Pienāca piektdiena, mersis tika uzkrauts uz elitāra evakuātora un devās pie iepriekš pieminēta meistara.
Paiet pāris dienas, šis zvana un saka, ka esot testējuši, mērījuši spiedienus un secinājuši, ka randomly pazūd dzirkstele, saka, ka tas notiek kad auto uzsilst. Vajagot jaunu EZL / Aizdedzes moduli. Uzreiz zvans GG, zvans Liepājas Leonīdam, brīvdiena darbā un spolējam uz Liepāju.
Jau iepriekš bija zināms, ka man ir kaut kāds unikālo sniegpārsliņu EZLs (jo auto ražots Šveices tirgum). Protams, ka tieši tāds pēc koda Leonīdam nav, tāpēc iedod mums kasti ar tiem moduļiem (skaitijām, ka kopā kkādu 2.5-3k vērtībā

). Aizvedam meistaram, šis uz sitiena nevarot pamēģināt jo mašīnai aķis nosēdies. Pa nakti atstājuši kelmmi virsū un acīmredzot mersis kaut kur rij elektrību. Atstājam zelta kasti un braucam mājās.
Pēc pāris stundām zvans:
Meistars: nu mes pameginaj modul strada aizdedze kartiba degvielas spiedien nau.
Es: wtf.
Meistars: nu tur spiediens ir bet tad pec laik vins nau un kad pazud spiedien izsledz aizdedz karoche baka jatira.
Es: ā nu tur bākā nāk tāds filtriņš, paraujiet to ārā, varbūt tas ir ciet.
Meistars: ui ne tur benzins jalej nost mes to nedar
Es. …. Nu ok, rit savaksim tacku.
Aizbraucam pēc auto, dzīsim uz evakuātora, meistars smaidīgs nāk pretī – haha atkal akumulator nosedies uzliku paladet.

Jutu kā man pierē piepūšās vēna
Ko viņš darīja un ko mērīja tā arī īsti man līdz galam nekļuva skaidrs. Teica, ka aizdedzi skatījies ar oscilogrāfu, mērijis visus degvielas spiedienus braucot.
Karoche beigās 2h un vienu braucienu uz Intercars vēlāk atgriezāmies ar jaunu aķīti, uzdzinām tačku uz evakuatora un nogadājam atpakaļ servisā.
Doma par to, ka man varētu būt aizd*rsta bāka man sēdēja uz pleca jau pusgadu. Normālā variantā pirms darbināšanas vajadzeja noliet veco degvielu, izskalot utt, bet aint nobody got time for that.
Pieminētais bākas filtriņš ir pieejams tikai ka OEM, bet lai sagādātu tādu OEM detaļu būtu vajadzīgs laiks. Nolēmām aizmaukt uz Family Garage un iečekot vai viņiem nav tāda jau uz vietas. Beigās Aleksejs atstiepa smuku, tīru bāku ar labu filtriņu. Nolēmām, ka vienkāršāk būs ielikt šo bāku nevis čakarēties un mazgāt manējo.
Klāt kārtējā 6diena, braucam uz servisu. Vecā bāka āra:
Un vecais filtriņš vs jaunais
No iekšpuses bākas izskatījās līdzīgi kā filtriņi.
Izpūšam un izskalojam jauno bāku, saliekam visu vietā, pārbaudām vai negāžas degviela ārā, izbraucam no boksa, auto tukšgaitā stāvot noslāpst. Iedarbinu, pagāzēju, uz vietas stāvot it kā vairs neslāpst. Izbraucu uz ielas, secinu ka ar auto mierīgi braucot var normāli pabraukt bet kā straujāk dod gāzi tā viss tas pats kas iepriekš. Respektīvi, liekas, ka labāk palika, bet ne līdz galam.
Domāju, labi, pofig, auto vismaz brauc, jāmauc uz skati, lai vismaz varētu auto pārvietot bez evakuātora.
Iegāžam vēl degvielu un dodamies uz CSDD. Pa lielam, ja paātrinās kā opis, tad auto brauc pilnīgi normāli.
Pirms skates:
Klusā daba ar sapelējušu durvju apšuvumu
Bija normāls stresiņš, tomēr pirmā apskate pa 16 gadiem.
Beigās saņemta atļauja 30 dienas piedalīties satiksmē ar diviem divniekiem par priekšējam gaismām (pa augstu, lai arī it ka regulējam pirms skates) un vienu divnieku par pārāk švaku roceni. Bez vieniniekiem.

