Page 60 of 89
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Aug 2015, 23:19
by Vents S
man ir informācija ka ar sertificētām var, bet tā nevar.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 11 Aug 2015, 23:42
by tolx
un kuras skaitās sertificētas?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Aug 2015, 08:01
by laurisko
Virsu rakstīts E uj cipars kautkads
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 12 Aug 2015, 10:59
by Vents S
hvz kuras skaitās. Vb kkāds "tuv" papīrs ar parastiem

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Aug 2015, 08:44
by Slaidais
Sveiki! Vēlējos uzzināt kāda saderība Mercedes benz vecajiem benzīna dzinējiem (Dotajā gadījumā m103 (viena sadalene) 2.6 benzīns) ar LPG sistēmām? Dzirdēti dažādi pekstiņi par to, ka LPG ar MB dzinējiem nav saderīgs, vēlējos noskaidrot vairāk viedokļus. Padomā 4. paaudze.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Aug 2015, 09:59
by Janx
Cik varētu izmaksāt lietajam diskam izurbt papildu skrūvju caurumus un, kur to var izdarīt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Aug 2015, 12:23
by Jaaanis
Janx wrote:Cik varētu izmaksāt lietajam diskam izurbt papildu skrūvju caurumus un, kur to var izdarīt?
Uzraksti Fretkai, viņš man liekas, ka kaut kādus diskus pārurba.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Aug 2015, 16:02
by Nauris_t16
tolx wrote:ar armētajām bremžu šļaukām var legāli iziet skati?
Ar HEL un Goodridge var.
Stāv virsū HEL, pētīja ilgi, visus striprinājumus un to, vai nav nospriegotas, bet beigās neko pat neteica. Es jau biju gatavs pastrīdēties

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 18 Aug 2015, 17:38
by U_V6er
tolx wrote:ar armētajām bremžu šļaukām var legāli iziet skati?
valceetajaam.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Aug 2015, 13:17
by -AF-
Sveiki tauta, par cik e46 "nepūst" kā žurka, tad man drīz būs jāsametina šur tur caurumi grīdā, tad vēl jāpatrenkā šur tur ruslans no virsbūves un apakšas.
Jautajums zinātājiem, ar ko apstrādāt parūsejušo metālu, lai izēd rūsu galīgi, protams jānotīra mehāniski, bet varat ieteikt kkādu rūsas pārveidotāju?
Zinu ir Brunox, pet pēdējos gados esmu vīlies tajā un cena kosmoss.
Buvanols der tikai dārza stabiem.
Kas vēl? Skābā grunts? Kas tā tāda, ko ēd un kur nopērkama?
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Aug 2015, 20:05
by howitzer
-AF- wrote:Sveiki tauta, par cik e46 "nepūst" kā žurka, tad man drīz būs jāsametina šur tur caurumi grīdā, tad vēl jāpatrenkā šur tur ruslans no virsbūves un apakšas.
Jautajums zinātājiem, ar ko apstrādāt parūsejušo metālu, lai izēd rūsu galīgi, protams jānotīra mehāniski, bet varat ieteikt kkādu rūsas pārveidotāju?
Zinu ir Brunox, pet pēdējos gados esmu vīlies tajā un cena kosmoss.
Buvanols der tikai dārza stabiem.
Kas vēl? Skābā grunts? Kas tā tāda, ko ēd un kur nopērkama?
Brunox gavno. Ir pārbaudīts, taču, jāatzīst, ka uz nesmilšota materiāla. Visi, ar kuriem esmu runājis, iesaka smilšošanu, tad skābo grunti un tālāk jau jāskatās, vai nu šuvju mastiku, vai epoksīda, atkarībā no tā, kāds metinājums. Atstāstu citos forumos lasīto un cilvēku, kuri tā darījuši, stāstīto.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Aug 2015, 20:06
by howitzer
Slaidais wrote:Sveiki! Vēlējos uzzināt kāda saderība Mercedes benz vecajiem benzīna dzinējiem (Dotajā gadījumā m103 (viena sadalene) 2.6 benzīns) ar LPG sistēmām? Dzirdēti dažādi pekstiņi par to, ka LPG ar MB dzinējiem nav saderīgs, vēlējos noskaidrot vairāk viedokļus. Padomā 4. paaudze.
Uzmet PM lietotājam Karlis, viņam bija vecais MB, kurš tika sagāzēts.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 19 Aug 2015, 20:58
by -AF-
howitzer wrote:-AF- wrote:Sveiki tauta, par cik e46 "nepūst" kā žurka, tad man drīz būs jāsametina šur tur caurumi grīdā, tad vēl jāpatrenkā šur tur ruslans no virsbūves un apakšas.
Jautajums zinātājiem, ar ko apstrādāt parūsejušo metālu, lai izēd rūsu galīgi, protams jānotīra mehāniski, bet varat ieteikt kkādu rūsas pārveidotāju?
Zinu ir Brunox, pet pēdējos gados esmu vīlies tajā un cena kosmoss.
Buvanols der tikai dārza stabiem.
Kas vēl? Skābā grunts? Kas tā tāda, ko ēd un kur nopērkama?
Brunox gavno. Ir pārbaudīts, taču, jāatzīst, ka uz nesmilšota materiāla. Visi, ar kuriem esmu runājis, iesaka smilšošanu, tad skābo grunti un tālāk jau jāskatās, vai nu šuvju mastiku, vai epoksīda, atkarībā no tā, kāds metinājums. Atstāstu citos forumos lasīto un cilvēku, kuri tā darījuši, stāstīto.

