Page 70 of 89

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 10:28
by howitzer
Martinss wrote:
Juzix wrote:
Martinss wrote:Jautājums par VAG 2.0tdi 2005. gada motoru, cik bieži ir jāpielej eļļa un vai vispār ir jāpielej? Cik uzgūglēju, tad samērā daudzi sūdzās, ka jāpielej un tipa pēc grāmatas līdz 0.5l uz 1000km esot normāli. :think: Melnais nekomentē un brauc uz USA, paldies.
Nu Blondaiz teicā, pa PD pieliet eļļu esot normāli. Savam dabonu pieliet litru starp eļļas maiņām, man gan ir 1.9, bet tas lietas būtību baigi nemaina.

Seatam eļļa pazūd?
Audzikam eļļa zūd, bet tas laikam tomēr normāli, jo gan vecajam motoram zuda, gan arī jaunajam. :aiwa:
Nu a cik liels zudums tad īsti ir?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 11:21
by Martinss
Hvz, no max līdz min nokrīt pa kādiem 2k km? Nē nu labi, man M57 arī nezūd (tfu, tfu, tfu) neskatoties uz to, ka pie turbīnas mazliet nopuņķojies. :hvz: Bet par tiem pašiem e60 3.0d powerā esmu lasījis, ka tur arī it kā esot normāli pieliet pat tipa pēc ražotāja.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 13:13
by howitzer
Martinss wrote:Hvz, no max līdz min nokrīt pa kādiem 2k km? Nē nu labi, man M57 arī nezūd (tfu, tfu, tfu) neskatoties uz to, ka pie turbīnas mazliet nopuņķojies. :hvz: Bet par tiem pašiem e60 3.0d powerā esmu lasījis, ka tur arī it kā esot normāli pieliet pat tipa pēc ražotāja.
Visām Behām pēc ražotāja skaitās normāli pieliet.
Bet no max līdz min, nobraucot 2k km, izklausās reāli par daudz. Pie tāda patēriņa, man liekas, zilo mākoni jau vajadzētu šaut pa izpūtēju. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 13:21
by Melnais
Manam fordam, tā nav, kurš tiek spīdzināts redlainā.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 13:28
by howitzer
Bļed, tak izdzēsies, dauni! Mārtiņ, Tu nevari viņam iesvērt tādu banu, lai viņš varētu postot tikai spamā un nevienā citā tēmā? Kā arī, ja kādā no viņa tekstiem parādās zīmju salikums "2jz" vai arī "bmw sūds", "vag sūds", "ford kravnesība", tad viņa browzerī automātiski atveras 50+ geju porno bez lubrikanta, kuru viņš nevar izslēgt vismaz pusstundu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 01 Jun 2016, 14:16
by Marx
jautājums par bremžu trubām (kapara), vai drīkst stiķēt bremžu trubas? vai TA nepiesienas, ja ir stiķis kkur pa vidu neorģinālā vietā, jeb jāmaina līnija visā garumā? man būtu jāmaina tikai aizmugures daļa..
Oriģināla nāk metāla trubas nevis kapara. un ja var stiķēt, tad varbūt ir kādi ierobežojumi attiecībā pret savienojumiem- dažās valstīs neatzīst "kompresijas" savienojumus (tādus, kur trubiņas iebīda bez valcēšanas un savelk ar uzgriežņiem, iekšā ir koniskas uzmaviņas, kas noblīvē savienojumu līdzīgi kā ūdens trubām) kurš zina?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Jun 2016, 20:05
by Juzix
Borai kādreiz bija stiķētas.
Skatē izjāja par saplaisājušām aizmugurējām bremžu šļaukām. 4motionam uz sitiena nevarē dabūt šļaukas, tālab tika pagarināta līnija un uzliktas priekšpiedziņas šļaukas.
To tehnisko un nākamo ar izgāju.
Vai tā drīkstēja darīt - hvz, bet divas skates tika izietas