Kā izrādijās, skates džeks seko līdzi topikam.
Priecīgs braucu mājās un saprotu, ka jo tuvāk mājām esmu, jo švakāk paliek un auto pampst nost jau tikko kā braucot pieskaries gāzes pedālim. Izskatās, ka problēmai ar bākas tīrīšanu tomēr nebija nekāda sakara un tā bija vienkārši veiksmīga sakritība, ka mersis izdomāja aizbraukt līdz apskatei.
Atgriežamies pie rasējamā dēļa. Pieņemot, ka meistaram varētu būt taisnība un ir tiešām problēmas ar degvielas spiedienu, iezīmējas divas potenciāli vainīgās komponentes:
1. Degvielas spiediena regulators – šeit radās teorija, ka tas vārsts for some reason ķeras un nespēj aizvērties brīdī kad dod ručkā, attiecīgi degvielas spiediens nokrīt un viss aiziet sūdā
2. EHA vārsts – šī ir komponente kas izpilda ECU pavēles izmainot degvielas spiedienu augšējās kamerās. Pēc internetā lasītā un dažu teiktā varētu būt problēmas ar šo. Vienīgais kas mulsināja, ka auto turpina čakarēties arī ar izrautu OVP releju (tobish ar atslēgtu ECU, K-Jet režīmā).
No family garage dabūjām gan citu EHA vārstu, gan degvielas spiediena regulatoru. Spiediena regulators diemžēl no V8 nebija pieejams, bet testa nolūkiem nolēmām paņemt pamēģināt kas notiek ar regulatoru no R6.
Vispirms nomainu EHA, nekas nemainās.
Tad mainu regulatoru un bļeģ BINGO, atkal atrodamas pērtiķa pēdas. Pats regulators karājas gaisā (trūkst skrūvīte, kas viņu nostiprina) un skatos – virsū stāv tāda paša koda regulators, kā tas kas dabūjām no Family Garage, tobish no 6cilindru auto
Uzliekam to jauno (nu arī nepareizo), bet nekas nemainās, liekas, ka tikai palika sliktāk.
Mēģināju sagūglēt kādam spiedienam tie regulatori ir un kāda ir atšķirība. 6cyl IT KĀ esot ap 5,5bar, 8cyl ap 6,2bar.
Uzzvanīju iepriekš pieminētajam meistaram, prasīju kādu spiedienu viņš samērīja. Šis saka – nu bij kartībā, spiedien bij vairāk ka 8 bar.
Un es tagad esmu maksimāli confused, kā ar 5,5bar spiediena regulatoru var būt 8bar spiediens?
Lai vai kā, šobrīd gaidu piegādi no Liepājas Leonīda ar pareizo degvielas spiediena regulatoru. Tad redzēs kas notiks un vai būs kādas izmaiņas. Ja nekas nemainīsies, vedīšu tačku pie Family Garage.
Jāmēra degvielas spiedieni un jāskatās kas pie velna tur notiek. Iepriekš pieminēta meistara mērījumiem neuzticos.
Un iepriekšējā posta pieminētais filtriņš KE-Jet galvā ari pārbaudīts. Arī ar izravētu filtriņu nekas nemainījās.
Āāa un solītais izdedzes video.
Šis ir labākais, ko pašreizējos apstākļos var iesākt. 4 sekundes prieka pirms auto nopampst.
» Skatīties Youtube