ... laboratorijas apstakljos ta temperatura bija zemaaka ..
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Nov 2010, 08:59
by frenkers
Kur mans posts palika?
