toms wrote:Nu tā. Mēģināšu "īsigari" izklāstīt kas un kā.
Tad nu tā. Opelis uz servisu tika aidzīts ar kaiti "nelec". Sākumā vaina tika norakstīta uz starteri, aizdedzi vai kaut ko tamlīdzīgu. Rezultātā neviena no šīm lietām neapstiprinājās.
Opelis vienu nedēļu nostāv servisā. Zvanu un jautāju, kāda situācija. Čaļi saka, ka ir pārbaudīta aizdedze, starteris and shit, taču nekas nav konstatēts.
Nu ok. Paiet vēl nedēļa. Atkal zvanu - kaut kas ir pakustējies: noņemta kārba un pusizcelts motorsMan wtf? Esmu jau gatavs ņemt mašīnu prom un vest citur remontēt. Taču drusku apdomājot, aizbraucām ciemā pie čaļiem, lai dzīvē apstāsta kas un kā. Apstāstīja. Kaut kas ir motorā ir noķīlējies. Nu ir skaidrs, ka sākotnējā budžetā (~50 ls) vairs neikļaušos. Ar čaļiem vienojamies, ka viņi turpinās meklēt vainu, jo nav nekāda jēga tagad krāmēt visu atpakaļ.
Atkal paiet kāds laiks. No servisa nav nekāda ziņa. Zvanu. Jā, izskatās, ka vaina ir atrasta - jāved slīpēt galva, vārsti utt. Sola pēc dažām dienām vest slīpēt utt.
Kopsummā ir sanācis teju kapitālais remonts motoram - visa motora galva pārlasīta, jauans blīves, skrūves. Tad pie reizes eļļas maiņa, ūdens sūkņa maiņa, rullīši un visas izrietošās sekas.
Secinājums: ir tomēr jāizvēlas daudz maz zināms servisa kantoris, par kuru esi pārliecināts un kurā meistars daudz maz komunicē ar klientu par darba procesu un/vai laicīgi pastāsta par remonta izmaksām un piedāvātu labāko/izdevīgāko remonta iespēju, nevis brutāli beigās nosauc ciparu zelta vērtē.
Tas aiztaupītu nervus, neizpratni par ciparu un lieku skaidrošanos. Mana vaina, ka izvēlējos attiecīgo kantori.
Tagad man ir Aopel Astra Golden edition.
nu a beigās kas par vani bija,tā arī nesapratu kapēc galva jāslīpē utt
