Nu esmu atkal prom no tiem plašumiem un nolemts atgriesties pilsētā!!! Patreiz pieejamā platība 60kvm no 120kvm. jo finanses nav tik daudz lai restaurētu visu jumtu un tika nolemts par pusi jumta restaurēšanu un siltināšanu, kā arī tika uzbliesta starpsiena un ievilkta elektrība. Protams pievienota krāsns. janvāra otrajā pusē ķeršos pie droseļu uzinstelēšanu un citiem sīkumiem!!
P.s. meklēju sprauslas ap 500cc 4gab par saprātīgām naudām!!
Nu doma ir ap 200Hp! redzēs kas būs ar detonāciju, ja nevarēs viņu noregulēt būs jāpāriet uz E85 līdz ar to vajag ražīgākas! Kā jau zināt pa'treiz braucu uz standarta sparauslām 199cc!
Labi! Nu jau kā divus mēneshus Mani uz ielas var redzēt pie stūres shim:
Ford fiesta mk2
1984 gads
1.0 45Hp karburators
TA izgāju ar pirmo, nomainiju udens sūkni,termostatu,antifrizu un salaboju starteri. Skrien Labi ziemas pakalju vizināmais. Bija plans iecelt 1.6 turbo!
Taka garāža pa lielam nobeigta, šis tas tika iepirkts:
Sprauslas no SAAB 2.3T
Jauns starp kolektora flansis - jau izportēts
Alumīnija 50mm diametru caurule
Alumīnija baļķa 110mm diametru - regulējamo skriemeļu izveidei
Tagad jāpiegriež caurules un jādod prom uz metināšanu - top ieplūdes kolektors priekš moča droselēm no Honda CBR 600.
Nu un protams neiztikšu bez galvas slīpēšanas - pieļauju, ka tiks noslīpēts kārtējais 1mm. Kompresijas pakāpe plānojas no 11.2 uz aptuveni 12.2 -12.5.
Regulējamie skriemeļi būs zobsiksnai? Ja tā, tad pēctam iemet kādu bildi, jo savējam to nespriegošanu pamanīju par vēlu un nācās čakarēties un piemeklēt kādu rulli ar mazliet lielāku diametru + jānostiprina kur vajag
Puperdupers wrote:Regulējamie skriemeļi būs zobsiksnai? Ja tā, tad pēctam iemet kādu bildi, jo savējam to nespriegošanu pamanīju par vēlu un nācās čakarēties un piemeklēt kādu rulli ar mazliet lielāku diametru + jānostiprina kur vajag
Jep sadalenēm. Man tik kaut kas ar kārbu jasadomā:
Šis ir tas, ko mēs ar GintuK sazīmējām uz ielas regulējot pagaišo sezonu.
Un grafiks kā tas izskatās pret attiecību:
Pāris dienu atpakaļ iepirku starpkolektoru fiestiņai un to izfrēzāju pēc blīves un galvas kanāla lieluma.
Šodien sagriezta caurule un atdota uz sametināšanu. Domāju, ka nākamās nedēļas beigās būs kopskats - kolektors ar visām droselēm.
Nu vakar tiku pie jau sametinātām kolektora stabulēm. Vēl no iekšpuses jānoslīpē asās kantis, lai var dot prom uz nākamo metināšanas kārtu. Tika arī iepirkti vadi un jauna kontaktgrupa un salodēta instalācija megasqirtam.
Bija smaga nedēļa ar to pravodku,bet beigu beigās viss ir OK un pat rūc. Tagad būs jāceļ galva nost un jādod uz slīpēšanu. Protams jāturpina droseļu kolektors.
Attachments
Vecā instalācija
Jauna instalācija daļēja, bet nojausma ir uz ko tēmēju.
Veiksmi darbos, interesants projekts! Gribēju uzzināt kā izpaudās nekontakts ar ECU? Manam escortam ir līdzīgi, ja neparaustu vadus pie ECU reizēm auto vienkārši nelec, starters griež un nelec, pakustinu vadus pie ECU un pielec kā tikko noslāpēts, visu izpētīju nekur zaļais nebija iemeties, kontakts arī itkā ir, pa impulsa vadu no ECU uz spoli nepienāk strāva reizēm ,hvz kāpēc tā, dzinējs tieši tāds pats.
Atvainojos par offtopiku!!