Page 57 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 07 Jan 2010, 16:31
by spainis666
gintsk wrote:Kaut kādām Alfām arī laikam.
varbūt ir kādi linki ar tiem projektiem, jo cik pašlaik esmu ar tantes Gūglas palīdzību meklējis, tad labi darbojošos projektus nav īsti izdevies atrast
kapeika wrote:
ko tiessi noziimee VNT?!
VNT
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Jan 2010, 10:14
by karlis
Melnais wrote:
sāksim ar to, kāds auto?
problēmas sākās ar sala iestāšanos?
auto fords focus 1.6 (priekšā normālas, pakaļā trumuļbremzes)
nu pagājšgad tikai 2 reizes uz pāris minūtēm tas abs atslēdzās. un tas arī bija lielos mīnusos
pirmajos un otrajos mīnusos arī bija viss bumbās.
6dien un 7dien es biju laukos un tur diezgan apjomīgi padzīvojos pa lauku ceļiem, kur segums ir tikai piebraukts sniedziņš, kas viss putinās. pēc tā pasākuma man visa motortelpa bija aizaugusi ar sniegi un motors ir uzsalis uz sniega klučiem un nesēdēja vairs paduškās. bija drausmīga vibrācija un graboņa. aizdzinu uz siltu servisu un diennakti auto tur nostāvēja, atkusa un grbaoņa pazuda. aizbraucu līdz darbam, vakarā iekāpju autiņā un deg atkal abs brīdin.lampiņa un atpakaļ vairs nevaru dabūt.
viens ritenis tikai tagad strādā ar pretbloķēšanos, pārējie šļūc.
nu ok, ja nav nekādas citas dižās gudrās domas, mēģināšu atrast kādu apsildāmu garāžu uz nedēļas nogali, lai ne tikai atkūst, bet arī nožūst..

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Jan 2010, 20:29
by arrrvis
Šodien slēdzu ciet golfu un rokā palika ne tikai atslēga, bet arī tā pati "serde" kur atslēga ievietojas.
Ir doma ielikt to serdi no blakussēdētāja durvīm, tāpēc interesē vai tur viss derēs un būs vienāds

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Jan 2010, 22:16
by Focus
arrrvis wrote:Šodien slēdzu ciet golfu un rokā palika ne tikai atslēga, bet arī tā pati "serde" kur atslēga ievietojas.
Ir doma ielikt to serdi no blakussēdētāja durvīm, tāpēc interesē vai tur viss derēs un būs vienāds

visticamak ka bus spoguljatteelaa ta sledzene un nekas ur nederees... vismaz hondai man neder

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 08 Jan 2010, 22:38
by kraasotajs
Focus wrote:arrrvis wrote:Šodien slēdzu ciet golfu un rokā palika ne tikai atslēga, bet arī tā pati "serde" kur atslēga ievietojas.
Ir doma ielikt to serdi no blakussēdētāja durvīm, tāpēc interesē vai tur viss derēs un būs vienāds

visticamak ka bus spoguljatteelaa ta sledzene un nekas ur nederees... vismaz hondai man neder

derēs ,tas tač Golfs
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 19:13
by Martinss
Kas varētu būt par iemeslu, ka pakaļējie rati, bremzējot, sabloķējās vispirms, tā pat arī pakaļu uzreiz nes nost!? Un kur Rīgā/Jūrmalā ir kāds serviss kur varētu pārbaudīt bremzes, t.i. kaut kas līdzīgs CSDD stendam, lai var pačekot cik stipri bremzē katrs rats, un cik tāda pārbaude varētu izmaksāt?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 19:44
by Martinss
Es par tiem regulatoriem arī sāku lasīt un tā. Vasarā man tika aizvākts vakumņiks ar visām standarta bremzēm un uzlikts elektriskais, kurā tipa esot savs regulators, bet tagad atkal izlasīju, ja neliek ABS, tad tas regulators neesot, jo tipa izpaužās tā, ka ja aizmugure pirmā sāk bloķēties, tad to atbloķē ABS. Un tie regulatori, var uzlikt no dajebkā, jeb jāmeklē no forda?

Un kādi tie slogotāji izskatās aizmgures trubiņām? Skrūvējās kaut kur aizmugurē pirms supporta?

Un to vietu pie TA man arī ieteica, dārgi neesot, vairāk gan interesē vai kas tāds Jūrmalā ir.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 19:46
by laurisko
Martinss wrote:Kas varētu būt par iemeslu, ka pakaļējie rati, bremzējot, sabloķējās vispirms, tā pat arī pakaļu uzreiz nes nost!? Un kur Rīgā/Jūrmalā ir kāds serviss kur varētu pārbaudīt bremzes, t.i. kaut kas līdzīgs CSDD stendam, lai var pačekot cik stipri bremzē katrs rats, un cik tāda pārbaude varētu izmaksāt?
Mēģini vēl atgaisot!
Ja regulatorsnobeidzies tad tikai priekša bremzētu vai visi 4 reizē!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 19:59
by Martinss
Nu tā regulatora tur vispār nav kā izrādās. Pirmstam vislaik lasīju par to, ka tas regulators ir iebūvēts tajā elektriskajā uzpariktē un visam jābūt čiki, a huj, kā izrādās nav.

Bet nu labi, tagad vismaz būsim zināt.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 20:00
by roliss
maartinj, tas ir tieshi labaak, nav jaarauj ruchnjiks pirms iemetiena, uzsit pa bremzeem un fords pats saliksies sliipi pirms liikuma

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 10 Jan 2010, 20:05
by Martinss
Nu tas ir vienīgais pluss, bet zincik neomulīgi, kad jāmet pa mēmajiem un tu saliecies perpendikulāri ceļam?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 18:41
by Juzix
Kā izskatās/kur meklēt VW Bora/Golf4 ārējās temperatūras dačiku?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 18:45
by Jazzer
Priekšējā bamperī kreisajā pusē,nedaudz virs restītes jābūt , ja nemaldos.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:01
by Juzix
Ķipa te?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:04
by Jazzer
Jap!!
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:07
by Alien
manam golpam ir labajā pusē
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:12
by Jazzer
Hz audim labajā pusē bija āķis pretējā tas sensors,varbut taisnība Alien
Nevaru atrast nevienu normālu Online katalogu lai precizētu,visur reģistreties vajag

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:21
by Alien
Jazzer wrote:Hz audim labajā pusē bija āķis pretējā tas sensors,varbut taisnība Alien
Nevaru atrast nevienu normālu Online katalogu lai precizētu,visur reģistreties vajag

palūrēju autodatā
tiešam kreisajā pusē tas fifuks atrodas
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 19:24
by Juzix

paldies. Būs pa gaismu jāpačeko, jo šodien kompis rādija -4

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 16 Jan 2010, 20:12
by Jazzer
Varbūt viņš dubļos un sniegā ieaudzis un tikai jāiztīra,muļķigi būtu 15ls izmest.