ingars wrote:atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
Atradu jau maģa koda karti
Jāmēģina uz tām stundiņām atstāt.
Tik viens man teica, ka vajag ieslēgt aizdedzi līdz pašām lampiņām...
ingars wrote:atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.
Atradu jau maģa koda karti
Jāmēģina uz tām stundiņām atstāt.
Tik viens man teica, ka vajag ieslēgt aizdedzi līdz pašām lampiņām...
aizdedze PO galvenais magi iesledz uz tam stundam.
mk1 1984 cabrio 2,0 2E +automatic
AUTO REMONTS
VAG COM diagnostika
metinasanas darbi
mezaparks 28879160
Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
sk paldies, a idejas ka parbaudit vai vinna netek?
Elviss wrote:perkot lietotu stures reiku ka lai parbauda, vai vinna kaut cik ok stavoklii?
manupraat vieniigais, ko taa var paarbaudiit nejaucot, ir paarbaudiit briivgaitu ap "nulles" staavokli, kad stuure ir taisni. taa parasti ir vieta, kas reikai izdilst visvairaak.
sk paldies, a idejas ka parbaudit vai vinna netek?
lai netek - vienīgā iespēja uztasīt iekārut kas spēj iedzīt reikā zem spiediena attiecīgo šķidrumu, tā tiekt hidrauliskais sūknis + manometrs + šļaukas.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
kas par problemu?
tatad nomainiju stures reiku,jo veca teceja caur viesiem galiem viss salikts čiki piki, beettt braucot sturi pagriezot likuma vinna pati nenak atpakall, un gruti vispar griezas braucot likumos utt. Kas pa vainu?
1)savirzes dell? ( kaut gan man liekas ka reiku garums neatšķiras un uz aci nevar pateikt ka rati butu šķiibi)
Elviss wrote:kas par problemu?
tatad nomainiju stures reiku,jo veca teceja caur viesiem galiem viss salikts čiki piki, beettt braucot sturi pagriezot likuma vinna pati nenak atpakall, un gruti vispar griezas braucot likumos utt. Kas pa vainu?
1)savirzes dell? ( kaut gan man liekas ka reiku garums neatšķiras un uz aci nevar pateikt ka rati butu šķiibi)
2)reikai kkas nav labi?
3)suknim piseeecc?
vell idejas?
Savirzes dēļ viņa var nenākt atpakaļ..
Bet ja stāvot grūti griežas, tad gan kaut kas nav labi...
Moš tur kaut kas kaut kur ķeras? Arī bez sūkņa tak atpakaļ vajadzētu nākt Kaut vai kā ir bez stūres pastiprinātāja mašīnām. Savirze manuprāt tā nav. Ir braukts ar galīgi izregulētu un tur vnk stūre stāv šķībi un mainās tas, cik apgriezieni līdz katram galam ir.
man ar liekas ka savirze ta nav, bet ka isti ir, kad mes ar Kalninnu likam virsu reikas videjais štoks nekustejas ņe tudi ņesudi, tik sitot ar speku, vinnam vspar ir brivi jastaiga vai ar speku kkadu?
reika kaput, ja būtu sūknis tad pie normālie ātrumiem tāpat stūre atgrieztos vietā. Savirze sagāzums to tik ļoti nevar ietekmēt, ja vien nav absolūti garām, par ko es šaubo.
Stāvot vai lēni braucot grūti griežas - sūknis kaput
braucot grūti griežas/nenāk atpakaļ - reika kaput
liela pretestība lai izgrieztu no 0 stavokļa un pēc tam pazūd - sagāzums/savirze absolūti garām.
R6 spēks S54B32+2JZ-GE
Braukt ir priex
p.s. mans viedoklis ir autoritatīvs un vienīgais pareizais.
Reinis_m wrote:Vai pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas ir jāiet TA, vai arī tikai jāparāda tā pārbūves izziņa un jāsaņem jauna reģistrācijas apliecība?
Paldies!
Nez, kad uzstādija gāzes iekārtu, pārreģistrācija tika veikta pēc kāda laika, bet TA nebij jāiet, ja nekļūdos. Varbūt tagad ir savādāk, tā bija pirms 5 gadiem. Galvenais lai ir sertifikāts tai iestādei, kas veica pārbūvi.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...
Reinis_m wrote:Vai pēc gāzes iekārtas uzstādīšanas ir jāiet TA, vai arī tikai jāparāda tā pārbūves izziņa un jāsaņem jauna reģistrācijas apliecība?
Paldies!
Nez, kad uzstādija gāzes iekārtu, pārreģistrācija tika veikta pēc kāda laika, bet TA nebij jāiet, ja nekļūdos. Varbūt tagad ir savādāk, tā bija pirms 5 gadiem. Galvenais lai ir sertifikāts tai iestādei, kas veica pārbūvi.
tad principā var piereģistrēt to gāzes iekārtu pirms tehniskās? sods nebūs, ja tehniskā ir pēc 10 mēnešiem, piemēram?
Tik sīki nezinu, gāzes iekārtu ielika kaut kad maija beigās, pārreģistrēja oktobrī, bet skate bija jāiet tikai aprīlī.
Gāzes iekārtas drīkst uzstādīt tikai pie CSDD sertificētiem automašīnu pārbūvētājiem. Pēc iekārtas uzstādīšanas firmai jāizdod dokuments "Sērijveidā pārbūvēta transporta līdzekļa atbilstības apliecinājums". Ar to piecu dienu laikā jādodas uz tuvāko CSDD nodaļu, jāreģistrē pārbūve un jānomaina transportlīdzekļa reģistrācijas apliecība.
Vismaz te nekas nav minēts par TA.
Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas...