
Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Black President
- Spam addicted
- Posts: 15225
- Joined: 11 Nov 2013, 13:11
- Location: Underground
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Turpini tā! 
Un apdeito tofiku biežāk, besī iet uz geju Hondaklubu - nekad nedomāju, ka to teikšu, bet šī Honda ir viens no interesantākajiem budžeta topikiem šeit.

Un apdeito tofiku biežāk, besī iet uz geju Hondaklubu - nekad nedomāju, ka to teikšu, bet šī Honda ir viens no interesantākajiem budžeta topikiem šeit.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Uzrakstīšu, kas noticis no pēdeja apdeita līdz šim brīdim.
Tika uzlikti priekšā EDM versijas bremžu suporti. Protams nostrūkloti ar metāla skrotīm, nogruntēti, nokrāsoti, jaunas gumijas, virzulīši un kluči.




Tad saliku mērinstrumentu un pečkas paneli zaļās lampiņas. Beidzot viss spīd zaļš un man personīgi labk patīk zaļās krāsas apgaismojums.

Tad atnāca šeibas, kuras saskrūvēju spārniem. Vel jāuzsūta viena paciņa ar melnām un viena ar zelta krāsas priekš motortelpas.

Tad interneta uzdūros interesantai custom tow hook. Paņēmu un viena vakara uztaisiju. Izskatās interesanti un pagaidām vel šāds variants LV forumos nav manīs.


Pa vidu visam šim, nokāvas kārba. Vienu dienu iztecēja āra visa eļļā un pēc laika sāka mest āra no ātrumiem. Plusā viss jaunasi sajūgs atkal eļļa un slīd.
Tad priekšā riepas bija ļoti bēdiga stavoklī un izdomāju viņas uzspridzinā uztaisot burnoutu un likt "ziemenes". Protams tā nenotika. Braucot mājas tieši pie sētas kārba noķīlēja. Mašīna nebija izkustināma.
Bet izdevās kka atlauzt un tagad ir forever atpakaļgaitā. Kkads ultimate lauku video.
» Skatīties Youtube
Tad sāku lēnam ārdīt āra viņu un kārtot garāžu, lai būu kur viņu ziemā siltumā taisīt.


Visas salona detaļas satinu plēve lai netiktu bojātas uzglabājot pa ziemu.

Izpūtējam ar bija "čau"

Paris bildes lai ir ko atcerēties.




Tad pa divām stundām izcelts motors āra un var sākties nopietnāki darbi.

Vēsturisks brīdis. Pedejo reizi šija garāžā mašīna bija, pirms sešiem gadiem un tas bija MK1.

Sāku ārdīt visu āra.


Trīs izmēra birstes, 10l šampūnūdens, 50l tīra ūdens, daudz papīrdvieļu, daudz saspiesta gaisa un trīs stundas darba. Rezultāta viss ir tik tīrs, ka var ēst no landzerona.

Tad viss samatēts, nogruntēts.

Kad grunts bija saslīpēta, visu attaukoju un nokrasoju.

Tagad notiek motortelpas likšana kopā. Visi šķidruma trauki kārtīgi nomazgāti, visas trubas noberztas ar attaukotāju, skrūves saskrūvetas jaunas no nerūsejošas tērauda, bremžu vakumņiks nopūsts svaigi glancēti melns. Tagad jāgiada decembra vidus, kad motortelpa visas melnas detaļās būs jānoskrūve nost un jādod nostrūklot, un noklāt ar meno pūlveri.



Tuvāka laika jāizgriež sapujušie bleķi āra un visi stikli. Jānvāri jāvelk uz Getto garāžu metināt.
Tika uzlikti priekšā EDM versijas bremžu suporti. Protams nostrūkloti ar metāla skrotīm, nogruntēti, nokrāsoti, jaunas gumijas, virzulīši un kluči.




Tad saliku mērinstrumentu un pečkas paneli zaļās lampiņas. Beidzot viss spīd zaļš un man personīgi labk patīk zaļās krāsas apgaismojums.

Tad atnāca šeibas, kuras saskrūvēju spārniem. Vel jāuzsūta viena paciņa ar melnām un viena ar zelta krāsas priekš motortelpas.

Tad interneta uzdūros interesantai custom tow hook. Paņēmu un viena vakara uztaisiju. Izskatās interesanti un pagaidām vel šāds variants LV forumos nav manīs.



Pa vidu visam šim, nokāvas kārba. Vienu dienu iztecēja āra visa eļļā un pēc laika sāka mest āra no ātrumiem. Plusā viss jaunasi sajūgs atkal eļļa un slīd.

Tad priekšā riepas bija ļoti bēdiga stavoklī un izdomāju viņas uzspridzinā uztaisot burnoutu un likt "ziemenes". Protams tā nenotika. Braucot mājas tieši pie sētas kārba noķīlēja. Mašīna nebija izkustināma.

» Skatīties Youtube
Tad sāku lēnam ārdīt āra viņu un kārtot garāžu, lai būu kur viņu ziemā siltumā taisīt.


Visas salona detaļas satinu plēve lai netiktu bojātas uzglabājot pa ziemu.

Izpūtējam ar bija "čau"

Paris bildes lai ir ko atcerēties.

Spoiler
Show





Vēsturisks brīdis. Pedejo reizi šija garāžā mašīna bija, pirms sešiem gadiem un tas bija MK1.

Sāku ārdīt visu āra.


Trīs izmēra birstes, 10l šampūnūdens, 50l tīra ūdens, daudz papīrdvieļu, daudz saspiesta gaisa un trīs stundas darba. Rezultāta viss ir tik tīrs, ka var ēst no landzerona.

Tad viss samatēts, nogruntēts.

Kad grunts bija saslīpēta, visu attaukoju un nokrasoju.

Tagad notiek motortelpas likšana kopā. Visi šķidruma trauki kārtīgi nomazgāti, visas trubas noberztas ar attaukotāju, skrūves saskrūvetas jaunas no nerūsejošas tērauda, bremžu vakumņiks nopūsts svaigi glancēti melns. Tagad jāgiada decembra vidus, kad motortelpa visas melnas detaļās būs jānoskrūve nost un jādod nostrūklot, un noklāt ar meno pūlveri.



Tuvāka laika jāizgriež sapujušie bleķi āra un visi stikli. Jānvāri jāvelk uz Getto garāžu metināt.


- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
No ficuka uz bampera tas bleķis caurumainais?
Spīdīgs manuprāt būtu labāk. Un kā dēļ tahometram un spidometram bultiņas nedeg?

VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Difuzoru uzliku for fun, jo bampers tā pat jāmaina un jaunajam viņš nebūs.
Rūpnīca viņi par būltiņam nebija padomājuši.
Bet dzīve viņas redz.



- Puperdupers
- Posts: 3208
- Joined: 03 Jan 2010, 20:54
- Location: Cēsu pusē
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Labi, dzīve redz, bet jāredz jau arī tev pašam
Ja nopietni, būtu smuki, ja tev izdotos uztaisīt viņas apgaismotas kādā krāsā, bet par cik esmu ņēmies daudzreiz gar spidometriem, tad zinu, ka tas čakars lol nav verc 


VW Golf2 Zetec 2.0 16V FWD sport
BMW 730D e38
BMW 730D e38
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Paldies.
Un šo kārbu nokāvu dēļ nepareizas eļļas. AUTODATA bija rakstīts, ka jālej 10W30/40 (Hondai karba lej to pašū eļļu, ko lej motora). Man kka sajuka pēc tam un likas, ka verēja liet 5/10W40. Ielēju pusintētikas vietā sintētiku.

Un šo kārbu nokāvu dēļ nepareizas eļļas. AUTODATA bija rakstīts, ka jālej 10W30/40 (Hondai karba lej to pašū eļļu, ko lej motora). Man kka sajuka pēc tam un likas, ka verēja liet 5/10W40. Ielēju pusintētikas vietā sintētiku.


Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Pagaidām man esošā krāsa patīk labāk par zilo, bet varbūt domas mainīsies, redzot pārkrāsotu.
Kuru reizi tu jau to civicu izjauc un saliec?

Kuru reizi tu jau to civicu izjauc un saliec?

Bez mašīnām mūsdienās nav iedomājams pilnīgi nekas... 

- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Jauztaisa pedējasi apdeits pirms metināšanas apdeitiem.
Nekas naudz nav noticis, jo organisms bija švaks un pēc katra garāžas apmeklējuma apslimu. Tan nu sakam. Pēc motortelpas izkrāsošanas, saku cīnīeties ar rūsu. Izāģēju āra sanu paneli, lai redzētu briesmas.
Viena vieta pat bija 1cm bieza spakteles kārta.


Pēc tas dienas apslimu un negāju uz garāžāu. Centos visu darīt, ko es varu izdarīt istaba. Nepatika man, ka salons ir raibs. (šortsifts zils, sturei uzraksti dzelteni un spidometra adatas orandžas) Tapec nokrāsoju sortšiftu dzeltenu un spidometra adatas arī.
http://content10-foto.inbox.lv/albums/v ... 1419422337


Tad pieķeros lukturiem kurus izjaucu. Priekšejiem nomazgaju stiklu un satīriju reflektoru. Tagad ir kā jauni. Izbrīnija refelektora cietums, jo švikas nevilkas viņā (golfam un fiatam gan skrpejas ļoti)

Un arī aizmugurējos. Vel tik jāsapulē. (vel nav sapulēti un atjaunoti reflektori)


Tā ka taisīšu tadu maziņu wire tuck, jāsakarto vadi ta, lai viņi mazāk acīs radas.


Tad brīvdienas beidzot izstūmu viņu no garāžas āra. Lai rūsa paelpo svaigu gaisu.

Tad piemēriju stock izpūteju. Gala tik jāpiemetina 76mm caurule un janopūš matēti melns. Būs vismaz ar ko TA iet un pēc TA viņam iekšas raušu ara un metināsu taisno cauruli, un sakapāšu vati.

Un arī sedziņa, lai aukstajos ziemas vakaros nebūtu viņam auksts.

Tad saku atvieglināt virsbūvi no nevajadzīgam lietām.

Ar Variable Timing and Lift Electronic Control palīdzibu, tika izgriezts stikls.

Izardiju pilnība tukšu salonu. Atpakaļ salikt būs interesanti. Manuālis būs mans draugs.

And some ramdom shit.


Tad atkal bija maza pauzīte starpa un atsāku pieķerties rūsas atbrīvošanai. Sāku cīnīties ar rūsu, kas ir salona. Paldies dievam, ka viņa ir maz un tik virspusēja. Vienā pusē viņa jau izslīpēta. Otraja puse viņa ir tajā pašā vieta, bet bišk mazāk.
Rūsa izslīpēta, nokrāsota ar aktīvo grunti un pēc tam ar parasto grunti. Pirmo reizi stradaju ar šādu slīpejamo ripu un ir labs.


Un arī nourbu nost sāna paneli pa visam. Paslīpētas rūsas vieta, bet secināju, ka būs jāiegadajas smilšu strukas pistole. Netiek klāt visur kur vajag.

Tad no lietotāja Weber dabūju šadu smilšojamo aparatu, bet nekas nesanāca.
http://www.hct.lv/images/Pneimo/Smilsu% ... erices.jpg
Tad donora sanu paneli aturbu no nevajadzīgajam lietam, lai būtu pliks bleķis Čivikam.

