Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

Locked
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

O.z wrote:Žurkai tak reduktors savadaks. Ja nu vienugi var iekšaa parstellet,bet kaut kas man teica ka sazobes atšķiroties vai kaut kā tā. Pats neesmu meģinajis.

Krasas noņemejam jabut jebkurā celtniecibas bodē
Elementu no e36 188mm korpusa var pārlikt jebkurā 188mm reduktora korpusā, bet jā, zobratu sazobe būs jāregulē. Vienīgi, ja pārliek pilnīgi 100% visas iekšas, tad teorētiski sazobei nevajadzētu mainīties.
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
EJANSONS
Posts: 41
Joined: 23 Mar 2015, 10:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by EJANSONS »

esmu depiniekā ņēmis larofēnu, kuršos ar varētu būt
salvis
Posts: 369
Joined: 19 Feb 2011, 20:46
Location: Salaspils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by salvis »

kristaps.sh wrote:(..)

E30 sagurušām virsbūvēm gadās, ka glāzes ir nedaudz iegāzušās uz iekšu, līdz ar to ir palielināts sagāzums. Paregulējot, pieļauju, ka varētu nedaudz pastiept uz āru glāzes.
otrs variants - regulējamie amortizatoru atbalsti, bet cik zinu ar tie neiet cauri TA (lai gan tā nav lielākā problēma)

(..)
A kā Tu zināsi, kura glāze aizies, kura stāvēs uz vietas? Ja gribi dabūt rūpnīcas ģeometriju, tad IMHO vienīgais variants ir likt bundžu uz stenda un vilkt ārā. Pēc tam neregulējamu atsaiti virsū un cerēt, ka nekas atpakaļ nešķiebsies. Kāpēc Tev ir aktuāls jautājums par sagāzumu, uz stenda nevarēja saregulēt?
Sievu un mašīnu draugiem neaizdod.

VW moveUp!, DeepBlack
VW Golf Plus, Blaugraphite
nuugjis
Posts: 526
Joined: 16 Jan 2012, 19:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by nuugjis »

Originali neregulejas sagazums ne e30, ne e36 .. e46 tikai nedaudz var

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
User avatar
Abit e30
Posts: 1142
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Abit e30 »

nuugjis wrote:Originali neregulejas sagazums ne e30, ne e36 .. e46 tikai nedaudz var

Sent from my LG-P710 using Tapatalk
e36 utt... :šaibas starp amortizatoru un rumbu ftw: :hapo approves ar mega jdm / \:
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

salvis wrote:A kā Tu zināsi, kura glāze aizies, kura stāvēs uz vietas? Ja gribi dabūt rūpnīcas ģeometriju, tad IMHO vienīgais variants ir likt bundžu uz stenda un vilkt ārā. Pēc tam neregulējamu atsaiti virsū un cerēt, ka nekas atpakaļ nešķiebsies. Kāpēc Tev ir aktuāls jautājums par sagāzumu, uz stenda nevarēja saregulēt?
Uz savirzes stenda regulējot parādīsies kurā pusē un par cik grādiem vai minūtēm pamainīsies sagāzums katrā pusē. Žiguļiem tikai tā esot regulējuši sagāzumu :] :micuks_approved:
Uz stenda nevarēja saregulēt, jo kā jau te minēja, e30 sagāzums neregulējās.
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Atkal nedaudz paskrūvēts, rezumē - vajag ikdienas auto.
Spoiler
Show
Liekot kopā e30, nebiju ievācis pietiekoši daudz informācijas par kardāniem, kuri der M5x swapam ar ZF kārbu, no esošajiem kardāniem neko prātīgu nevarēju salikt, tāpēc derēja jebkurš variants, ka tikai kardāns ir vietā. ZF kārbai tika nomainīts kardāna flancis, lai derētu mazā kardāna mufta un lai varētu izmantot e30 kardānu (nezinu no kā man tas kardāns bija ienācies, bet garums L=1483mm un mazais kardāna flancis). Taču nemitīgi juka ārā kardāna muftas - vai nu neturēja slodzi, vai topran ražotājam par švaku kvalitāte. 3-4 mēnešu laikā nomainīju ap 5gab. kardāna muftām. Tas piegriezās un izdomāju, ka vajag pāriet uz lielo kardāna muftu.
te redzama kārtējā izjukusī kardāna mufta un ''lielā'' kardāna mufta.
Image
Tika iepirkta M51 ZF kārba, un pēc e30.lv lietotāja Ēvalds ieteikuma tika atrasts e36 325tds/328i ZF kardāns.
Image
Kārba nedaudz satīrīta pirms virsū likšana
Image
Abas uz galda, lai pārskrūvētu vajadzīgo no vecās uz ''jauno'' kārbu.
Image
Te uz e36 328i kardāna ir uzlikts e30 karājošā gultņa korpuss, blakus e36 karājošā gultņa korpuss
Image
Blakus e30 un e36 kardāni, abi ar e30 karājošajiem gultņiem. Šeit parādās būtiskākās atšķirības:
1) e30 kardānam karājošais gultnis nāk uz priekšējās kardāna daļās, bet e36 kardānam - uz aizmugurējās. Līdz ar to, e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv par 180* otrādāk.
2) e36 ZF kardānam ir paresninājums priekšējā daļā, līdz ar to nevarēs taisīt shortshifter'i
Image
Image
Tas, ka e30 karājošais gultnis uz e36 kardāna stāv ''otrādāk'', noved pie tā, ka kardāns uz auto stāv nedaudz šķībi. Izbraucot testa braucienu nekādas vibrācijas nebija - tad ļaujam kardāna krustiņiem darīt savu darbu un neiespringstam. :drive:
Image
Vēl arī uzstādīts aizmugurējais stabilizatora stienis
Image

