Page 7 of 7

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 19:48
by Klavz
šiem nenāca disku bremzes aizmugurē? :hvz:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 19:52
by semigallss
:jack: :jack: :jack:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 20:00
by SmallDeree
Ļoti labi.. :cool: :cool: Sagribējās aiziet uz garāžu savu sapucēt. :-D
Pa aizm. disku bremzēm vajadzētu padomāt.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 20:38
by RSkopi
Pec motora pārlikšanas un apskates iziešanas ,pamazām sāka izpausties vairākas problēmas.Kā kārtīgi ieminu tā pēc 3000 rpm sāk pļerāt un neiet,ja prātīgi dod virsū tad ok līdz 6000 rpm.Vienu dienu vēl benzīna sūknis nobeidzās vismaz es tā domāju un likās ka problēma ir atrasta.
Taču nē sūknis bija ejošs tik kontakti bija aprūsējuši,un apsūbējuši,beigās pielodējām pa taisno ,lai vairāk nejauc galvu!
Nākošais solis ,jāsamaina degvielas filtrs,vēl man puiši no RS foruma ieteica domu par svecēm,ka iespējams turbīnai slēdzoties pūš nost dzirksteli :? ,tad nu es pie reizes ieliku atpakļ vecās,pēc kodiem ne tās :? ,nu neko izbraucu uz privātā lidlauka patestēt :-D !Jep viss kārtībā viņa atkal lido!
Tā arī īsti nesapratu kas tā īstā vaina bija,bet nu galvenais ka iet. Tuvākā laikā To do list,samainīt kompensātorus un vārstu blīvslēgus,noraut karteri un samainīt šāles(lai sirds mierīgāka :) )

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 21:13
by semigallss
kas par RS forumu? kā atrast?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 28 Jun 2012, 23:17
by MartinsG
Viss baigi forshi :cool: bet sarkani trumulji ir ljoti 2000' :roll:

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 29 Jun 2012, 17:47
by RSkopi
semigallss wrote:kas par RS forumu? kā atrast?
Nu ja angliski ir ok, tad ir vairāki labi forumi es jau vairāk pa šito ņemos :cool: www.rsownersclub.co.uk ,www.passionford.com ,www.zetecinside.com

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 29 Jun 2012, 18:02
by RSkopi
MartinsG wrote:Viss baigi forshi :cool: bet sarkani trumulji ir ljoti 2000' :roll:
Vai balti būtu labāki :) !?Ja runa iet pa aizmugures bremzēm,tad diezvai es tur ko mainīšu,(lai labāk izkatītos ar disku bremzēm)!Jo praktiskuma ziņā tur maz kas mainās,70 procenti bremzēšana notiek ar priekšējām, lai vai kā.Uzliekot aizmugurē diskus var gadīties, ka tā saķer par ātru un pa stipru ,rezultātā pakaļa aiziet pa priekšu :lol: ,to protams var atrisināt ar Bypass valve kā rallij vāģiem,bet nu atkal TA atkal d..zīs,labi jau ka neviens nepamana, ka man priekšā 2wd Saphire Cossy suporti un diski :-D !Izmaksās arī tas drošvien uz latiem 300.NU nez vai man to vajag!

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 29 Jun 2012, 18:26
by Briedis
Pie šādiem diskiem es liktu aizmugurē disku bremzes, tā būtu "krutāk", protams, nav runa par realo jēgu. Kā jau tu minēji, lielākā bremzēšana ir priekšējiem ratiem un nav arī nekādas 2 tonnas, kuras vajag apturēt.
Vislabāk izskatītos kādi no originālajiem ford RS diskiem.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 29 Jun 2012, 19:46
by Janx
Ja runā par trumuļu un suportu krāsu, es krāsotu melnus, jo lieliski saskanētu ar mašīnas toni. ;)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 29 Jun 2012, 20:33
by RSkopi
Briedis wrote:Pie šādiem diskiem es liktu aizmugurē disku bremzes, tā būtu "krutāk", protams, nav runa par realo jēgu. Kā jau tu minēji, lielākā bremzēšana ir priekšējiem ratiem un nav arī nekādas 2 tonnas, kuras vajag apturēt.
Vislabāk izskatītos kādi no originālajiem ford RS diskiem.
Ir man oriģinālie tos es pa ziemu triecu,bet nu manus absolūti mīļākos laikam vienīgos iekš LV, 8J R16 E25 oriģinālos Escort Cosworth ,Rihy tikko pārdeva ar visu Cossi :( !Damn.

Janx
Post subject: Re: Ecort RS Turbo
Ja runā par trumuļu un suportu krāsu, es krāsotu melnus, jo lieliski saskanētu ar mašīnas toni.
Nu jā, par melnu ir vērts padomāt :wink: .

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 30 Jun 2012, 00:12
by semigallss
RSkopi wrote:
semigallss wrote:kas par RS forumu? kā atrast?
Nu ja angliski ir ok, tad ir vairāki labi forumi es jau vairāk pa šito ņemos :cool: http://www.rsownersclub.co.uk ,www.passionford.com ,www.zetecinside.com
izrādās arī tur esmu :D

aizmugurējās bremzes vienozīmīgi vajag disku! mazas un neventilējamas, bet disku :D

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 01 Jul 2012, 22:29
by emis
garāks krāns pastieptos ja būtu disku bremzes, bet labāk, lai biki īsāks nekā jāties katru gadu ar suportiem, sakot ar vadīklu ierūsēšanu beidzot ar rocenes ieķīlāšanām.

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 03 Apr 2013, 13:23
by sierrists
Sveiks, man no vecajiem rs turbo laikiem ir palikusies kārba ar bloķi, ja ir intrese, atsūti savu nr. man PM

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 11 Jan 2016, 14:45
by einaars
šis aparāts vēl dzīvs?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 11 Jan 2016, 21:03
by O.z
Pa liepāju ripinās bet izskatās tāds piekusis un turbo tur vaira nedzivojot?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 17 Jan 2016, 02:00
by kalns
Dzīvs ir, bet atlikts otrā plānā, ganjau nekur nepazudīs, atrestaurēs ko restaurējamo, izmetīs izmetamo un ievilks ievelkamo lai atkal pūtiens ies ar pilnu sparu :)

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 20 Mar 2017, 17:58
by omulis
Nevar saprast vai R17 ir tas kas vajadzīgs prieks šīs paaudzes Escorta vai tomēr R16!? :) MK3 arkas jau ir tāda paša izmēra, pareizi?

Re: Ecort RS Turbo

Posted: 21 Apr 2017, 10:13
by J.K.jr.bad.
Varbūt arī R17 izskatās neslikti, tik tas bremžu izmērs paliek smieklīgs visā tajā lielajā caurumā.

Pēc manām domām vis labāk šādiem veciem auto ir R13 ar plauktu un balonriepu. Protams, ja R13 lien virsū.