Elementu no e36 188mm korpusa var pārlikt jebkurā 188mm reduktora korpusā, bet jā, zobratu sazobe būs jāregulē. Vienīgi, ja pārliek pilnīgi 100% visas iekšas, tad teorētiski sazobei nevajadzētu mainīties.O.z wrote:Žurkai tak reduktors savadaks. Ja nu vienugi var iekšaa parstellet,bet kaut kas man teica ka sazobes atšķiroties vai kaut kā tā. Pats neesmu meģinajis.
Krasas noņemejam jabut jebkurā celtniecibas bodē
Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
A kā Tu zināsi, kura glāze aizies, kura stāvēs uz vietas? Ja gribi dabūt rūpnīcas ģeometriju, tad IMHO vienīgais variants ir likt bundžu uz stenda un vilkt ārā. Pēc tam neregulējamu atsaiti virsū un cerēt, ka nekas atpakaļ nešķiebsies. Kāpēc Tev ir aktuāls jautājums par sagāzumu, uz stenda nevarēja saregulēt?kristaps.sh wrote:(..)
E30 sagurušām virsbūvēm gadās, ka glāzes ir nedaudz iegāzušās uz iekšu, līdz ar to ir palielināts sagāzums. Paregulējot, pieļauju, ka varētu nedaudz pastiept uz āru glāzes.
otrs variants - regulējamie amortizatoru atbalsti, bet cik zinu ar tie neiet cauri TA (lai gan tā nav lielākā problēma)
(..)
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
- Abit e30
- Posts: 1142
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
e36 utt... :šaibas starp amortizatoru un rumbu ftw: :hapo approves ar mega jdm / \:nuugjis wrote:Originali neregulejas sagazums ne e30, ne e36 .. e46 tikai nedaudz var
Sent from my LG-P710 using Tapatalk
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Uz savirzes stenda regulējot parādīsies kurā pusē un par cik grādiem vai minūtēm pamainīsies sagāzums katrā pusē. Žiguļiem tikai tā esot regulējuši sagāzumusalvis wrote:A kā Tu zināsi, kura glāze aizies, kura stāvēs uz vietas? Ja gribi dabūt rūpnīcas ģeometriju, tad IMHO vienīgais variants ir likt bundžu uz stenda un vilkt ārā. Pēc tam neregulējamu atsaiti virsū un cerēt, ka nekas atpakaļ nešķiebsies. Kāpēc Tev ir aktuāls jautājums par sagāzumu, uz stenda nevarēja saregulēt?
Uz stenda nevarēja saregulēt, jo kā jau te minēja, e30 sagāzums neregulējās.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Atkal nedaudz paskrūvēts, rezumē - vajag ikdienas auto.
Tika iepirkta M51 ZF kārba, un pēc e30.lv lietotāja Ēvalds ieteikuma tika atrasts e36 325tds/328i ZF kardāns.

Kārba nedaudz satīrīta pirms virsū likšana

Abas uz galda, lai pārskrūvētu vajadzīgo no vecās uz ''jauno'' kārbu.

Te uz e36 328i kardāna ir uzlikts e30 karājošā gultņa korpuss, blakus e36 karājošā gultņa korpuss

Blakus e30 un e36 kardāni, abi ar e30 karājošajiem gultņiem. Šeit parādās būtiskākās atšķirības:
1) e30 kardānam karājošais gultnis nāk uz priekšējās kardāna daļās, bet e36 kardānam - uz aizmugurējās. Līdz ar to, e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv par 180* otrādāk.
2) e36 ZF kardānam ir paresninājums priekšējā daļā, līdz ar to nevarēs taisīt shortshifter'i


Tas, ka e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv ''otrādāk'', noved pie tā, ka kardāns uz auto stāv nedaudz šķībi. Izbraucot testa braucienu nekādas vibrācijas nebija - tad ļaujam kardāna krustiņiem darīt savu darbu un neiespringstam.

Vēl arī uzstādīts aizmugurējais stabilizatora stienis

Paspēlējos ar larafēnu.



