Page 8 of 34
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 19:41
by baggy
Jā zinu vel vienu zaz krīzmobīli unesot ticis pie kadeta karbūža un esot ok. Par el sūkni laba doma.

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 20:09
by sciroco
Vai baudijat karburatora līmeni ? tur ārpusē ir atzīme

taj jabūt tur !
Filtriņš tiešam lidzētu,vismaz retāk būtu karburatoru jatīra
Membrāna nebija pacieta un veca, tāda parasti plīst stundas laikā. Vispār sūkņi šiem ir labi, ja membrana ir laba.
Bac ka gribās pastavēt blakus šim ZaZikam, tada nostaļģija
Sparpcitu, varu kļudities, bet cik atceros no vēstures, "ausainam" zapiņam standartā nāca 30 zs motors, tāds pats ka vabolitei kas man bija
Vel atceros no pieredzes ka iešana un pateriņš, ka aī motora klusāka darbība bija ļoti atkarīga no kulaciņu regulešanas, vārstu un kulaciņu atstarpem.
Piekam zapiņam šo procedūru bija ieteikts atkartoti darīt riez gadā vismaz.
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 21:16
by Lambertino
zaziks atkal dzīvē - iztīrījām 2kg rūsu no bākas, samainijām sveces un aidā atpakaļ.
Filtriņu uzlikšu
sciroco - nu nekādu problēmu, tiekamies, saregulējam kulaciņus un varēsi blakus nofočēties

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 21:23
by mibins
arii gribu zapinju :neka:
manam bijushajam bija taads speedoo tuunings

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 21:25
by 23
benzīnsūknis jau derēja točna no vaz .Tavējam jau droši vien varstuļi neiet ,diez vai membrāna tik ātri nobeigtos .Par vaz karburātoru bez pārejas diezvai uzliksi .
Bildē pie garažas no aizmugures ir redzams pēc izpūtēja ka tas ir 40zs motors .Ja būtu 30zs izpūtējs labā pusē.
30zs motoram lūza kloķenes un notrūka vārsti -diezgan liels sūds .
40zs motors jau bišķi labāks .
Savā laikā tāds pat 135km /h gāja ,120km diezgan brīvi .
Kaut kur vēl no tāda Zāza starteris mētājas ,ja vajag dod ziņu uz pm
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 21:57
by Micuks
sciroco wrote:
Sparpcitu, varu kļudities, bet cik atceros no vēstures, "ausainam" zapiņam standartā nāca 30 zs motors, tāds pats ka
30Zs motori nāca ZAZ-966 un ZAZ968A/M kas paredzēti invalīdiem!
Izpūtēji viņiem visiem no rūpnīcas ir ar vienu bunduli, koperatīvi sāka izgatavot katrai pusei savus kas arī ir pareizāk, viens bundulis no ņežas maksāja 25rubļus

Pēc izpūtējiem jaudu noteikt nevar, 30Zs motoram aizdedzes sadalītājs ir priekšpusē

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 13 Oct 2009, 21:59
by Micuks
Ar sūkņiem nemaz tik liela problēma nebija, grūtāk ir saregulēt karbūzi, tur ir tāda pāreja vajadzīga uz kuras caur gumijas trubiņu ir stikla trubiņa, lai var redzēt cik liels līmenis, ar to gan nācās pačakarēties kamēr pieregulē

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 01:04
by Wu-Ryder
Zinu ka piedalos publiskaja spamosana, bet nu gribas...
Manam sencim ari bija ZAZ, balts gulbis, bet nu nedaudz jau pakjidats - ieksa VAZ virzulji, varsti utt. No ZaZ motorā maz kas bija palicis. Kārbu bija uztaisijis pat sev pa pratam. Nākošais kas bija upgreidots bija amortizātori, no ČŽ krosa moča + no hvz kā vēl. Cietība un stabilitāte bija

Principā kad iegādāja, tad pilnībā izķidāja un salika pa savam. Bija arī sporta stūre un speciāli pēc krievu rasējumiem taisīts izpūtējs, kas īstenībā skanēja tīri feini. Plus vēl kaudze ar visādiem uzlabojumiem utt, ko es pat neatceros vienīgi kā tagad vēl atceros kā sencis lamājās kad viņa 2 ned vīlētā galva salūza velkot klāt
Tagad škrobe, ka es savos 14 gados konfiscēju viņu no tēva kolekcijas un uzliku divreiz uz jumta + motoru pārdevu tālāk kurš beidza savu dzīvi 2 gadus atpakaļ iekš LUAZA.
Un varat neticēt, bet tas ZAZ rāva kašiņu labāk par lielu daļu no šeit esošajām siermašīnām...........
Te jau viņš jau vizuāli saguris

|

| no dažādām izdarībām ar viņu
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 08:50
by Lambertino
Jauna problēma
Vakar pārtrūka ģenerātora siksna, pēc kā tika konstatēts, ka ģenerātora šķivoks un apakšējais skriemelis, ir nobīdīts un nesanāk viens otram pretī :neka:
Cik papētiju, regulēt viņu nav iespējams jo ģenerātors nāk pieskrūvēts ar skrūvēm
Vakar RU auto bodītē, nebija siksna, nopirkām mūsdienīgo un šamā, pēc 30km saplīsās

