tā. ir fotoreportāža
ar paziņas palīdzību, zvans pa zvanam, vārds pa vārdam, līdz beigās esmu dabūjis zaļo gaismu aplasīt to zaļo universāli. aiziet
storijs - saimnieks sakarīgs čalis, ar šito esot braucis viņa tēvs, kā arī ar pārējiem šrotiem, kas tur stāvēja, mk2 polo, e21, kaut kas vēl. samaksu paprasīja tik simbolisku, ka man likās par maz un iedevu pa virsu. ķipa noliec un vari ņemt visu, ko vajag. vienīgais norādījums bija atstāt jumta bagūzi

pēc tam pat neprasot šo to piepalīdzēja sākumā. visu cieņu. par auto - šitais arī pēdējais gads jeb 1984., pēc vin pat vēl bišku tālāki cipari, nekā man. 1,2ohv, pliks, kā žurka, nav pat pulksteņa, pakaļējo siksnu, bagāžnieka lampiņas, nospiežamā tripometra panelī, bomžpakete līdz pēdējam

apskate beigusies 2002. gada janvārī un nolikts ejošs. labi, īsāk sakot, ja jums manējais liekas sapuvis, tad jūs neesat redzējuši sapuvušu mašīnu
» Skatīties Youtube
laikam tajā šķūnī, kur viņš stāvēja, ir bijis kaut kāds vājprātīgs mitrums, citu izskaidrojumu šitādam kosmosam es nevaru iedomāties. principā viss, kas ir no metāla, ir pārvērties pulverī. līdz ar to, uz pakaļējo vāku nekādas briesmīgi lielās cerības neliku. bet, spriežot pēc pārējā, varēja būt arī sliktāk, nav tikai apakšējās kantes, augstāk ir normāli. savācu, izdomās, varbūt to malu uztaisīt nemaz nebūtu tik briesmīgi. vismaz nesastāv no špakteles un nepareizā stikla. un ja ir vēl šādas tādas citas labas lietas, ko ņemt, nav ko baigi čīkstēt. un, kad ieraudzīju apgreidu, ko vismaz kādam auto sev gribu jau no sākta gala, tas vāks vispār aizmirsās
kopā 3reizes braucu skrūvēt un vest prom, dīls labs. pēdējās dienas sāku domāt, varbūt vajag arī ceturto, vēl pāris savācami sīkumiņi ienāca prātā
labi, jāsāk kaut ko darīt arī savam.
visus farkopa komplektējošos dzelžus močīju ar lielo drāšu ripu, elpoju rūsu, kaut kā piepindzelēju, būs ok.
kaut kāds poļu izstrādājums
sapirku jaunas skrūves pēc oriģinālajiem izmēriem un mēģinu stellēt virsū. īstenībā daudz labāk, nekā gaidīju, lielākā daļa caurumu jau ir, un tie, kuru nav, ir jau atzīmēti. ņem tik zobos urbi un mauc
šitādu iespraudu, lai nav +1 vieta, pa kuru salonā tiek ūdens
pie vienas ņemšanās padarbojos arī ar šķībo bamperi. manam balka līka, no zaļā taisna, bet, protams, sapuvusi. viens gals jau drūp kopā. karoč, nebūs. sataisnoju savam kronšteinus, no zaļā paņēmu vienu, kurš man trūka, kaut kā +/- saliku, un bamperis tagad stāv tik taisni, ka pašam prieks. tagad tikai zolīdāku balku prasītos

kaut kad jāmēģina pasalīdzināt, varbūt tā hečbekam tomēr ir tāda pati, tas dzīvi krietni atvieglotu.
beigās kaut kā šitā. uzraksti uz vāciņiem bija pārāk uzkrītoši, paņēmu šķīdinātāju un naher nomazgāju nost
tā kā jālien pie lampu vadiem, izdomāju pie viena likvidēt vēl vienu no opja mantojumā palikušo vadu gateri. no zaļā izkniebu štekerus ar plafoniem un saliku sev. tik plafons man iznesa galvu uz kādu stundu, no sākuma bija tikai gabarīts, tad pierunāju bremzi, beigās pagrieziens te bija, te nebija, bet reversu tā arī neieraudzīju. jau domāju, kur esmu uztaisījis auzas un kas notiek, bet beigās laikam arī tas no iekšpuses ir sapuvis un nekur nav kontakta, jo izskatas ok, štekeris ok, bet nekas nestrādā. no krājumiem uzliekot citu labu, viss momentā aizgāja. piekabei arī viss deg, tikai pirmajā testā nebija labā pagrieziena, biju sapisies meistarībā un to piemaucis pie atpakaļgaitas vada. kā tas notika, man nav ne jausmas.
ja jau pie vadiem, tad pie vadiem. vēl no zaļā savācu pelnutrauka plastmasu ar visu pečkas slēdzi, jo 3 ātrumu, kādam arī man bija jābūt, bet tas laika gaitā ir kaut kur pazudis. 3 ātrumu ventilators nāca tikai pašās beigās 84. gada ražojumiem un, līdz ar to, krietni retāks, tā kā, ļoti labi, ka gadījās. vēl labāk - es tāpat visu plastmasu grasījos likt, bet izrādījās, ka ar savējo nemaz neuzliktu, jo atšķiras slēdža vieta. katru dienu uzzini ko jaunu. vadi paredzēti 3spd slēdzim, tāpēc arī tur bija kolhozs un slēdža gaismiņa neuzvedās tā, kā vajadzētu. jau grasījos visu kniebt nost un lodēt štekeri ar vadu galiem, bet konektori visi ir oriģinālie un veseli, tāpēc atlika tikai pārlikt štekerī. gerai. tagad tikai derētu dabūt 3 ātrumu ventilatoru. man dabūjot mašīnu, iekšā vēl bija, bet sadilis lupatās. un zaļajam metams.
tad vēl izdarīju labu darbu, samainīju zampu, kas kādreiz bija kārbas eļļa, kopā ar kārbas kartera blīvi un arī pārslēdzējmehānisma blīvi, jo ap to ribās mēdza krāties eļļas rezerves

no sākuma pēc tā, ka pārslēdzēja dakša visa bija eļļā, likās, ka tas būs arī saļņiks, bet pagaidām viss tur ir sauss.
jā, arī vēl viens šis

paliek jau diezgan rēcīgi. būšu izmēģinājis visas pieejamās firmas un variantus

man jau viens otrs sviež domas, ka to pajebūciju vajag uztaisīt uz releju, lai tam slēdzim neiet cauri visi ampēri, bet īsti nevelk uz to, jo nav oem

vēl papisīšos, ja galīgi būs bezizeja, domās
hā, starp citu, iepriekšējā apdeitā riktīgi vajadzēja pieminēt pēdējo nesamainīto riteņa gultni. tā tas dandālis tieši pirms svētkiem arī ņēma un izbeidzās

pagaidām pievilku par vienu robu, kaut kad samainīšu.
un vispār, tas pats arī ar bremžu vakuumtrubu, kura tur dzīvoja, līdz kāds izdomāja par viņu ieminēties
apciemoju svēto lielo opeļšrotu un savācos kaut kādas trubas, tieši manējās nebija, kaut ko pamēģinās uzkombinēt.
un laicīgi normālu bosch ģeneratoru, lai to sūdaino delco izstrādājumu, kurš jau čivina un iet uz galu, varētu izmest miskastē, kad beigsies pavisam.
un nu, kādu laiku ir pabraukājis ar pavasara/rudens™ komplektu, beidzot lieku lietā vāciņus un iekāpju vasaras setupā. ir ok, patīk.