Atklājās ne visai patīkama aina. Visu disku kantītēm ir aizmetināti defekti un kantītes pēc tam ir apvirpotas, jo kantītes ir līdzenas, tikai tik cik vizuāli redzama materiāla struktūras atšķirība. Ko lietpratēji saka - varēs uzpulēt plauktu tā, lai neredzās tās metinājuma vietas?



Vēl daži ieteiktie krāsu varianti (par fotoveikala pakalpojumiem paldies lietotājam fanāts):




Spoiler
Show
Liekot kopā e30, nebiju ievācis pietiekoši daudz informācijas par kardāniem, kuri der M5x swapam ar ZF kārbu, no esošajiem kardāniem neko prātīgu nevarēju salikt, tāpēc derēja jebkurš variants, ka tikai kardāns ir vietā. ZF kārbai tika nomainīts kardāna flancis, lai derētu mazā kardāna mufta un lai varētu izmantot e30 kardānu (nezinu no kā man tas kardāns bija ienācies, bet garums L=1483mm un mazais kardāna flancis). Taču nemitīgi juka ārā kardāna muftas - vai nu neturēja slodzi, vai topran ražotājam par švaku kvalitāte. 3-4 mēnešu laikā nomainīju ap 5gab. kardāna muftām. Tas piegriezās un izdomāju, ka vajag pāriet uz lielo kardāna muftu.
te redzama kārtējā izjukusī kardāna mufta un ''lielā'' kardāna mufta.

te redzama kārtējā izjukusī kardāna mufta un ''lielā'' kardāna mufta.


Kārba nedaudz satīrīta pirms virsū likšana

Abas uz galda, lai pārskrūvētu vajadzīgo no vecās uz ''jauno'' kārbu.

Te uz e36 328i kardāna ir uzlikts e30 karājošā gultņa korpuss, blakus e36 karājošā gultņa korpuss

Blakus e30 un e36 kardāni, abi ar e30 karājošajiem gultņiem. Šeit parādās būtiskākās atšķirības:
1) e30 kardānam karājošais gultnis nāk uz priekšējās kardāna daļās, bet e36 kardānam - uz aizmugurējās. Līdz ar to, e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv par 180* otrādāk.
2) e36 ZF kardānam ir paresninājums priekšējā daļā, līdz ar to nevarēs taisīt shortshifter'i


Tas, ka e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv ''otrādāk'', noved pie tā, ka kardāns uz auto stāv nedaudz šķībi. Izbraucot testa braucienu nekādas vibrācijas nebija - tad ļaujam kardāna krustiņiem darīt savu darbu un neiespringstam.

Vēl arī uzstādīts aizmugurējais stabilizatora stienis

Paspēlējos ar larafēnu.



Atklājās ne visai patīkama aina. Visu disku kantītēm ir aizmetināti defekti un kantītes pēc tam ir apvirpotas, jo kantītes ir līdzenas, tikai tik cik vizuāli redzama materiāla struktūras atšķirība. Ko lietpratēji saka - varēs uzpulēt plauktu tā, lai neredzās tās metinājuma vietas?



Vēl daži ieteiktie krāsu varianti (par fotoveikala pakalpojumiem paldies lietotājam fanāts):




- SpaceCowboy
- Posts: 194
- Joined: 04 Mar 2014, 03:08
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Beidz pokemonizēt diskus.
Atstāj OEM vai kādu neitrālu krāsu.
Un manuprāt tie diski izskatās labi tikai ar ļoooti labu sēdinājumu. 
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
do šuFretka wrote:Domāju, ka vajag vēl kādus 10 variantus
fotošops ir fotošops, der tikai kā uzskates materiāls. Dabā disks ar sakrāsotu vidu izskatīsies savādāk, nekā fotošopētā bildītē. Sēdināts tiks, bet ne ultra mega. Un jebkuri diski labāk izskatās uz sasēdināta autoSpaceCowboy wrote:Beidz pokemonizēt diskus.Atstāj OEM vai kādu neitrālu krāsu.
Un manuprāt tie diski izskatās labi tikai ar ļoooti labu sēdinājumu.
EDIT: kardančegs arī stāv taisni. mana ''attapība'' bija pie vainas

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Gluzhi manas domas.kars wrote:Šo variantu grūti pārspēt SpoilerShow
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

///M57 uz programmas nenormāli![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)

TDR. LV
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.