Paspēlējos ar larafēnu.
Image
Image
Image
Atklājās ne visai patīkama aina. Visu disku kantītēm ir aizmetināti defekti un kantītes pēc tam ir apvirpotas, jo kantītes ir līdzenas, tikai tik cik vizuāli redzama materiāla struktūras atšķirība. Ko lietpratēji saka - varēs uzpulēt plauktu tā, lai neredzās tās metinājuma vietas? :hvz:
Image
Image
Image

Vēl daži ieteiktie krāsu varianti (par fotoveikala pakalpojumiem paldies lietotājam fanāts):
Image
Image
Image
Image
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
JG
Posts: 2407
Joined: 24 Apr 2007, 20:52
Location: Jaunpils
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by JG »

manuprāt, pirmspēdējais variants ir WIN!
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Fretka »

Domāju, ka vajag vēl kādus 10 variantus
User avatar
kars
Posts: 3815
Joined: 10 Jan 2010, 00:24
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kars »

Šo variantu grūti pārspēt
Spoiler
Show
Image
Кто разбирается тот разбирается...
User avatar
SpaceCowboy
Posts: 194
Joined: 04 Mar 2014, 03:08
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by SpaceCowboy »

Beidz pokemonizēt diskus. :emo: Atstāj OEM vai kādu neitrālu krāsu. 8) Un manuprāt tie diski izskatās labi tikai ar ļoooti labu sēdinājumu. :naac:
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Fretka wrote:Domāju, ka vajag vēl kādus 10 variantus
do šu :]
SpaceCowboy wrote:Beidz pokemonizēt diskus. :emo: Atstāj OEM vai kādu neitrālu krāsu. 8) Un manuprāt tie diski izskatās labi tikai ar ļoooti labu sēdinājumu. :naac:
fotošops ir fotošops, der tikai kā uzskates materiāls. Dabā disks ar sakrāsotu vidu izskatīsies savādāk, nekā fotošopētā bildītē. Sēdināts tiks, bet ne ultra mega. Un jebkuri diski labāk izskatās uz sasēdināta auto :D


EDIT: kardančegs arī stāv taisni. mana ''attapība'' bija pie vainas :naac:
Image
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
MissL
Posts: 20594
Joined: 26 Sep 2010, 22:23
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by MissL »

kars wrote:Šo variantu grūti pārspēt
Spoiler
Show
Image
Gluzhi manas domas. 8)
Seat Leon Cupra4 TDi čipots nenormāli :]
Ex VW Golf MK4 TDi ziemsitis nenormāli.
Image
///M57 uz programmas nenormāli :]
Image
TDR. LV
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29378
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

MissL wrote:
kars wrote:Šo variantu grūti pārspēt
Spoiler
Show
Image
Gluzhi manas domas. 8)
+
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Ch.
Posts: 10792
Joined: 01 Jul 2006, 23:26
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by Ch. »

Pievienojos par stock sudrabu.

Un metinajumus vares redzet pec pulēšanas diezgan labi. :)
Sodit slidgultnus uz spiediena
User avatar
GG.
Posts: 15948
Joined: 30 Oct 2011, 23:05
Location: Lielā Xadene
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by GG. »

Un vispār pulēti plaukti ir sooooo 2010.

