Abit e30 318

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
atamansvilks
Posts: 102
Joined: 14 Jan 2011, 19:42
Location: Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by atamansvilks »

Nu nezinu par lazam,tad atliek Adazu Janis Sumanis 29416469
rixis
Posts: 1957
Joined: 01 Jul 2008, 00:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by rixis »

Ja jūs par Dāvi, tad nav ko pie hondista BMW vest :urb:

reti foršs BMW 8)
Kia (D)eNiro 64kWh ‘19 :naac:
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
User avatar
Kurbads
Posts: 45
Joined: 22 Oct 2013, 21:58
Location: Nītaure
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Kurbads »

Skaists auto, vienīgi prasās to izkritušo lampu ielikt atpakaļ vietā.
Volkswagen Passat B3 Kombi - 1.9 L I4 50 kW (68 PS; 67 bhp)
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Fretka »

Kurbads wrote:Skaists auto, vienīgi prasās to izkritušo lampu ielikt atpakaļ vietā.
Because racecar :nene:
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

sabūvēs jauno motoru, būs jāņem arī tuvais ārā :power: :rofl:
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

darbi neapstājas ne uz mirkli :emo:

tāks primārais bij salikt bloku lai to varētu likt atpakaļ, tāpēc sēdinājām atpakaļ visu pēc kārtas, sākām ar m52b28 kloķeni..
Image

blīvslēga vieta ar uztaisīto speiseri, lai eļļa negāžas ārā :lol:
Image

izhonēju bloku... :reeka:
Image

apm tā..
Image

un komplektā sagāja m20b20 130mm klaņi ar maniem virzuļiem
Image

jāmaina arī centrējošais gultnis, ja negrib lai kārba sabirst :D konkrēti nočakarējos līdz dabūju ārā :dusma:
Image

tā kā gribēju mazliet labākas bremzes, tika uzinstalēts dubūūltais vakumnieks ar visu e34 cilindrīti, procesā...
Image

daudzi čik, un gatavs :-D
Image

tālāk jāķeras pie gauvas... vārsti satīrīti
Image

galva savīlēta... :reeka:
Image

Image

ūūn bloks iecelts atpakaļ, 3 vīru spēks :yo: paldies arī kretīnam par spēcīgo plecu :-D
Image
User avatar
semigallss
Spam addicted
Posts: 6275
Joined: 12 Nov 2011, 00:22
Location: area 69
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by semigallss »

Man patīk pieeja instrumentiem :D
"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
bucis
Posts: 671
Joined: 22 Oct 2011, 13:03
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by bucis »

semigallss wrote:Man patīk pieeja instrumentiem :D
Vismaz pa lēto!! :reeka:
bet lai vai kā labi pastrādāts tik varbūt pie viena varēji sakrāsot bloku, lai vieglāk kopt!
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Abit e30 318

Post by Volfsburgs »

Image
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Fretka »

Kas tur jaaredz?
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

tāks, sezona strauji tuvojas, darbu ļoti daudz, tāpēc mēģinu pēc iespējas ātrāk salikt motoru lai varētu darīt tālākās lietas.

tā, galvai tika pārgriezti sēžām lenķīši kā arī vārstiem pārslīpēts lenķīts, varstus pieslīpēju pie sēžām un tad jau varēja to visu likt kopā.
protams jauni vārstu blīvslēgi
Image

visi vārsti iekšā...
Image

asiņainā sadalene arī in
Image

unō longo momento unē rokeri arī ir klāt :D + saregulētas termoatstarpes..
Image

baigi nevelkot garumā galva tika uzinstalēta
Image

un salikts viss nepieciešamais lai varētu uzrūcināt un saprast būs vai nebūs :twisted:
Image

sākumā gan bij problēmas, jo darboties gribēja tikai 1ns ar pus cilindri :D tika konstatēts, ka jaunās sprauslas nav diez ko labas :D saliku vecās sprauslas un viņš ir dzīvs!! tagad viss tiek kārtots un taisīts pa civilizēto uz palikšanu :)
User avatar
Juris_V
Posts: 673
Joined: 07 May 2007, 11:19
Location: Čangalija - Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Juris_V »

Kas tieši bij ar sprauslām?
Audi Coupe Quattro (S2) 90'
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

Juris_V wrote:Kas tieši bij ar sprauslām?
nezinu, nēesmu viņas vēl baudījis, bet nu izskatās ka nesmidzina degvielu kā vajag vai vispār nesmidzina :D
jo vnk sveces bija knapi mitras ar viņām mmēģinot pielaist. iespējams ka ilgi stāvējušas vai hz kas, ganjau izdosies atdzīvināt.
User avatar
J.K.jr.bad.
Posts: 1253
Joined: 09 Jul 2004, 21:22
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Abit e30 318

Post by J.K.jr.bad. »

Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē.

Sprauslas varbūt ir ieķērušās. Mēģini pielikt klāt tām 12v. Ja klikšķ, tātad ir atnākušas vaļā un vari sākt izmantot.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
:offtopic:
User avatar
e30students
Spam addicted
Posts: 2421
Joined: 21 Feb 2011, 19:36
Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by e30students »

J.K.jr.bad. wrote:Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē .
Siltam 0.25 .
Aukstam 0.30.
Bet nekas slikts nebūs ja arī aukstam uzliks 0.25. Tik mazāk varēs dzirdēt vārstu klaboņu.
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

J.K.jr.bad. wrote:Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē.

