Tātad nezināmu iemeslu dēļ maijā tika paņemts vazs no pazīstamiem cilvēkiem, kurš bija nostāvējis 3 gadus garāžā. Piederēja invalīdei, tātad nevajadzēja maksāt ceļa nodokli, kā arī lētāka apdrošināšana, kkādi 2.70 uz 3 mēnešiem. Tā nu intereses pēc gāju TA un dabūju 9 divniekus, protams rūsa, bremžu turbas, benzīna turba norūsējušas, stabilizatora bukses, viens šarnīrs, bugatierim 2002.gadā beidzies termiņš, aizmugurē nebija drošības jostas. Tā tika pagāzēts vienu vakaru, nedaudz arī uzvārīts motors. Pirmā pieredze ar rwd bija interesanta, gandrīz tika novākots, sanāca tā ka, kkā automātiski tika meiģināts vākt ar vienu roku. Tākā junijs bija diezgan aizņemts mēnesis, arodenes beigšana, izlaidumi, jāņi, dzimšanas diena, protams. nesanāca paspēt visu sataisīt. Tad nu lēnā garā tika viss pamazām mainīts nost, protams pārsvarā no 10 skrūvēm 8 nogriežās, tākā tas pagarināja visu šo procesu un zajobu uz viņu. Līdz pilsētas svētkeim viss bija sataisīts, tik atlika dabūt jostas, kas jau bija sarunātas, bet dienu pirms apsaktes iešanas uzmeta, un tā tika atkal nācās atmest ar roku un atkal nekur nesteigties. Nācās vēl šo to pamainīt apakšā, bet tākā bija rudens un visa skrūvēšana notika ārā, tas vēl pagarināja procesu. Tad Sajūgs apgādāja parsvarā ar visām izpūtēja gumijām, bija vēl nepieciešamība pēc amortiaztoru buksēm, kuras varēja dabūt tik žiguļu veikalā, Lienes ielā, tā nu atkal bija jagaida, kad braukšu uz Rīgu.
Tā nu viss bija sadabūts, salikts virsū. Sajūgs sarunāja man siksnas, aizdeva riepas, apgādāja mani pilnībā. Tā nu ar sajūgu braucām uz TA, tika dabūti 3 divnieki, paaugstinātas atgāzes, tuvām gaismām vienam lukturim nav stars, un aizmugurē rūsa, kaut arī tur tā bija ejot pirmoreiz un netika atzīmēta.
bilde no jūnija, īpaši nekas nav mainījies
Plānots uzlikt gāzes iekārtu, vēl jadabū pa lielam balons, maisītājs, benzīna vārsts
Domāts kārtīgai izklaidei ziemā utt, ja pārdzīvos ziemu, tiks laists zemē un drošvien pārkrāsots.