Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Borai aismugurējais durvju stikls maksā 15Ls, nedomāju ka 190ajam būss dārgāk :urb:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

BlondaiZ wrote:
mpb wrote:
BlondaiZ wrote:
mpb wrote:
BlondaiZ wrote:Palauz valjaa durvju stoiku un ar izlociitu draati, kaa cilpinja uzliec un rauj valjaa... nu katraa zinjaa e36, Audi utt kaa semochkas :D
tas nav reāli ;) jo tā poga, ar kuru aizspiež durvis, pilnībā ieiet durvju panelī
tad tev jaarauj durvju ruchka?! nu tad garu cietu draati un uz preteejaam durviim!!!
būs jāmēģina.. pie tam neslocot durvis.
vēl ir doma noskrūvēt pannu un mēģināt tikt ar krokodiliem ģeneratoram klāt
Ar speeku bet ar praatu, ar k-kaadu koku atspiediisi un buus zohen ;)
tik draati taadu labu jaatrod!!!
+ daudz, šādi rīkojās visi auto uzlauzēji, gan servisos, gan mūķētājos, gan jau ka arī zagļi.
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by jaaniss »

var mēģināt dabūt kāda cita 190 atslēgu, varbūt durvis var dabūt vaļā, citiem auto tas darbojas itin labi :wink:
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
Zazaaks
Posts: 253
Joined: 09 Jul 2005, 02:46
Location: Latgola
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Zazaaks »

mpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?
nedaudz pačakarējoties var atvērt haubi. vairs neatceros, kāda bija darbību secība, bet kad vienam klientam aizslēdzās iedarbināta mašīna, pa nepilnām desmit minūtēm dabūjām vaļā :D
Rallijs beidzies - punktu nav...
User avatar
MartinsG
Posts: 1473
Joined: 01 May 2007, 16:03
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by MartinsG »

mpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?
Varu tev ievest Mercedes domkratu :naac:

Bet ja nopietni, tad tieshaam pameegjini ar draati, kurai cilpinja galaa.
Kupejai, protams, tas ir vienkaarshaak, jo sikls viegli padodas nelielai palociishanai,man izdevaas ar visparastaako vara draati. Jaabaazh iekshaa vadiitaaja durviim no augsheejaa aizmugureejaa stuura ;)
E39 ///M paket individual key-lets-go swadowline edishen
Alfa 166 aka poor man's Quattroporte :aiwa:
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by screwy »

Vajadzētu dabūt eļļas gredzenus pēc izmēriem (65mm) un 4mm platumā, varbūt kāds zin kādu veikaliņu kur tādas lietiņas tirgo, nevajag pēc dzinēja koda utt. bet tikai pēc izmēra.

Paldies!
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Sveiki, varbūt kāds zin, kā ir ar TA ja autiņam pārlīmē melnu jumtu, kapatu, un bagažnieku, vai tas ir kur jāreģistrē vai kā?
User avatar
screwy
Posts: 800
Joined: 20 Jun 2004, 22:41
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by screwy »

flyers wrote:Sveiki, varbūt kāds zin, kā ir ar TA ja autiņam pārlīmē melnu jumtu, kapatu, un bagažnieku, vai tas ir kur jāreģistrē vai kā?
Jap, vajag jaunu teh pasi
Poligrāfija, lielformāta druka, dizains un maketēšana...
http://www.drukmeistars.lv" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
_Eddy_
Posts: 35
Joined: 19 Apr 2010, 19:14
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by _Eddy_ »

mpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?
Lasharas...
Pielic 12v kaut kur, kur tiek klaat. Piem. aizmuguree numura ziimes agaismojuma lampinju vadiem.
Image
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

_Eddy_ wrote:
mpb wrote:kā atvērst mb190, ja nosēdies aķis un atslēgas no durvīm nav?
Lasharas...
Pielic 12v kaut kur, kur tiek klaat. Piem. aizmuguree numura ziimes agaismojuma lampinju vadiem.
Un tas darbojas tikai pie nosacijuma, ja ir ieslēgts gabarītu slēdzis :naac:
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
User avatar
V.I.P.
Posts: 1302
Joined: 13 Jun 2004, 20:43
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by V.I.P. »

Kvalitatīva freona uzpilde automašīnas kondicionierim - kur? cik?

2 čomiem te bija saldi varianti, bet, tā kā pēc tam tajos kantotoros piespiedu kārtā bija jāatgriežas, viņu piedāvājums nav interesants. :D
Automašīna BMW e38/9.
Image
being a better driver is not an unfair advantage...
User avatar
smash
Posts: 1391
Joined: 09 May 2010, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by smash »

Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Visa veida apdruka uz praktiski jebkura auduma virsmas kā arī Uzlīmes!
Un protams arī Izgatavoju Flančus visiem auto,visos izmēros,visās konfigurācijās. 5mm-110mm biezumā. /// PM vai 22oo2959 ///
User avatar
Wu-Ryder
Posts: 1779
Joined: 22 Sep 2004, 00:49
Location: Dobele/Jelgava/Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Wu-Ryder »

smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
Image
Poliuretāna bukses/Drift ANGLE/flanči/sajūgi https://www.facebook.com/3BMotorsport.lv

(c) 3BMotorsport
User avatar
Andžejs
Posts: 112
Joined: 22 Dec 2005, 23:42
Location: Titurga, Westside
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Andžejs »

Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
Un laicīgi samainīt ķēdi, nevis mainīt motoru pēc tam. :naac:
WESTSIDE
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

Melnais wrote:
Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...
cik bieži ikdienā tu brauc uz saķeres robežas?
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
Andžejs
Posts: 112
Joined: 22 Dec 2005, 23:42
Location: Titurga, Westside
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Andžejs »

Melnais wrote:
Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...
Nu nav viņš tik smags kā daudziem te liekās. Reti kurš ar VR6 tā kārtīgi pa kartingu trasēm mauc. Pa ielu nemaz nejutīsi to, protams ja netaupīsi uz piekares daļām un riepām. :roll:
WESTSIDE
User avatar
Juzix
burnout.lv foto team
Posts: 17277
Joined: 11 Apr 2006, 19:52
Location: LV
Has thanked: 23 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Juzix »

Melnais wrote:
Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...
Ikdienas standarta lietotājam pofig.
Burnoaut ziemas gonkā iekš Spilves, Alien ar savu vr6 visnotaļ labi nobrauca, ja nemaldos, tad pirmajā 3niekā, ar visu smago purnu ziemas trasē!
Image :latvija:
"Ja Tu esi lohs, tad tevi izglabt ir grūti" (c) Petka IV2
"Man principā ir P0HUJ" (c) GG IV2.5
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Melnais »

nuu, es tik pateicu, ko domaaju. ;) no manas puses diskusija sleegta. ;)
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by jaaniss »

Juzix wrote:
Melnais wrote:
Wu-Ryder wrote:
smash wrote:Tā nu lūdzu info/atsauksmes/kritiku par Golf III 2.8 vr6!!! :)
Nevajag cirst pa sajūgu un jāpieskata kārbas (konkrētāk reduktors) pārējais :yo:
nū, priekšpiedziņa ar smagu purnu, reāli der dragam un viss, vai arī taisnēm, kur var iemīt...
Ikdienas standarta lietotājam pofig.
Burnoaut ziemas gonkā iekš Spilves, Alien ar savu vr6 visnotaļ labi nobrauca, ja nemaldos, tad pirmajā 3niekā, ar visu smago purnu ziemas trasē!
ziemā visu nosaka riepas + blīve, kas šajā gadījumā bija :wink:
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
Locked