Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
Archuks
BMW
Posts: 12868
Joined: 13 Sep 2004, 20:30
Location: Centrs
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Archuks »

RiCh wrote:Nezinu , kas notiek , ja tilts izlūzt , bet tie būkšķi tik tiešām ir tādi stipri , liekās , ka bez pakaļējā tilta paliks :D
:mhm: bet nu man samainīja tās reduktora bukses uz powerflex un pašā sākumā bija ok, pēc tam atkal parādījās, visdrīzāk tas bija dēļ maniem jobnutajiem stiprinājumiem/skrūvēm, kuras sapisa līdz ar bloķa uzlikšanu, pārgriešanu utt

p.s. ieteikums, nevajag vnk spolēt uz vietas :shura:
EVO X SST / RACE CAR INCOMING
Image
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Es jau arī nespolēju uz vietas, vienk patīk braukt šķērsām! :D
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Nu par kardānu gan nezinu, tur jau manuprāt tik karājošais gūltnis varētu tikt norauts, kas jau pagājšgad tika dabūts gatavs, un vis samainīts un sataisīts, tāka tas šoreiz atkrīt, es taka vairāk sliecos uz reduktora buksēm, tilta buksēm, vai izlauztu tiltu!
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by karlisbe »

flyers wrote:Nu par kardānu gan nezinu, tur jau manuprāt tik karājošais gūltnis varētu tikt norauts, kas jau pagājšgad tika dabūts gatavs, un vis samainīts un sataisīts, tāka tas šoreiz atkrīt, es taka vairāk sliecos uz reduktora buksēm, tilta buksēm, vai izlauztu tiltu!
es jau nu teiktu, ka reduktors ;)
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Ja tilts izlūzis, tad nekur nekas nestaigās, jo ar vārdu tilts, apzīmējam reduktoru un tam nav nekāda sakara ar riteņu savērsumu/sagāzumu. Ja skaņa atgādina bleķa buņdžas locīšanu, tad toč tilts būs, ja vienkārši sitiens, tad reduktora gala bukse (pārējās četras praktiski nemanīsi, ka ir beigtas)
Bet nu neko precīzi tev neviens nepateiks, lien tik apakšā ;)

p.s negribu apbēdināt, bet tāpat domāju par izlauztu tiltu
ImageImage
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Nu palīdu apakšā, konstatēju ka reduktora bukses kārtībā, tilta bukses ar kartībā, tilts ar nau izlausts, kas vel pa varjantiem? Varbūt reduktors izdilis, un taisa tos tādus kā sitienus bukšķus? :hvz:
User avatar
feelfree
Posts: 542
Joined: 08 Jul 2007, 04:20
Location: RIGA
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by feelfree »

Image
kas tie pa diskiem?
vieniga anotacija - g2 with estonia formular wheel and jom coils
Nepatīk mans avatars? ir risinājums 5ls un nomainīšu uz jums tīkamu PM :aiwa:
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

mans domāt, ka tie ir paštaisīti diski - pamats izskatās, ka ir no žiguļa.
Man pašam viens šāds disks mājām mētājās vēl
ImageImage
kapeika
Posts: 160
Joined: 05 Oct 2006, 22:40
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by kapeika »

vidus tocc izskataas no zzika diskiem!! :) !!!
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

Paklau, kāds var pastāstīt vai ir jēga likt saucamo sporta sūkni atmosfēriskajam dzinējam ja neliek lielākas sprauslas, auto bmw 328 runa ir par wallbro 255 l/h
User avatar
Viitols
Posts: 607
Joined: 03 Apr 2006, 23:25
Location: purvciems
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Viitols »

njemot veeraa, ka iisto walbro tu nedabuusi (visur tirgo padjobkas), tad labaak atstaat oem bosch!
bet ja pa teemu, tad walbro buutu labaaks, jo vinjsh vnk ir jauns!
MC Vaitols in da house! hahahaha

Vārdi "stock" un "gay" man ir sinonīmi!
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

