Abit e30 318
- atamansvilks
- Posts: 102
- Joined: 14 Jan 2011, 19:42
- Location: Riga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Ja jūs par Dāvi, tad nav ko pie hondista BMW vest 
reti foršs BMW

reti foršs BMW

Kia (D)eNiro 64kWh ‘19
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs

Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Re: Abit e30 318
Because racecarKurbads wrote:Skaists auto, vienīgi prasās to izkritušo lampu ielikt atpakaļ vietā.

- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
darbi neapstājas ne uz mirkli
tāks primārais bij salikt bloku lai to varētu likt atpakaļ, tāpēc sēdinājām atpakaļ visu pēc kārtas, sākām ar m52b28 kloķeni..

blīvslēga vieta ar uztaisīto speiseri, lai eļļa negāžas ārā

izhonēju bloku...

apm tā..

un komplektā sagāja m20b20 130mm klaņi ar maniem virzuļiem

jāmaina arī centrējošais gultnis, ja negrib lai kārba sabirst
konkrēti nočakarējos līdz dabūju ārā

tā kā gribēju mazliet labākas bremzes, tika uzinstalēts dubūūltais vakumnieks ar visu e34 cilindrīti, procesā...

daudzi čik, un gatavs

tālāk jāķeras pie gauvas... vārsti satīrīti

galva savīlēta...


ūūn bloks iecelts atpakaļ, 3 vīru spēks
paldies arī kretīnam par spēcīgo plecu


tāks primārais bij salikt bloku lai to varētu likt atpakaļ, tāpēc sēdinājām atpakaļ visu pēc kārtas, sākām ar m52b28 kloķeni..

blīvslēga vieta ar uztaisīto speiseri, lai eļļa negāžas ārā


izhonēju bloku...


apm tā..

un komplektā sagāja m20b20 130mm klaņi ar maniem virzuļiem

jāmaina arī centrējošais gultnis, ja negrib lai kārba sabirst



tā kā gribēju mazliet labākas bremzes, tika uzinstalēts dubūūltais vakumnieks ar visu e34 cilindrīti, procesā...

daudzi čik, un gatavs


tālāk jāķeras pie gauvas... vārsti satīrīti

galva savīlēta...



ūūn bloks iecelts atpakaļ, 3 vīru spēks



- semigallss
- Spam addicted
- Posts: 6275
- Joined: 12 Nov 2011, 00:22
- Location: area 69
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Man patīk pieeja instrumentiem 

"Ne jau visi kas brauc ar BMW ir idioti, bet visiem idiotiem ir BMW"
- Volfsburgs
- Posts: 8967
- Joined: 16 Dec 2012, 23:34
- Has thanked: 0
- Been thanked: 5 times
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tāks, sezona strauji tuvojas, darbu ļoti daudz, tāpēc mēģinu pēc iespējas ātrāk salikt motoru lai varētu darīt tālākās lietas.
tā, galvai tika pārgriezti sēžām lenķīši kā arī vārstiem pārslīpēts lenķīts, varstus pieslīpēju pie sēžām un tad jau varēja to visu likt kopā.
protams jauni vārstu blīvslēgi

visi vārsti iekšā...

asiņainā sadalene arī in

unō longo momento unē rokeri arī ir klāt
+ saregulētas termoatstarpes..

baigi nevelkot garumā galva tika uzinstalēta

un salikts viss nepieciešamais lai varētu uzrūcināt un saprast būs vai nebūs

sākumā gan bij problēmas, jo darboties gribēja tikai 1ns ar pus cilindri
tika konstatēts, ka jaunās sprauslas nav diez ko labas
saliku vecās sprauslas un viņš ir dzīvs!! tagad viss tiek kārtots un taisīts pa civilizēto uz palikšanu 
tā, galvai tika pārgriezti sēžām lenķīši kā arī vārstiem pārslīpēts lenķīts, varstus pieslīpēju pie sēžām un tad jau varēja to visu likt kopā.
protams jauni vārstu blīvslēgi

visi vārsti iekšā...

