Jauztaisa pedējasi apdeits pirms metināšanas apdeitiem.

Nekas naudz nav noticis, jo organisms bija švaks un pēc katra garāžas apmeklējuma apslimu. Tan nu sakam. Pēc motortelpas izkrāsošanas, saku cīnīeties ar rūsu. Izāģēju āra sanu paneli, lai redzētu briesmas.

Viena vieta pat bija 1cm bieza spakteles kārta.
Pēc tas dienas apslimu un negāju uz garāžāu. Centos visu darīt, ko es varu izdarīt istaba. Nepatika man, ka salons ir raibs. (šortsifts zils, sturei uzraksti dzelteni un spidometra adatas orandžas) Tapec nokrāsoju sortšiftu dzeltenu un spidometra adatas arī.
http://content10-foto.inbox.lv/albums/v ... 1419422337
Tad pieķeros lukturiem kurus izjaucu. Priekšejiem nomazgaju stiklu un satīriju reflektoru. Tagad ir kā jauni. Izbrīnija refelektora cietums, jo švikas nevilkas viņā (golfam un fiatam gan skrpejas ļoti)
Un arī aizmugurējos. Vel tik jāsapulē. (vel nav sapulēti un atjaunoti reflektori)
Tā ka taisīšu tadu maziņu
wire tuck, jāsakarto vadi ta, lai viņi mazāk acīs radas.
Tad brīvdienas beidzot izstūmu viņu no garāžas āra. Lai rūsa paelpo svaigu gaisu.
Tad piemēriju stock izpūteju. Gala tik jāpiemetina 76mm caurule un janopūš matēti melns. Būs vismaz ar ko TA iet un pēc TA viņam iekšas raušu ara un metināsu taisno cauruli, un sakapāšu vati.
Un arī sedziņa, lai aukstajos ziemas vakaros nebūtu viņam auksts.
Tad saku atvieglināt virsbūvi no nevajadzīgam lietām.
Ar
Variable
Timing and Lift
Electronic
Control palīdzibu, tika izgriezts stikls.
Izardiju pilnība tukšu salonu. Atpakaļ salikt būs interesanti. Manuālis būs mans draugs.
And some ramdom shit.
Tad atkal bija maza pauzīte starpa un atsāku pieķerties rūsas atbrīvošanai. Sāku cīnīties ar rūsu, kas ir salona. Paldies dievam, ka viņa ir maz un tik virspusēja. Vienā pusē viņa jau izslīpēta. Otraja puse viņa ir tajā pašā vieta, bet bišk mazāk.
Rūsa izslīpēta, nokrāsota ar aktīvo grunti un pēc tam ar parasto grunti. Pirmo reizi stradaju ar šādu slīpejamo ripu un ir labs.
Un arī nourbu nost sāna paneli pa visam. Paslīpētas rūsas vieta, bet secināju, ka būs jāiegadajas smilšu strukas pistole. Netiek klāt visur kur vajag.
Tad no lietotāja Weber dabūju šadu smilšojamo aparatu, bet nekas nesanāca.
http://www.hct.lv/images/Pneimo/Smilsu% ... erices.jpg
Tad donora sanu paneli aturbu no nevajadzīgajam lietam, lai būtu pliks bleķis Čivikam.
Tad viens cits čoms piedavaja šadu smilšu pistoli un ar šo jau kkas sanāca.
http://m-craft.lv/images/items/bL1thgFP2q1.jpg
Atkal bija maza pauzīte darbos, bet šonedēļ atsāku kko darīt. Ta ka biju visu atzāģējis vaļā, ka tieku klāt rūsai, tā ar tika
drāzta ar drāšu birstem, smilšu strūklu un pēc tam ar smilšpapīru. Visu perfekti iztīrīt nevar, tapēc tika iegādāts pēc ieteikuma RUST-OFF rūsas parveidotājs.
Tad nu labam sānam rūsas nav, ķēros klāt otraja puse. No arpuses domāju, ka tas sans būs mazak rūsejis. Bet nu tā pat vien papujis ir, kaut nav bijis sists. Nācas pat izgriezt āra pusi sliekšņa apakšdaļu, jo dažas vietas skruvgrieznis dūras cauri.
Tad atkal saku slīpēties ar drāšu birsti un fleksēt āra metālu, kas kraukšķ kā čipsi.
Šķiet, pretīgāka lieta par slīpēsanu nav. Viss vienos putekļos. Plaušas pilnas ar rūsas putekļiem. :mrgreen:
Vienu daļu slieksni jau satīriju no rūsas un sasmēreju ar RUST-OFF. Šadi ar atstāju un šodienas darbus beidzu.
Tad vel iegādajos 60mm droseli no H22A5 prelūdes motora. Tiks likta virsu uz D16Z6 kolektoru, kas ir resnāks par manu D15B7. Lai no droseles būtu arī jēga, ar vīli būs jāpalielina kolektoram caurums.
Atnāca vel divas paciņas ar šeibām motortelpai. Tagad ir 16 zelta krāsas šeibas un 8. melnas. Jānoperk tik citas seškantes, jo šīs China mīkstais metāls.
Un siltuma avots. Ar mīlestību tik nepietiek.
P.S Tagad stock izpūtejs vairak nav. Honda bez termosa, nav Honda! Tapēc viena Hondiste no Ventspils, atbrīvoja mani no viņa.
P.S.S Vajadzētu dabūtu uz Ventspili kārbu no Jelgavas.