Tehniska rakstura diskusijas

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

Locked
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by EDX »

Būs pilnīgi normāli - 185/195 riepas vidēji liek uz J7 - 7,5 diskiem :wink: :roll:
No quattro - no fun!
User avatar
Alien
Posts: 4130
Joined: 01 Aug 2005, 16:10
Location: Ķekava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Alien »

EDX wrote:Būs pilnīgi normāli - 185/195 riepas vidēji liek uz J7 - 7,5 diskiem :wink: :roll:
JA PRECĪZĀK TAD UZ 6-6.5
AR_159 :drive:
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

Labrīt!

Palīdziet ar padomu... no rītiem piešķiļot auto, apgriezieni uzreiz uzlec uz 2,5k rpm un konstanti stāv! K-kā neomulīgi skatīties, ka pie -25C motors sildās uzreiz ar tādiem apgriezieniem!

Aizbraucot līdz darbam (3km :D ) viss ok - apgriezieni nokrītās un ir kā parasti!

wtf? :roll:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
Martinss
Posts: 4934
Joined: 04 May 2006, 11:29
Location: pieRīga
Has thanked: 2 times
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Martinss »

Nezinu kā pareizi sauc, bet laikam tukšgaitas regulātors vai kkā tā. Man tas pats, tikai vot nevis aukstam bet gan tā randomā, kkādas 1,8k turās, noslāpējot un piešķiļot viss okei. :roll:

Manā gadījumā tas regulators esot jaizjauc un jaiztīra, pieņemu ka tev varētu būt tā patās.
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Parasti, ja pie vainas regulātors, tad tam būsu jānotiek visu laiku.
Šajā gadijumā varētu būt nedaudz cita lieta - tajā regulātorā ir kāda ūdens pile vai cita čerņa, kura sasalst un neļauj regulātoram smuki darboties. Tiklīdz siltais dzinulis viņu atsilda, vis bumbās 8)
Tajā regulātorā sakrājas dažādi sū..., pārsvarā eļļaini sodrēji. Protams nenoliedzami, ka tur varētu būt arī kāds kondesāts, šādos mīnusos maza pile spēj izdarīt brīnumu lietas, tamdēļ vīri, nepilināsim biksē pēdējo pili, savādāk būs šmuce :shura:
ImageImage
User avatar
EDX
Posts: 2001
Joined: 28 Sep 2005, 21:55
Location: Piņķi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by EDX »

Ne visiem ir tāda figņa - cik esmu novērojis, tad lielākoties visiem japāņiem (Toy, Lexus) tā toč ir, bet nevis 2,5 k rpm bet ~ 1500 rpm, nevienam VAG vai eiropas rožotājiem nav novērots.... :roll:
Last edited by EDX on 27 Jan 2010, 12:10, edited 1 time in total.
No quattro - no fun!
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Neesmu enciklopēdija, bet e36 tukšgaitas vārstu esmu turējis rokās, tīrijis... Varu pat parādīt kur viņš atrodas, bet tur vajag pusi no rokas iepihņīt iekšā un vēlams noņemt filtra kasti.
Kapēc tu domā, ka e36 ir elektriskā drosele? :shock:
ImageImage
User avatar
Arc
Posts: 754
Joined: 17 Nov 2004, 15:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Arc »

Tukšgaitas apgriezienu regulators atrodas zem ieplūdes kolektora, tur ir pamatīgi jānočakarējas, lai viņu noņemtu. Manam šobrīd arī ir līdzīga problēma ar apgriezienu lēkāšanu. Par cik zondi esmu mainījis aizdomas krīt uz to regulatoru un to, ka jāiztīra būtu + vēl jānočeko visas trubiņas, kas saistītas ar ieplūdi, jo šajā aukstumā moš kāda ir sasprēgājusi un kaut kur sūc gaisu.