asiņainā sadalene arī in

unō longo momento unē rokeri arī ir klāt


baigi nevelkot garumā galva tika uzinstalēta

un salikts viss nepieciešamais lai varētu uzrūcināt un saprast būs vai nebūs


sākumā gan bij problēmas, jo darboties gribēja tikai 1ns ar pus cilindri



- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
nezinu, nēesmu viņas vēl baudījis, bet nu izskatās ka nesmidzina degvielu kā vajag vai vispār nesmidzinaJuris_V wrote:Kas tieši bij ar sprauslām?

jo vnk sveces bija knapi mitras ar viņām mmēģinot pielaist. iespējams ka ilgi stāvējušas vai hz kas, ganjau izdosies atdzīvināt.
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1253
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: Abit e30 318
Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē.
Sprauslas varbūt ir ieķērušās. Mēģini pielikt klāt tām 12v. Ja klikšķ, tātad ir atnākušas vaļā un vari sākt izmantot.
Sprauslas varbūt ir ieķērušās. Mēģini pielikt klāt tām 12v. Ja klikšķ, tātad ir atnākušas vaļā un vari sākt izmantot.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- e30students
- Spam addicted
- Posts: 2421
- Joined: 21 Feb 2011, 19:36
- Location: Rīga uz Jūrmalas pusi.
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
Re: Abit e30 318
Siltam 0.25 .J.K.jr.bad. wrote:Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē .
Aukstam 0.30.
Bet nekas slikts nebūs ja arī aukstam uzliks 0.25. Tik mazāk varēs dzirdēt vārstu klaboņu.
es ar savu zhiku ta izvreseetu to liikumu... ka bumeri vareetu braukt majaas
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
J.K.jr.bad. wrote:Ja nemaldos, tad atstarpes bija jāregulē siltam dzinējam. Respektīvi tavā gadījumā jāpārregulē.
Sprauslas varbūt ir ieķērušās. Mēģini pielikt klāt tām 12v. Ja klikšķ, tātad ir atnākušas vaļā un vari sākt izmantot.
cik ir meklēts info, tad visur praktiski uzrādās aukstam 0,25, tā arī esmu vienmēr regulējis šim dzinējam, jauda ir bijusi pietiekama un šujmašīna ar nav baigā

sprauslas jā, tāpēc saku, var būt ilgi stāvējušas vai kas, kkad pieķeršos arī tām.
Re: Abit e30 318
Ja sprauslas nesmidzina nemaz ieteiktu izmērcēt petrolejā, ja kaut ko smidzina, tad vairāk padarbinot sprauslas pašas var iztīrīties līdz ciešamam stāvoklim, sprauslas testējot 12v drošības pēc laist caur 10w spuldzi. Galvenais ir pārliecināties, lai neviena no sprauslām "nečurā".
- Abit e30
- Posts: 1137
- Joined: 13 Nov 2011, 13:06
- Location: Madona, Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 6 times
- Contact:
Re: Abit e30 318
tāks, viss tika salikts, piedarbināts ūn gāāndrīz uzsildīts dzinējs, kad skatiens panelī uzsita riebuma sajūtu

un neliels pieskāriens pie gāzes pedāļa gan izdzisināja lampiņu, gan arī radīja neinteresantu skaņu no dzinēja.....
karoč dirsā.....
nevelkot garumā notika šītā...

un noguldījām kluci slīpi

rezumē: paša mega kļūda protams, ka nepamērīju kloķeni pirms iekšā likšanas, bet nu KĀDA iespēja ka kāds viņu jau bij paspējis izslīpēt uz 1. remontu, protams pārdevējs arī izteicās ka neko tādu nav zinājis, kad pēcāk viņam uzzvanīju, lab kā ir tā ir,. Tā kā problēma tika konstatēta laicīgi, nedz kloķenei, nedz šālēm ,kas bija iekšā pilnīgi nekas nebija noticis, salikām 1. remonta šāles un liekam kopā.
aiziet jūriņā

kārtējais pirmais starts
tie kas gudrāki noskatoties šo video jau varētu nojaust par tālāko kas notiks
» Skatīties Youtube
gatavs testdraivam

perdoļit jopt!
» Skatīties Youtube
bišķīt tika pabraukts, bet nu bij skaidrs, ka nekas līdz galam nav labi. viena no problēmām bij caurais vakumnieks, kurš nedaudz sūca gaisu, un brīvgaitas zemie apgriezieni un nevienmērīgā darbība brīvgaitā, uztaisījām diagnostiku un tadā, ir problēmas ar kompreššanu