Tad viens cits čoms piedavaja šadu smilšu pistoli un ar šo jau kkas sanāca. http://m-craft.lv/images/items/bL1thgFP2q1.jpg
Atkal bija maza pauzīte darbos, bet šonedēļ atsāku kko darīt. Ta ka biju visu atzāģējis vaļā, ka tieku klāt rūsai, tā ar tika drāzta ar drāšu birstem, smilšu strūklu un pēc tam ar smilšpapīru. Visu perfekti iztīrīt nevar, tapēc tika iegādāts pēc ieteikuma RUST-OFF rūsas parveidotājs.





Tad nu labam sānam rūsas nav, ķēros klāt otraja puse. No arpuses domāju, ka tas sans būs mazak rūsejis. Bet nu tā pat vien papujis ir, kaut nav bijis sists. Nācas pat izgriezt āra pusi sliekšņa apakšdaļu, jo dažas vietas skruvgrieznis dūras cauri.



Tad atkal saku slīpēties ar drāšu birsti un fleksēt āra metālu, kas kraukšķ kā čipsi.



Šķiet, pretīgāka lieta par slīpēsanu nav. Viss vienos putekļos. Plaušas pilnas ar rūsas putekļiem. :mrgreen:
Vienu daļu slieksni jau satīriju no rūsas un sasmēreju ar RUST-OFF. Šadi ar atstāju un šodienas darbus beidzu.

Tad vel iegādajos 60mm droseli no H22A5 prelūdes motora. Tiks likta virsu uz D16Z6 kolektoru, kas ir resnāks par manu D15B7. Lai no droseles būtu arī jēga, ar vīli būs jāpalielina kolektoram caurums.

Atnāca vel divas paciņas ar šeibām motortelpai. Tagad ir 16 zelta krāsas šeibas un 8. melnas. Jānoperk tik citas seškantes, jo šīs China mīkstais metāls.

Un siltuma avots. Ar mīlestību tik nepietiek.

P.S Tagad stock izpūtejs vairak nav. Honda bez termosa, nav Honda! Tapēc viena Hondiste no Ventspils, atbrīvoja mani no viņa.
P.S.S Vajadzētu dabūtu uz Ventspili kārbu no Jelgavas.




Pēc tas dienas apslimu un negāju uz garāžāu. Centos visu darīt, ko es varu izdarīt istaba. Nepatika man, ka salons ir raibs. (šortsifts zils, sturei uzraksti dzelteni un spidometra adatas orandžas) Tapec nokrāsoju sortšiftu dzeltenu un spidometra adatas arī.
http://content10-foto.inbox.lv/albums/v ... 1419422337


Tad pieķeros lukturiem kurus izjaucu. Priekšejiem nomazgaju stiklu un satīriju reflektoru. Tagad ir kā jauni. Izbrīnija refelektora cietums, jo švikas nevilkas viņā (golfam un fiatam gan skrpejas ļoti)

Un arī aizmugurējos. Vel tik jāsapulē. (vel nav sapulēti un atjaunoti reflektori)



Tā ka taisīšu tadu maziņu wire tuck, jāsakarto vadi ta, lai viņi mazāk acīs radas.


Tad brīvdienas beidzot izstūmu viņu no garāžas āra. Lai rūsa paelpo svaigu gaisu.


Tad piemēriju stock izpūteju. Gala tik jāpiemetina 76mm caurule un janopūš matēti melns. Būs vismaz ar ko TA iet un pēc TA viņam iekšas raušu ara un metināsu taisno cauruli, un sakapāšu vati.

Un arī sedziņa, lai aukstajos ziemas vakaros nebūtu viņam auksts.

Tad saku atvieglināt virsbūvi no nevajadzīgam lietām.

Ar Variable Timing and Lift Electronic Control palīdzibu, tika izgriezts stikls.

Izardiju pilnība tukšu salonu. Atpakaļ salikt būs interesanti. Manuālis būs mans draugs.

And some ramdom shit.