Pats šobrīd meklēju kādu siltu vietiņu kur varētu to visu izdarīt, - daudz grādos kaut kā nevelk :D
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

Sveicinati, kas varetu but pa problemu manam e36 ka katru ritu obc izmet ''chek coolant level'' (cik saprotu tas ir saistits ar tosola limeni vai kko tadu) tur vis ir itka kartiba pie atdzeseta motora limenis drusku virs tas atzimes.
Lidz šoritam to nebiju izjutis, tatad no rita iedarbinaju masinu, pastaveja vina kadas 5min un motors bija neticami atri uzsilis lidz ~ 70gradi saku braukt, atkal nokritas, beigas nobraucu ~ 8km un saka karst, gaja jau gandriz uz sarkano virsu, apstajos, pagaidiju kadu laicinu saku braukt, motora tempretura ~ 90gradi un vairs nekarst vis itka normali.
Un divaini tas ka pie uzsilusa morora pečka tikunta puuš aukstu gaisu :(
Varianti? :roll:
User avatar
mbertulis
Dubultaģents
Posts: 5213
Joined: 08 Mar 2008, 18:32
Location: Naudīte
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by mbertulis »

termostats. :hvz:
Ja šī pasaule tev liekas ideāla, tad vai nu Tu esi Dievs, vai nu par daudz iedzēris…
Ratus taisa ziemā, ragavas vasarā, bet bembi visu cauru gadu !
Image
User avatar
Arc
Posts: 754
Joined: 17 Nov 2004, 15:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Arc »

Iesākumā pamēģini atgaisot, ja pie uzsiluša pūš aukstu. ļoti iespējams, ka gaisa burbuļi sistēmā.

A kad autiņš uzsilis, tad augšējā truba, kas pienāk pie radiatora ir karsta un attiecīgi otrā pusē apakšā remdena? Pie nosacījuma, ka mašīnā pečka uz karsto stāv.
User avatar
Elviss
Posts: 423
Joined: 23 Apr 2009, 11:20
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Elviss »

Arc wrote:Iesākumā pamēģini atgaisot, ja pie uzsiluša pūš aukstu.

jautajums, ka labak atgaisot?

un vai deres variants uzbraucot ar prieksu kalinna (lai gaisam vieglak spiesties uz augšu) atskruvet Tos ventillus un iedarbinat, lai paruuc? vai ari mana logika ir galigi nepareiza? :D
User avatar
Lambertino
JuniorKupeju, Dzīvokli...
Posts: 9838
Joined: 18 Sep 2004, 10:30
Location: Zem debesīm
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Lambertino »

Melnais wrote:
Lambertino wrote:Neesmu enciklopēdija, bet e36 tukšgaitas vārstu esmu turējis rokās, tīrijis... Varu pat parādīt kur viņš atrodas, bet tur vajag pusi no rokas iepihņīt iekšā un vēlams noņemt filtra kasti.
Kapēc tu domā, ka e36 ir elektriskā drosele? :shock:
nu, no 90tiem kautkādiem, kad bmw kā viens no pirmajiem ražotājiem palaida motronic, viņi palaida tādu jauninājumu, kā elektroniskā drosele, un beidzot bija daudz problēmas atrisinātas. iespējams, ka tas nebija tieši e36 motoram, bet tajā laikā toč bija. šim no pedāļa iet trosīte līdz droselei? :roll:
bet par tēmu, jā, kā EDX saka, ir 1,5k ir, nebiju pievērsis uzmanību 2,5k! :D
jā, varētu būt regulatora bojājums, ko lambertino pieminēja,
moš gaisa daudzuma mērītājs nešancā vajag
vai arī tā saucamā iedarbināšanas sprausla laiž garām.. :roll: bet nu, liekas, ka lambertino bija vistuvēk. :| :D
Jā, viņiem nāk trosīte.
e46 m3 ir elektriskā, bet e36 ir trose. Vismaz vienvanosa motoriem toč, nerunājot par nevanosu. A par divvanosu nezinu, bet tur gan šķiet, ka ir elektriskā
ImageImage
User avatar
Arc
Posts: 754
Joined: 17 Nov 2004, 15:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Arc »

Man gan tā problēma ar apgriezieniem nedaudz citādāka - tikko atkal laižot klāt, aķis uzgriež mašīna pielec, bet netur apgriezienus un slāpst nost, ja netur manuāli, nedaudz gāzējot. Tā kādas 5min paturēju un tad nostabilizējas un nevajag vairs turēt. Bet nu nebija 2 diennaktis darbināta. Ja stāv tikai nakti, tad pietiek paturēt to gāzes pedāli tik kādas 30sek- 1min.
User avatar
Arc
Posts: 754
Joined: 17 Nov 2004, 15:37
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Arc »

Nu jā, jāatrod silta garāžai, lai varu noņemt un iztīrīt viņu.

