Volfsburgs | Honda Civic Si EH3/EG3
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Īgņa
Es zinu cik ātri Civiki pūst, dažu mēnešu laikā parādās jauni caurumi, turot mašīnu garāžā.

Vecs Sūds
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Divu mēnešu laikā, nekadigi nevar izruset caurums. Drošvien tev jau tur bija viss sapuvis un turot mitrā garāžā viss palika redzams.
Un man laba puse visa parmetināsies. Taka lai tā arka pūst tik talak.

Un man laba puse visa parmetināsies. Taka lai tā arka pūst tik talak.



- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Pats nemetināšu. Došu cilvēkam, kam ta ir ikdiena.
Un metinātajam labak patik, kad japarmetina viss panelis. Tas esot vieglāk, neka tikai arku parmetinat.


Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Pēc tam galvenais nekad neuzmest vāku, jo tā puse pirmā nolocīsies.
Pats metinājums ir 2x spēcīgāks par metālu kuru metina, bet blakus metinājumam 2x neizturīgāks..
Tapēc grib ieviest likumu, ka nevarēs labot lanžeronus un citas nesošās konstrukcijas.
Pats metinājums ir 2x spēcīgāks par metālu kuru metina, bet blakus metinājumam 2x neizturīgāks..
Tapēc grib ieviest likumu, ka nevarēs labot lanžeronus un citas nesošās konstrukcijas.
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Tur metinājuma šuve kopumā būs 20 cm gara. Visa pareja daļā būs ar punktiem piemetināta, ka orģināli. 


- OneLitreBeer
- Spam addicted
- Posts: 4105
- Joined: 12 Sep 2012, 22:01
- Location: Kanēļa Actiņa
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Paldies dievam, ka ta snebija mans kas tā sapuva
Nu ja tādu kluci metina iekšā tad tiešām lai pūst tālāk

Nu ja tādu kluci metina iekšā tad tiešām lai pūst tālāk

Vecs Sūds
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Tas viss kopā ar Ficuku ies uz Tolmetu? 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Ficuks jau sen tolmeta. Šis ir Subārs.
Nē, šīs detaļas moika mazgāsies lai var pārlasīt tīru dzinēju. 



- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3


"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Kkas šeit jāieraksta, jo tomēr daudz kas izsdarīts.
Sākšu ar motoru.
Motora apdeits.
Salona apdeits.
Piekares apdeits.
Vizuālais apdeits.
Pa lielam vairak sanāk viņu skruvēt, neka braukt. Bet tas tik tādēļ, ka iepriekšējie saimnieki bija skarbi pret viņu un Čivikam remonts bija svešāvārds.
Bet nu gan tagad sezonu nobraukšu. Bremzes ir ok, motors ok, salons ok. Paliek tik virsbūve un tā ziemā.
Arī kkādas bildes. Ar tagadējo izskatu.



Bilde pilna ar mīlestību.

Sākšu ar motoru.
Motora apdeits.
Spoiler
Show
Tāka eļļu ēda vairak neka benzīnu un atvelkot viss bija zilos dūmos. Pat salons.
Tad tika sapirktas visas blīves, blīvgredzeni, šāles, gredzeni, eļļa, filtrs, antifrīzs, eļļas mazgājamie, sveces un sakas darbi pie motora izcelšanas, izjaukšanas un likšanas kopā. Motors izdilis nebija, tapēc tika izhonēts tikai.

Tās dziļas švīkas diezko neuztrauca, jo šis motors ir pagaidu lai kustinātu šo virsbūvi.

Viss izārdīts un sapakots atsevišķi.

Bloks ar kārbu aizgāja mazgāties moikā.


Jauni gredzeni.


Šāles.






Bloks bija salikts un vareja ķerties klāt galvai. Dēļ eļļas patēriņa, viss bija sadirsts. Izplūdes kanālu sienām bija 2mm biezs melns piķveidīgs uzdegums. To tīrit bija tīrākais čakars, jo īsti nevins klīners nešķīdināja viņu. Galva tika izārdīta līdz pēdejai detaļai. Viss samazgāts, saeļļots ar svaigu eļļu, vārsti satīriti un kārtīgi saslīpeti.




Tad viss bija gatavs atgrieztes Čivikā. Savelku galvu, uzmetu virsu jaunu sajūga komplektu, kārbu pieskruveju un ceļam iekš Čivika. Šoreiz izņēmu metāla galvas blīvei vidējo slāni un liekot divus. Internetā lasīts, ka tā dara.



