Page 65 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Mar 2010, 08:32
by kalnins
Elviss wrote:Sture griezas gruti, atpakall nenaak.
laikam jājauc reika vaļā! a tu nezini tā mašīna no kā viņa ņemta bija sista vai vnk uz detaļām izjaukta! moš kkas salociits??
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 18 Mar 2010, 10:30
by Elviss
kalnins wrote:Elviss wrote:Sture griezas gruti, atpakall nenaak.
laikam jājauc reika vaļā! a tu nezini tā mašīna no kā viņa ņemta bija sista vai vnk uz detaļām izjaukta! moš kkas salociits??
sista nebija, atdzita no vacijas detallam.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 12:12
by Aleks
sveiki ljaudis man ir tads jautajums! es sev dabuju oranzhus Koni amishus ar atsperem, uz atsperem ari oranzha svita. kads zin ko tas nozime? viss staveja uz 2.0 vai tas deres manam 1.8is?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 13:16
by Alien
Aleks wrote:sveiki ljaudis man ir tads jautajums! es sev dabuju oranzhus Koni amishus ar atsperem, uz atsperem ari oranzha svita. kads zin ko tas nozime? viss staveja uz 2.0 vai tas deres manam 1.8is?
nu koni parasti ir sarkani un dzelteni
tad vēl ir zelta krāsā
iespējams ka degungals būs augstāks jo 6cyl. motors ir smagāks par is
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 14:23
by Aleks
Alien wrote:Aleks wrote:sveiki ljaudis man ir tads jautajums! es sev dabuju oranzhus Koni amishus ar atsperem, uz atsperem ari oranzha svita. kads zin ko tas nozime? viss staveja uz 2.0 vai tas deres manam 1.8is?
nu koni parasti ir sarkani un dzelteni
tad vēl ir zelta krāsā
iespējams ka degungals būs augstāks jo 6cyl. motors ir smagāks par is
es sajaucu vini ir sarkani!

ka tu doma bus zemak par originalam atsperem?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 16:37
by Alien
Aleks wrote:Alien wrote:Aleks wrote:sveiki ljaudis man ir tads jautajums! es sev dabuju oranzhus Koni amishus ar atsperem, uz atsperem ari oranzha svita. kads zin ko tas nozime? viss staveja uz 2.0 vai tas deres manam 1.8is?
nu koni parasti ir sarkani un dzelteni
tad vēl ir zelta krāsā
iespējams ka degungals būs augstāks jo 6cyl. motors ir smagāks par is
es sajaucu vini ir sarkani!

ka tu doma bus zemak par originalam atsperem?
no pašiem amortizatoriem jau nekas nemainās
svarīgas ir atsperes
jābūt virsū kaukam vēl raxtītam
normāli ražotāji uz atsperēm raxta savu nosaukumu un detaļas kodu
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 20:08
by Martinss
Kāds var pateikt ar kādu špakteli lai špaktelē bamperim caurumus ciet? Ar parasto divkomponenti, kas domāts automašīnām sametās plaisas pēc kāda laika. Vajag priekš bampera caurumus aiztaisīt.

Stiklašķiedras
spaktele derēs? Tai pa virsu pēc tam var grunti gāzt un pēc tam krāsu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 21 Mar 2010, 21:05
by janni
Reinis_m wrote:Vai pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas ir jāiet TA, vai arī tikai jāparāda tā pārbūves izziņa un jāsaņem jauna reģistrācijas apliecība?
Paldies!
nekāda TA nav jāiet pēc gāzes iebūves autiņā (arī ceļa nodoklis nav jāmaksā

).. ir jāaizbrauc uz CSDD 10 dienu laikā (ar veco tehpasi, pārbūves dokumentu, ko izdod gāzes kantoris un personas apliecinošo dokumentu zobos), jāsalīdzina numuri, jāsamaksā ~14Ls un jāsaņem jaunā apliecība (process uz pusstundu)..
protams var sarunāt arī ar gāzes kantori ka to izziņu tas uzrakstīs pirms skates kaut kad, jo ar nereģistretu iebūvētu gāzes iekārtu skati neiziesi (var jau pirms skates to sistēmu ņemt nost tāpat kā kreisos xrenonus)..

