Kristapa VW GOLF MK2 TDI
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Tiks iznīcināts vai notirgots?
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Haube tiks tirgota pa 300€ ebayā un pārējais naglās.
bet ja nopietni, tad jā tiks izjaukts, derīgais iztirgots, bleķi naglās.
bet ja nopietni, tad jā tiks izjaukts, derīgais iztirgots, bleķi naglās.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bkhlg.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Cerams, ka labās rokās nonāks
Cerams, ka labās rokās nonāks

Honda civic EJ2 - Ex
Honda Civic EJ7
Honda Civic EJ7
- BLINGZ
- Posts: 307
- Joined: 06 Apr 2009, 11:02
- Location: Saulkrasti, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Jūūū, dievinu šito fīču!GG. wrote:Roof rack'am ir viena pozitīva lieta, atverot lūku var turēties pie štangas kā trolejbusā


Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Ja nu tomēr nepārdod, pa manam skats būtu daudz labāks, ja bleķinieki būtu standarta pelēkajā, nevis balti. 

- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Par augstāk minēto - skati izgāju ar pirmo piegājienu.
Beidzot atradās laiks, lai šo to padarītu ap savu auto! Jau 2,5 gadus motortelpā mājo dīselīc nevis benzīndzinējs, bet bāka bija palikusi vecā - benzīnnieka, tad nolēmu to beidzot samainīt uz dīzeļdegvielai paredzēto.
Vecā vs jaunā. Tiesa, ''jaunā'' pirms tam izskatījās uz mata kā vecā. Notīrīju no ārpuses un izskaloju no iekšpuses, cik nu tas bija iespējams. Saliku jaunus žņaugus un bāka bija gatava ''swapam''

Galvenokārt šis uzlabojums tika veikts, jo pēc nedēļas braucu uz Poliju VW Mania festu un negribas čakarēties pildot dīzeli benzīnnieka bākā
Ā un vēl vecā īpašnieka rokās esot, bāka bija iedauzīta uz iekšu tā kā par ~5L mazāk varēja sagāzt iekšā 
Beidzot atradās laiks, lai šo to padarītu ap savu auto! Jau 2,5 gadus motortelpā mājo dīselīc nevis benzīndzinējs, bet bāka bija palikusi vecā - benzīnnieka, tad nolēmu to beidzot samainīt uz dīzeļdegvielai paredzēto.
Vecā vs jaunā. Tiesa, ''jaunā'' pirms tam izskatījās uz mata kā vecā. Notīrīju no ārpuses un izskaloju no iekšpuses, cik nu tas bija iespējams. Saliku jaunus žņaugus un bāka bija gatava ''swapam''

Galvenokārt šis uzlabojums tika veikts, jo pēc nedēļas braucu uz Poliju VW Mania festu un negribas čakarēties pildot dīzeli benzīnnieka bākā


- mk2_frukts
- Posts: 311
- Joined: 18 Dec 2012, 20:06
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
ar bendzīnieka baku ir labi tik ilgi kamer nau jaielej DD no DUS pistoles.ER. wrote:Kāda atšķirība starp tām bākām?

