Vari padalīties kā Tu uzzini par tādu ekstru, kā piemēram, intensīvā mazgāšana, eksistenci, nepieciešamajiem knibuļiem un vēl pārdevējus, pie kuriem kaut kas tāds ir atrodams?
Ar interesi sekoju līdz šim tematam jau no tā izveidošanas. Epic. Jums, cienītais, ir talants.
- А по нормальному ты умеешь говорить?
- Ответ, к сожалехию, не да.
Par tā ekstrām, informācija atrasta lielākoties apgāžot otrādāk internetu. Meklējot kaut ko vienu, uzskrien nākamajam u.t.t. Visas tās rakņāšanās rezultātā arī ir savākti ļoti daudz dažādi materiāli, taj skaitā elektroshēmas, saskenēti to laiku rūpnīcas bukleti ar aprīkojumu sarakstiem dažādiem modeļiem. Vel vācot visādus sīkumus ir nācies pajaukt ļoti daudz B4 un vairākus C4, tad arī piefiksē kas ir vienam, kas ir otram.
Par to detaļu dabūšanu, ļoti bieži piebraucu uz šrotu tepat Vālodzēs, tāpēc nereti paspēju aplasīt, tā teikt, kamēr vel silts. Ja ir zināmi kritēriji, kas liecina par vajadzīgās detaļās esamību kādā mašīnā, tad aktīvi tiek rakņāts ss.lv (teiksim tas pats modeļa gads, B4 līdz 93. vispār neskatos, viņos vairs nekā mani interesējoša nav, 94. jau tuvāk, tur vel ir šis tas ko savākt, 95./96. vel pāris sīkumi, pēc motora skatos praktiski tikai tos kam V6, jo jau startā ir vairāk navarotu + papildopciju saraksts garāks, dīzeļus neskatos vispār, viņi visi ir pliki u.t.t.). Visam pa virsu vel fakts, ka to gadu Audi daudzas detaļas, ja ne direct fit, tad ar nelielu pārbūvi/pielāgošanu ir ieliekamas no cita un/vai jaunāka modeļa.
Man tas sarakstiņš priekš B4 ir diezgan pagarš, šis tas vel ir sadabūts tikai nav ielikts laika, detaļu vai informācijas trūkuma dēļ, un protams, more to come. Drīz no B4 tur vairs būs tikai bundža un pāris loriņi salonā.
Vienīgi sūdīgākais šitāda veida "projektiņos" ir tas, ka reāli nav kam paprasīt padomu, neviens neko tādu līdz šim nav darijis, nākās eksmperimentēt un studēt pašam.
Diži daudz gan nekas nav darīts, nav laika/rudens slinkums. Pa šo laiku aplasīta kupeja, savaktas visas man derīgās daļas klimatkontroles instalācijai - vadības bloks, visa pečkas/aukstumkaste, trubas, sausinātājs, pravodka, dubultais dzesēšanas radiators. Principā paliek atrast saderīgu kompresoru, radiatoru un noteikti vel kādus sīkumus.
Protams, pabūts VW festā, kura laikā pateica kompja displejs, [censored] paņēma un iztecēja
Tad vel sadabūta oriģinālā kārbas panna, kas vakar tika uzlikta
Kā pēdējais, sapirkti audumi priekš stoikām un durvju apdarēm. Kaut kad jāsaņmās visu pārvilkt
Tāds bija tikai Competition modeļiem (2500 eks.), S2 avantiem (1812 eks.) un S2 sedaniem (306 eks.). Īsāk sakot, uz katra stūra nemētājās. Vizuāli forma atšķiras un nav moldings.
Jāsakrāso aizmugurējais buferis un durvju ručkas. Par vidējajiem moldingiem vel izdomāšu. Un kautkas jādomā ar tonējumu, iespējams ka nafig nost pavisam, vai kautkādu ļoti mazprocentīgu plēvi, kabluks