Page 73 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Oct 2016, 11:39
by nakurilijs
https://www.ss.lv/msg/lv/transport/othe ... eoibn.html
Kas reāli trūktu, lai no šitāda ieswapotu dzinēju mk4 variant Golfā? Swap'nDrive vai nekas tolkam neder?
Tīri teorētiski...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 15 Oct 2016, 13:25
by Slaidais
Meklēju sakarīgu LPG servisu, kur varētu uzstādīt lietotu 4. paaudzes gāzes sistēmu, ne pa kosmosa ciparu.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 16 Oct 2016, 11:28
by semigallss
Pie kā vērsties par motora atgāzēm? Co par lielu. Kaross varētu visu saregulēt, pievienojot mazliet tuninga burvības subāram?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Nov 2016, 20:35
by hazaa
kad zage biezu metalu, tad zinu kad biezi asmenis parkarst un tad liek virsu dzesesanas iekartas
kas visu laiku lej virsu skidrumu, kads zin kas tas pa skidrumu un kur to var iegadaties?

kaut kad dzirdeju ka kaut kada emulsija bet neesmu dorss..

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Nov 2016, 22:27
by ordii
jebkuraa mazliet tehniskaakaa veikalaa vajadzetu varet atrast, cutting oil/drill lube vari meginat mekleet, hvz mozh pat depo var kkadu brinumu atrast

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Nov 2016, 22:28
by Vents S
kas lētāks to lej virsū

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 09 Nov 2016, 22:32
by Janx
Kaut vai rekur ir: http://www.inflekss.lv/inflekss/categories/view/23" onclick="window.open(this.href);return false;
Sajauc kopā ar ūdeni un aiziet.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 23 Nov 2016, 23:12
by RL.
Veči kā jums šķiet uz m50b28 strokeri ar kompresijas pakāpi 7,5:1 ko var dabūt ar šādu setupu, teiksim droši!

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 24 Nov 2016, 23:01
by Kaross
7.5:1 ir kaut kas nereāli zems. Tur droši var pūst kādu bāru ar 95E. :D Ja tikai klaņi izturēs. Atmosfēra būs pilnīgi tups pasākums un nelietojams pie tādas pakāpes.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Nov 2016, 11:48
by RL.
Ir plāns sapūst m50strokeri

Pagaidām ir M50B28 strokeris salasīts
Jeb M50 bloks
m52 galva
m52b28 klaņi un kloķene
ar m52b28 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk ap 9.9:1 virzuļa augstums no bloka -1.18mm bet ar m54b30 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk 7,5:1 un virzuļa pozīcija sanāk ~4,5mm no bloka augšas.


vēlviens variants meklēt M54b30 kloķeni ar iepriekš salasīto komplektu sanāks 9,8:1 un tilpums 2977cm3

Uz doto brīdi stāv t3/t4 hibrīds, bija kā sākuma doma visam, bet no zila gaisa uzrādās 2 holseti hx40 un hx45 un vēlviena kam aizmirsu nosaukumu, bet nākusi no JohnDeer kombaiņa, hx45 izskatās maziņa :D bet nu tā it kā paredzēta m30b35 ko strokēsim līdz 4.0l


Laikam no sākuma taisīsim ar t3/t4 un 2.8strokeri ar b28 virzuļiem, ar 1000cc gan jau 400+ izvilksim kad būs par īsu būvēsim ar hx40

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Nov 2016, 15:42
by Rii
Es domāju, ka tiem m50 un m30 turbostrokeriem vajadzētu atsevišķu topiku projektu sadaļā :?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Nov 2016, 16:41
by Kaross
RL. wrote:Ir plāns sapūst m50strokeri

Pagaidām ir M50B28 strokeris salasīts
Jeb M50 bloks
m52 galva
m52b28 klaņi un kloķene
ar m52b28 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk ap 9.9:1 virzuļa augstums no bloka -1.18mm bet ar m54b30 virzuļiem izrēķinātā kompresija sanāk 7,5:1 un virzuļa pozīcija sanāk ~4,5mm no bloka augšas.


vēlviens variants meklēt M54b30 kloķeni ar iepriekš salasīto komplektu sanāks 9,8:1 un tilpums 2977cm3

Uz doto brīdi stāv t3/t4 hibrīds, bija kā sākuma doma visam, bet no zila gaisa uzrādās 2 holseti hx40 un hx45 un vēlviena kam aizmirsu nosaukumu, bet nākusi no JohnDeer kombaiņa, hx45 izskatās maziņa :D bet nu tā it kā paredzēta m30b35 ko strokēsim līdz 4.0l


Laikam no sākuma taisīsim ar t3/t4 un 2.8strokeri ar b28 virzuļiem, ar 1000cc gan jau 400+ izvilksim kad būs par īsu būvēsim ar hx40
7.5:1 jebkurā gadījumā ir ļoti zema pakāpe un nekam nederīga. Atmosfēra neies un turbo līdz pūtienam neies vēl trakāk. Sanāks tāds dragrace auto, kurš sāk iet pie 4000rpm vai vēlāk, kad ir pilns turbo pūtiens.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 27 Nov 2016, 18:58
by U_V6er
RL, kaadiem meerkjiem tas 8ais pasaules briinums taps?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 29 Nov 2016, 19:06
by rufix
Sekojoša problēma. Volvo V70 2.5 TDI. Kā var salabot bildē redzamu bēdu,t.i., ritenu dabūt centrā? Ja nemaldos, tad tas saucas kasteris. Labajā pusē ritenis atrodas centrā.
Kopš pirkuma momenta bija jau tāda lieta. Pusrāmim jaunas bukses mēnesi atpakaļ saliktas, plaukti jauni maijā, amortizatori un tā augša (atbalsta gultnis un gumija) oktobra sākumā. Pašu pusrāmi mainīju pāris gadus atpakaļ, jo draudzene nedaudz sabuktēja pret apmali.
Kādi ieteikumi?
Spoiler
Show
Image

Plaukti šādi.
Image

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 00:01
by Melnais
Ss.lv

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 00:10
by VuskansDavis
Dīvaini, manam stāv čotka pa vidu. Otrā pusē tāpat?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 00:11
by Melnais
Man domāt, ka kkas tur ir līks.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 01:54
by Fretka
Nu ja otrā pusē ritenis stāv pa vidu, tad taču loģiski, ka kaut kas ir līks :emo:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 11:03
by Jūda
pisda pahodu

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Nov 2016, 11:40
by Melnais
Es tak saku, ka ss.lv :D