Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

GirtzB wrote:sajūga disks tas nebūs, tur nav kam lāgā grabēt.

ja grabētu pie izspiesta sajūga tad varētu būt izspiedējgultnis etc..

bet imho tā kā grab tukšgaitā, tad gan jau tas ir dzinējs(šāles, vārsti...) pie tam šo teoriju apstiprina fakts ka paaugstinoties eļļas spiedienam skaņa pazūd. Dari pa vienkāršo pielej Fenom/Moliltatu/ER, ja troksnis paliek, tad cel nost karteri, skaties eļļas sūkni, spiediena redukcijas vārstu, ja tur viss ok tad roc dziļāk....

ja noslāpējot nograb tad vēl ir opcija sajūga diska demfera atsperēm hana...(m30b35 takš ir vienmsasas spararatas attiecīgi demferis sajūga diskā...)
Nomainīju sajūgu - viss kedā. :hvz: Vecajam sajūgam toreiz bija vidus izļurkājies. ;)
User avatar
GirtzB
Posts: 2342
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

es pats savā postā esmu pretrunās, vienīgais kas sajūgā var grabēt ir diska demferis vai arī sparata demferis...
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29281
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by howitzer »

GirtzB wrote:es pats savā postā esmu pretrunās, vienīgais kas sajūgā var grabēt ir diska demferis vai arī sparata demferis...
Šitādu opciju Dzhanis arī izspļāva.
Jo pie noslāpēšanas nograb gandrīz vienmēr.
p.s. - vismaz liekas, ka skaņa ir identiska ar to, kas rodas dzinējam arī darbojoties.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Agniz
Posts: 781
Joined: 15 Jun 2006, 00:28
Location: Rīga, Pļavnieki
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Agniz »

manam bijušajam m30b35 bija pilnīgi tas pats. daži teica ka šāles, citi to pašu ko GirtzB. toreiz tā arī neizpratām kas īsti tas bija, bet nu īpaši neuztrauc vairs, jo tagad kāds cits braukā ar to auto. :aiwa: tā ka laikam tā ir 3.5 slimība :D
jāsēdina veeeel©™
атсалдетс бембистс
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29281
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by howitzer »

Agniz wrote:manam bijušajam m30b35 bija pilnīgi tas pats. daži teica ka šāles, citi to pašu ko GirtzB. toreiz tā arī neizpratām kas īsti tas bija, bet nu īpaši neuztrauc vairs, jo tagad kāds cits braukā ar to auto. :aiwa: tā ka laikam tā ir 3.5 slimība :D
Ja jau šāles, tad jau, manuprāt, tai skaņai ar laiku vajadzētu palikt aizvien skaļākai.
It kā tādu figņu neesmu manījis - kā grab, tā grab, nekas skaļāks tur nekļūst. :hvz:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
D'Karlo
Posts: 303
Joined: 10 Nov 2009, 16:16
Location: Latvija
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by D'Karlo »

Ja par grabēšanu sākām:

M52b28 motoru aukstu iedarbinot tas skan it kā eļļas nebūtu, bet tā ir līmenī un nesen mainīta! Ļoti nepatīkama un skaļa klabēšana.
Pēc 3 sekundēm skaņa it kā kompensatori grabētu (klusa tikšķēšana).
Kad motoram ir darba t°, tas strādā, kā tam būtu jāstrādā - vispār bez liekām skaņām.

Varianti? :)
User avatar
535 Turbo
Posts: 87
Joined: 16 Jul 2004, 13:17
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by 535 Turbo »

Vanos un tie paši kompensātori, kamēr "uzpumpē" eļļas spiedienu. Auksts motors, eļļa biezāka.
JV

http://www.adparts.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

D'Karlo wrote:Ja par grabēšanu sākām:

M52b28 motoru aukstu iedarbinot tas skan it kā eļļas nebūtu, bet tā ir līmenī un nesen mainīta! Ļoti nepatīkama un skaļa klabēšana.
Pēc 3 sekundēm skaņa it kā kompensatori grabētu (klusa tikšķēšana).
Kad motoram ir darba t°, tas strādā, kā tam būtu jāstrādā - vispār bez liekām skaņām.