Sprauslas varbūt ir ieķērušās. Mēģini pielikt klāt tām 12v. Ja klikšķ, tātad ir atnākušas vaļā un vari sākt izmantot.

cik ir meklēts info, tad visur praktiski uzrādās aukstam 0,25, tā arī esmu vienmēr regulējis šim dzinējam, jauda ir bijusi pietiekama un šujmašīna ar nav baigā :)

sprauslas jā, tāpēc saku, var būt ilgi stāvējušas vai kas, kkad pieķeršos arī tām.
User avatar
Jaunciems
Posts: 327
Joined: 26 Aug 2010, 22:48
Location: Liepāja
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Jaunciems »

Ja sprauslas nesmidzina nemaz ieteiktu izmērcēt petrolejā, ja kaut ko smidzina, tad vairāk padarbinot sprauslas pašas var iztīrīties līdz ciešamam stāvoklim, sprauslas testējot 12v drošības pēc laist caur 10w spuldzi. Galvenais ir pārliecināties, lai neviena no sprauslām "nečurā".
User avatar
Abit e30
Posts: 1137
Joined: 13 Nov 2011, 13:06
Location: Madona, Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 6 times
Contact:

Re: Abit e30 318

Post by Abit e30 »

tāks, viss tika salikts, piedarbināts ūn gāāndrīz uzsildīts dzinējs, kad skatiens panelī uzsita riebuma sajūtu :x
Image

un neliels pieskāriens pie gāzes pedāļa gan izdzisināja lampiņu, gan arī radīja neinteresantu skaņu no dzinēja.....
karoč dirsā.....

nevelkot garumā notika šītā...
Image

un noguldījām kluci slīpi :D
Image

rezumē: paša mega kļūda protams, ka nepamērīju kloķeni pirms iekšā likšanas, bet nu KĀDA iespēja ka kāds viņu jau bij paspējis izslīpēt uz 1. remontu, protams pārdevējs arī izteicās ka neko tādu nav zinājis, kad pēcāk viņam uzzvanīju, lab kā ir tā ir,. Tā kā problēma tika konstatēta laicīgi, nedz kloķenei, nedz šālēm ,kas bija iekšā pilnīgi nekas nebija noticis, salikām 1. remonta šāles un liekam kopā.

aiziet jūriņā :lol:
Image

kārtējais pirmais starts :reeka: tie kas gudrāki noskatoties šo video jau varētu nojaust par tālāko kas notiks
» Skatīties Youtube

gatavs testdraivam :twisted:
Image

perdoļit jopt! :dusma:
» Skatīties Youtube

bišķīt tika pabraukts, bet nu bij skaidrs, ka nekas līdz galam nav labi. viena no problēmām bij caurais vakumnieks, kurš nedaudz sūca gaisu, un brīvgaitas zemie apgriezieni un nevienmērīgā darbība brīvgaitā, uztaisījām diagnostiku un tadā, ir problēmas ar kompreššanu :evil:

Image

2. cilindrā kkas ap 7 un 4. kkas ap 10, pārregulējam atstarpes, pagāzējām, pārmērījām kompresiju un ziņas nebija iepriecinošas, 2. joprojām 7 , 4. jau kkas tuvāk 11, pārējos ap 12 / 11,9. karoč atkal dirsā viss :lol: tajā startup vidosā jau var dzirdēt to ka vienā cilindrā nav kompresijas, bet nu tas tā :)

un te nū mēs atkal esam pie sasistas siles :D
Image

Image

šobrīd tas viss tā arī izskatās, mēģinās vēlreiz apvirpot vārstus un mēģināt pieslīpēt, redzēs kas sanāks. Kā arī iepirkts cits vakumnieks ko pie reizes uzliks un arī citas m50 sprauslas, kkādu laiku pamērcētas petrolejā un paŗbaudītas, viss čotka. Pie reizes arī tās pirmās m50 sprauslas tika izmērcētas un pārbaudītas, rezumēē, 3 bija ok, 3 tā iekaltušas ka pat neklikšķēja, karoč mirušas :reeka: Ā un vēl jau pilnai laimei, vakarā kad bij jābrauc pei čōma jaukt nost galvu, izbeidzās sūknis, tas arī jau iepirkts, sulīgs pierburgs kas darbojās uz 3.8 bāriem, ar plānu uzlikt porsche's 3.5 bar spiediena regulatoru vēlāk :)
User avatar
krissis
Posts: 1664
Joined: 30 Oct 2008, 11:11
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by krissis »

Skarbi :shock: . Lai nenolaižas rokas! Bet tā skaņa :shock: :mhmmm: :miiila:
Ja jums ledusskapī nekā nav, paņemiet laša fileju :D
User avatar
Hancels
Posts: 3609
Joined: 10 Feb 2011, 09:21
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Abit e30 318

Post by Hancels »

nu m20 skaņa ir pilnīgs čau, varētu pieciest ka mani saukā par gaternieku un ieswapot m20 iekš e36.
Post Reply