Salietas eļļas, uzmesta zobene, savilkti rokeri ar pareizajien Nm un laidu dziesma.


» Skatīties Youtube
Bet tad uzreiz nodega ģenerātors.
To dabūju tik pec pusotras nedēļas. Jo pirmaja reizē man atsūtija neīsto.
Pirmie trīs kilometri bez ģenerātora.
» Skatīties Youtube
Tā kā motors bija parūcējis un vārstu sēžas pieklopejušās, noregulēju beidzot vārstu atstarpes.

Arī uzliku virsu zirnekli, 76mm alumīnija ieplūdes trubu, kartera ventilācijas filtriņu un Password JDM radiātora kronšteinu.

Tad dabūju ģeneratoru un vareju sākt braukāt. (bez ģeneratora bija jau nobrauktas kkādas 36 jūdzes
) Izdomāju ar čomu braukt uz Kuldigu bišk pafočet rūsu. Aizejam novēlet 4.10 un sagribējas uzkūpināt riepas. No riepām paradijas dūmi un arī no izpūteja balti.
Tika izpūsta galvas blīve, jo laikam nepatika tie divi slāņi galvas blīvei. Svētdienas vakarā nocēlu galvu nost un gaidiju detaļas pirmdien. Nākamaja diena tika uzlikta jauna galvas blīve, samēreta virsma ar kkādu blīvju papildus blīvētaju un skruvēts kopā. Tāka eļļas sistema gāja antifrīzs, motora viss bija ar šmeku. Nopirku kkādu lētu eļļu un izskaloju ar viņu motoru. Tad salēju atkal Castrol eļļu, jaunu Honda S2000 eļļas filtru, noregulēju aizdedzi un pišā ar motoru bija beigusies.
Jau nobraukti 700km. Ne eļļa zūd, ne antifrīzs. Viss okujenčiks.



Visam pa vidu, tika sapakot termoss ar vati. Bja izdedzis pilnība tukš vai arī viņi tādi pardodas standarta?

Lai ziemā ko darīt, nopirkta VTEC galva, kas jāuzbūve līdz vasarai.


Tad tika sapirktas visas blīves, blīvgredzeni, šāles, gredzeni, eļļa, filtrs, antifrīzs, eļļas mazgājamie, sveces un sakas darbi pie motora izcelšanas, izjaukšanas un likšanas kopā. Motors izdilis nebija, tapēc tika izhonēts tikai.

Tās dziļas švīkas diezko neuztrauca, jo šis motors ir pagaidu lai kustinātu šo virsbūvi.


Viss izārdīts un sapakots atsevišķi.

Bloks ar kārbu aizgāja mazgāties moikā.


Jauni gredzeni.


Šāles.






Bloks bija salikts un vareja ķerties klāt galvai. Dēļ eļļas patēriņa, viss bija sadirsts. Izplūdes kanālu sienām bija 2mm biezs melns piķveidīgs uzdegums. To tīrit bija tīrākais čakars, jo īsti nevins klīners nešķīdināja viņu. Galva tika izārdīta līdz pēdejai detaļai. Viss samazgāts, saeļļots ar svaigu eļļu, vārsti satīriti un kārtīgi saslīpeti.




Tad viss bija gatavs atgrieztes Čivikā. Savelku galvu, uzmetu virsu jaunu sajūga komplektu, kārbu pieskruveju un ceļam iekš Čivika. Šoreiz izņēmu metāla galvas blīvei vidējo slāni un liekot divus. Internetā lasīts, ka tā dara.



Salietas eļļas, uzmesta zobene, savilkti rokeri ar pareizajien Nm un laidu dziesma.


» Skatīties Youtube
Bet tad uzreiz nodega ģenerātors.


Pirmie trīs kilometri bez ģenerātora.
» Skatīties Youtube
Tā kā motors bija parūcējis un vārstu sēžas pieklopejušās, noregulēju beidzot vārstu atstarpes.

Arī uzliku virsu zirnekli, 76mm alumīnija ieplūdes trubu, kartera ventilācijas filtriņu un Password JDM radiātora kronšteinu.

Tad dabūju ģeneratoru un vareju sākt braukāt. (bez ģeneratora bija jau nobrauktas kkādas 36 jūdzes






Visam pa vidu, tika sapakot termoss ar vati. Bja izdedzis pilnība tukš vai arī viņi tādi pardodas standarta?


Lai ziemā ko darīt, nopirkta VTEC galva, kas jāuzbūve līdz vasarai.


Spoiler
Show
Salona nāca ūdens no caurajām arkam aizmugurējam.
Viss viņš satecēja iekšā zapaskas bļodā un pat sakrājas līdz pusei pilns. Bremzejot viņš viss tecēja uz priekšu un slapināja aizmugurējo krēslu. Tika izlemts izraut āra salonu, lai nav kam mērceties.
Aizmugurēja krēsla ieplaka.

Rezerves riteņa bļoda.



Nākamaja diena no rīta pavēras šāds skats.
Protams radiātoru dabū nevar un esot īstenība pieprasīta lieta. Bet beigās izdevās atrast te pat Vemtpili no Veeteks krājumiem. Lai samainītu radiātoru, jāizarda pilnība viss panelis. Pirmai reizej čakars bija paliels. Viss lielako čakaru sagādāja AIRBAG.
Kopā salikas 3x ātrak.



Tad aizmugurē izurbu četrus uzbumus, lai ūdens netecētu salona un varetu likt atpakaļ salonu. 4mm uzrbumi laikam ir par maz, jo mazgajot mašīnu bišk satek tāpat.
Jaizurbj būs 10mm. 
Tad bija iespēja tikt pie elkoņa balsta melnā un pie reizes iegādajos arī šõrtšiftu ar TypeR metāla bumbu galā.




Aizmugurēja krēsla ieplaka.

Rezerves riteņa bļoda.



Nākamaja diena no rīta pavēras šāds skats.





Tad aizmugurē izurbu četrus uzbumus, lai ūdens netecētu salona un varetu likt atpakaļ salonu. 4mm uzrbumi laikam ir par maz, jo mazgajot mašīnu bišk satek tāpat.


Tad bija iespēja tikt pie elkoņa balsta melnā un pie reizes iegādajos arī šõrtšiftu ar TypeR metāla bumbu galā.



Spoiler
Show
Bremzes bija pilnīga tirsa. Pedālis bija jāspiež līdz grīdai un tad tik bremzēties sāka. Divi suporti arī ķileja un mašīnu viens nevarēja pastumt.
Tapec nācas parlasīt bremzes. Nopirku visus četrus bremžu diskus jaunus, visiem četriem suportiem remkomplektus un bremžu klučus. Ņemot nost atklājas, ka pilnība visiem suportiem bija nosprūdušas vadīklas.
Pakaļā bez skavas karsēšanas nenāca āra. Priekšā gan izdevās iekustināt un dabū āra bez karsēšanas.
Aizmugure rocenes mehānisms stradaja bez ķīlēšanas par brīnumu un tapēc tik dziļi iekšā nelīu. Vienam suportam gan nācas samainīt virzuli.

Priekšā aprāvos. Izradas Amerikānim ir savadakas bremzes, neka nak EDM vai JDM versijai. No visa tik dereja bremžu diski.
Remkomplekts savādaks kuru ar LV nedabūju un kluči ar citi. Tos dabūju kkadas ABE firmas. Nekas no darga gala nebija. Bet brīvdienas nopirku EDM versijas bremžu svapu. Tik jaiedod nosmilšot un janoperk citi kluči. Jo šīm arī bišk savadaki viņi ir.
Tad gribējas viņu nosedināt zemāku un parbūvet atbalstus lai garāks gājiens par 30mm. Izradijas, man priekša sēž uz atsitien gumijam, tādēļ uzliekot pagarinātos atbalstus purns nosedas zeme un sedinājums bija perfekts. Bet....




Un ieguvās šīs. FAP FAP


Bet turpinot Bet.... Izbraucot līkumu 1325674576423x atsitos ar stabilizatro stieni pret zemi un augšejasi plaukts visu laiku klauvēja amortizatora glāzei par augšu. Izradas, šads sedinājums šim sivikam ir par zemu un nācas celt augšā.
Jo šadi es darī negribu. Bet varbūt darīšu pēc koilu iegādes. 

Tas ar pagaidam viss pie piekares.


Aizmugure rocenes mehānisms stradaja bez ķīlēšanas par brīnumu un tapēc tik dziļi iekšā nelīu. Vienam suportam gan nācas samainīt virzuli.

Priekšā aprāvos. Izradas Amerikānim ir savadakas bremzes, neka nak EDM vai JDM versijai. No visa tik dereja bremžu diski.


