
Izrādas, ka vecajām, mehāniskajām špricēm, tukšgaitas vārsts nāk ar trijiem štepseļiem a manam, defaultā ar diviem. Atšķirība ir tāda, ka trisštekerainajiem vārsts tukšgaitā tiek aizvērts pilnībā, bet divštekerainajiem nedaudz paliek pavērts

Attiecīgi auksts viņš man netur apgriezienus, jo viena truba ir pilnīgi aizvērta (trīsštekerainajam pavērtos vārsts vaļā)
A siltam tukšgaita vēl +- ir bet apgriezienos ir gurdens

Atgādināšu, ka manējam ir uzlikta mehāniskā šprice, nevis tā nākamās paaudzes, kura daļēji jau ir elektriskā!
Gint - pareizi izfiškoju?

Ja vis ir pareizi, tad kur jāštepselē tas trešais vads?

Jā un vidējais ir 10l / 100 km
p.s Vispār man sāk iepatikties šādas klapatas, vismaz dzīve interesantāka, ar umku tik sēdi un brauc