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Mar 2010, 00:36
by Focus
Martinss wrote:Kāds var pateikt ar kādu špakteli lai špaktelē bamperim caurumus ciet? Ar parasto divkomponenti, kas domāts automašīnām sametās plaisas pēc kāda laika. Vajag priekš bampera caurumus aiztaisīt.

Stiklašķiedras
spaktele derēs? Tai pa virsu pēc tam var grunti gāzt un pēc tam krāsu?

kadi caurumi?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Mar 2010, 00:51
by Martinss
Nu caurums reāli ir viens ~5x5mm, vairāk interesē dziļas rievas un plaisas aiztaisīt. Jautāju tāpēc, ka pagājušogad, kad citā bamperī aizlodēju caurumus ciet, pēc tam noslīpēju lodējumu un nošpaktelēju, pēc kāda laika sametās nesmukas plaisas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 22 Mar 2010, 01:45
by Janx
Ar stiklšķiedru nav vieglāk salīmēt? Protams ja visur tiek smuki klāt. Un tie stiklšķiedras špakteļi nav tik trausli? Vienkārši tā pie sevis domāju.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 23 Mar 2010, 19:40
by EMils
Vajadzētu flanču rasējumus priekš 4*100 diskiem 10mm biezus. Būtu ļoti pateicīgs kko līdzīgu saņemt uz
[email protected]
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 23 Mar 2010, 21:09
by anarhists
1. otrā pusē plaisai vajag pielīmēt stiklšķiedras plēves gabalu
2. stiklšķiedras remontam ir speciāla špaktele, atšķiras no tās ar ko metāla virbūvi špaktelē.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 13:50
by frenkers
Problēma. Nestrādā zonde pirms katalizatora.
Subjekts. WV Jetta 1,6 L Benzīns. Dzinēja kods BSE.
Cik saprotu unversālās un lietotā nav vērts likt!? Jauna baigi žirna maksā.
Varbūt kāds var ko piedāvāt. Varbūt tomēr ir vērts kādu lietotu pamēģināt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 13:58
by Melnais
frenkers wrote:Problēma. Nestrādā zonde pirms katalizatora.
Subjekts. WV Jetta 1,6 L Benzīns. Dzinēja kods BSE.
Cik saprotu unversālās un lietotā nav vērts likt!? Jauna baigi žirna maksā.
Varbūt kāds var ko piedāvāt. Varbūt tomēr ir vērts kādu lietotu pamēģināt?
100% zini, ka zonde nestrādā? visus vadus pārbaudīji?
ja ir ar ko uz vietas pārbaudīt, vai lietota strādā, un ja tā ir par desmaizi, tad ņem..
tas tā, lai tu neiegrābtos un lai būtu vēlviens viens mans posts, ko izdzēst.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 14:27
by frenkers
Defektu autoserviss noteica. Vajadzētu būt pareizi. Auto māšeles.
Savējo volvo dzenu pie Mārupes Sašas. Daudz lietotu daļu uzlikts. Daļas sagādā un notestē meistars. Manuprāt ideāls variants brīdī, kas par jaunām daļām nav ko sapņot.
Varbūt ir arī kāds šāds wv darbonis vai šrots kur var iegādāt un uzreiz uzlikt lai pārbaudītu vai darbojas vai nē?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 14:36
by Sonjuks
~ cik V tiek padoti impulsā uz sprauslu ?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 14:38
by Aigo
Sēžu, kasu ķekaru un domāju... vai atmosfēriskiem motoriem ir liela jēga no "zirnekļa"? Piemēram tiem pašiem 6-cilindru bembjiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 14:44
by Melnais
Sonjuks wrote:~ cik V tiek padoti impulsā uz sprauslu ?
pīķis var būt pat līdz 60V un vairāk, bet tas ir uz sekundes simtdaļām, ja ne tūkstoš daļām. kam tev to?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Mar 2010, 15:05
by frenkers
.