Šodien Rat Rods atgriezās ielās ar visiem 120 zirgspēkiem.
Paldies Žoram - viņš iedeva viena pipara kontaktus, kurš saregulēja auto aizdedzi un nu atkal var "pirmajs grida otrajs grida un visi feiki paiet malā".
Pabraukājos, pastāvēju korķos, temperatūra nekāpj, izskatās, ka nomainītā termomufta tagad lieliski pilda savu darbu, kā arī radiatora caurules ir mīkstas, šķiet, ka ar GG būsim izcīnījuši to galvas epopeju. Paldies, bro.
Tuvākie plāni - pavizināties beidzot.

Jānomaina radiators, jo tas tek, pirmdien pasūtīšu jaunu. Jānomaina pagriezienu rādītāju kloķis, tagad braucu kā 90tajos - bez pagriezienu rādīšanas un ar cietu seju.
Jāsaliek daži nepieliktie knibuļi motortelpā - zobsiksnas aizsargs, daži kronšteini, utt. Jāpāriet pāri visām vakuuma šļaukām, vajadzīgās jānomaina.
Tad beidzot jāaizripo līdz Bremžumeistaram atrisināt widowmakera problēmu.

Nu kaut kā tā.
Vēl 100 un 1 darāma lieta, protams. Auto kā Rīga - nekad nebūs gatavs.