Diamond cut ir uzvara.
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Ch. wrote:Un metinajumus vares redzet pec pulēšanas diezgan labi. :)
Žēl. bet no otras puses - skujova sapulēts plaukts tomēr izskatās labāk par nesapulētu.
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

PĒRKU priekš e30 FL sedana:
*2gab 4x100 flančus 20-25mm biezus, 2gab 5-10mm. centra diametrs 57.1mm
* kreisās miglas rāmīti (vai visu miglas lukturi, var būt bez stikliņa)
*aizmugurējā bampera vidējo moldingu
*logu tīrītāja slēdzi
*NEdalīto miglu slēdzi (vajag priekš el.vent.)
*2.4TD izplūdes kolektoru, vēlams bez EGR

PM vai 26482140
Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29378
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by howitzer »

kristaps.sh wrote:
Ch. wrote:Un metinajumus vares redzet pec pulēšanas diezgan labi. :)
Žēl. bet no otras puses - skujova sapulēts plaukts tomēr izskatās labāk par nesapulētu.
Ēm, te es atļaušos nepiekrist. :aiwa:
Nevajag izgudrot jaunu veļļuku - vienkārši nopūt tos diskus smukā stock sudraba krāsā un izskatīsies ļoti ok. :)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
kristaps.sh
Posts: 494
Joined: 20 Dec 2012, 18:40
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Kristaps.sh BēEmWē DirtyE-Thirty

Post by kristaps.sh »

Braucu un priecājos. Agrāk kardāna muftas mainīju ik pa 2ned, tagad ar transmisiju problēmu vairs nav.
Stūres pastiprinatāja sūknis sāka dzīt eļļu gar asīti ārā, tāpēc to nomainīju.
Image
Uzliku disku, lai samērītu cik lielu flancīti vajag.
Image
rezumē 16x9 diskam ar ET 30 prasās 25mm flančus aizmugurē, lai diska kants būtu nedaudz ārpus arkas. Flanči iepirkti no e30.lv lietotāja bmw318 un garās skrūves no lietotāja Ēvalds (paldies Castor'am par piegādi). Kā arī iepirkti disku centrējošie gredzeni 57.1 -> 63.3
Image
Kā jau iepriekš minēju - diska kantītes bija ļoti bēdīgā stāvoklī - apskrāpētas un iepriekš metinātas.
Image
Daudzi teica, ka metinājumu neizdosies izpulēt.
Image
Bet izlēmu pamēģināt, kā izskatīsies uzpulēti plaukti un vai metinājums uz kantītēm pazudīs vai paliks redzams. Tāpēc uztaisīju pulēšanas stendu.
Image
Rezultāts - kantītes bija apbružātas pamatīgi, tāpēc dziļie iesitumi šur tur ir redzami. Toties metinājuma pēdas gan nav redzamas un par to pašam vislielākais prieks. Ja iepriekš biju domājis tikai uzpulēt plauktu un iesākumā likt virsū uz e30 tādus pašus disksu (ar nesakrāsotu centru), tad pēc pulēšanas domas mainījās un rīt braucu pēc krāsas priekš centriem.
Image
Vēl viena svarīga piezīme. Kad saliku e30 un pirmo reizi izbraucu, biju vīlies, ka tas TDS ir tiiiiiik gauss. Zināju, ka mehāniski nekur nevajadzētu būt vainai - bloks neizdilis ar honējumu, galva atremontēta, sūknim jauna el. daļa un plunžeris, jaunas dzinēja ķēdes, utt. Tātad vaina elektronikā. Beeet tad uznāca ziema un ar ''jaudu'' pietika :DD Ziema beidzās un atkal atcerējos cik ļoti gauss ir mans dzinējs. Ar metinātu reduktoru uz slapja asfalta ar pirmo pārnesumu knapi knapi varēja uzgriezt burnoutu, iemetot otrajā - nopampa. Pieslēdzu pie kompi Baltic Customs autodarbnīcā un atklājās, ka ir beigts MAP sensors. Nepilni 40 eur par jaunu sensoru un nu e30 tinās daudz brīvāk. Pirmkārt plānā savest vizuālo kārtībā un pēc tam jāuzstāda interkūleri, iespējams lielāku turbo un jānočipo. Nobeigumā neliels video (jā zinu 0:15 ir lauki, nesitiet stipri :DD)
» Skatīties Youtube

Iepriekš:
VW Bora '01 TDI | Tēma šeit
BMW E30 '88 | Tēma šeit
VW Golf MK2 '88 TDI | Tēma šeit
VW Golf MK3 TDI '95
VW Passat B4 2.0 USDM '95
BMW E36 winterbeater '95
Locked