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2016, 21:22
by nakurilijs
Ultraskaņas mazgāšana/tīrīšana ir veicama arī degvielas smidzinātājiem- konkrētāk pumpe dūze? Tīri tā no teorijas, ka nesarauj iekšā vairāk sūdu, kā bija/nebija pirms tam. Man pašam dažās mētājas zapasam, bet nu 5 gadi stāvējušas, moš jāuzpucē...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2016, 21:27
by MissL
nakurilijs wrote:Ultraskaņas mazgāšana/tīrīšana ir veicama arī degvielas smidzinātājiem- konkrētāk pumpe dūze? Tīri tā no teorijas, ka nesarauj iekšā vairāk sūdu, kā bija/nebija pirms tam. Man pašam dažās mētājas zapasam, bet nu 5 gadi stāvējušas, moš jāuzpucē...
Cik zinu, vinjas var restaureet. AFs gan jau zinaas iestaadiijuma nosaukumu...

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 07 Jul 2016, 21:31
by nakurilijs
Restaurēt netaisos, nekas labs nav dzirdēts, kur nu vēl iekš LV.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 12 Jul 2016, 15:41
by tolx
ar toyotas 3zz-fe motoriem dabā ir tik slikti kā visi raksta?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 30 Jul 2016, 19:22
by enimaals
Bmw e60 525d.startējot auto, starteris izdveš tadu kà dūkonu vai hvz kā pateikt :)
Īsāk sakot skaņa nav tāda kà jābūt un griež salīdzinoši lēnu.turklāt pagriežot aizdedzes atslēgu sāk griezt ar sekundes nokavèšanos.tàdu nopirku un iepriekšējais saimnieks teica ka viņš jau 2 gadi ar tādu brauc kopš atdzinis no fričiem.
Kā ir.drošu sirdi ņemu nost starteri un vedu remontēt jeb pastāv iespēja ka vainīgs kas cits...
Esmu kko dzirdējis par galveno plusa vadu iekš e60 kā bèdu..
Nezinu.kādam ir bijis kas līdzīgs?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Aug 2016, 16:14
by KV_88
Kaitinoša un samilzusi problēma..

Orģinālajā šuvju mastikā ir radušās mikro plaisas caur kurām tek iekšā lietus ūdens.. :emo:
Vieta ir grūti pieejama, bet nu ar pagaru otiņu piekļūt var. Horizontāla virsma.

Kādas idejas, ar ko to vietu pārklāt labāk?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 02 Aug 2016, 16:24
by ordii
silikons is allways the answer

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 03 Aug 2016, 22:08
by howitzer
KV_88 wrote:Kaitinoša un samilzusi problēma..

Orģinālajā šuvju mastikā ir radušās mikro plaisas caur kurām tek iekšā lietus ūdens.. :emo:
Vieta ir grūti pieejama, bet nu ar pagaru otiņu piekļūt var. Horizontāla virsma.

Kādas idejas, ar ko to vietu pārklāt labāk?
Ēm, nokasīt veco un uztriept svaigu šuvju mastiku, ja jau tur ir tāds oem risinājums? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 05 Aug 2016, 16:15
by nakurilijs
E39 stūres reikas servotroniku mainot ir kaut kā viņš jāpieprogrammē vai ir plug and play variants?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Aug 2016, 17:47
by ordii
errr, e39 bremzes taka akmens pie maza aatruma/staavot piem pie luksofora vai parkojoties, braucot nekaada vaina, kur mekleet vainu? pirms meenesha viss jauns salikts, izpuutu pusburku startspray apkaart pa motortelpu un ap vakumnjiku nekaadas izmainas motora darbiibaa :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Aug 2016, 20:41
by howitzer
Vakumņikam pašam par sevi nav kapi iestājušies?

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Aug 2016, 20:59
by ordii
laikam procesaa, uzdodot gaazi paliek normaals pedaalis, bet tiko atlaid taa paaris sekundees uzlien atpakal augsaa un ir atkal viss slikti :(

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Posted: 08 Aug 2016, 21:23
by Martinss
Varbūt problēma vakuumsūknī? :hvz: