
Vairumam bembistu pret kompotiem ir riebums, man nav tā ka baigi patīk, bet riebuma nav, galvenais būs ar ko likt slīpi

Kādu laiku meklēju "ziemas miskasti" tieši sportiskām aktivitātēm, ezeri, minirallijs, ziemas drifts un tā

Tika apsvērtas daudzas auto šķirnes un tika daudzi apskatīti. Diemžēl vienmēr bija kāds nepatīkams faktors, pārāk liels lūznis, pārāk liels lūznis par lielu cenu, labs lūznīs par kosmosu un tā tālāk.... Vienmēr esmu teicis, ka tometus man nevajag ne par 100eiro ne par 1000eiro tāpēc atrast bija grūti, bet nu izrādās, ka meklēju ne tur kur vajag un ne to ko vajag

Bija vairāki kandidāti kurzemes pusē, kurus palūdzu biedram čomam apskatīt, labāko tad arī braucu skatīites un ja pieņemams tad pirkt!
Pēc ento stundu kratīšanās ibio_rio_e_talon_tipa_busā ar kuru daudzus gadus nebija braukts un arī negribu vairs, tad nu nonācu Skrudā no kurienes jau kopā ar čomu devāmies uz Kūldīgu

Pirmais iespaids bija labs, protams bildēs izskatījās labāk, atradās vēl daži defekti uz kura rēķina sarunājām mazāku cenu un pēc vienošanās ar saimnieku devāmies uz CSDD turpat dažus soļus tālāk.
Pirmais brauciens no Kūldīgas līdz skrunda-1 "spoku" pilsētiņai kur kādu stundu pavazājamies un pēc tam arī pārsteigums braucot prom, nevar iedarbināt, vaina bojāta kontaktgrupa aizdedzes slēdzenē, bet jutos mierīgi jo ja ne citādi var pa taino pie startera savienot kontaktus tomēr ar kaut kādu tur reizi pieleca un devāmies uz Saldu, kur satikām vēl vienu http://www.rwd.lv" onclick="window.open(this.href);return false; biedru, kopīgi apspriedām pirkumu un dzīvi un tad tālāk devos uz Rīgu, atbraucu bez jeb kādām problēmām


Par auto:
Marka:......................... E36
Modelis:....................... 316
Dzimis:........................ 1994g.
Virsbūves tips:................ Kompots
Durvju skaits:................. Divas (2)
Stūres novietojums:...........Bardačoks ir tur kur jābūt
Dzinējs:........................ M43B16
Jauda:.......................... 102hp/5500rpm
Grieze Griezīte................ 150ņergas/3900rpm
Pārnesumu kārba:............. Manuālā 5 robu
Piedziņa:........................ Pareizā
Krāsa:........................... ķiršu
Iegādāts:....................... 24.09.14
Komlektājija: Elektrikie logi, ABS, SRS, Maģis/CD/FM.
Tas tāds uzlabots E30 sanāk un vizuāli tik slikts nemaz nav, kupeja gan patīk vairāk, bet toties kompots ir praktiskāks jo var ko garāku aizvest

Nu un tagad pie tā kas visiem vairāk interesē, bildessss













Maģis arī komplektā










Un pat saglabājušies:


Bijis kāds pirms manis skatīties (nēsot nauda bijusi, algu gaidīšot) un pie strādājoša dzinēja atvēris korķi, protams eļļa pa gaisu,citādi motors tīrs:








Pie reizes sakārtoti vadi un pieslēgta sekretka kas bija visai interesanta, bet atslēgta



Pirms salona un aizmugures tīrīšanas, saimniek teicās, ka esot suni vadājis, bet izkatījās, ka suns tur dzīvojis:

No defektiem:
1. Atlobījusies griestu lupata:

2.Ieplūdes gofra caura vairākās vietās, pagaidām tika saholhozēta ar hermētiķi, bet ir pasūtīta jauna


3.Sapuvusi brille un labajam spārnam caurums, šur tur burbuļi uz kreisā pārna arkas, aizmugurē nesmukums zem lapas labā pusē, un sliekšni apļupuši.
Brille ir sarunāta tik jābrauc pakaļ, spārnu salabošu ar stiliņu (nekādi stikerbombi), nesmukumus nokrāsos.
4. Aizdedzes atslēgas kontaktgrupa čakrējās, tieši satartera kontakti, tas ir atriināts uzliekot atsevišku pogu:

5. Nerādīja dzeses šķidruma temperatūru, bijušais saimnieks teicās kas ar štekeri devējam, paskatījos, ka tur viss ok un ņēmu mērinstrumentu paneli nost, tā arī bija vaina, kontaks slikts, izjaucu iztīrīju un salodēju bojātos celiņus:

6. Slikti strādāja apgaismojuma reostats, konkrētā punktā, darbu sāku vēlu, noņemot sapratu, ka man tāda nav, ir tikai no e30, bet ir atšķirība, galvenokārt štekerī, saliku no diviem vienu, nebūtu vēls (nakts) aizbrauktu nopirktu citu. Pa kreisi kompota un pa labi e30 slēdzis

Nomainīju pašu reostatu:

Panelī labajā pusē ieliku papildus spūldzītes, patīkami ka var redzēt, ieliku arī trūktošās spūldzītes, kā piemēram dzes šķidruma signāllampiņai.
Nu visumā tie bija lielākie defekti, hadene ir laba, bremzes labas, kluči, bremžu diki labi, salons normāls, vizuālais pieņemams, motors ziemas nemotoru driftam pietiks

Esmu diezgan apmierināts par tādu cenu nopirkt salīdzinoši normaļu auto un TA arī vēl ir pietiekoši

Sākumā bija doma ziemu riktīgi nežēlojot nobraukt un tad uz tolmetu, bet redzot labo auto tehnisko stāvokli pārdomāju!
Plāni:
Galvenais plāns ir gūt prieku piedaloties sportiskās aktivitātēs, nenolocīt auto! varētu startēt arī vsarā kādās sacenēs vai pat driftā!
Plāni uz sezonu:
1. Sakopt dzinēju, eļļa, antifrīzs, sveces, svečvadi, gofra, filtri.
2. Sakopt bremzes, doma aizmugurē pārbaudīt un ja vajag samainīt lokus, priekšā ir visai svaigi kluči.
3. Cietāku piekari un nolaist nedaudz zemāk.
4. Bloķējošo reduktoru 4:10 vai īsāku.
5. Dziļo stūri.
6. Dzelzs diskus ar pārliktu centru, lai platāka bāze.Sagatavoti būs divi komplekti, ziemas un vasaras.
7. Programējamais vadības bloks (ir nopirkts).
8. Ērtāka taburete, iepējams kauss.
9. Iespējams hidroliskā rokas bremze (izdomāšu vai vajag).
10. Ielikt standarta optiku priekšā
11. Ielikt palildus mērinstrumentus, eļļas spiedienu, eļļas temperatūru un voltmetru, neko citu nevajag.
12. Pārējais, ko aizmiru

Nu un plāni uz nākamo gadu pēc TA ja auto būs veels:
Ir divi varianti:
1. Turbinizēt eošo dzinēju, zinu, ka visu pareizi sabūvējot un saregulējot 200Zs ir garantēti
2. Uztaisīt oficālu projektu ar V8 m6040
Protams aizmugurē tiltu ar disku bremzēm, "polietilēnu" buksēs

