facex wrote:dotie: 1.atmo karburator motors EF12 (subaru justy)
2.Legacy twin turbo mazā turbīna
jāsavieno: 1+2
ir skaidrs, ka: atmo karbulis nepanesot darbu zem spiediena...
jāmeklē turbo motoru karburatori, piemēram renault 5 gt karbulis solex 32 dis... vizuāli neko daudz neatšķiras no solex 32 pbic... kurš ir atmo motoram
kur ir tā galvenā atškirība tīri principiāli? pagaidām tikai ir izpētīts, ka dis ir lielāks kanāls gaisam uz pludiņkameru... parastajiem karbuļiem sīks urbums
nu es jau teiktu, ka to toch nevajag, bet ja nu tu to esi noleemis noskaidrot ar personiigo pieredzi tad:
1) parastais vakuum karbuuzis turbiinai iesuukshanas pusee. IMHO elegants pashnaaviibas veids.

bet runaa, ka straadaa. taa tika taisiiti pirmie turbo dzineeji. nav probleemas ar degmaisiijumu, bet ir probleemas ar strauji aiztaisiitu droseljvaarstu - turbiina inerces deelj uztaisa smuku vakuumu starp karbuuzha droseli un turbiinu, raujot pat bliives aaraa...
2) speciaals "turbokarbuuzis", kuram spiedienu dzen cauri un kursh "zina" ar kaadu spiedienu tiek puusts gaiss (parasts karbuuzis darbojas uz venturi principu un juut tikai spiedienu starpiibu) un kompensee degvielas daudzumu ar degvielas spiedienu. karoche "melnaa kaste", kas daargi maxaa.
manupraat iipashi daargs hobijs uz ilgu laiku...