....
Last edited by Martinss on 31 Jan 2010, 16:07, edited 1 time in total.
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by gintsk »

flyers wrote:Paklau, kāds var pastāstīt vai ir jēga likt saucamo sporta sūkni atmosfēriskajam dzinējam ja neliek lielākas sprauslas, auto bmw 328 runa ir par wallbro 255 l/h
Pat, ja būt lielākas sprauslas (ar atbilstīgu programmu kompī), bet motors nav vīlēts, ražīgākam sūknim jēgas nav. Iesūktā gaisa daudzums ir tas pats, degvielu jāiesmidzina tik pat, degvielu vairāk jāpiegādā nav.
User avatar
flyers
Posts: 121
Joined: 27 Jun 2009, 00:43
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by flyers »

flyers wrote:Sveiki, zinu ka jālien uz bedres un jāskatas bet kamēr tas pagaidām nau iespējams gribētu dzirdēt arī citu viedokļus! Tātad problēma sekojoša, auto bmw e36 328 parslēdzot ātrumus vai strauji uzgāzējot, vai strauvi nometot gāzi aizmugurē atskan tāds kā bukšķis, pagaidām ir divas versījas, vainu izlausts tilts, vai reduktora bulses, par buksēm būtu skaidrs tās var samainīt, bet ja izlauzts tilts, tad būtu laikam jājauc visu nost un jāmetina, un varbūt kāds var pastāstīt kā to tiltu varētu pastiprināt?

Vainīga izrādījās detaļa numur 4 http://www.bavariancar.lv/outf/images/m ... _z_new.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Tad bija jāpiemin, ka arī bedrē iebraucot ir sitiens ;)
ImageImage
oķis
Posts: 326
Joined: 27 Dec 2006, 13:18
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by oķis »

Vajag izpalīdzēt ar padomu!!!!! negribeeju taisiit jaunu topiku, varbūt kāds var apstaastiit, kā un kas ir jādara lai pievilktu roceni, lai abi rati ņem vienādi? krč ir tā, ka šofera pusē pie viena klikša jau nofiksējas rats, bet otrā pusē ar kārtigi novilktu brīvi ripo un abās pusēs trosīte staigā!! Bremzes ir disku un mašīna 94 gada Accords!
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Pēc kataloga sanāk, ka rocene ir uz supportiem un tur, ja nemaldos, tad neregulējas nekas. :hvz:
oķis
Posts: 326
Joined: 27 Dec 2006, 13:18
Location: Smiltene
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by oķis »

Rocene ir uz suportu jā.
šis tas tika izmēģināts, vai nu jāaidzen pie kāda gudrāka, lai paskatās kas un kā, vai suports būs jāņem nost un jāskatas kas tur ir.. jo ar regulēšanas skrūvi, kas ir salonā pie rocenes, neko nevar izdarīt. Visdrīzāk jau ka suportā kkas būs aizgājis pie dieviem!
Lexus GS300 '97 LPG Daily,
Civic TypeR EP3 '02 - ex
Civic '97 MB6 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 MC2 VTi B18C4 LSD - ex
Civic '99 EK4 VTi - ex
Prelude '93 2.2i DOHC VTEC - ex
Accord Coupe '94 2.2i - ex
Accord '90 2.0i - ex
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Par konkrēto modeli neko nezinu, tamdēļ pastāsti ko sīkāk.
Ja uz suportiem ir ručņiks, tad ticamākais, ka vina puse īsti nenāk atpakaļ (suporta svira iesūbējusi vai trose)
Ja barabančiki, tad jāpiekrīt Melnajam.
Ja ir suporti un ručņiks ir iekšā pašā diskā (princips kā trumuļiem), tad skrūvgriezis ir jābāž no riteņu skrūves vietas.

Par cik man barabančiki besī, tad arī ar skrūvjgriezi parasti sanāk normāls jebatorijs - iesākumā labāk pamēģinātu visu izķidāt, saprast uz kuru pusi tā figņa jāgriež un pie reizes visu kārtīgi iekustināt, lai tai pusei nebūtu jāķerās klāt kādu laiku :D
ImageImage
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

oķis wrote:Rocene ir uz suportu jā.
šis tas tika izmēģināts, vai nu jāaidzen pie kāda gudrāka, lai paskatās kas un kā, vai suports būs jāņem nost un jāskatas kas tur ir.. jo ar regulēšanas skrūvi, kas ir salonā pie rocenes, neko nevar izdarīt. Visdrīzāk jau ka suportā kkas būs aizgājis pie dieviem!
Vari mēģināt vienkārši iekustināt pašu sviru un sapūst ar kādu WD. Kādu laiku ies točna, bet ja atkal parādās vecie sindromi, tad liec suportu uz galda un visu smuki tīri tur, izjaucot suportu pa reizinātājiem un nomainot visas manžetas ;)

Edit - tikai trosi palaid vaļā pa to tiesu, kuru esi pievilcis ;)
Troses pievilkšana principā ir domāta tikai troses nospriegošanai, nevis rocenes regulēšanai, bet protams reizēm arī to var izmantot par regulāciju, jo īpaši barabānu bremzēm.
ImageImage
Locked