Page 73 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 May 2010, 19:52
by andrams
ZAZ 968A nelaadee gjenerators. Cik un kaadi varianti?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 May 2010, 20:28
by Melnais
andrams wrote:ZAZ 968A nelaadee gjenerators. Cik un kaadi varianti?

tas pats, kas citiem ģenģeriem - nav ierosmes, oglītes beigtas, diodes, sprieguma stabilizators.. pēti, elektriķi.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 May 2010, 23:47
by essential
Varbūt kāds ir izārstējis gumijas čīkstēšanu?
nu jau sāk kļūt kaitinoša gumijas čikstošā skaņa, pie mazākajām auto amortizācijas kustībām ir gumijas čīkstoņa, arī vienkārši stāvot un ar rokas svaru paspiežot uz leju auto.
Šodien mēģināju atsperes gumijas atbalstu, jeb to gumiju, kur iesēžas atspere tipa saeļļot, gan špricēt viņā iekšā eļļu, gan arī visādi citādi, bet rezultāta nav, pēc tam vēl aizdomas krīt uz amortizatora atbalstu, tur, kur augšā ir skrūve, detaļa nr1, tur arī ir gumija un tā arī čīkst.
Ir kāda metode, kā to novērst?! padalieties

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 May 2010, 23:59
by flyers
an bīj kautkas līdzīgs, es sapūtu ar eļojošu škidrumu, un jau otro nedēļu čīkstoņa ir pazudusi, tik nevajagot pūst WD un tamlīdzīgus, jo tip gumījai baigi nepatīkot!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 May 2010, 00:23
by feelfree
ka iztirit netiru auduma salonu? it ka neta petiju slapjo putekluseceju kas uzklaj sampunu un uzreiz to izsuc? tads varetu lidzet? vai kautkads tvaika mazgajamais?

vest uz auto moiku vai pie speciem neintrese... labak kads specs varētu apstastit ka to vislabak izdarit un ar ko...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 May 2010, 00:26
by mbertulis
feelfree wrote:ka iztirit netiru auduma salonu? it ka neta petiju slapjo putekluseceju kas uzklaj sampunu un uzreiz to izsuc? tads varetu lidzet? vai kautkads tvaika mazgajamais?

vest uz auto moiku vai pie speciem neintrese... labak kads specs varētu apstastit ka to vislabak izdarit un ar ko...

Es savējam ar salona ķīmiju+ birstīte+ putekļusūcējs, kas uzsūc mitrumu + silta garaža. Sanāca tā, ka pašam pēc tam žēl sēsties iekšā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 May 2010, 20:20
by feelfree
kāds tas putekļu sucejs izskatas? kautkads pro vai domestiskais vienkarsais? man te meģinaja iestāstit ka ar tvaika psitoli un sukliti varot iznemt visu vēsturisko slani no benka...

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 04:44
by mbertulis
Es, sūcēju ņēmu no čoma, liekas, ka bija parastais kaut kāds. Pēc jaudīgāka sūcēja vajadzība būtu, ja gribētu, lai laiks, kas tiek patērēts žūšanai, būtu īsāks.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 13:10
by Xplod
essential wrote:Varbūt kāds ir izārstējis gumijas čīkstēšanu?
nu jau sāk kļūt kaitinoša gumijas čikstošā skaņa, pie mazākajām auto amortizācijas kustībām ir gumijas čīkstoņa, arī vienkārši stāvot un ar rokas svaru paspiežot uz leju auto.
Šodien mēģināju atsperes gumijas atbalstu, jeb to gumiju, kur iesēžas atspere tipa saeļļot, gan špricēt viņā iekšā eļļu, gan arī visādi citādi, bet rezultāta nav, pēc tam vēl aizdomas krīt uz amortizatora atbalstu, tur, kur augšā ir skrūve, detaļa nr1, tur arī ir gumija un tā arī čīkst.
Ir kāda metode, kā to novērst?! padalieties
mani arī piemeklējusi šī pati problēma
samainiju atbalsta gultņus , bet nekas nemainijās
esmu nonācis pie secinājuma ka čīkst amartizators , jo kad sasmērēju amartizatora štoku ar eļļu tad čīkstoņa uz laiku pazūd
bet amartizators strādā labi un nav iztecējis
P.S čīkst tikai vienā pusē

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 13:20
by Toms_Vecais
Ķīmija + birstīte + lupata, tīrs ūdens + beigās visu mitrumu, pacietīgi sūcam ar putekļsūcēju. Ja pie rokas ir jaudīgs, tāds kā automazgātuvēs, tad tas process notiek diez gan ātri. (Bet
gemarojs liels. Atceros, kā vajadzēja Preludei jumta abšivku berst un visa ķīmija tecēja virsū!