///M57 uz programmas nenormāli

TDR. LV
- howitzer
- M30
- Posts: 29378
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
+MissL wrote:Gluzhi manas domas.kars wrote:Šo variantu grūti pārspēt SpoilerShow
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Žēl. bet no otras puses - skujova sapulēts plaukts tomēr izskatās labāk par nesapulētu.Ch. wrote:Un metinajumus vares redzet pec pulēšanas diezgan labi.
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
PĒRKU priekš e30 FL sedana:
*2gab 4x100 flančus 20-25mm biezus, 2gab 5-10mm. centra diametrs 57.1mm
* kreisās miglas rāmīti (vai visu miglas lukturi, var būt bez stikliņa)
*aizmugurējā bampera vidējo moldingu
*logu tīrītāja slēdzi
*NEdalīto miglu slēdzi (vajag priekš el.vent.)
*2.4TD izplūdes kolektoru, vēlams bez EGR
PM vai 26482140
*2gab 4x100 flančus 20-25mm biezus, 2gab 5-10mm. centra diametrs 57.1mm
* kreisās miglas rāmīti (vai visu miglas lukturi, var būt bez stikliņa)
*aizmugurējā bampera vidējo moldingu
*logu tīrītāja slēdzi
*NEdalīto miglu slēdzi (vajag priekš el.vent.)
*2.4TD izplūdes kolektoru, vēlams bez EGR
PM vai 26482140
- howitzer
- M30
- Posts: 29378
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Ēm, te es atļaušos nepiekrist.kristaps.sh wrote:Žēl. bet no otras puses - skujova sapulēts plaukts tomēr izskatās labāk par nesapulētu.Ch. wrote:Un metinajumus vares redzet pec pulēšanas diezgan labi.
Nevajag izgudrot jaunu veļļuku - vienkārši nopūt tos diskus smukā stock sudraba krāsā un izskatīsies ļoti ok.
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty
Braucu un priecājos. Agrāk kardāna muftas mainīju ik pa 2ned, tagad ar transmisiju problēmu vairs nav.
Stūres pastiprinatāja sūknis sāka dzīt eļļu gar asīti ārā, tāpēc to nomainīju.

Uzliku disku, lai samērītu cik lielu flancīti vajag.

rezumē 16x9 diskam ar ET 30 prasās 25mm flančus aizmugurē, lai diska kants būtu nedaudz ārpus arkas. Flanči iepirkti no e30.lv lietotāja bmw318 un garās skrūves no lietotāja Ēvalds (paldies Castor'am par piegādi). Kā arī iepirkti disku centrējošie gredzeni 57.1 -> 63.3

Kā jau iepriekš minēju - diska kantītes bija ļoti bēdīgā stāvoklī - apskrāpētas un iepriekš metinātas.

Daudzi teica, ka metinājumu neizdosies izpulēt.

Bet izlēmu pamēģināt, kā izskatīsies uzpulēti plaukti un vai metinājums uz kantītēm pazudīs vai paliks redzams. Tāpēc uztaisīju pulēšanas stendu.

Rezultāts - kantītes bija apbružātas pamatīgi, tāpēc dziļie iesitumi šur tur ir redzami. Toties metinājuma pēdas gan nav redzamas un par to pašam vislielākais prieks. Ja iepriekš biju domājis tikai uzpulēt plauktu un iesākumā likt virsū uz e30 tādus pašus disksu (ar nesakrāsotu centru), tad pēc pulēšanas domas mainījās un rīt braucu pēc krāsas priekš centriem.

Vēl viena svarīga piezīme. Kad saliku e30 un pirmo reizi izbraucu, biju vīlies, ka tas TDS ir tiiiiiik gauss. Zināju, ka mehāniski nekur nevajadzētu būt vainai - bloks neizdilis ar honējumu, galva atremontēta, sūknim jauna el. daļa un plunžeris, jaunas dzinēja ķēdes, utt. Tātad vaina elektronikā. Beeet tad uznāca ziema un ar ''jaudu'' pietika :DD Ziema beidzās un atkal atcerējos cik ļoti gauss ir mans dzinējs. Ar metinātu reduktoru uz slapja asfalta ar pirmo pārnesumu knapi knapi varēja uzgriezt burnoutu, iemetot otrajā - nopampa. Pieslēdzu pie kompi Baltic Customs autodarbnīcā un atklājās, ka ir beigts MAP sensors. Nepilni 40 eur par jaunu sensoru un nu e30 tinās daudz brīvāk. Pirmkārt plānā savest vizuālo kārtībā un pēc tam jāuzstāda interkūleri, iespējams lielāku turbo un jānočipo. Nobeigumā neliels video (jā zinu 0:15 ir lauki, nesitiet stipri :DD) » Skatīties Youtube
Stūres pastiprinatāja sūknis sāka dzīt eļļu gar asīti ārā, tāpēc to nomainīju.

Uzliku disku, lai samērītu cik lielu flancīti vajag.

rezumē 16x9 diskam ar ET 30 prasās 25mm flančus aizmugurē, lai diska kants būtu nedaudz ārpus arkas. Flanči iepirkti no e30.lv lietotāja bmw318 un garās skrūves no lietotāja Ēvalds (paldies Castor'am par piegādi). Kā arī iepirkti disku centrējošie gredzeni 57.1 -> 63.3

Kā jau iepriekš minēju - diska kantītes bija ļoti bēdīgā stāvoklī - apskrāpētas un iepriekš metinātas.

Daudzi teica, ka metinājumu neizdosies izpulēt.

Bet izlēmu pamēģināt, kā izskatīsies uzpulēti plaukti un vai metinājums uz kantītēm pazudīs vai paliks redzams. Tāpēc uztaisīju pulēšanas stendu.

Rezultāts - kantītes bija apbružātas pamatīgi, tāpēc dziļie iesitumi šur tur ir redzami. Toties metinājuma pēdas gan nav redzamas un par to pašam vislielākais prieks. Ja iepriekš biju domājis tikai uzpulēt plauktu un iesākumā likt virsū uz e30 tādus pašus disksu (ar nesakrāsotu centru), tad pēc pulēšanas domas mainījās un rīt braucu pēc krāsas priekš centriem.

Vēl viena svarīga piezīme. Kad saliku e30 un pirmo reizi izbraucu, biju vīlies, ka tas TDS ir tiiiiiik gauss. Zināju, ka mehāniski nekur nevajadzētu būt vainai - bloks neizdilis ar honējumu, galva atremontēta, sūknim jauna el. daļa un plunžeris, jaunas dzinēja ķēdes, utt. Tātad vaina elektronikā. Beeet tad uznāca ziema un ar ''jaudu'' pietika :DD Ziema beidzās un atkal atcerējos cik ļoti gauss ir mans dzinējs. Ar metinātu reduktoru uz slapja asfalta ar pirmo pārnesumu knapi knapi varēja uzgriezt burnoutu, iemetot otrajā - nopampa. Pieslēdzu pie kompi Baltic Customs autodarbnīcā un atklājās, ka ir beigts MAP sensors. Nepilni 40 eur par jaunu sensoru un nu e30 tinās daudz brīvāk. Pirmkārt plānā savest vizuālo kārtībā un pēc tam jāuzstāda interkūleri, iespējams lielāku turbo un jānočipo. Nobeigumā neliels video (jā zinu 0:15 ir lauki, nesitiet stipri :DD) » Skatīties Youtube

