Tākā Ficuks man īsti nepatika dažu iemeslu dēļ, no čoma piedāvajumu par šo siviku nevarēja ignorēt.
Čoms viņu pirka, kā donoru savam EJ2. Tapēc ar trūkst dažas lietas, vai neatbilst EH3 komplektācijai.
Tā tad. Mašīna ir Honda Civic EH3 1995 gada. Siviks nācis no pašaTexsasas štata, El Paso pilsētas (to pierada servisu grāmatiņa)
Dēļ tā, ka Amerikānis ir dažas foršas lietas kuras man atstāja. Gaisa spilveni, kruīza kontrole, kondiška, melnais salons, stures pastirpinātajs, elektriskie spoguļi, elektriskā lūka, pakaļā disku bremzes, orģinālie USDM gabarīti, bagāznieka vāks ar īso numuru, spidometrs kurš rāda jūdzes (man personīgi patīk

Bet mašīnai ir ļoti slikta stavokli virsbūve un iepriekšejie saimnieki to mašīnu nemaz nav mīlējuši. Pakaļā arkas praktiski nav, sliekšni aizmugures daļā sarūsejuši. Vairāk rusas nav. Visa grīa un parejas daļas ir svaigas. Priekšēja haube ir salocīta un iepriekš 4x špaktelēta un krasota. Priekšejasi bamers ar labots bijis, saplīsis. Vel labās puses aizmugurējo sparnu visu parmetināšu. Ieprieš ta vieta bija sista un spaktels tonnām tur.

Iegādašanas brīdi mašinai nebija iekšā dzinējs, salocīs pakaļā plaukt labaja puse un ļoti daudz detaļu trūka.
Dažas bildes, kādu iegādajos no čoma.




Tad pie čoma Getto garage paris dienas pēc darba līdz naktij skrūvejos. Pirmais bija iecelt motoru, ko ar izdariju nākošaja diena. Vel uzliku jaunu degvielas filtru. Motors ir viens pieci ar simtu diviem zirgiem un bez vēteča. Ja godīgi, šis tieši ir ļoti žiperīgs. Kapēc, nezinu.


Jā, ta josta ir drošibas josta. Labi izmantojama motora iecelšanai un izcelšanai. Un fona arī S3 dzinējs.



Tad sāku ķerties klāt piekairei. Samainiju priekšā šārnīrus, apzāģēju atpseres, uzliku pulētos ATS diskus un nolaidu uz zemes. Taja brīdi iemīlejos viņa.


Tad sekoja darbi pie salona. Noņemts nīd for spīd stilla spidometrs, uzlikta športa stūre un ielikt Alpine maģīs.

Tad aizlaidu uz Liepāju pakaļ pakaļejam plauktam un sanāca ka nopirku vel dažas trūkstošās detaļas. Ātruma devējs, ieplūstošā gaisa temperaturas devējs, pakaļejais plaukts un rokas bremzes sviras gumija (žel ka peleka)
Ielikti arī pagriezieni, kurus nopūtu ar laku orandžus. Tad muļķibas pēc sanaca nodedzināt indukcijas spoli. Piedarbinot neruceja uz visiem stobriem. Bija kompim viens vads pušu, kas darbinaja ceturto sprauslu. Sataisot šķilu klāt un nepamaniju, ka divi svečvadi nav uzsprausit un parucot 2 sekundes noslapa un nodega spole.
Nakošaja diena nopirku jaunu spoli un nomainiju. Pieskrūveju haubi un tad jau skats palika labaks un devos testa izbrauciena. Protams man pēc Ficuka, viņš vēras lupatas un nevareju mierīgi pabraukt. Visu laiku pirmo un otro līdz ierobežotājam. Bet motors pēc 20 jūdzēm pateica, ka pietiks man spiest un varu viņu plēst pušu mainot gredzenus un blīvslēgus.


Šodien izbirstēju kartīgi visu salonu, izsūcu un sapūtu ar paneļtīramo. +- ka jauns.


Tagad tik jāsamaina plaukts pakaļā. Liepāja jau haube un bampers sarunāts. Ziemā vedīšu viņu metināt un pēc ziemas pārkrāsošu. Darīt tur ir ļoti daudz un man tas patīk.


Un tagad pāris bildītes.




Svaigi nomazgāts un fona vel Ficuks faniem.


Un pats Volfsburgs pie savas sirsniņas. Salona egiils3 pardomā dzīvi.


Mājas pilna čupa ar detaļām, kas jāsamaina. Bet konkrēts laika trūkums. Tāka katru dienu ar viņu kko darīšu.