)
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 13:51
by Foxijs
kādu ķīmiju lietojat?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 13:59
by Kadzhus
es dodu virsuu ar yplon pakalaju tiiraamo, un birsti, saputo tiiraamo virsmu pa nelieliem gabaliem apm 20x20cm un tad ar tiiru lupatu notiira putas un viss...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 May 2010, 16:37
by Toms_Vecais
Piemēram, ja atbrauca kāds, kuram sīkie pieķēzījuši 3
sēdrindu, tad mierīgi ņēmām krēslus ārā, apsmidzinājām ar ķīmiju, un tad pa virsu ar augstspiediena mazgātāju,
karčeri. Nevajadzēja pat tā īsti berzt neko. Pēc tam ar putekļsūcēju pāriet pāri un atstāj saulītē žāvēties. Pa to laiku jau pārējā mašīna
izpid*rasīta, atnāk klients, krēsli ielikti atpakaļ vietā un viss tīrs un spožs.

Par Preludes jumta
abšivku spļaudījos tāpēc, ka tā IV. Lude ir tik maza, ka ierūmēties gandrīz 2 metrīgam ir diez gan pagrūti, un vēl tīrīt griestus... nācās to darīt guļus pozā, ar nolaistiem beņķiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Jun 2010, 23:27
by flyers
Vai kāds kautko zin par šitādiem adregātiem?
http://www.youtube.com/watch?v=AUs72lz2 ... re=related" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Jun 2010, 01:33
by LadyLover
Gandrīz tas pats, kas turbīna, tikai nevis ar atgāzu piedziņu, bet gan ar mehānisku piedziņu.
http://en.wikipedia.org/wiki/Supercharger" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Jun 2010, 15:46
by Juzix
Vajadzētu kādu netā pieejamu katalogu, kur varētu apskatīt nepieciešamo motoreļļas daudzumu dažādiem auto modeļiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 04 Jun 2010, 20:02
by Aldzha
http://www.eurol.com/en/home/advisor" onclick="window.open(this.href);return false;
šiten var apskatīt!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Jun 2010, 12:56
by Jackass
Tātad ir sekojoša situācija, jau pēc kādiem 3km nobrauktiem, īpaši nebremzējot priekšējie bremžu diski ir uzkarsuši tā, ka nevar roku pielikt
Nesen mainiīti bremžu diski un kluči, kopš tā nobraukti ap 600km
Un vēl priekšā diskiem tika liktas par garākas skrūves un flancis, varētu būt, ka skrūves ir par garu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Jun 2010, 13:03
by ParaTr00per
Jackass wrote:Tātad ir sekojoša situācija, jau pēc kādiem 3km nobrauktiem, īpaši nebremzējot priekšējie bremžu diski ir uzkarsuši tā, ka nevar roku pielikt
Nesen mainiīti bremžu diski un kluči, kopš tā nobraukti ap 600km
Un vēl priekšā diskiem tika liktas par garākas skrūves un flancis, varētu būt, ka skrūves ir par garu?

suporti nekjiilee?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 09 Jun 2010, 13:19
by family guy
ParaTr00per wrote:Jackass wrote:Tātad ir sekojoša situācija, jau pēc kādiem 3km nobrauktiem, īpaši nebremzējot priekšējie bremžu diski ir uzkarsuši tā, ka nevar roku pielikt
Nesen mainiīti bremžu diski un kluči, kopš tā nobraukti ap 600km
Un vēl priekšā diskiem tika liktas par garākas skrūves un flancis, varētu būt, ka skrūves ir par garu?

suporti nekjiilee?

vadulu kanali?