Runājot par Elvisa problēmu un atgaisošanu, pasties no sākuma vai tev tur ir ko gaisot, t.i., varbūt trubas, kad esi pabraucis nav nemaz cietas. Un vienīgais, ko tu tur dabūsi pa to atgaisošanas skrūvi ārā būs tosols.
User avatar
gintsk
Posts: 300
Joined: 03 Sep 2006, 23:29
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by gintsk »

Melnais wrote:
Lambertino wrote:Neesmu enciklopēdija, bet e36 tukšgaitas vārstu esmu turējis rokās, tīrijis... Varu pat parādīt kur viņš atrodas, bet tur vajag pusi no rokas iepihņīt iekšā un vēlams noņemt filtra kasti.
Kapēc tu domā, ka e36 ir elektriskā drosele? :shock:
nu, no 90tiem kautkādiem, kad bmw kā viens no pirmajiem ražotājiem palaida motronic, viņi palaida tādu jauninājumu, kā elektroniskā drosele, un beidzot bija daudz problēmas atrisinātas. iespējams, ka tas nebija tieši e36 motoram, bet tajā laikā toč bija. šim no pedāļa iet trosīte līdz droselei? :roll:
bet par tēmu, jā, kā EDX saka, ir 1,5k ir, nebiju pievērsis uzmanību 2,5k! :D
jā, varētu būt regulatora bojājums, ko lambertino pieminēja,
moš gaisa daudzuma mērītājs nešancā vajag
vai arī tā saucamā iedarbināšanas sprausla laiž garām.. :roll: bet nu, liekas, ka lambertino bija vistuvēk. :| :D
Visiem šiem apgalvojumiem nebūtu nekāda vaina, ja tie būtu nevis apgalvojumi, bet jautājumi!
BMW Motroniku sāka likt 80to sākumā. Un uz E30 beigās jau bija Motroniki.
BMW bija viens no konservatīvākajiem elektriskās droseles ieviešanā (DBW - Drive by wire). Tā vadītājs zaudē tiešo saiti ar motoru. Tādu droseli diktē ekoloģija nevis kaut kāda performances evolūcija.
2.5k nav normāli.
User avatar
Artis12
Posts: 636
Joined: 14 Oct 2006, 20:55
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Artis12 »

Nav kāds drosminieks kurš vienam lūznim gribētu sametināt pakaļējās arkas un mazliet sliekšņus priekš skates ?
Škoda Felicia.
Tā pats visu izdarītu, bet laika galīgi nav.
Par cenu vienosimies.
To visu vajadzētu izdarīt šonedēļ jo nākamnedēļ skate jāiet.
Anyone ?
:roll:


PM
User avatar
freimo
Admins
Posts: 7443
Joined: 14 Jun 2004, 11:16
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by freimo »

Es jau arī godīgi sakot sen nebiju ikdiena daudz braucis (dienā max 7 km) šodien nobraucu gandrīz 50 km + pa ezeru bik pavilku... varbūt viss būs kārtīgi sasildijies un vairs tā nebūs?! :hvz:
Rīt no rīta redzēs... :roll:
BMW F31 M-Sport Estoril Blue
User avatar
Jazzer
Posts: 183
Joined: 27 Sep 2006, 11:04
Location: Riga Pur4iks
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by Jazzer »

Artis12 wrote:Nav kāds drosminieks kurš vienam lūznim gribētu sametināt pakaļējās arkas un mazliet sliekšņus priekš skates ?
Škoda Felicia.
Tā pats visu izdarītu, bet laika galīgi nav.
Par cenu vienosimies.
To visu vajadzētu izdarīt šonedēļ jo nākamnedēļ skate jāiet.
Anyone ?
:roll:


PM
Laurisko var mēģināl līdzet sinī jautājumā,PM viņam!!!
User avatar
riibeklis
Posts: 233
Joined: 19 Jun 2006, 16:49
Location: Rīga/mārupe
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas

Post by riibeklis »

Kas notiek kad akumulatora elektrolīts ir uz vai zem min ?

un kas notiek ja elektrolīts ir vairak neka 15mm ? (cik izraku google tad ja ir zem 15mm tad esot japapildina)

:roll:
vwmotion.lv :naac:
Locked