VW Bora variant IR editon
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Bildes no VW Mania 2014 (Polijā)!
http://failiem.lv/u/jljbkcs" onclick="window.open(this.href);return false;
http://failiem.lv/u/jljbkcs" onclick="window.open(this.href);return false;
- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Sen te neko neesmu rakstījis, kaut gan, neko dižu arī nav ko rakstīt, bet uznāca iedvesma, tad kaut ko sadzejošu. Lielos vilcienos ar golfu no aprīļa/maija līdz oktobrim/novembrim tiek braukts ikdienā un mainītas praktiski tiek tikai apkopes daļas (eļļa, filtri).
Rezumē par 2014 sezonu. Kaut kad aprīlī vai maijā izvilku golfu no ziema miega. Tad vienā brīdī braukšana ar priekšējiem koiliem palika neciešama, jo bija iztecējuši. Uzliku priekšā amortizatorus ar īsajiem, resnajiem štokiem un ar nedaudz fleksētām 60mm sēdinātajām atsperēs. Priekša bija 2,5-3cm augstāka nekā ar koilie, tad pieregulēju augstāk arī aizmuguri par 3cm (aizmugurē joprojām koili).
Tad ar tādu džipu tika braukts uz Igaunijas VW Weekend (VW Baltic fest 2014)
Pēc tam tika izieta TA ar pirmo reizi.
Nākamais notikums bija brauciens uz Poliju - VW Mania 2014 festivālu. Uz baltajiem diskiem bija plikas riepas, tāpēc aizlienēju no fātera ATS CUP. Brauciens bez starpgadījumiem, ja neskaita, ka izdega viena pagriezienu lampiņa, kuru, lai nebūtu jāpērk ārzemēs, ieliku no aizmugurējās miglas luktura
Te vairāk bilžu no Polijas, jo skatos iepriekš ieliktais links ir salūzis -> http://dra.lv/gOSRw0" onclick="window.open(this.href);return false;
Tālāk nedaudz bija jāpaskrūvē, jo pamanīju, ka turbīnas eļļošanas caurule ir pušu pie eļļas filtra flanča. Hydroscand'ā tika uztaisīta jauna caurule un vasaras sezonas baudīšana ar mk2 varēja turpināties.
Bet.. golfs vēl joprojām bija džips. Tad tika nofleksēti vēl divi vijumi jau tā apgraizītajām -60mm atsperēm. Rezultātā palika 3 vijumi priekšā un pusrāmis atkal bija ~5 cm no zemes
Sekojoši, tika pieregulēti koili uz leju un nu varēju baudīt braukšanu ar mk2 tā, kā man patīk - tuvāk zemei.
Tad pienāca septembris, bet ne ar īpaši jauku notikumu, jo septembra vidū svarīgā dienā izbeidzās iekšējā granāta labajā pusē. Nu neko, plāni atceļas, tieku aizvilkts līdz auto darbnīcai un, nedomājot un neiedziļinoties kas,kāpēc noticis, samainīju granātu.
Neilgi pēc tam ielieta svaiga Motul 10w40 eļļa + jauni filtri, kā arī jauns atpakaļgaitas slēdzis un pāris spuldzes.
Un tad vakar ba-bams. Atkal izjuka granāta (tā pati, kas septembrī) :/ Gaidot papildspēkus
Te jau aiz bulkas cilpā
Sakarā ar to, ka viens cits nepārvietojams auto ir aizņēmis silto garāžu, nācās skrūvēt ārā, bet nebija nemaz tik traki.
Uzliku pusasi no mk2 L=677mm, vecā bija no mk3 L=685. Jaunā par 8mm īsāka, tieši tas, kas vajadzīgs.
kā var redzēt pēc granātas, tad lodītes ir strādājušas uz pašu granātas korpusa galu. Tagad vajadzētu darbības plaknei būt par tiem ~8mm uz vidu un nevajadzētu būt turpmākām problēmām.
Kā atklājās - šoreiz patiesībā granāta nebija izjukusi pa gabaliem, bet gan vienkārši ''nomukusi''. Grūti izskaidrot, bet tas dēļ pusass, kas par garu. Tāpēc satīrīju, noņēmu asumus un saliku to pašu veco :students: :^^:
Te gala produkts:
Pēc testa burnout viss savās vietās un cerams uz ilgiem laikiem
Te pāris random bildes:
Daudzas bildes ir pazudušas, jo kompim izbeidzās cietais disks, tāpēc tik skops raksts bilžu ziņā.
Vēl pāris nedēļas ir plānots braukt, vai arī līdz pirmajam sniegam - atkarīgs, kurš no abiem nosacījumiem pienāks pirmais.
Tiekamies 2015.g. sezonā
P.S. Pa ziemu ir šis tas plānā, tā kā salikšu atskaites.
Rezumē par 2014 sezonu. Kaut kad aprīlī vai maijā izvilku golfu no ziema miega. Tad vienā brīdī braukšana ar priekšējiem koiliem palika neciešama, jo bija iztecējuši. Uzliku priekšā amortizatorus ar īsajiem, resnajiem štokiem un ar nedaudz fleksētām 60mm sēdinātajām atsperēs. Priekša bija 2,5-3cm augstāka nekā ar koilie, tad pieregulēju augstāk arī aizmuguri par 3cm (aizmugurē joprojām koili).
Tad ar tādu džipu tika braukts uz Igaunijas VW Weekend (VW Baltic fest 2014)

