Page 55 of 95
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Dec 2009, 12:26
by rrrainis
Okey, paldies par ieteikumu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Dec 2009, 13:39
by Jazzer
Nezinu cik ļoti viņš tev sveras,bet manas Čiepas Coupe loti minimāli sverās uz pilnīga stok,vienīgais amji priekšā nav orģinālie,bet Bilšteini B4 (pats lētakais gals) ar orģināliem bija vēl stabīlāks liekas.
Moška ir vērts salīdzināt piekares daļas,varbut kaut kas ir savādāks.
Salīdzinājumam,A3 kuram bija dzeltenie koni uz stok atsperem bija daudz ļumigāks līkumos,bet ziemas sportiņam tas toč netraucē,galvenais riepas labas un rokas taisnas.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 24 Dec 2009, 14:23
by rrrainis
Nu man problēma vairāk ir disku nepareizā iznesumā

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Dec 2009, 19:43
by rrrainis
Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Dec 2009, 19:44
by Agniz
hvz, domāju paskaties kautko no Dotz

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Dec 2009, 19:46
by Alien
rrrainis wrote:Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
speedline, OZ
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 26 Dec 2009, 23:43
by dzejnieks
Alien wrote:rrrainis wrote:Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
speedline, OZ

daudz naudas maksā lai ar tādiem kapātu

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 00:11
by Alien
dzejnieks wrote:Alien wrote:rrrainis wrote:Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
speedline, OZ

daudz naudas maksā lai ar tādiem kapātu

nu ja nav naudas tad jāpaliek pie izturīgiem un viegli valcējamiem (lasīt ar kuvaldu taisnojamiem) diskiem
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 00:12
by ParaTr00per
Alien wrote:rrrainis wrote:Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
speedline, OZ
BS... viegli un izturiigi buus VSMPO vai AL Racing (Kazanjas kaltie). speedline un oz buus cmuki un stiliigi.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 00:15
by Alien
ParaTr00per wrote:Alien wrote:rrrainis wrote:Jautājums par ziemas diskiem. Kādi būtu viegli un izturīgi diski?

Viegli - lietie, izturīgi - metāla
speedline, OZ
BS... viegli un izturiigi buus VSMPO vai AL Racing (Kazanjas kaltie). speedline un oz buus cmuki un stiliigi.

kapec tad tos Kazaņjas diskus nelieto nopietnos sporta veidos???
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 01:00
by fleix
Lieto

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 01:15
by ParaTr00per
Alien wrote:kapec tad tos Kazaņjas diskus nelieto nopietnos sporta veidos???
diskiem, ko lieto Nopietnajos Sporta Veidos (tm) nau nekaada sakara ar taam alumiinija karoteem, ko tirgo disku veikalos pozeriem visaadiem...

veel jaanjem veeraa, ka ne speedline, ne oz pashi nerazho diskus, tikai dizainee / brendo treshajaam kompaanijaam pasuutiitos diskus.

pat ljoti iespeejami, ka kaada no speedline vai oz partijaam tapusi uz viena stanoka ar kazanjas diskiem.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:09
by Martinss
Kas pa figņu varētu būt, ja auto nostāv 4 dienas un pēc tam vairs nelec?

Agrāk bija tādi pat štelle, bet vairāk izteikta mitrā laikā, tiesa tad leca ar 3. reizi. Tagad griezu reizes 5, pēc tam tik sāka tā kā lekt, bet vienalga nikā. Svečvadi mainīti kaut kad vasarā, tā pat arī ja ārā nav mitrs/auksts, lec no pusapgrieziena.

Arī pie "lielajiem" mīnusiem leca bez problēmām.

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:12
by Martinss
Jā.

Starteris jau tur ņepričom, jeb tomēr?

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:21
by Briedis
Melnais wrote:hhaaa, ja jau griež, tad jau starterim viss ir oki?

grūti pateik, kas un kā, jāskatās. tā ir veca mašīna un tur var būt viss.
iespējams, ka degvielas spiediens no sākuma nav, pamēģini, paturēt aizdedzē 15 sek, lai sapumpējās degviela un tad šķir klāt, iespējams, ka izdilis sūknis un nav pietiekama spiediena, kas varētu būt arī problēma, kāpēc nelec. bet savādāk, kā jau teicu - jāskatās.

kāds sūknim sakars ar mitru laiku?
Ja problēma tieši pie mitriem laikapstākļiem tad visdrīzāk kaut kur elektrībā ar kontaktiem.
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:29
by Pauliic
a kas varbūt, ka pēķšņi vienā dienā (dienas vidū) auto piedarbinot tas padarbojas un pēc mirkļa noslāpst un kad pagriež atslēgu uz 2. pozīciju, tad lampiņas vārgi iedegas?
varētu būt, ka ģenerators atkāries vai aķis vnk nobeidzies (kautkāds aizvēsturisks)
stulbākais, ka pilnīgi vienā mirklī tas notika, bez nekādām miršanas pazīmēm

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:35
by Briedis
Pauliic wrote:a kas varbūt, ka pēķšņi vienā dienā (dienas vidū) auto piedarbinot tas padarbojas un pēc mirkļa noslāpst un kad pagriež atslēgu uz 2. pozīciju, tad lampiņas vārgi iedegas?
varētu būt, ka ģenerators atkāries vai aķis vnk nobeidzies (kautkāds aizvēsturisks)
stulbākais, ka pilnīgi vienā mirklī tas notika, bez nekādām miršanas pazīmēm

varbūt ģenerātoram kāda no diodem pārdega un kaut kas sagļukoja. Voltmetru neskatijies, cik pie izslēgta vai iedarbināta rāda?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:37
by Pauliic
nav man tāds
tad tas ģenerators ir metams, vai taisāms?
Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:38
by foxx
Tu tur bišku nepaslīcināji to auto pa sētu ? Ja tu paliki tur kur es pēdējo reizi tevi atstāju

Re: Tehniska rakstura diskusijas
Posted: 27 Dec 2009, 21:41
by Pauliic
tur arī pēc tam bija ekšns

draudzene vēl precīzi iestūrēja tieši peļķes vidū
bet nu pa brīvdienām tika samērā daudz nobraukāts
droši vien, ka dēļ mitruma
