Re: Lambertino Audi 80 quattro
Posted: 29 Oct 2010, 18:19
tiem diskiem nāca 4x108 uz r17?Lambertino wrote:Nopspainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?![]()
4x108, standartiņš
tiem diskiem nāca 4x108 uz r17?Lambertino wrote:Nopspainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?![]()
4x108, standartiņš
spainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?
Kursabiedrs uz B3 nevarēja r16 ar 205/55 uzlikt. Arkas neļāva....AT15. wrote:Pirms liec 17, iesaku piemērīt, B3 tur kaut kas nepatika ar arkām, platumiem, pa miglu kaut ko atceros, iespejams kļūdosLambertino wrote:Nopspainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?![]()
4x108, standartiņš
Jur4x wrote:Kursabiedrs uz B3 nevarēja r16 ar 205/55 uzlikt. Arkas neļāva....AT15. wrote:Pirms liec 17, iesaku piemērīt, B3 tur kaut kas nepatika ar arkām, platumiem, pa miglu kaut ko atceros, iespejams kļūdosLambertino wrote:Nopspainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?![]()
4x108, standartiņš
Tikko nomainījugintsk wrote:Pirms baigi tur sēdināt un likt zemprofilus. A80 ir viens ārprātīgs probels ritošajā: atbalsta gultnis priekšā. Jo cietāku hadeni uztaisa, jo nebaudāmāk paliek.
Andis wrote:Jur4x wrote:Kursabiedrs uz B3 nevarēja r16 ar 205/55 uzlikt. Arkas neļāva....AT15. wrote:Pirms liec 17, iesaku piemērīt, B3 tur kaut kas nepatika ar arkām, platumiem, pa miglu kaut ko atceros, iespejams kļūdosLambertino wrote:Nopspainis666 wrote:būs 5x112 swaps pavasarī?![]()
4x108, standartiņš
Tāpēc jāliek 205/50 vai vēl ko zemāku. Tā nu tiešām nav problēma.
Biju jau te licis.Jur4x wrote:
Problēma nav - tur Tev piekrītu, bet nu uz 17' domāju būs plānum plānais nēģeru variants...
Bet nu kā būs - to redzēsim pavasarī. Viss ir īpašnieka ziņā kas ko un kā...
Viņas nav pret ko nomainīt! Konstrukcija vienkārši ir nederīgaLambertino wrote:Tikko nomainījugintsk wrote:Pirms baigi tur sēdināt un likt zemprofilus. A80 ir viens ārprātīgs probels ritošajā: atbalsta gultnis priekšā. Jo cietāku hadeni uztaisa, jo nebaudāmāk paliek.
Viņi tā pat ir vienpusējiespainis666 wrote:a kā ir ar cietajiem 034 motorsport atbalstiem? ar tāpat plīst?
Gan jau var izdomāt kaut ko gumijveidīgu buksi uztaisīt un ielikt starp šķīvi un kuzavu, lai negrab.gintsk wrote:Man arī Golfam oriģinālā konstrukcija ir līdzīga. Bet tur laimīgā kārtā ir lēts un labs risinājums, kurš to auto pilnībā izmaina. Tas paliek kluss un konkrēts...
A80 risinājuma nav...
Nevar. Kad sagriež stūri tā gumija samaļas.Val wrote:Gan jau var izdomāt kaut ko gumijveidīgu buksi uztaisīt un ielikt starp šķīvi un kuzavu, lai negrab.gintsk wrote:Man arī Golfam oriģinālā konstrukcija ir līdzīga. Bet tur laimīgā kārtā ir lēts un labs risinājums, kurš to auto pilnībā izmaina. Tas paliek kluss un konkrēts...
A80 risinājuma nav...
Competition IR platākas arkas nekā B3Andis wrote:Biju jau te licis.Jur4x wrote:
Problēma nav - tur Tev piekrītu, bet nu uz 17' domāju būs plānum plānais nēģeru variants...
Bet nu kā būs - to redzēsim pavasarī. Viss ir īpašnieka ziņā kas ko un kā...
R18 uz Competition.
Es gan to neieteiktu darit.Lambertino wrote:11lvl maksāja abi atbalsti
Un ja sāks grabēt ātrāk par gadu, pagriezīšu mūziku skaļāk![]()
Tagad jau poo, bet ziemā noderēs viņš manLabāk izstāstiet kurš vadiņš ir jāpārkniebj, lai bloķis neatslēgtos pie 35km/h...
Nu ne jau ielas mašīnai...Wu-Ryder wrote:A, kā ir ja tos atbalstus uz unibāliem uztaisa?
Nu teorētiski, ja sāk apnikt cīnīties ar to problēmu, var jau kautko saveidot. Konstrukcija tur varen tizla, bet iespējams, ka ir kādi varianti, nepārmetinot. Nu uz savējā iespējams, ka izmēģināšu, ja uznāks iedvesmagintsk wrote:Nu ne jau ielas mašīnai...Wu-Ryder wrote:A, kā ir ja tos atbalstus uz unibāliem uztaisa?
Sportā ir redzēts, ka glāzi pārtaisa, lai varētu ielikt kaut ko sakarīgu. Pamatā jau visiem auto atbalsta gultnis pieskrūvējas. Šai - nē.