Spoiler
Show
Spoiler
Show

Spoiler
Show
Tālāk nedaudz bija jāpaskrūvē, jo pamanīju, ka turbīnas eļļošanas caurule ir pušu pie eļļas filtra flanča. Hydroscand'ā tika uztaisīta jauna caurule un vasaras sezonas baudīšana ar mk2 varēja turpināties.
Bet.. golfs vēl joprojām bija džips. Tad tika nofleksēti vēl divi vijumi jau tā apgraizītajām -60mm atsperēm. Rezultātā palika 3 vijumi priekšā un pusrāmis atkal bija ~5 cm no zemes

Tad pienāca septembris, bet ne ar īpaši jauku notikumu, jo septembra vidū svarīgā dienā izbeidzās iekšējā granāta labajā pusē. Nu neko, plāni atceļas, tieku aizvilkts līdz auto darbnīcai un, nedomājot un neiedziļinoties kas,kāpēc noticis, samainīju granātu.
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show

Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show
Spoiler
Show

Te pāris random bildes:
Spoiler
Show
Vēl pāris nedēļas ir plānots braukt, vai arī līdz pirmajam sniegam - atkarīgs, kurš no abiem nosacījumiem pienāks pirmais.
Tiekamies 2015.g. sezonā

P.S. Pa ziemu ir šis tas plānā, tā kā salikšu atskaites.
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Pilnigs gluks galva, nesapratu, ka ar isaku pusasi tas var stradat, bet ar garaku ne!? Ja garajai lodites uz pasas kants tad jau isajai teoretiski vakadzeja vispar izmaukties!?
parasti vaitad nepagarinaja pusasis lai sads gluks nebutu!?

- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Tā granātas puse, kur lodītes ir strādājušas, skrūvējas pa tiešo klāt pie kārbas flanča. Ja lodītes būtu strādājušas otrā pusē, vajadzētu garāku pusasi.nuugjis wrote:Pilnigs gluks galva, nesapratu, ka ar isaku pusasi tas var stradat, bet ar garaku ne!? Ja garajai lodites uz pasas kants tad jau isajai teoretiski vakadzeja vispar izmaukties!?parasti vaitad nepagarinaja pusasis lai sads gluks nebutu!?
Tāpat šis gadījums nav kā parasti, jo te ir dzinējs ar kārbu no jaunākas paaudzes. Vienkārši šoreiz pēc granātas varēja loģiski izsecināt, ka vajadzīga īsāka pusass.
- andrams
- Posts: 418
- Joined: 16 Mar 2010, 22:28
- Location: Ventspils/Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 3 times
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
sanāk, ka pusass vislaik kkādā neleņķī stāv vai viņai tur vienkārši nav jābūt?
gandrīz katru dienu pie fakultātes manu, garšīgs, bleķinieki baigi labi piestāv... 


- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Sēdinātam auto pusasij leņķis protams ir savādāks nekā standarta augstumā.andrams wrote:sanāk, ka pusass vislaik kkādā neleņķī stāv vai viņai tur vienkārši nav jābūt?gandrīz katru dienu pie fakultātes manu, garšīgs, bleķinieki baigi labi piestāv...
Paldies, prieks, ka patīk. Ja kādu reizi redzi mani pie fakultātes vai mašīnas, droši piekāp parunāties.


