Page 62 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Jan 2010, 19:21
by Archuks
RiCh wrote:Nezinu , kas notiek , ja tilts izlūzt , bet tie būkšķi tik tiešām ir tādi stipri , liekās , ka bez pakaļējā tilta paliks

jā

bet nu man samainīja tās reduktora bukses uz powerflex un pašā sākumā bija ok, pēc tam atkal parādījās, visdrīzāk tas bija dēļ maniem jobnutajiem stiprinājumiem/skrūvēm, kuras sapisa līdz ar bloķa uzlikšanu, pārgriešanu utt
p.s. ieteikums, nevajag vnk spolēt uz vietas

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Jan 2010, 19:25
by flyers
Es jau arī nespolēju uz vietas, vienk patīk braukt šķērsām!

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Jan 2010, 20:59
by flyers
Nu par kardānu gan nezinu, tur jau manuprāt tik karājošais gūltnis varētu tikt norauts, kas jau pagājšgad tika dabūts gatavs, un vis samainīts un sataisīts, tāka tas šoreiz atkrīt, es taka vairāk sliecos uz reduktora buksēm, tilta buksēm, vai izlauztu tiltu!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 28 Jan 2010, 22:52
by karlisbe
flyers wrote:Nu par kardānu gan nezinu, tur jau manuprāt tik karājošais gūltnis varētu tikt norauts, kas jau pagājšgad tika dabūts gatavs, un vis samainīts un sataisīts, tāka tas šoreiz atkrīt, es taka vairāk sliecos uz reduktora buksēm, tilta buksēm, vai izlauztu tiltu!
es jau nu teiktu, ka reduktors

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 29 Jan 2010, 10:19
by Lambertino
Ja tilts izlūzis, tad nekur nekas nestaigās, jo ar vārdu tilts, apzīmējam reduktoru un tam nav nekāda sakara ar riteņu savērsumu/sagāzumu. Ja skaņa atgādina bleķa buņdžas locīšanu, tad toč tilts būs, ja vienkārši sitiens, tad reduktora gala bukse (pārējās četras praktiski nemanīsi, ka ir beigtas)
Bet nu neko precīzi tev neviens nepateiks, lien tik apakšā
p.s negribu apbēdināt, bet tāpat domāju par izlauztu tiltu
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Jan 2010, 16:33
by flyers
Nu palīdu apakšā, konstatēju ka reduktora bukses kārtībā, tilta bukses ar kartībā, tilts ar nau izlausts, kas vel pa varjantiem? Varbūt reduktors izdilis, un taisa tos tādus kā sitienus bukšķus?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Jan 2010, 18:52
by feelfree

kas tie pa diskiem?
vieniga anotacija - g2 with estonia formular wheel and jom coils
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Jan 2010, 20:22
by Lambertino
mans domāt, ka tie ir paštaisīti diski - pamats izskatās, ka ir no žiguļa.
Man pašam viens šāds disks mājām mētājās vēl
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 30 Jan 2010, 22:20
by kapeika
vidus tocc izskataas no zzika diskiem!!

!!!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 31 Jan 2010, 13:12
by flyers
Paklau, kāds var pastāstīt vai ir jēga likt saucamo sporta sūkni atmosfēriskajam dzinējam ja neliek lielākas sprauslas, auto bmw 328 runa ir par wallbro 255 l/h
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 31 Jan 2010, 14:22
by Viitols
njemot veeraa, ka iisto walbro tu nedabuusi (visur tirgo padjobkas), tad labaak atstaat oem bosch!
bet ja pa teemu, tad walbro buutu labaaks, jo vinjsh vnk ir jauns!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 31 Jan 2010, 15:03
by Martinss
....
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 31 Jan 2010, 15:26
by gintsk
flyers wrote:Paklau, kāds var pastāstīt vai ir jēga likt saucamo sporta sūkni atmosfēriskajam dzinējam ja neliek lielākas sprauslas, auto bmw 328 runa ir par wallbro 255 l/h
Pat, ja būt lielākas sprauslas (ar atbilstīgu programmu kompī), bet motors nav vīlēts, ražīgākam sūknim jēgas nav. Iesūktā gaisa daudzums ir tas pats, degvielu jāiesmidzina tik pat, degvielu vairāk jāpiegādā nav.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 01 Feb 2010, 22:17
by flyers
flyers wrote:Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?
Vainīga izrādījās detaļa numur 4
http://www.bavariancar.lv/outf/images/m ... _z_new.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 02 Feb 2010, 00:57
by Lambertino
Tad bija jāpiemin, ka arī bedrē iebraucot ir sitiens

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Feb 2010, 16:08
by oķis
Vajag izpalīdzēt ar padomu!!!!! negribeeju taisiit jaunu topiku, varbūt kāds var apstaastiit, kā un kas ir jādara lai pievilktu roceni, lai abi rati ņem vienādi? krč ir tā, ka šofera pusē pie viena klikša jau nofiksējas rats, bet otrā pusē ar kārtigi novilktu brīvi ripo un abās pusēs trosīte staigā!! Bremzes ir disku un mašīna 94 gada Accords!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Feb 2010, 16:52
by Martinss
Pēc kataloga sanāk, ka rocene ir uz supportiem un tur, ja nemaldos, tad neregulējas nekas.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Feb 2010, 17:30
by oķis
Rocene ir uz suportu jā.
šis tas tika izmēģināts, vai nu jāaidzen pie kāda gudrāka, lai paskatās kas un kā, vai suports būs jāņem nost un jāskatas kas tur ir.. jo ar regulēšanas skrūvi, kas ir salonā pie rocenes, neko nevar izdarīt. Visdrīzāk jau ka suportā kkas būs aizgājis pie dieviem!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Feb 2010, 17:32
by Lambertino
Par konkrēto modeli neko nezinu, tamdēļ pastāsti ko sīkāk.
Ja uz suportiem ir ručņiks, tad ticamākais, ka vina puse īsti nenāk atpakaļ (suporta svira iesūbējusi vai trose)
Ja barabančiki, tad jāpiekrīt Melnajam.
Ja ir suporti un ručņiks ir iekšā pašā diskā (princips kā trumuļiem), tad skrūvgriezis ir jābāž no riteņu skrūves vietas.
Par cik man barabančiki besī, tad arī ar skrūvjgriezi parasti sanāk normāls jebatorijs - iesākumā labāk pamēģinātu visu izķidāt, saprast uz kuru pusi tā figņa jāgriež un pie reizes visu kārtīgi iekustināt, lai tai pusei nebūtu jāķerās klāt kādu laiku

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 05 Feb 2010, 17:34
by Lambertino
oķis wrote:Rocene ir uz suportu jā.
šis tas tika izmēģināts, vai nu jāaidzen pie kāda gudrāka, lai paskatās kas un kā, vai suports būs jāņem nost un jāskatas kas tur ir.. jo ar regulēšanas skrūvi, kas ir salonā pie rocenes, neko nevar izdarīt. Visdrīzāk jau ka suportā kkas būs aizgājis pie dieviem!
Vari mēģināt vienkārši iekustināt pašu sviru un sapūst ar kādu WD. Kādu laiku ies točna, bet ja atkal parādās vecie sindromi, tad liec suportu uz galda un visu smuki tīri tur, izjaucot suportu pa reizinātājiem un nomainot visas manžetas
Edit - tikai trosi palaid vaļā pa to tiesu, kuru esi pievilcis

Troses pievilkšana principā ir domāta tikai troses nospriegošanai, nevis rocenes regulēšanai, bet protams reizēm arī to var izmantot par regulāciju, jo īpaši barabānu bremzēm.