Varianti? :)
Man tieši tas pats...
Bet nu 535 Turbo jau atbildēja - tākā nos stress :wink:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

Nākas vērsties pēc palīdzības.
Lieta tāda, ka salona ventilatoram ir pazudis 1.; 2.; 3. ātrums, vienīgais,kas strādā ir 4. Domāju pie vainas varētu būt kontakti slēdzī, vakar izjaucu, visu smuki iztīriju, saliku atpakaļ bet tāpat nestrādā. :| Tā, kad ar vadiem laiž uz īso, tad visi ātrumi strādā, bet tādās kombinācijās, kādas nevar nemaz panākt ar slēdzi, šķiet, it kā kāds būtu paņēmis un ar vadiem kaut ko izdarījis. Mašīna ir Audi 80 (B4). Būtu labi,ja kāds varētu ko ieteikt, citādi apnicis,ka ventilatoru tik var uz ātrāko ieslēgt. :D
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Janx wrote:Nākas vērsties pēc palīdzības.
Lieta tāda, ka salona ventilatoram ir pazudis 1.; 2.; 3. ātrums, vienīgais,kas strādā ir 4. Domāju pie vainas varētu būt kontakti slēdzī, vakar izjaucu, visu smuki iztīriju, saliku atpakaļ bet tāpat nestrādā. :| Tā, kad ar vadiem laiž uz īso, tad visi ātrumi strādā, bet tādās kombinācijās, kādas nevar nemaz panākt ar slēdzi, šķiet, it kā kāds būtu paņēmis un ar vadiem kaut ko izdarījis. Mašīna ir Audi 80 (B4). Būtu labi,ja kāds varētu ko ieteikt, citādi apnicis,ka ventilatoru tik var uz ātrāko ieslēgt. :D
Pārbaudi, vai slēdzis darbojās, tip tie 1. 2. 3. ātrumi. Tad attiecīgi maini slēdzi, vai meklē vainu kontaktos!
User avatar
DimanC
Posts: 1140
Joined: 06 Jan 2006, 13:09
Location: 59N 56'; 10E 58'
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by DimanC »

Melnais wrote:
Janx wrote:Nākas vērsties pēc palīdzības.
Lieta tāda, ka salona ventilatoram ir pazudis 1.; 2.; 3. ātrums, vienīgais,kas strādā ir 4. Domāju pie vainas varētu būt kontakti slēdzī, vakar izjaucu, visu smuki iztīriju, saliku atpakaļ bet tāpat nestrādā. :| Tā, kad ar vadiem laiž uz īso, tad visi ātrumi strādā, bet tādās kombinācijās, kādas nevar nemaz panākt ar slēdzi, šķiet, it kā kāds būtu paņēmis un ar vadiem kaut ko izdarījis. Mašīna ir Audi 80 (B4). Būtu labi,ja kāds varētu ko ieteikt, citādi apnicis,ka ventilatoru tik var uz ātrāko ieslēgt. :D
Pārbaudi, vai slēdzis darbojās, tip tie 1. 2. 3. ātrumi. Tad attiecīgi maini slēdzi, vai meklē vainu kontaktos!
tak diodes tur kaut kādas nobeidzoties parasti... vai es kaut ko galīgi murgoju? :roll:
burnout.lv: "pagrieziena lenkis","strava no generatora kas ir na šaru","koniskas riepas","speciga provodka","turbodizelis+benzins der gandriz jebkura kombinacija",atmosferiskais turbo,divmastu spararats,un,protams, MELNAIS
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

ja darbojas tikai "lielaakais" aatrums, tad pie vainas buus pretestiibu baterija. kur taa atrodas konkreetajam auto - mosh kaads iipashnieks zin? ja nee, tad google :)
User avatar
facex
Posts: 109
Joined: 21 Feb 2009, 14:11
Location: Valmiera - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by facex »

ei gudrinieki... :) apgaismosiet kādas ir kļučevajas atšķirības parasta atmo motora karburatoram vs turbo motora karburators...? to, ka viens strādā retinājumā, otrs zem spiediena un arī retinājumā... ir skaidrs... bet kapēc atmo nevar pielāgot spiedienam?

p.s. reaktīvā dzinēja versija ar karbuli pirms turbīnas netiek apskatīta :D
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

facex wrote:ei gudrinieki... :) apgaismosiet kādas ir kļučevajas atšķirības parasta atmo motora karburatoram vs turbo motora karburators...? to, ka viens strādā retinājumā, otrs zem spiediena un arī retinājumā... ir skaidrs... bet kapēc atmo nevar pielāgot spiedienam?

p.s. reaktīvā dzinēja versija ar karbuli pirms turbīnas netiek apskatīta :D
bljizhe k tjelu - ko tu iisti gribi panaakt? :)
User avatar
facex
Posts: 109
Joined: 21 Feb 2009, 14:11
Location: Valmiera - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by facex »

dotie: 1.atmo karburator motors EF12 (subaru justy)
2.Legacy twin turbo mazā turbīna
jāsavieno: 1+2
ir skaidrs, ka: atmo karbulis nepanesot darbu zem spiediena...
jāmeklē turbo motoru karburatori, piemēram renault 5 gt karbulis solex 32 dis... vizuāli neko daudz neatšķiras no solex 32 pbic... kurš ir atmo motoram
kur ir tā galvenā atškirība tīri principiāli? pagaidām tikai ir izpētīts, ka dis ir lielāks kanāls gaisam uz pludiņkameru... parastajiem karbuļiem sīks urbums
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

facex wrote:dotie: 1.atmo karburator motors EF12 (subaru justy)
2.Legacy twin turbo mazā turbīna
jāsavieno: 1+2
ir skaidrs, ka: atmo karbulis nepanesot darbu zem spiediena...
jāmeklē turbo motoru karburatori, piemēram renault 5 gt karbulis solex 32 dis... vizuāli neko daudz neatšķiras no solex 32 pbic... kurš ir atmo motoram
kur ir tā galvenā atškirība tīri principiāli? pagaidām tikai ir izpētīts, ka dis ir lielāks kanāls gaisam uz pludiņkameru... parastajiem karbuļiem sīks urbums
nu es jau teiktu, ka to toch nevajag, bet ja nu tu to esi noleemis noskaidrot ar personiigo pieredzi tad:
1) parastais vakuum karbuuzis turbiinai iesuukshanas pusee. IMHO elegants pashnaaviibas veids. :D bet runaa, ka straadaa. taa tika taisiiti pirmie turbo dzineeji. nav probleemas ar degmaisiijumu, bet ir probleemas ar strauji aiztaisiitu droseljvaarstu - turbiina inerces deelj uztaisa smuku vakuumu starp karbuuzha droseli un turbiinu, raujot pat bliives aaraa...

2) speciaals "turbokarbuuzis", kuram spiedienu dzen cauri un kursh "zina" ar kaadu spiedienu tiek puusts gaiss (parasts karbuuzis darbojas uz venturi principu un juut tikai spiedienu starpiibu) un kompensee degvielas daudzumu ar degvielas spiedienu. karoche "melnaa kaste", kas daargi maxaa.

manupraat iipashi daargs hobijs uz ilgu laiku...
User avatar
facex
Posts: 109
Joined: 21 Feb 2009, 14:11
Location: Valmiera - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by facex »

