Page 76 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 31 Mar 2017, 23:27
by udensvirs22
tiko vedu savam civic atrestaurēt stūres reiku.
Mazā kalna ielā kas ir maskačka. 135 eiro kopa ar svaigu eļļu. Darbs tika veikts vienas dienas laikā
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 15 May 2017, 22:51
by Ervins
Kur/ pie kā var iznomāt dzinēja pacēlāju ?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 26 May 2017, 11:14
by smith
Haaaaalp!! Cik man vajag antifrīzu pirkt, lai nomainītu m57d30 e39?
edit - atradu, 9,2L.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Jun 2017, 11:45
by krabiz
.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 27 Jun 2017, 12:48
by Melnais
Adparts zilas silikona trubinas
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Jul 2017, 08:50
by Foxijs
OK random braucamo spečuki sarosās, vajadzīgs viedoklis par vienu problēmu kas sākusi attīstīties mazdai
Tātad autiņš - Mazda 323f kkāds 2000 gads, 1,5 bendža automāts
Ik pa laikam gadās pa šoseju braucot ~ 100 km/h, ka automāts pats sāk mest zemākos robos un mašīna riktīgi protams dēļ tā noraustās.
eļļas līmeni pārbaudīju, viss ideāli, eļļa skaisti sarkana kārbā.
Pieslēdzu OBD lasītāju un nekādas kļūdas nerādās.
Jocīgi tas ka citreiz raustīšanās notiek pēc ~ 10 km nobraukšanas, bet citreiz var norullēt 300 km un nekas tamlīdzīgs nenotiek...
Moš ir kkādas last hope automātu piedevas ko sagāzt iekšā?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 05 Jul 2017, 21:52
by laurisko
Viņam tak OBD skaneris neko nepateiks, jālasa diodes kļūdu kodi un jāskatās autodata vai internetā kas tas ir!
Bet visdrīzāk kaut kur sapuvuši vadi un dēļ tā arī ir tā ka reizēm ilgi viss ok!
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 06 Jul 2017, 08:22
by Foxijs
laurisko wrote:Viņam tak OBD skaneris neko nepateiks, jālasa diodes kļūdu kodi un jāskatās autodata vai internetā kas tas ir!
Bet visdrīzāk kaut kur sapuvuši vadi un dēļ tā arī ir tā ka reizēm ilgi viss ok!

Šis ir labs variants, iespējams būs jāpaplosās..
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Jul 2017, 23:13
by Zalic
Ir kāda iespēja, kā var notestēt un konstatēt kura aizdedzes spole ir beigta? volvo s40 2.0t 2001. gada
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Jul 2017, 14:55
by Vents S
pieslēdz pie vadiem un tev pateiks kura
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 10 Aug 2017, 23:11
by nakurilijs
Lieta sekojoša. E39taurings- priekšā labā puse par 2cm zemāka palikusi, mīkstāk arī šūpinās- amim psc?
Tagad 2 varianti, likt kkādus Sachs/Boge, kas jau ir virsū vai teiksim Bilstein b8 sotaks cenu starpība, nekas traks... Piekare m-technik un paduškas ir... Saprotu mtehniks ir zemāks, ja, tad tie b8 butu ok vai tomēr b6?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Aug 2017, 14:57
by Juzix
Drīzāk atsperei gals nolūzis
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Aug 2017, 15:43
by UldisUldis
Kas mēdz notikt tāpēc, ka beigti amīši

Par tiem B8 paši Bilstein raksta, ka uz M-tech piekares iesaka īsākos amjus, oriģinālie mtech amortizatori jau arī laikam par kapeiku īsāki.
No Bimmerforum:
B8 is for lowering more than 20-30mm.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Aug 2017, 16:01
by nakurilijs
Hmz, tātad ir varianti vēl vairāk izlikt piķi. Kas tur vēl jāmaina, tā teikt pie reizes...?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 11:42
by smith
Ir problēma. E39 3.0d automāts. Pāris dienas iepriekš šad tad uznāca situācija, ka dodot gāzi tāda sajūta, ka auto nevar saprast vai ir ātrumā vai neitrālā un taka pie zemākiem ātrumiem dodot virsū tā raustoties uzsāk paātrināties. Šorīt iekāpu auto, un ieliekot D, un dodot čībā, tas knapi kustējās uz priekšu. Nu tā, ka tiešām knapi ripoju. Ar otro piegājienu un ieskrējienu tiku laukā no stajankas. Neliels uzkalniņš līdz ielai. Ik pa laikam, kad viņš ripo nedodot gāzi un atkal iebrienot pedāli ir sitiens no aizmugures ( tā man liekas pēc sajūtas). Bet tas nav vienmēr un arī kad dodot virsū un viņš pārmet robus nav tāds sitiens. Tiku līdz ielai, paslēgāju kloķi vairākas reizes un tad aizgāja bez problēmām. Atkal paātrinās kā vajag utt, tik ik pa laikam tas sitiens. un kad ir mazs ātrums tad var just, ka atkal mazliet noraustās dodot virsū. Interesanti, ka R ātrums strādāja bez problēmām. Kādas idejas? Kārba, reduktors vai hvz kas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 12:21
by Melnais
Kārbā eļļas līmenis? Eļļas līmenis jāskatās pie siltā, iedarbināta.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 12:26
by smith
šodien centīšos apskatīties. bet cik noprotu e39 nav līmeņa mērstienis kārbai.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 12:29
by nakurilijs
Korķis kkāds jāatskrūvē, līdz kuram to līmeni lej pa citu korķi.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 12:31
by smith
pēc youtube instrukcijām kārbas karterī, jāatskrūvē korķis un jālej kamēr tek laukā, tad jāizslēgā pa robiem, jāizbrauc līkums un tas pats jāizdara vēlreiz. Ok, tas itkā varētu būt vaininieks tam ka tiek gāzēts pa tukšo, bet no kurienes sitieni?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 17 Aug 2017, 12:51
by Melnais
Sitieni varētu būs saistībā ar to, ja trūkst eļļas, nav atbilstoša spiediena un tad kāda brīdī parādās eļļas spiediens un tad sasledzas, no turienes būtu izskaidrojams sitieni.
Manam automātam bija tā, ka slēdzas ar ravieniem, arī sitieni bija, brt tad pielēju eļļu un visas problēmas atrisinājās.