Tad gribējas viņu nosedināt zemāku un parbūvet atbalstus lai garāks gājiens par 30mm. Izradijas, man priekša sēž uz atsitien gumijam, tādēļ uzliekot pagarinātos atbalstus purns nosedas zeme un sedinājums bija perfekts. Bet....




Un ieguvās šīs. FAP FAP


Bet turpinot Bet.... Izbraucot līkumu 1325674576423x atsitos ar stabilizatro stieni pret zemi un augšejasi plaukts visu laiku klauvēja amortizatora glāzei par augšu. Izradas, šads sedinājums šim sivikam ir par zemu un nācas celt augšā.



Tas ar pagaidam viss pie piekares.
Spoiler
Show
Pret rūsu karots netiek. No arkam tik drūp āra gabali.
Sanāca tā, ka tiku pie USDM pagrizieniem, kas EH3 nāk orģināli. Sakuma nepatika, bet pierodot patīk pat ļoti. Nācas viņus notīrit no lakas, izmazgāt un uzpulēt. Šie pagrizieni senāk bija šim sivikam jau virsu. Bet iepriekšejais saimnieks pārdodot Čiviku man, paturēja viņus sev. Tapec pirkšanas brīdi viņam nebija pagriezieni.



Tad tika atjaunots priekšā OEM USDM gabarīta slēgums. Tā kā LV iziet TA ar tadiem nevar, bija ielikts gabarīs lukturi. Nacas bišk pačakarēties, bet tagad viss ir ka OEM.


Tad tā leoparda haube konkrēti pieriebas un vemt gribejas. ss.lv atradu Talsos sarkanu siviku detaļas un tika izlemts braukt viņai pakaļ. Veco haubi atstaju viņam.
Bet mājas aizbraucot pamaniju, ka viņa ir Ķīnieties, nevis OEM.
Tapēc arī ir tadas šķirbas. Ja izdosies noregulēt un salocīt tad atstāšu šo. Bet tā domāju meklēt tālak orģinālo.


Sanāca tā, ka tiku pie USDM pagrizieniem, kas EH3 nāk orģināli. Sakuma nepatika, bet pierodot patīk pat ļoti. Nācas viņus notīrit no lakas, izmazgāt un uzpulēt. Šie pagrizieni senāk bija šim sivikam jau virsu. Bet iepriekšejais saimnieks pārdodot Čiviku man, paturēja viņus sev. Tapec pirkšanas brīdi viņam nebija pagriezieni.



Tad tika atjaunots priekšā OEM USDM gabarīta slēgums. Tā kā LV iziet TA ar tadiem nevar, bija ielikts gabarīs lukturi. Nacas bišk pačakarēties, bet tagad viss ir ka OEM.


Tad tā leoparda haube konkrēti pieriebas un vemt gribejas. ss.lv atradu Talsos sarkanu siviku detaļas un tika izlemts braukt viņai pakaļ. Veco haubi atstaju viņam.




Arī kkādas bildes. Ar tagadējo izskatu.



Bilde pilna ar mīlestību.



- howitzer
- M30
- Posts: 29278
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Pēdējā bilde!

Klausies, cik reāli naudas ziņā Tev izmaksāja pārvākt to motoru - nu, es domāju, visas šāles, gredzeni, blīves, šķidrumi, slīpēšana, utt? Par darbu, cik saprotu, nevienam neko nemaksā un visu dari pats, ja?
Es ļoti gribu redzēt, kāds šis auto pēc ziemas izskatīsies, ja plāns par metināšanu un krāsošanu joprojām ir spēkā.


Klausies, cik reāli naudas ziņā Tev izmaksāja pārvākt to motoru - nu, es domāju, visas šāles, gredzeni, blīves, šķidrumi, slīpēšana, utt? Par darbu, cik saprotu, nevienam neko nemaksā un visu dari pats, ja?
Es ļoti gribu redzēt, kāds šis auto pēc ziemas izskatīsies, ja plāns par metināšanu un krāsošanu joprojām ir spēkā.

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- dzhonsons
- Posts: 176
- Joined: 31 May 2009, 13:51
- Location: Rīga<->Ķekava
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Volfsburgs | Honda Civic EH3
Labs darbs padarīts un Čiviks smuks
Un diski ļooti patīk :gribusevtaadus:
Ja ziema nebūs pārlieku skarba, uz vasaru laikam būs jāsāk līdzīgas izdarības ar savu mazo japāņu brālīti.

Ja ziema nebūs pārlieku skarba, uz vasaru laikam būs jāsāk līdzīgas izdarības ar savu mazo japāņu brālīti.