ParaTr00per wrote:
Spoiler
Show
facex wrote:dotie: 1.atmo karburator motors EF12 (subaru justy)
2.Legacy twin turbo mazā turbīna
jāsavieno: 1+2
ir skaidrs, ka: atmo karbulis nepanesot darbu zem spiediena...
jāmeklē turbo motoru karburatori, piemēram renault 5 gt karbulis solex 32 dis... vizuāli neko daudz neatšķiras no solex 32 pbic... kurš ir atmo motoram
kur ir tā galvenā atškirība tīri principiāli? pagaidām tikai ir izpētīts, ka dis ir lielāks kanāls gaisam uz pludiņkameru... parastajiem karbuļiem sīks urbums
nu es jau teiktu, ka to toch nevajag, bet ja nu tu to esi noleemis noskaidrot ar personiigo pieredzi tad:
1) parastais vakuum karbuuzis turbiinai iesuukshanas pusee. IMHO elegants pashnaaviibas veids. :D bet runaa, ka straadaa. taa tika taisiiti pirmie turbo dzineeji. nav probleemas ar degmaisiijumu, bet ir probleemas ar strauji aiztaisiitu droseljvaarstu - turbiina inerces deelj uztaisa smuku vakuumu starp karbuuzha droseli un turbiinu, raujot pat bliives aaraa...

2) speciaals "turbokarbuuzis", kuram spiedienu dzen cauri un kursh "zina" ar kaadu spiedienu tiek puusts gaiss (parasts karbuuzis darbojas uz venturi principu un juut tikai spiedienu starpiibu) un kompensee degvielas daudzumu ar degvielas spiedienu. karoche "melnaa kaste", kas daargi maxaa.

manupraat iipashi daargs hobijs uz ilgu laiku...

nu pirmais variants nemaz netiek apskatīts....
otrais - par īpaši dārgu variantu šo laikam nevar uzskatīt... jebajā solex32dis dabonams apmēram par 30-50 ls... advancētākie ar lielāku venturi grozās ap 100+
paliek viena problēma ar aizdedzes apsteidzes leņķa korekciju... kura barojas no vakuma ieplūdes kolektorā - turbo variantam tas neder...pilnīgi atslēgt to arī nedrīgst... tas draud ar detonāciju utt
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

ParaTr00per wrote:ja darbojas tikai "lielaakais" aatrums, tad pie vainas buus pretestiibu baterija. kur taa atrodas konkreetajam auto - mosh kaads iipashnieks zin? ja nee, tad google :)
Sanāk, ka tā baterija iet kaut kā caur tiem 12V? Jo kad liekot vadus dažādās kombinācijās, tad visi tie ātrumi strādāja, bet ar slēdzi tādas kombinācijas panākt nevar, un vienmēr, kāds no vadiem bija pielikts pie + un - 12V vadiem. Cerams daudz maz saprotami uzrakstiju. :roll:
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Jackass
Posts: 368
Joined: 06 Jul 2004, 18:35
Location: Dobeles gals
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jackass »

Tātad subjekts Audi A6 2002.g, ik pa laikam parādās tāda lieta, ka visu laiku deg bremžu lukturi , un nospiežot bremzi ar izslēgtiem gabarītiem, iedegas arī priekšējais labais gabarīts, un pluss pēc kāda laika sāk mirgot arī kvēlsveču kontrollampiņa :roll: Parasti tas viss negaidot parādās un negaidot pazūd :hvz: Kur varētu būt vaina? Kautkur iet pa īso vai kompis izklaidējas? :hvz:
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Jackass wrote:Tātad subjekts Audi A6 2002.g, ik pa laikam parādās tāda lieta, ka visu laiku deg bremžu lukturi , un nospiežot bremzi ar izslēgtiem gabarītiem, iedegas arī priekšējais labais gabarīts, un pluss pēc kāda laika sāk mirgot arī kvēlsveču kontrollampiņa :roll: Parasti tas viss negaidot parādās un negaidot pazūd :hvz: Kur varētu būt vaina? Kautkur iet pa īso vai kompis izklaidējas? :hvz:
Nezinu, kas konkrētajam audi tur ir, bet man domāt, ka kompis izklaidējās. :)
Locked