Tad atkal bija maza pauzīte starpa un atsāku pieķerties rūsas atbrīvošanai. Sāku cīnīties ar rūsu, kas ir salona. Paldies dievam, ka viņa ir maz un tik virspusēja. Vienā pusē viņa jau izslīpēta. Otraja puse viņa ir tajā pašā vieta, bet bišk mazāk.
Rūsa izslīpēta, nokrāsota ar aktīvo grunti un pēc tam ar parasto grunti. Pirmo reizi stradaju ar šādu slīpejamo ripu un ir labs.


Un arī nourbu nost sāna paneli pa visam. Paslīpētas rūsas vieta, bet secināju, ka būs jāiegadajas smilšu strukas pistole. Netiek klāt visur kur vajag.

Tad no lietotāja Weber dabūju šadu smilšojamo aparatu, bet nekas nesanāca.

Tad donora sanu paneli aturbu no nevajadzīgajam lietam, lai būtu pliks bleķis Čivikam.

Tad viens cits čoms piedavaja šadu smilšu pistoli un ar šo jau kkas sanāca. http://m-craft.lv/images/items/bL1thgFP2q1.jpg
Atkal bija maza pauzīte darbos, bet šonedēļ atsāku kko darīt. Ta ka biju visu atzāģējis vaļā, ka tieku klāt rūsai, tā ar tika drāzta ar drāšu birstem, smilšu strūklu un pēc tam ar smilšpapīru. Visu perfekti iztīrīt nevar, tapēc tika iegādāts pēc ieteikuma RUST-OFF rūsas parveidotājs.





Tad nu labam sānam rūsas nav, ķēros klāt otraja puse. No arpuses domāju, ka tas sans būs mazak rūsejis. Bet nu tā pat vien papujis ir, kaut nav bijis sists. Nācas pat izgriezt āra pusi sliekšņa apakšdaļu, jo dažas vietas skruvgrieznis dūras cauri.



Tad atkal saku slīpēties ar drāšu birsti un fleksēt āra metālu, kas kraukšķ kā čipsi.



Šķiet, pretīgāka lieta par slīpēsanu nav. Viss vienos putekļos. Plaušas pilnas ar rūsas putekļiem. :mrgreen:
Vienu daļu slieksni jau satīriju no rūsas un sasmēreju ar RUST-OFF. Šadi ar atstāju un šodienas darbus beidzu.

Tad vel iegādajos 60mm droseli no H22A5 prelūdes motora. Tiks likta virsu uz D16Z6 kolektoru, kas ir resnāks par manu D15B7. Lai no droseles būtu arī jēga, ar vīli būs jāpalielina kolektoram caurums.

Atnāca vel divas paciņas ar šeibām motortelpai. Tagad ir 16 zelta krāsas šeibas un 8. melnas. Jānoperk tik citas seškantes, jo šīs China mīkstais metāls.

Un siltuma avots. Ar mīlestību tik nepietiek.


P.S Tagad stock izpūtejs vairak nav. Honda bez termosa, nav Honda! Tapēc viena Hondiste no Ventspils, atbrīvoja mani no viņa.
P.S.S Vajadzētu dabūtu uz Ventspili kārbu no Jelgavas.

Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Tas RUST-OFF baigais mēsls...not working at all+ nekas neturas uz viņa klāt, jebko ko uzklāj nāk nost komplektā un paliek tikai rūsa!!!
+ ceru ka negruntēji salonā pliko bleķi ar baloņčiku gruntīm!
Bet šito apņēmību..es personīgi vipizdu vai neparakstīšos uz ko tādu ar w123 MB jau nejēgā nop3.14sos!
Bet turpini, ir interese sekot šādiem topikiem
+ ceru ka negruntēji salonā pliko bleķi ar baloņčiku gruntīm!
Bet šito apņēmību..es personīgi vipizdu vai neparakstīšos uz ko tādu ar w123 MB jau nejēgā nop3.14sos!
Bet turpini, ir interese sekot šādiem topikiem

Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox