
skate izieta ar pirmo, tā kā tgd var likt koilas un vēl šo to

ā, un viena nesmukumbilde




Slavenākā kaite ir tāda, ka silts pastāvējis vairs nelec. Vaina tur it vienkārša - M51 siltam motoram nesilda kvēlsveces, neliek agrāku aizdedzi, neieslēdz bākas sūkni jeb vienkārši - nekādi iedarbināšanas procesu nepadara vienkāršāku. Parasti problēma ir tāda, ka degviela aizceļo uz bākas pusi un nākas zāģēt viņu no bākas. Esot tāds variants, ka ievelk salonā slēdzi bākas sūknim. It kā varētu arī pretvārstu ielikt...Gustiņš wrote:Vot par šito varētu pastāstīt vairāk. Tās slavenās kaites, kāpēc daudzi šos motorus nodirš, ir visiem motoriem neatkarīgi no gada, vai tikai jaunākiem/vecākiem? vai tomēr e36 viņi ir labāki par e34? itkā jau tas pats, bet vnk pirmā pieredze ar šo motoru.
eueu, mans dailydraivers ir TDI ar vidusmēta parketnieka klīrensu.Gustiņš wrote:Paldies, tgd vismaz trīs vārdos saprotu čo pa čom. Pagaidām itkā lec normāli visādos variantos, cerēsim ka tā arī turpināsies.
ūn pa lielam nav doma viņu ''stancēt''vienīgi uzlikt uz kādiem 16'' ar mazāku gumiju un mazliet piesēdināt.
Cerams ka nesanāks kā Ch. - dailydrivers zemāks par svētdienas auto