- kristaps.sh
- Posts: 494
- Joined: 20 Dec 2012, 18:40
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: mk2dīzeļa VW GOLF MK2 TDI
Intro
To visu varējāt nelasīt, jo īstais stāsts sākas šeit 
Vakar uzdūros vienam auto. Likās piesaistošs sludinājumā. Gribējās nojaust par to cik jāiegulda auto, tāpēc aizbraucu uz auto darbnīcu nodiagnosticēt. Gandrīz viss apmierināja, tātad nolēmu - jāņem ciet. Nedaudz cenu nositu, bet īsti nebija par ko piesieties, jo auto atbilstošs cenai. BET, bija viens bet. pulkstens bija 18:06 un pārrakstīt vairs vakar nevarēja. Bez nekādām rokas naudām sarunājam, ka šodien 9:00 tiekamies Bauskas ielā pie CSDD. Satikāmies, pārrakstījām un sniegam ir atļauts uzsnigt
Tad par auto.
VW Passat B4, GLS komplektācija, 2.0L benzīndzinējs 115zs (ABA), 1995.g.
Labi nopakots ar ekstrām (kā jau USA):
Sānu gabarīti
kruīzkontrole
borta kompis
Stūres lifts
elektro spoguļi
Kondicionieris (ir, bet pagaidām nefunkcionē)
Melnās stoiku plastmasas
4x el. logi (visi strādā)
lietie vai liektie diski.
Saules sargiem spogulīši ar gaismām (iedegas atverot vāciņu)
un pašas galvenās ekstras - 4 paaudzes gāzes iekārta :veiksminieku_degviela: :nabagu_nos: un TA līdz 07.2015
Zinu, ko visi gaida tad nu lūdzu:
Par plāniem nedaudz vēlāk, bet katrā ziņā plāni jau ir! :thumbs:
Spoiler
Show
Jau kādu mēnesi, divus skatījos dažādas opcijas winterbeater'im. golf/vento mk3, passat b3/b4 un vēl arī želejniekus (e36).
Biju apskatīt vienu mk3 dīzeli, bet tas bija pēc komplektācijas pliks kā celis un aplauziens bija, ka plānotā TDI vietā bija TD. To variantu uzreiz atmetu, jo nebija arī TA un uz vietas sapratu, ka būs daudz jāiegulda, lai dabūtu to hlamu uz ceļa.
Nākamais bija B4 passat TDI kūtiņa. aizbraucu, paklausījos kā rūc, pieslēdzu vag-com - ar dzinēju viss tip top. Plusi:
TDI, kūtiņa, TA līdz 07.2015
Mīnusi:
bēdīga virsbūve, jāmaina stūres past. sūknis un šļaukas, un sajūgs kuru katru brīdi būtu jāmaina.
Līdz ar to šis variants arī atkrita (lai gan jau biju prātā radījis vīziju par zemu un pilnībā norūsinātu b4 kūti ar urīnkrāsas lampām, utt
).
Paralēli apzvanīju vēl ~10 auto (VW, BMW), bet tie neradīja tik leilu interesi, lai apskatītu klātienē.
Biju apskatīt vienu mk3 dīzeli, bet tas bija pēc komplektācijas pliks kā celis un aplauziens bija, ka plānotā TDI vietā bija TD. To variantu uzreiz atmetu, jo nebija arī TA un uz vietas sapratu, ka būs daudz jāiegulda, lai dabūtu to hlamu uz ceļa.
Nākamais bija B4 passat TDI kūtiņa. aizbraucu, paklausījos kā rūc, pieslēdzu vag-com - ar dzinēju viss tip top. Plusi:
TDI, kūtiņa, TA līdz 07.2015
Mīnusi:
bēdīga virsbūve, jāmaina stūres past. sūknis un šļaukas, un sajūgs kuru katru brīdi būtu jāmaina.
Līdz ar to šis variants arī atkrita (lai gan jau biju prātā radījis vīziju par zemu un pilnībā norūsinātu b4 kūti ar urīnkrāsas lampām, utt

Paralēli apzvanīju vēl ~10 auto (VW, BMW), bet tie neradīja tik leilu interesi, lai apskatītu klātienē.

Vakar uzdūros vienam auto. Likās piesaistošs sludinājumā. Gribējās nojaust par to cik jāiegulda auto, tāpēc aizbraucu uz auto darbnīcu nodiagnosticēt. Gandrīz viss apmierināja, tātad nolēmu - jāņem ciet. Nedaudz cenu nositu, bet īsti nebija par ko piesieties, jo auto atbilstošs cenai. BET, bija viens bet. pulkstens bija 18:06 un pārrakstīt vairs vakar nevarēja. Bez nekādām rokas naudām sarunājam, ka šodien 9:00 tiekamies Bauskas ielā pie CSDD. Satikāmies, pārrakstījām un sniegam ir atļauts uzsnigt

Tad par auto.
VW Passat B4, GLS komplektācija, 2.0L benzīndzinējs 115zs (ABA), 1995.g.
Labi nopakots ar ekstrām (kā jau USA):
Sānu gabarīti
kruīzkontrole
borta kompis
Stūres lifts
elektro spoguļi
Kondicionieris (ir, bet pagaidām nefunkcionē)
Melnās stoiku plastmasas
4x el. logi (visi strādā)
lietie vai liektie diski.
Saules sargiem spogulīši ar gaismām (iedegas atverot vāciņu)
un pašas galvenās ekstras - 4 paaudzes gāzes iekārta :veiksminieku_degviela: :nabagu_nos: un TA līdz 07.2015
Zinu, ko visi gaida tad nu lūdzu:

Spoiler
Show