nu burku es nevedīšu smilšot, nu nah

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 11:18
by Fretka
> aizved nosmilšot hondu
> "svejki jusu auto ir gatavs"
> ierodies servisā
> tev izsniedz 10 burciņas
> burciņās iekšā hondas paliekas
> atzīsties vecākiem, ka esi gejs
> tu esi tāds neveiksminieks, ka pat gejs tevi pamet
> gejiski
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 11:26
by Volfsburgs
Nebija smieklīgi. Ja šādi turpināsi, zaudēsi burnouta klauna statusu.
![veesi :]](./images/smilies/icon_smokin.gif)
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 18:27
by -AF-
Ew nu, davai nopietni, te tak tik daudz vecu japāņu un popeļu saimnieki, kkā tak palēlinat neizbēgamo procesus
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 20:07
by AtmoBenzin
-AF- wrote:Ew nu, davai nopietni, te tak tik daudz vecu japāņu un popeļu saimnieki, kkā tak palēlinat neizbēgamo procesus
Brauc uz siltāku un sausāku zemi. Pārbaudīts. Nu ne es pārbaudiju, es joprojām braucu ar rūsas čupām.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 20:15
by MissL
-AF- wrote:Ew nu, davai nopietni, te tak tik daudz vecu japāņu un popeļu saimnieki, kkā tak palēlinat neizbēgamo procesus
Paleeninaat var nebraucot ziemaa.
Btw, krown, shkjiet, arii nav nekaads baigais risinaajums... SABI treninjaa bija vinju stends ar to Lazdu, kas ieprieksh bija pussaruuseejusi... kaadu laiku tas auto nebija maniits un tagad izskatiijaas, ka visa nopuvusi, tik tajaa Krown pusee uzliimeetas svaigas uzliimes.

Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 20 Aug 2015, 21:06
by Vents S
kā tikt vaļā no rūsas?
Varianti:
a) Nomainī auto
b) Izgriezt korodējošo daļu, iemetiņāt jaunu. tālāk apstrāde ar epoksīda grunti. kur netiek klāt, tur ar konservantu/vasku vai sentēvu metode - nigrols.
c) Smilšot. (metāls kļūst plānāks. nav ieteicams smilšot lielus paneļus, kuri pēc tam ir redzami, jo būs pēc tam viļņaina virsma un vajadzēs daudz darba stundu, lai padarītu taisnu). pēc tam skābā grunts, jo nav 100% garantija ka porās nepaliek krabis, lai izmantotu tikai epoksīda. pēc tam hs grunti un nokrāsot.
*durvju kantis un mazus burbulīšus var izdrāzt ar scotch brite
, pēc tam apstrādāt ar skābo grunti un visu pārējo.
d) elektrolīze. uz lielgabala daļu grūti izdarāms process. pēc prosesa nomazgāt, tad skābā vai epoksīda grunts.
e) salīmēt virsū stūlbas uzlībes.
p.s. Ir vel ir tāda lieta kā šuvju alvošāna. vel ir šuvju mastikas, lai metinājuma šuves un paneļu salaiduma vietas būtu hermētiskas.
grīdām pēc epoksīda gruntīm var izmantot bituma maisijumus aizsardzībai. max 2gadi kalpo, tad jaatjauno. krown ir apmēram konservanta un bituma aizstājējs. to var lietot tikai tur kur vel nav rūsa.
F) uz pārdošanu nokasīt rūsas lielumu, sķiedras špakteli, sagruntēt un sakrāsot. vismaz 3 mēneši nekam nevajadzētu izlīst ārā, jo šķiedrene ir uz epoksīda bāzes. caurumus aizlīmēt ar šķiedru vai makgaivereni un piekrāsot vienā tonī
g) ja ir rūsa tur kur netiek klāt un negrib griezt, un nav redzamā vietā, bet vel grib pāris gadus novilkt ar to auto, tad var piebremzēt sapūšot iekšā ar to pašu konservantu vai nigrolu. tādā veidā izolējo krabi no āpkārtējās vides ietekmes un piebremzēt to korodēšanas procesu.
Re: Tehniska rakstura diskusijas II
Posted: 21 Aug 2015, 08:14
by jaaniss
Par C) punktu atļaušos nepiekrist-
Metāls nepaliks plānāks, jo ja ir sarūsējis tas jau ir plānāks- pēc strūklas tas kļūst redzams nevis strūkla to padara plānāku.
Lielus paneļus arī var nostrūklot bez pieminētajiem vaļņiem- zinu ko runāju, jo pats ar to nodarbojos. šajā gadījumā gāja runa par grīdu- tur vispār neko nevar sabojāt.