Page 74 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 22:28
by rufix
Ir varianti, kas varētu būt līks? Cik pētīju, tad lanžerons nav pārmetināts. Un avārijas pēdas arī nav redzamas. Jo spārnu šofera pusē ņēmu nost.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 22:31
by VuskansDavis
plaukts taču pie pusrāmja skrūvējas klāt. ja vien tev vis pusrāmis nereāli kkur nostaigājis

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Dec 2016, 13:53
by rufix
VuskansDavis wrote:plaukts taču pie pusrāmja skrūvējas klāt. ja vien tev vis pusrāmis nereāli kkur nostaigājis
Arī domāju tādu variantu, bet tam pusrāmim nav īpaši kur iet. Varbūt, kad pirku pusrāmi, iegrābos. Vizuāli izskatījās OK. Pusrāmim 4 bukses (jaunas) neļauj pusrāmim regulēties un staigāt tā, lai man tas ritenis šādi atrastos. Labajā pusēs viss ir kārtībā.
Aiziešu un noņemšu riteņus un pamērīšu attālumus.
Kādi tev plaukti? Jo viņiem 3 dažādi plauktu veidi - atšķiras stiprinājumi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Dec 2016, 18:26
by VuskansDavis
šāds
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Dec 2016, 02:45
by Melnais
Man reiz bija audi b4, tam bija caurrūsējis pusrāmis, dabūjām citu, domā, ka derēja? Nācās stiept, lai pieskrūvētu. Es domāju, ka tā mašīna ir sista vai hvz kas bijis, tāpēc tur viss tur ir līks un normālu pusrāmi ieliekot viss bus ok, ja ieliksi bez mega stiepšanas. Vai to vaig darīt v70, nu, to jādomā pašam.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Jan 2017, 20:14
by laponis
Izņemot Gangu kāds ir būvējis flančus pārejai no piecām skrūvēm uz sešām? Uz sezonu būs vajadzīgi, līdz ar to meklēju padomu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 28 Jan 2017, 22:21
by Rudis
Ne tur...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jan 2017, 00:51
by laponis
Kur tad?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jan 2017, 01:09
by Melnais
Jāatrod Googleē, kur izgatavo flančus un jāsazinās ar viņiem? :think:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jan 2017, 14:30
by ordii
a [censored] vajag? no 4 uz 5 vel saprastu, bet no 5 uz 6 ? :wtf:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jan 2017, 20:55
by Melnais
Gan jau ka gribas pajero bleķa diskus uzmaukt. Es domāju, būs labi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Jan 2017, 22:21
by Fretka
ordii wrote:a [censored] vajag? no 4 uz 5 vel saprastu, bet no 5 uz 6 ? :wtf:
Džipiem (6x139.7 vairumā gadījumu) diski lielākoties ir ar ļoti zemu iznesumu un pienācīgu platumu priekš mazām collām. Neko pārsteidzošu tur nesaskatu. Dizainiski daudzi džipu diski ir pievilcīgi (ļoti liela "concave" disku izvēle) un ar fitmentu arī nereti var notrāpīt, kā to izdarīja Ganga. Papildus vēl tas, ka viņus ražoja arī lieli džei dī em brendi (Work, SSR, Volk, Enkei) un tiem diskiem cenas tirgū ir salīdzinoši zemas, jo Latvijā nevienu nepis diski ar 6 skrūvēm :)

Image

Te daudz interesantu šedevru
http://jzxproject.com/bbs/index.php?sho ... 444&page=3" onclick="window.open(this.href);return false;

Atbildot uz jautājumu - uztaisi rasējumu un iedod jebkuram virpotājam, lai izgrebj. Ja materiāls jāsagādā pašam, tad Rimans, TehLat, utt. Orientējoši kopā tie ir 150eur, atkarībā no jebkura virpotāja garastāvokļa un izejmateriālu cenām

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Jan 2017, 16:01
by laponis
A [censored] nē?
Fretka lieliski aprakstīja situāciju ar džipu diskiem. Kam man kārtejos style 5 u.c diskus ar pārskrūvētām cenām?
Matreāli un virpotājs nav problēma. Problēma ir rasējumā. :naac:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Feb 2017, 19:25
by Artis92
Passats b5 1.6 manuālis, apgriezieni lēkā neitrālā, kad motors iesilis, kad vēss tad viss kārtībā, kas varētu būt pie vainas?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Feb 2017, 23:14
by MissL
Artis92 wrote:Passats b5 1.6 manuālis, apgriezieni lēkā neitrālā, kad motors iesilis, kad vēss tad viss kārtībā, kas varētu būt pie vainas?
Noteikti kaads deveejs, tukshgaitas reguleetaajs utml. lietas. Aizbrauc uz kaadu servisu, lai piesleedz pie diagnostikas, gan jau redzees kas par vainu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 06 Feb 2017, 23:47
by Artis92
MissL wrote:
Artis92 wrote:Passats b5 1.6 manuālis, apgriezieni lēkā neitrālā, kad motors iesilis, kad vēss tad viss kārtībā, kas varētu būt pie vainas?
Noteikti kaads deveejs, tukshgaitas reguleetaajs utml. lietas. Aizbrauc uz kaadu servisu, lai piesleedz pie diagnostikas, gan jau redzees kas par vainu.
Ok, paldies

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Feb 2017, 12:19
by Gsi2
vai kāds var ieteikt kur aizvest Jeep Grand Ch 3.0crd 2012g
dzeltenā krāsa chekengen kļūda dpf ciet!
ieteikt var te ,vai pm ar kontaktiem!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Feb 2017, 13:27
by rufix
Gsi2 wrote:vai kāds var ieteikt kur aizvest Jeep Grand Ch 3.0crd 2012g
dzeltenā krāsa chekengen kļūda dpf ciet!
ieteikt var te ,vai pm ar kontaktiem!
Cilvēks ar niku Rii šajā forumā nodarbojas ar amerikosu auto. PM viņam.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Feb 2017, 15:01
by Fretka
rufix wrote:
Gsi2 wrote:vai kāds var ieteikt kur aizvest Jeep Grand Ch 3.0crd 2012g
dzeltenā krāsa chekengen kļūda dpf ciet!
ieteikt var te ,vai pm ar kontaktiem!
Cilvēks ar niku Rii šajā forumā nodarbojas ar amerikosu auto. PM viņam.
Viņš tirgo rezerves daļas priekš amerikāņu auto, nevis skrūvē tos :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Feb 2017, 15:18
by UldisUldis
Fretka wrote:
rufix wrote:
Gsi2 wrote:vai kāds var ieteikt kur aizvest Jeep Grand Ch 3.0crd 2012g
dzeltenā krāsa chekengen kļūda dpf ciet!
ieteikt var te ,vai pm ar kontaktiem!
Cilvēks ar niku Rii šajā forumā nodarbojas ar amerikosu auto. PM viņam.
Viņš tirgo rezerves daļas priekš amerikāņu auto, nevis skrūvē tos :D
notirgos jaunu kvēpu filtru