Šodien dabūsim orģinālo Zazāka siksnu, skatīsies kas un kā.
p.s Aizdedzes sveces maksāja 80sant/gab (jaunas) 
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 10:04
by ramex
sciroco wrote:Vai baudijat karburatora līmeni ? tur ārpusē ir atzīme

taj jabūt tur !
Filtriņš tiešam lidzētu,vismaz retāk būtu karburatoru jatīra
Membrāna nebija pacieta un veca, tāda parasti plīst stundas laikā. Vispār sūkņi šiem ir labi, ja membrana ir laba.
Bac ka gribās pastavēt blakus šim ZaZikam, tada nostaļģija
Sparpcitu, varu kļudities, bet cik atceros no vēstures, "ausainam" zapiņam standartā nāca 30 zs motors, tāds pats ka vabolitei kas man bija
Vel atceros no pieredzes ka iešana un pateriņš, ka aī motora klusāka darbība bija ļoti atkarīga no kulaciņu regulešanas, vārstu un kulaciņu atstarpem.
Piekam zapiņam šo procedūru bija ieteikts atkartoti darīt riez gadā vismaz.
pedeejie "ausainie" jau bija ar 40zs

Opim taads bij savulaik skruuveec liidz nelabumam
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 10:38
by sciroco
generatoram , man liekas, vajadzeja kusteties gan.
Vismaz manam 30 zs motoram bija tads ka milzīgs savilcejs, kas tureja to vietā. laidu vaļā un reguleju
kaut kad atceros ka ģenģerim bija grope (gredzens laikam) un motorā kur šis stiprinajas bija bedrite, lai šis nekur neizlien pats no viibracijam.
Laižot hamtu vaļā varēja pievilkt/palaist siksnu
Bet cik aceros Zapiņam prasijas normals ģenerators, ja kaut viena lieka lampiņa būs lieka, šis netiks galā.
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 11:40
by Lambertino
Zinu, ka šiem nāk arī uz tās stīpas, bet šim pieskrūvējas uz četrām skrūvēm pie bloka

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 11:55
by SmallDeree
Pag tu a shito Lenina vagi pa rigu Rallo!?

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 11:57
by sciroco
SmallDeree86 wrote:Pag tu a shito Lenina vagi pa rigu Rallo!?

Domāju ka Ja
šitāds auto pieverš 4 reiz vairāk uzmanības, skatienu un daudz vairāk pozitivas emocijas šoferim par M
M domāts BMW ///M
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 11:59
by SmallDeree
sciroco wrote:SmallDeree86 wrote:Pag tu a shito Lenina vagi pa rigu Rallo!?

Domāju ka Ja
šitāds auto pieverš 4 reiz vairāk uzmanības, skatienu un daudz vairāk pozitivas emocijas šoferim par M
M domāts BMW ///M
Sava veida piekritu!

Bet nu lai labi driftojas!

Man i velme veco Vaboliti satunet kurai durvis uz otru pusi veras vala orginali, baltu, litakus u.t.t.! bet nu sapnis kkad!

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 12:07
by Lambertino
Lambertino wrote:Zinu, ka šiem nāk arī uz tās stīpas, bet šim pieskrūvējas uz četrām skrūvēm pie bloka


Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 14:15
by ramex
Lambertino wrote:Lambertino wrote:Zinu, ka šiem nāk arī uz tās stīpas, bet šim pieskrūvējas uz četrām skrūvēm pie bloka


šaibas zem gjengera uz špiļkām ?
vai ultimate McGaiver solušn - sievieshu kaprona zekjubikses siksnas vietaa ?
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 16:39
by freimo
BTW vakar šis tika arī piekurbulēts

Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 18:19
by Micuks
Lambertino wrote:Jauna problēma
ā tika konstatēts, ka ģenerātora šķivoks un apakšējais skriemelis, ir nobīdīts un nesanāk viens otram pretī :neka:
Cik papētiju, regulēt viņu nav iespējams jo ģenerātors nāk pieskrūvēts ar skrūvēm
To regulee ar sseibaam!
Re: Īsts krīzmobīlis PSRS stilā ZaZ...
Posted: 14 Oct 2009, 21:56
by freimo
Melnais wrote:freimo wrote:BTW vakar šis tika arī piekurbulēts

uz cik min?


Tu zini, kas ir kurbulis?
pričom te k-kādas minūtes?