
Tehniska rakstura diskusijas
Moderator: gacciZm
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Borai aismugurējais durvju stikls maksā 15Ls, nedomāju ka 190ajam būss dārgāk 



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Tehniska rakstura diskusijas
+ daudz, šādi rīkojās visi auto uzlauzēji, gan servisos, gan mūķētājos, gan jau ka arī zagļi.BlondaiZ wrote:Ar speeku bet ar praatu, ar k-kaadu koku atspiediisi un buus zohenmpb wrote:būs jāmēģina.. pie tam neslocot durvis.BlondaiZ wrote:tad tev jaarauj durvju ruchka?! nu tad garu cietu draati un uz preteejaam durviim!!!mpb wrote:tas nav reāliBlondaiZ wrote:Palauz valjaa durvju stoiku un ar izlociitu draati, kaa cilpinja uzliec un rauj valjaa... nu katraa zinjaa e36, Audi utt kaa semochkasjo tā poga, ar kuru aizspiež durvis, pilnībā ieiet durvju panelī
vēl ir doma noskrūvēt pannu un mēģināt tikt ar krokodiliem ģeneratoram klāt![]()
tik draati taadu labu jaatrod!!!
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
var mēģināt dabūt kāda cita 190 atslēgu, varbūt durvis var dabūt vaļā, citiem auto tas darbojas itin labi 

www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nedaudz pačakarējoties var atvērt haubi. vairs neatceros, kāda bija darbību secība, bet kad vienam klientam aizslēdzās iedarbināta mašīna, pa nepilnām desmit minūtēm dabūjām vaļāmpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?

Rallijs beidzies - punktu nav...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Varu tev ievest Mercedes domkratumpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?

Bet ja nopietni, tad tieshaam pameegjini ar draati, kurai cilpinja galaa.
Kupejai, protams, tas ir vienkaarshaak, jo sikls viegli padodas nelielai palociishanai,man izdevaas ar visparastaako vara draati. Jaabaazh iekshaa vadiitaaja durviim no augsheejaa aizmugureejaa stuura

E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Vajadzētu dabūt eļļas gredzenus pēc izmēriem (65mm) un 4mm platumā, varbūt kāds zin kādu veikaliņu kur tādas lietiņas tirgo, nevajag pēc dzinēja koda utt. bet tikai pēc izmēra.
Paldies!
Paldies!
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Jap, vajag jaunu teh pasiflyers wrote:Sveiki, varbūt kāds zin, kā ir ar TA ja autiņam pārlīmē melnu jumtu, kapatu, un bagažnieku, vai tas ir kur jāreģistrē vai kā?
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Un tas darbojas tikai pie nosacijuma, ja ir ieslēgts gabarītu slēdzis_Eddy_ wrote:Lasharas...mpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?
Pielic 12v kaut kur, kur tiek klaat. Piem. aizmuguree numura ziimes agaismojuma lampinju vadiem.



"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Kvalitatīva freona uzpilde automašīnas kondicionierim - kur? cik?
2 čomiem te bija saldi varianti, bet, tā kā pēc tam tajos kantotoros piespiedu kārtā bija jāatgriežas, viņu piedāvājums nav interesants.
Automašīna BMW e38/9.
2 čomiem te bija saldi varianti, bet, tā kā pēc tam tajos kantotoros piespiedu kārtā bija jāatgriežas, viņu piedāvājums nav interesants.

Automašīna BMW e38/9.

being a better driver is not an unfair advantage...
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! 

Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
- Wu-Ryder
- Posts: 1779
- Joined: 22 Sep 2004, 00:49
- Location: Dobele/Jelgava/Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!


Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv
(c) 3BMotorsport
- Andžejs
- Posts: 112
- Joined: 22 Dec 2005, 23:42
- Location: Titurga, Westside
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Un laicīgi samainīt ķēdi, nevis mainīt motoru pēc tam.Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!

WESTSIDE
Re: Tehniska rakstura diskusijas
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
cik bieži ikdienā tu brauc uz saķeres robežas?Melnais wrote:nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.


- Andžejs
- Posts: 112
- Joined: 22 Dec 2005, 23:42
- Location: Titurga, Westside
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Nu nav viņš tik smags kā daudziem te liekās. Reti kurš ar VR6 tā kārtīgi pa kartingu trasēm mauc. Pa ielu nemaz nejutīsi to, protams ja netaupīsi uz piekares daļām un riepām.Melnais wrote:nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!

WESTSIDE
- Juzix
- burnout.lv foto team
- Posts: 17277
- Joined: 11 Apr 2006, 19:52
- Location: LV
- Has thanked: 23 times
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Ikdienas standarta lietotājam pofig.Melnais wrote:nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!
Burnoaut ziemas gonkā iekš Spilves, Alien ar savu vr6 visnotaļ labi nobrauca, ja nemaldos, tad pirmajā 3niekā, ar visu smago purnu ziemas trasē!


"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
- jaaniss
- Audi 80
- Posts: 2878
- Joined: 11 Feb 2005, 14:22
- Location: Jelgava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: Tehniska rakstura diskusijas
ziemā visu nosaka riepas + blīve, kas šajā gadījumā bijaJuzix wrote:Ikdienas standarta lietotājam pofig.Melnais wrote:nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...Wu-Ryder wrote:Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējaissmash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!!
Burnoaut ziemas gonkā iekš Spilves, Alien ar savu vr6 visnotaļ labi nobrauca, ja nemaldos, tad pirmajā 3niekā, ar visu smago purnu ziemas trasē!

www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.