emigrants wrote:a nezini riepu spiediena kontrole ka sadarbojas ar koiloveriem?
vai tad spiediena deveeji nav piestiprinaati pie diskiem? taadaa gadiijumaa tachu pofig kaadi tev amortinji un cik zemu/augstu noreguleeta piekare!
davai labaak atraadi savu jauno M3!
HaL wrote:laikam tad masāžas nāk tikai 5tajiem... ok, man tāpat nevajag
ik pa briidim tiek pabraukaats ar 7er kam ir masaaza, noder tikai lielus gabalus braukaajot. taa tikai uz darbu un atpakal jeega nekaada, vieniigais tas ka var noblatot ka ir masaaza
El_Camino wrote:Spirdiena konrtoles sensori ir diskā pie ventīļa!
izraadaas mees abi kljuudiijaamies. M3 tomeer nemeera aktuaalo spiedienu riepaas bet njem info no ABS dachikiem un taadeejaadi nosaka vai riepaas ir vienaads spiediens, nevis cik konkreeti tas ir
How does the M3's tire pressure monitor work?
The tire pressure monitor does not directly monitor actual tire pressure, rather it uses ABS sensors to monitor rotation speed of each tire. As a tire deflates it becomes smaller in circumference. The tire pressure monitor senses this change and alerts the driver.
El_Camino wrote:Spirdiena konrtoles sensori ir diskā pie ventīļa!
izraadaas mees abi kljuudiijaamies. M3 tomeer nemeera aktuaalo spiedienu riepaas bet njem info no ABS dachikiem un taadeejaadi nosaka vai riepaas ir vienaads spiediens, nevis cik konkreeti tas ir
How does the M3's tire pressure monitor work?
The tire pressure monitor does not directly monitor actual tire pressure, rather it uses ABS sensors to monitor rotation speed of each tire. As a tire deflates it becomes smaller in circumference. The tire pressure monitor senses this change and alerts the driver.
vot vajag tač šitādu gemoru uztaisīt galvenais, lai vairāk visādu sū... kam salūzt nesaprotu, ar ko slikta klasiskā riepu spiediena kontrole?
Lord wrote:vot vajag tač šitādu gemoru uztaisīt galvenais, lai vairāk visādu sū... kam salūzt nesaprotu, ar ko slikta klasiskā riepu spiediena kontrole?
svars, visaada hujnja identifikaacijai vajadziiga - peec tam juuzerim p***aaas ar to lai pareizais ventiilis ir pareizajaa vietaa
a peec abs deveeja - superiigs risinaajums. elektronika jau ir - tik cik papildus apstraade signaalam un uz ekraana paraadiit...
U_V6er wrote:
svars, visaada hujnja identifikaacijai vajadziiga - peec tam juuzerim p***aaas ar to lai pareizais ventiilis ir pareizajaa vietaa
Svars tik, cik datčiks diskā. Nezinu, kā E46, bet E38 nekāda "p***aaas ar to lai pareizais ventiilis" nav.
U_V6er wrote:
a peec abs deveeja - superiigs risinaajums. elektronika jau ir - tik cik papildus apstraade signaalam un uz ekraana paraadiit...
Risinājums ir OK, bet datčiks diskā tomēr precīzāks.
1) svars = nu cik svers datchiks, kas meera gaisa spiedienu + raidiitaajs + straavas avots? man 15" diski parasti tiek balanseeti ar 30-50gramiigiem svarinjiem... ar cik gramiem buus jaabalansee, ja tur buus datchiks ventiilii?
2) par pareizo ventiili - padomaaju. paarsteidziigi teicu, ka buus p*** var uztaisiit, ka nav taadas
par "preciizaak" es neko neteicu. un godiigi sakot - shaubos. uz kaa reekjina var buut preciizaak? deveeji kalibreeti? abs zobrati arii ir noteikta izmeera... pie kam deveeji meedz novecot... bet abs zobrati - vai nu ir vai nu nav... vinji nenoberzhas
nu jaa, uz ventiliem nav
Kad uzliku ziemas riepas un diskus spiediena kontrole medz nogljukot jo riepas ir paraak miiksta un vinsh nesaprot kas notiek
a reaali spiediena kontrole iesparda, piedevam ja ir 19" un viena riepa nolaiz, pamaniit to nav viekarshi
El_Camino wrote:Spirdiena konrtoles sensori ir diskā pie ventīļa!
muahaha
AR spiedienu vispār tur nav sakara. Iedegas tikai tad ja vienā ratā mazāks spiediens neka otrā. ABS datčiks salīdzina abu riteņu vibrācijas vai kaut ko tamlīdzīgu.