E36 By JG
Re: E36 By JG
vecais dzinējs ārā, balka un stūres kardāns samainīti, rīt samainu karteni un spraužu m50 iekšā
ja rūks tad rīt vakarā būs arī pilnāks rasklads ar bildēm utt
līdz tam noskaidrojiet kas ar tiem 240 zs

ja rūks tad rīt vakarā būs arī pilnāks rasklads ar bildēm utt
līdz tam noskaidrojiet kas ar tiem 240 zs

Re: E36 By JG
tātad dzinējs ir iekšā un rūc, tik notestet laikam sanāks šodien.
viss ievilcies tādēl, ka iemest dzinēju no e34 nav nemaz tik viegli kā visi deklamē
jo vajadzēja mainīt
-šķersstabilizātoru
-atšķiras pravodka(un ne tikai izkārtojumā)
-jāmaina kardāns, jo man stāvēja zf kārba uz tā m50, bet getrag kardāns un parcik zf kardānu tik viegli nebija atrast uzliku getrag kārbu
-sanāca epopeja ar eļļas uztvērēju, jo to biju dabujis kkadu hvz kādu, un nācās pārtaisīt
-un vēl 100 un 1 sīkums kas aizņem milzums laika
bet principā viss notiek un šodien ieskandināšu rajonu(lai saprastu par ieskandināšanu vērojam bildes turpinājumā)
sākšu ar vēsturisku bildi kur m20 dzinējs atrodas e36

tālāk jau viņš tiek izcelts

un šāda izskatas visa borģele motortelpā lai to brīnumu dabūtu tur iekšā

un tālāk par mūzikālo daļu
parcik ir doma pa ziemu uzlikt tam visam VEMS UN TURBO tad jau uzreiz tika taisīta izplūde tam pasākumam kas ir no 3 collu ņeržas, un taisna visā garumā, atliks tik nomainīt gala bunduli un uztaisīt cauruli no TURBO.
BILDES ieskatam
saliekam divas caurules vienā

un kopumā iznāk kkas šāds.


vienīgā problēma ka man tas e36 tāds pazems un izplūde tagad atrodas kadi 5cm no zemes plus domāju ka vakardienas stance sacensībās diezvai kāds pārsist varētu
viss ievilcies tādēl, ka iemest dzinēju no e34 nav nemaz tik viegli kā visi deklamē
jo vajadzēja mainīt
-šķersstabilizātoru
-atšķiras pravodka(un ne tikai izkārtojumā)
-jāmaina kardāns, jo man stāvēja zf kārba uz tā m50, bet getrag kardāns un parcik zf kardānu tik viegli nebija atrast uzliku getrag kārbu
-sanāca epopeja ar eļļas uztvērēju, jo to biju dabujis kkadu hvz kādu, un nācās pārtaisīt
-un vēl 100 un 1 sīkums kas aizņem milzums laika
bet principā viss notiek un šodien ieskandināšu rajonu(lai saprastu par ieskandināšanu vērojam bildes turpinājumā)
sākšu ar vēsturisku bildi kur m20 dzinējs atrodas e36

tālāk jau viņš tiek izcelts

un šāda izskatas visa borģele motortelpā lai to brīnumu dabūtu tur iekšā

un tālāk par mūzikālo daļu
parcik ir doma pa ziemu uzlikt tam visam VEMS UN TURBO tad jau uzreiz tika taisīta izplūde tam pasākumam kas ir no 3 collu ņeržas, un taisna visā garumā, atliks tik nomainīt gala bunduli un uztaisīt cauruli no TURBO.
BILDES ieskatam
saliekam divas caurules vienā

un kopumā iznāk kkas šāds.


vienīgā problēma ka man tas e36 tāds pazems un izplūde tagad atrodas kadi 5cm no zemes plus domāju ka vakardienas stance sacensībās diezvai kāds pārsist varētu

Re: E36 By JG
Tātad par cik auto tā arī nepārdevu, viss tiks turpināts, bet nu jau citā līmenī
visu laiku bija tā ka bija e36 bez dzinēja(m40b18 neskaitas motors), tagad ir dzinējs bez e36, jo esoša bundža savu ir nokalpojusi, un visticamāk ka tiks palaista naglās.
ar ielikto m50b28 ir nobraukti aptuveni 400 km, bet lielāka daļa pavadīta tiņot vai stiepjot, jo iet viņs tiešām lieliski, stock m50b25 sajugs to kas nāk ārā no dzinēja neturēja jau uzreiz kā to pasākumu iedarbināju normāli([censored] slīd pie 170 ar 5to
)
bet pozitīvais visam ir tas, jauda un spēks tur ir, līdz ar to izmest to visu mēslainē kka nevaru un ir jāiet tālāk.
- turpmākajos plānos ietilpst virsbūves maiņa(varat piedāvāt sedana un kupejas virsbūves, kam ir nesapuvuši patstāvīgie mezgli tb, lonžeri, tiltu stiprinājuma vietas utt)
-jādoma kko ar sajūgu(ja kāds ko var piedāvāt arī PM)
- visu to pasākumu hipsterīgi nokrāsot(būs kkada matēta krāsa)
- nomest to visu vel vairāk pie zemes
- un pats pēdējais slapjais sapnis, uzlikt Turbo(kas patiesībā ir viens no reālāk un ar mazākajām investīcijām sasniedzamais)
un noslēgumā mazs video, vēl ar nepareizu vadību un bez pašreizējās jaudas » Skatīties Youtube

visu laiku bija tā ka bija e36 bez dzinēja(m40b18 neskaitas motors), tagad ir dzinējs bez e36, jo esoša bundža savu ir nokalpojusi, un visticamāk ka tiks palaista naglās.
ar ielikto m50b28 ir nobraukti aptuveni 400 km, bet lielāka daļa pavadīta tiņot vai stiepjot, jo iet viņs tiešām lieliski, stock m50b25 sajugs to kas nāk ārā no dzinēja neturēja jau uzreiz kā to pasākumu iedarbināju normāli([censored] slīd pie 170 ar 5to

bet pozitīvais visam ir tas, jauda un spēks tur ir, līdz ar to izmest to visu mēslainē kka nevaru un ir jāiet tālāk.
- turpmākajos plānos ietilpst virsbūves maiņa(varat piedāvāt sedana un kupejas virsbūves, kam ir nesapuvuši patstāvīgie mezgli tb, lonžeri, tiltu stiprinājuma vietas utt)
-jādoma kko ar sajūgu(ja kāds ko var piedāvāt arī PM)
- visu to pasākumu hipsterīgi nokrāsot(būs kkada matēta krāsa)
- nomest to visu vel vairāk pie zemes
- un pats pēdējais slapjais sapnis, uzlikt Turbo(kas patiesībā ir viens no reālāk un ar mazākajām investīcijām sasniedzamais)
un noslēgumā mazs video, vēl ar nepareizu vadību un bez pašreizējās jaudas » Skatīties Youtube
- Rii
- Posts: 7702
- Joined: 21 Sep 2008, 17:50
- Location: 200km uz Austrumiem
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: E36 By JG
Tāpat pa smiltiņām es brīvi tinu arī ar čoma 316i :lauku_mopeedu_izklaides 

NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.