2. cilindrā kkas ap 7 un 4. kkas ap 10, pārregulējam atstarpes, pagāzējām, pārmērījām kompresiju un ziņas nebija iepriecinošas, 2. joprojām 7 , 4. jau kkas tuvāk 11, pārējos ap 12 / 11,9. karoč atkal dirsā viss
tajā startup vidosā jau var dzirdēt to ka vienā cilindrā nav kompresijas, bet nu tas tā 
un te nū mēs atkal esam pie sasistas siles


šobrīd tas viss tā arī izskatās, mēģinās vēlreiz apvirpot vārstus un mēģināt pieslīpēt, redzēs kas sanāks. Kā arī iepirkts cits vakumnieks ko pie reizes uzliks un arī citas m50 sprauslas, kkādu laiku pamērcētas petrolejā un paŗbaudītas, viss čotka. Pie reizes arī tās pirmās m50 sprauslas tika izmērcētas un pārbaudītas, rezumēē, 3 bija ok, 3 tā iekaltušas ka pat neklikšķēja, karoč mirušas
Ā un vēl jau pilnai laimei, vakarā kad bij jābrauc pei čōma jaukt nost galvu, izbeidzās sūknis, tas arī jau iepirkts, sulīgs pierburgs kas darbojās uz 3.8 bāriem, ar plānu uzlikt porsche's 3.5 bar spiediena regulatoru vēlāk 

un neliels pieskāriens pie gāzes pedāļa gan izdzisināja lampiņu, gan arī radīja neinteresantu skaņu no dzinēja.....
karoč dirsā.....
nevelkot garumā notika šītā...

un noguldījām kluci slīpi


rezumē: paša mega kļūda protams, ka nepamērīju kloķeni pirms iekšā likšanas, bet nu KĀDA iespēja ka kāds viņu jau bij paspējis izslīpēt uz 1. remontu, protams pārdevējs arī izteicās ka neko tādu nav zinājis, kad pēcāk viņam uzzvanīju, lab kā ir tā ir,. Tā kā problēma tika konstatēta laicīgi, nedz kloķenei, nedz šālēm ,kas bija iekšā pilnīgi nekas nebija noticis, salikām 1. remonta šāles un liekam kopā.
aiziet jūriņā


kārtējais pirmais starts

gatavs testdraivam


perdoļit jopt!

bišķīt tika pabraukts, bet nu bij skaidrs, ka nekas līdz galam nav labi. viena no problēmām bij caurais vakumnieks, kurš nedaudz sūca gaisu, un brīvgaitas zemie apgriezieni un nevienmērīgā darbība brīvgaitā, uztaisījām diagnostiku un tadā, ir problēmas ar kompreššanu


2. cilindrā kkas ap 7 un 4. kkas ap 10, pārregulējam atstarpes, pagāzējām, pārmērījām kompresiju un ziņas nebija iepriecinošas, 2. joprojām 7 , 4. jau kkas tuvāk 11, pārējos ap 12 / 11,9. karoč atkal dirsā viss


un te nū mēs atkal esam pie sasistas siles



šobrīd tas viss tā arī izskatās, mēģinās vēlreiz apvirpot vārstus un mēģināt pieslīpēt, redzēs kas sanāks. Kā arī iepirkts cits vakumnieks ko pie reizes uzliks un arī citas m50 sprauslas, kkādu laiku pamērcētas petrolejā un paŗbaudītas, viss čotka. Pie reizes arī tās pirmās m50 sprauslas tika izmērcētas un pārbaudītas, rezumēē, 3 bija ok, 3 tā iekaltušas ka pat neklikšķēja, karoč mirušas

