Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

ingars wrote:atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
Atradu jau maģa koda karti ;)
Jāmēģina uz tām stundiņām atstāt.
Tik viens man teica, ka vajag ieslēgt aizdedzi līdz pašām lampiņām... :hvz:
ImageImage
User avatar
ingars
Posts: 724
Joined: 31 Oct 2005, 22:09
Location: Parasti atrodos Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ingars »

Lambertino wrote:
ingars wrote:atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
Atradu jau maģa koda karti ;)
Jāmēģina uz tām stundiņām atstāt.
Tik viens man teica, ka vajag ieslēgt aizdedzi līdz pašām lampiņām... :hvz:

aizdedze PO galvenais magi iesledz uz tam stundam.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic


AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

Mēģinam - atslēga pagriesta 1 pozīcijā, maģis ieslēgts! Gaidam... :D
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
ingars
Posts: 724
Joined: 31 Oct 2005, 22:09
Location: Parasti atrodos Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ingars »

freimo wrote:Mēģinam - atslēga pagriesta 1 pozīcijā, maģis ieslēgts! Gaidam... :D

kamer gaidam uzdiedam pasi??? :dj:
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic


AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

ingars wrote:
freimo wrote:Mēģinam - atslēga pagriesta 1 pozīcijā, maģis ieslēgts! Gaidam... :D

kamer gaidam uzdiedam pasi??? :dj:
Viss :cool: parādijās koda ievades iespējas... :yo:
Paldies!!!
Vairs nebūs jāizmanto tel. un austiņas :D :D
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
:roll:
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
:roll:
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

ParaTr00per wrote:
Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
:roll:
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
sk paldies, a idejas ka parbaudit vai vinna netek? :hvz:
ParaTr00per
Posts: 2560
Joined: 06 Aug 2004, 10:26
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by ParaTr00per »

Elviss wrote:
ParaTr00per wrote:
Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
:roll:
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
sk paldies, a idejas ka parbaudit vai vinna netek? :hvz:
ja taa reika ir smuki nomazgaata, tad nekaa...
User avatar
GirtzB
Posts: 2342
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

lai netek - vienīgā iespēja uztasīt iekārut kas spēj iedzīt reikā zem spiediena attiecīgo šķidrumu, tā tiekt hidrauliskais sūknis + manometrs + šļaukas.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

kas par problemu?
tatad nomainiju stures reiku,jo veca teceja caur viesiem galiem viss salikts čiki piki, beettt braucot sturi pagriezot likuma vinna pati nenak atpakall, un gruti vispar griezas braucot likumos utt. Kas pa vainu?

1)savirzes dell? ( kaut gan man liekas ka reiku garums neatšķiras un uz aci nevar pateikt ka rati butu šķiibi)

2)reikai kkas nav labi?

3)suknim piseeecc?

vell idejas? :hvz:
User avatar
dzejnieks
Posts: 2267
Joined: 04 Sep 2008, 18:56
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by dzejnieks »

Elviss wrote:kas par problemu?
tatad nomainiju stures reiku,jo veca teceja caur viesiem galiem viss salikts čiki piki, beettt braucot sturi pagriezot likuma vinna pati nenak atpakall, un gruti vispar griezas braucot likumos utt. Kas pa vainu?

1)savirzes dell? ( kaut gan man liekas ka reiku garums neatšķiras un uz aci nevar pateikt ka rati butu šķiibi)

2)reikai kkas nav labi?

3)suknim piseeecc?

vell idejas? :hvz:
Savirzes dēļ viņa var nenākt atpakaļ..
Bet ja stāvot grūti griežas, tad gan kaut kas nav labi...
B4 TDi
Rihy
Posts: 10413
Joined: 03 Jan 2005, 18:26
Location: Mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Rihy »

Moš tur kaut kas kaut kur ķeras? :hvz: Arī bez sūkņa tak atpakaļ vajadzētu nākt :roll: Kaut vai kā ir bez stūres pastiprinātāja mašīnām. Savirze manuprāt tā nav. Ir braukts ar galīgi izregulētu un tur vnk stūre stāv šķībi un mainās tas, cik apgriezieni līdz katram galam ir.
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

man ar liekas ka savirze ta nav, bet ka isti ir, kad mes ar Kalninnu likam virsu reikas videjais štoks nekustejas ņe tudi ņesudi, tik sitot ar speku, vinnam vspar ir brivi jastaiga vai ar speku kkadu?
User avatar
GirtzB
Posts: 2342
Joined: 30 Jun 2004, 12:13
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by GirtzB »

reika kaput, ja būtu sūknis tad pie normālie ātrumiem tāpat stūre atgrieztos vietā. Savirze sagāzums to tik ļoti nevar ietekmēt, ja vien nav absolūti garām, par ko es šaubo.
Stāvot vai lēni braucot grūti griežas - sūknis kaput
braucot grūti griežas/nenāk atpakaļ - reika kaput
liela pretestība lai izgrieztu no 0 stavokļa un pēc tam pazūd - sagāzums/savirze absolūti garām.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Tad stūre tev arī grūti griežas, jebšu katrs mēģina minēt? :hvz:
ImageImage
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

Sture griezas gruti, atpakall nenaak.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

nu ja grūti griežas, tad gan jau reika vainīga - sanāk, jau ka pārējās komponentes Jūs neesat mainijuši un tur problēmai nevajadzētu būt...
ImageImage
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

Reinis_m wrote:Vai pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas ir jāiet TA, vai arī tikai jāparāda tā pārbūves izziņa un jāsaņem jauna reģistrācijas apliecība?

Paldies!
Nez, kad uzstādija gāzes iekārtu, pārreģistrācija tika veikta pēc kāda laika, bet TA nebij jāiet, ja nekļūdos. Varbūt tagad ir savādāk, tā bija pirms 5 gadiem. Galvenais lai ir sertifikāts tai iestādei, kas veica pārbūvi.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
User avatar
Janx
Posts: 1405
Joined: 12 Feb 2005, 13:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Janx »

Melnais wrote:
Janx wrote:
Reinis_m wrote:Vai pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas ir jāiet TA, vai arī tikai jāparāda tā pārbūves izziņa un jāsaņem jauna reģistrācijas apliecība?

Paldies!
Nez, kad uzstādija gāzes iekārtu, pārreģistrācija tika veikta pēc kāda laika, bet TA nebij jāiet, ja nekļūdos. Varbūt tagad ir savādāk, tā bija pirms 5 gadiem. Galvenais lai ir sertifikāts tai iestādei, kas veica pārbūvi.
tad principā var piereģistrēt to gāzes iekārtu pirms tehniskās? :hvz: sods nebūs, ja tehniskā ir pēc 10 mēnešiem, piemēram? :hvz:
Tik sīki nezinu, gāzes iekārtu ielika kaut kad maija beigās, pārreģistrēja oktobrī, bet skate bija jāiet tikai aprīlī.
Gāzes iekārtas drīkst uzstādīt tikai pie CSDD sertificētiem automašīnu pārbūvētājiem. Pēc iekārtas uzstādīšanas firmai jāizdod dokuments "Sērijveidā pārbūvēta transporta līdzekļa atbilstības apliecinājums". Ar to piecu dienu laikā jādodas uz tuvāko CSDD nodaļu, jāreģistrē pārbūve un jānomaina transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība.
Vismaz te nekas nav minēts par TA.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... :D
Locked