Page 63 of 95

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 05 Feb 2010, 17:41
by oķis
Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!

Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 05 Feb 2010, 17:51
by Lambertino
oķis wrote:Nē barabānu un trumuļu tur nav, rocene ir uz suportu!

Nu trosīte staigā itkā, un ķega pie suporta arī kustās..
Takā droši vien jau ka būs tas suports jāķidā ārā!
Aga, tad tik jāliek uz galda suports.
Protams pievērs uzmanību kalodku nodilumam, k gan ručņikam manuprāt būtu jāstrādā neatkarīgi no kalodku nodiluma, kaut ar metāliem būtu jābloķē :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 05 Feb 2010, 18:01
by oķis
Cik nu varēja redzēt, tad gan iekšējie gan ārējie abās pusēs izskatās vēl diezgan ok! Takā zinu, kāds darbiņš mani sagaida :D

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 05 Feb 2010, 19:48
by Lambertino
Melnais wrote:
Lambertino wrote: Ja ir suporti un ručņiks ir iekšā pašā diskā (princips kā trumuļiem), tad skrūvgriezis ir jābāž no riteņu skrūves vietas.
D
tieši šo es biju domājis, tiem arī ir vajadzīgs skrūvgrieznis un gumijas puļķītis.
tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumu ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 05 Feb 2010, 20:07
by Janx
Kas varētu būt pie vainas, ka bremžu sistēmā parādās gaiss? :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2010, 02:42
by Lambertino
Melnais wrote:
Lambertino wrote: tiem kam ir vienkārši trumuļi parasti to dara no iekšpuses, bet tiem kam suporti un rocene iekšā - čerez riteņu skrūvju caurumu ;)
ne vienmēr ir skrūvju caurumi. parasti japāņiem skrūves ir uz trumuļa, bet riteni pievelk ar uzgriežņiem, bet fričiem- otrādi, tb, uzliek riteni un tad laiž cauri skrūves.
lasi starp rindiņām :shura:

Un tev ir taisnība, ka japāņiem parasti nāk špiļkas, bet nav taisnība, ka skrūves nāk UZ trumuļa :urb:
:reeka:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 06 Feb 2010, 17:52
by flyers
Vai kāds nevarētu pateikt kur varētu pa saprātīgām naudām iepirkt powerflex bukses, tā lai nebūtu nez cik ilgi jāgaida uz pasūtījumu?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Feb 2010, 22:28
by Jackass_cky
nu tad jāsāk te.. Kāds jau redzēja kā izgāja ar manu e36. tagad tiek domāts ko darīt ar viņu. ir jau pircēji buņdžai un motoram. Bet pašam liekas,ka labāk būtu ņemt vnk "jaunu" buņdžu un pārlikt visu labo tajā,jo būtu ko ņemt no mana piekares ,tā izskatījās,ka ir ok (cik nu tas iespējams) un motors izskatās,ka tiešām ir ok.
SS'a ir viena kupeja un tieši is. cik būtu grūti pārlikt 97.gada is motoru uz 95.gada is'a kuzovu? kādas varētu būt izmaksas un kādas varētu būt problēmas? izmaksas domāju kādās daļās,nevis servisa. un varbūt kādam kāds cits ieteikums vai zin kur varētu būt kāda laba buņdža? droši var ralstīt.

http://foto.inbox.lv/mz2/07-02-2010-e36-rip" onclick="window.open(this.href);return false;

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 07 Feb 2010, 22:43
by gintsk
flyers wrote:Vai kāds nevarētu pateikt kur varētu pa saprātīgām naudām iepirkt powerflex bukses, tā lai nebūtu nez cik ilgi jāgaida uz pasūtījumu?
adparts.lv jeb J.K.jr is bad

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 11:18
by karlis
tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.

Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 11:34
by karlis
nu es nepretendēju uz 100% precīzu atbildi, kuru izlasot uzreiz varēšu visu saremontēt. Gribu uzzināt visas iespējamās vietiņas, kuras ir saistītas ar to kondīcioniera darbību utt. Kad sanāks laiciņš, būs siltāks, tad pats sāktu ar vieglāko, jo es uzskatu, ka ir bezjēdzīgi dzīt auto uz servisu, pašam neko nezinot. Gribu pats maksimāli visu nočekot un tad tik doties uz servisu, lai varu jau +/- norādīt virzienu, kas vēl ir jāpārbauda.
Problēma tik tā, ka nav pieredze vēl, bet kaut kā tak to vajag iegūt.. :hvz:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 11:53
by rrrainis
Ford Focus universālis viņam laikam bija.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 12:43
by Lambertino
karlis wrote:tā nu sanācis, ka labu laiku (apmēram pusotrs-2 mēneši) nebiju piespiedis A/C (kondīcionieris) podziņu. tad nu vakar, kad to izdarīju, sākumā viss ok, logus tākā nedaudz atsvīdināja vaļā, bet pēc brīža motors knapi varēja noturēt tukšgaitu - visu laiku slāpa nost, tad atskan skaļš klišķis no motortelpas un apgriezieni uzlec augšā, tad atkal lejā uz slāpšanas robežas un tā nepārtraukti lēkā. izlēdz kondišku, viss ok, kā atkal ieslēdz, tad atkal sāk rīstīties un lēkāt.

Kur varētu būt problēma? Tagad tūlīt to nerisināšu bet pavasar's lēnām nāk un tad jau arī sākšu baudīt, kur tas joks slēpjas.
Kādi ir visi teorētiski iespējamie mezgli, kuri varētu ko tādu izraisīt?
Vai tas varētu būt iespējams, ka vakardienas mīnusos kondensāts sasala un beigās tai sistēmai nebija kur attīrīties-notecēt?
Vasarā arī ir jūtama apgriezienu lēkāšana ar kondišku, bet tas ir minimāli, noraustās tik par kkādiem 100 rpm/min un esot arī citiem tādiem pašiem ford focusiem :hvz:
Tas, ka apgriezieni lēkā ir tikai normāli un tas, ka kondiška izslēdzas, ieslēdzas - arī ;)
Tik tālu, ka slāpst nost, gluži nav normāli. Tavā vietā es nedarītu pilnīgi neko un skatītos kas notiks vasarā, kad no kondiškas būs kāda jēga. Vai arī iedzītu siltumā, lai pastāv un tad pamēģinātu ieslēgt. Moš sadzīts sniegs, kurš ir sasalis un neļauj kādam mezglam pareizi strādāt.
Bet lai nesvīstu ciet logi - nomaini salona filtru ;)

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 15:49
by Viitols
iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 16:03
by Andis
Varbūt kāds ir kādreiz kalibrējis dinamometriskās atslēgas pie http://www.lnmc.lv" onclick="window.open(this.href);return false;. Aptuveni kādās cenās to var izdarīt?

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 16:10
by Shaman
Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!

Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 08 Feb 2010, 16:33
by Lambertino
Shaman wrote:
Viitols wrote:iesaku nochekot vai nav aizaudzis tukshgaitas vaarsts, jo A/C kompresoram iesleedzoties tas uzliek motoram ''nelielu'' slodziiti, un iespeejams, ka pie aizveerta tukshgaitas vaarsta tur nepietiekami pluust gaiss, lai notureetu apgriezienus zem slodzes!

Šis arī varētu būt variants. Taču labāk pirms visu skatīties un pārbaudīt būtu vēlams atkausēt visu kaut kur siltumā normāli.
Šai lietai arī varētu palīdzēt siltums. Visi tie sū.. ir sasaluši un neļauj vārstam labi strādāt

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Feb 2010, 15:35
by Lambertino
Kādam ir varianti kā likt rādio, lai dod iespēju ievadīt nepieciešamo kodu?
Auto Volvo V40 ar orģinālo stereo. Noņēmām aķi, prasija kodu, kodu nevarēju atrast. Acīm redzot katrs ir uzskatijis par vajadzību ievadīt savu iedomāto kodu un maģis pateica atā. Tagad ieslēdzot rādās uzraksts OFF
Mēģinājām ņemt nost klemmi, paturēt kādu laiku, bet nepalīdz...

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Feb 2010, 15:47
by spainis666
google powah url
# If your radio says OFF, leave the ignition on in the first position for 2 1/2 to 3 hours in order for it to display CODE. In certain models you can clear the OFF state by pulling the fuse for the radio (#7 in my car). That’s a bit simpler than leaving the ignition in the first position for a couple of hours — particularly if you don’t have a garage.

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Posted: 09 Feb 2010, 22:42
by ingars
atstaj ieslegtu uz kadam divam stundam un tad vinam atkal jadod iespeja ievadit kodu.
un iemt bildi ar maga id numuru paskatishos mos var atrast kodu.