Page 9 of 19
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Aug 2014, 19:57
by ttd
Hancels wrote:Kārlis piemēram jau ir izdomājis ko darīt ar Egīla lamatisko E30!
Nu tas vismaz būtu tas, ko darīt, lai neaizlaistu zudībā vēl pieņemamu eksemplāru.
Protams, nerunāju par tāda veida krāsošanu. Ar to var ieraut tikai dziļi lauciskā zarā.
Vot tās Sierras, e36 utml miskastes var triekt pret stabiem cik uziet.
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Aug 2014, 22:43
by kars
Ch. wrote:ttd wrote:pinpis esi sapisīsi normālu prefiņu

ja izlemšu, ka tam auto būs dzīvot, tad jau protams viss liksies kopā (tikai, ar sūdīgākā stāvoklī esošiem bamperiem, salonu utt). Un šodien dzima inčīga ideja par auto pārkrāsošanu :80eur_krāsojums: :fetka: :jāzin_pareizie_baloniņi:
Man dāčā mētājās 1 pilns Delphin Metallic (184) krāsas baloniņš, bija paredzēts durvis nopūst, varu kkad atdot komplektā ar īsajām skrūvēm ja vajag vēl

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Aug 2014, 22:52
by kars
ttd wrote:Hancels wrote:twinturbodizelis drošvien bija domajis par balto e30 sapišanu dēļ ne oem motora! :dahvz:
nononono. Dzinēja swapam piekrītu un atbalstu. Nepatīk tas, ka delfīns tiktu safists galīgi, jo izskatās pavisam taisns. Drīzāk samet bamperus(kaut sūdīgākus) un visu atpakaļ, ieswapo baltajā dzinēju nshit, iemet te m20b20 un pārdod pa tik, cik nopirki. Vai atstāj ziemai, bet ne gluži ar mērķi iestādīt priedēs.
GG., tas būris izskatās vēl labs priekš E30.
P.s. - par pārkrāsošanu - baloniņi kosmosu maksā. Nopērc pa ~25 euro 1l akrila krāsu(dec acryl or smth) un nomauc visu auto.

Retums ir tas ka oem priekšejie spārni abi ir ļoti labā kondīcijā, tos ir ļoti grūti dabūt šobrīd, jumts ir labs, kapots ir labs mīnus sapistā laka, jo vajadzeja pie mīnus -10 grādiem likvidēt no homo bmw artcar sporta krāsojumu, lai kaimiņi nepadomā ka es esmu mainijis orientāciju
+ es vēl iedevu šofera durvis līdz bez rūsas vajadzīgajā krāsā, vienīgi nav hormline, ā un fartuks vēl ir normāls.
P.s baloniņi nemaksā kosmosu, 8euro 1 balons + laka arī ~8 euro, ja ir skills labi sagatavot, tad var arī ar baloniņiem nokrāsot tīri labi :mighty car mods:
Domāju kāds entuziasts kam metināmais aparāts nav svešs varētu diezgan easy pacelt šo kuzavu ielikt m20 un dabūt VS statusu

jo šamam šogad palika precīzi 30 gadi
rekur līdzīgs bēdu brālis tika pacelts
http://www.e30.lv/showthread.php?2772-E ... olor-works
Tā kā Ch varbūt joka pēc iemet sludinājumu tajā pašā e30.lv, varbūt kādam interesē tā bundža

Re: Ch: 318i e30
Posted: 30 Aug 2014, 01:53
by Ch.
Nu jāskatās. Jānočeko kas paliks pāri, kad noravēšu visu ko vajag un vadoties pēc tā un iespējamajām izmaksām skatīšos ko ar viņu darīt. Tolmetā it kā būtu stulbi nodot tādu, jo pa lielam, izņemot grīdu auto tiešam ir taisns un labs. Kuzavs imho krietni labāks kā manam ex e36.
Uz doto brīdi reālākais šķiet sametināt visu kas ir metināms un noņemtās daļas aizstāt ar daļām no baltā un maukt pašam tālāk. Mozh beidzot īstenot savas perversās stance fantāzijas.
kars wrote:Ch. wrote:ttd wrote:pinpis esi sapisīsi normālu prefiņu

ja izlemšu, ka tam auto būs dzīvot, tad jau protams viss liksies kopā (tikai, ar sūdīgākā stāvoklī esošiem bamperiem, salonu utt). Un šodien dzima inčīga ideja par auto pārkrāsošanu :80eur_krāsojums: :fetka: :jāzin_pareizie_baloniņi:
Man dāčā mētājās 1 pilns Delphin Metallic (184) krāsas baloniņš, bija paredzēts durvis nopūst, varu kkad atdot komplektā ar īsajām skrūvēm ja vajag vēl

Jū, tas var noderēt.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 30 Aug 2014, 11:28
by AtmoBenzin
Nu ja jau visi, tad es arī uzrakstīšu, ko es domāju:
Oh wow, sūds ar grīdu, bet tas grabažnieks un sliekšņi arī izskatās diezgan bēdīgi.
Es gan ar to nesaku, ka jādod tolmetā, galu galā cilvēki ceļ arī vēl bēdīgākus eksemplārus.
Es sāktu ar to, ja vien jau neesi vēl to izdarijis, ka nomērītu priekšējās glāzes:
Tas vai tur ir tie 1002mm(+/-0.5cm) vai arī nav ir galvenais rādītājs par to cik sagurusi ir e30 bundža.
Tad ja tur ir, tad vismaz kaut vai trases aparāts sanāk. Tad ja tur pietrūkst 3-5cm, tad nopietns resto mēģinājums būs pilnīgi DDM, tad izņem atsperes, uzliec uz diskiem un šļūc pa asfaltu kamēr beņķis ķerās bedrēs.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 31 Aug 2014, 23:13
by ER.
Ch. wrote:ttd wrote:pinpis esi sapisīsi normālu prefiņu

ja izlemšu, ka tam auto būs dzīvot, tad jau protams viss liksies kopā (tikai, ar sūdīgākā stāvoklī esošiem bamperiem, salonu utt). Un šodien dzima inčīga ideja par auto pārkrāsošanu :80eur_krāsojums: :fetka: :jāzin_pareizie_baloniņi:
Sorry, bet šī ir viena no stulbākajām idejām kāda tev ir bijusi - preface tricāru krāsot ar baloniņu. Sevišķi zinot tavas iespējas.
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 01:47
by Ch.
BĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒĒIDZOT baltais rūc un ir braucams!! Prieka pilnas bikses!
Par gatavu viņu vēl nesauktu, jo vēl ir ļoti daudzi kasjaki. Sākot ar bezbloķa reduktoru beidzot ar vibrējošu kardānu :fretka_dod_pieci:
Un tā interesanti sanāca, ka pirmais testdraivs bija brauciens uz skati!
Skatē kopumā gāja labi - trīs divnieki un viens vieninieks.
2nieki par neatļautu pārbūvi, felksētām aizmugures atsperēm un vienu šaru. 1ninieks par eļļas noplūdi (gar skrūvi laiž garām).
Braucot uz skati ar auto uzvedos kā ar jēlu olu un tad pamazām pamazām debilizēju braukšanas manieri līdz brīdim kad visu vakaru pavadīju nēsājoties šurpu turpu.
Par iespaidiem - ja agrāk ar 2.8 e30 katrs paātrinājums izraisīja smaidu, tad tagad tās emocijas varētu raksturot kā bailes.

Pirmo reizi ir auto, kam pirmajos četros pārnesumos ir lielas problēmas griezes momentu neiztērēt bezjēdzīgā gumijas kūpināšanā
Tagad plāns ir šajā vīkendā testa režīmā pavizināties un piefiksēt visus kasjakus, lai pa ziemu visu sačubinātu un pavasarī pienācīgi ūututututuūūūūūūūūtuūūūūūū.
Un lai nav tukša muldēšana, reku draņķīgs instasnaps stāvot rindā uz skati:

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 03:58
by Volfsburgs
Vajag video ar paatrinajumu.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 04:50
by SpaceCowboy
Eeeees pis blya!!! Pēc šodienas izbrauciena sirņikam jāliek vismaz 2.9! Tavs hulis izmainīja Manu dzīvi!

Aa, un forši, ka purns tagad nosēdās zemāk

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 08:38
by Ch.
SpaceCowboy wrote:Eeeees pis blya!!! Pēc šodienas izbrauciena sirņikam jāliek vismaz 2.9! Tavs hulis izmainīja Manu dzīvi!

Aa, un forši, ka purns tagad nosēdās zemāk

hah. bet sanāca rēcīgi
un jāa, par purna nosēšānos prieks. Tagad attālums no arkas līdz diskam gan priekša gan aizmugurē ir +/- vienāds. Ņemot vērā kartera novietojumu, zemāk nekas vairs netiks laists.

Vismaz ne pagaidām.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 11:12
by gruzs
Varēja kāda bilde no procesa arī būt, bet tā viss

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 17:44
by Abit e30
kāda tev attiecība redaktatoram?

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 17:59
by Ch.
Abit e30 wrote:kāda tev attiecība redaktatoram?

Kkas ļoti iiss. Varetu but 4.xx. No pirmaa roba jega nekāda.
Tagad slinkums guugleet bet reduktors joprojam stav no 318 automaata. Garažā gaida bloķis lielajā korpusā ar attiecibu 3.45

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 18:22
by *Sicram
uzkaucināt var ar šito ten ?
edit
a šitāds tev būs ?

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 18:57
by Ch.
Māārtsi, airbox'u labprāt uzliktu.

Ziemassvētki nāk un tā...
Šodien mēģināju kko filmēt, bet beigās nekas jēdzīgs nesanāca dēļ pamatīgām saķeres problēmām un centieniem noturēt to auto taisni
otrais un trešais robs. Pa lielam saķere parādījās tikai pie 0:13 iemetot ceturtajā.
» Skatīties Youtube
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 18:59
by Ch.
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 18:59
by *Sicram
sajūgs neslīd ? vai arī tu noslidināji sajūgu ar pedāli ?
edit
un ko tas aķis maina, ka ir tur kur ir tagad ?
ķip mega sportiskāk un BAIGAIS izsvarojums ?
Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 19:03
by Ch.
*Sicram wrote:sajūgs neslīd ? vai arī tu noslidināji sajūgu ar pedāli ?
edit
un ko tas aķis maina, ka ir tur kur ir tagad ?
ķip mega sportiskāk un BAIGAIS izsvarojums ?
Sajūgs neslīd un pats neko neslidināju - tajā brīdī slīd riepas

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 19:08
by Nixon
Diezgan ātri dabūji pie dzīvības.
Es pie plāniem pieliktu arī vadu kasti kautkā paslēpt, jo tagad baigi lec acīs.

Re: Ch: 318i e30
Posted: 29 Nov 2014, 19:11
by Ch.
Nixon wrote:Diezgan ātri dabūji pie dzīvības.
Es pie plāniem pieliktu arī vadu kasti kautkā paslēpt, jo tagad baigi lec acīs.

Jāa ar to kkas ir jādomā. Vispār motortelpa jāsakopj. Sākumā biju domājis visu smuki samazgāt, likt jaunus bačokus utt, bet tad man aizdegās dibens un visu vajadzēja paspēt šosezon. Beigās ne šis ne tas, jo sezona pirmdien beidzās
