Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Visi kas iepirkuši sev jaunu auto un vēlas palielīties tad lielās šajā sadaļā. Nu tad lai labi ripo :)

Moderators: Juzix, Bastard

User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Būs wasted spark :naac:
Bik pasākumu sabojāja tas ka galva špricei uzmeta :emo: nav tas ieguldījums tik liels, liku šo aizdedzi, jo tā ir stabilāka tas bija skaidrs un gribēju pārbaudīt vai motors griezīsies vairāk rpm.
Un tiešām griežas, bet visvairāk dod vakumkorektors ;) ja aizdedze būtu bez tā tad pieļauju gaitā uzlabojumi būtu ļoti minimāli, bet šoreiz tiešām atšķirība kā diena pret nakti :cool:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nobraukti vairāk kā 3k/km kopš motora salikšanas un bez problēmām :)
Vienīgi eļļas spiediens bija stipri mazāks kā vajadzētu būt, sūknis jauns un uzlabots tāpēc vēnas negriezu, bija aptuvena nojauta kas var būt pie vainas tāpēc un arī lai palutinātu motoru nomainīju eļļu un eļļas filtru (filtrs no ford sieras) der viens pret viens!
Un jā pēc filtra maiņas spiediens pieauga :)
Image

Pie reizes noņēmu vārstu vāku, lai apskatītos vai viss ir savās vietās, ir 8-)
Image

Šogad kādu draņķi vēl bez sāls kaisa. ok virsbūve bija šur tur aprūsējusi, bet par to īpaši nebrīnos zinot kā uz iepriekšējo sezonu sagatavoju, gadu gan novilka, pirms TA vēl bija svaiga bilde kur sliekšņi un durvis ir normālas, bet pēc pirmajām divām nedēļām vienkārši pzs :wtf: skriemelis bija notīrīts, attaukots un nokrāsots, bet šobrīd:
Image
:crazy:
Pat jaunās sveces:
Image
Tās alumīnija detaļas, kuras nopūtu ar laku ir svaigas, bet tās kuras tika atstātas bez pārklājuma vienkārši oksidējušās :evil: protams tagad sakopu, bet skaidrs ir tas ka uz ceļiem kaisa dranķus :emo:

Bet nu pie kā patīkamāka :)
Kā palielināt ģeņģa lādēšanas strāvas stiprumu?
Nomainot to uz jaudīgāku 8-)
Procesu ar shēmu publicēšu, varbūt kādam noder!

Pabūts Lienes ielā (samāts kolēģis vazists) un iepirks jauns krievu ražojuma ģenerators ņivas šprices motoram, derošs klasikai :-D
Image
Image

Skrūve komplektā nebija un tā tāpat neder, uztaisīju derošu:
Image

Arī papildus buksi bija jātaisa:
Image

Liekam klāt:
Image

Shēma sanāk šāda:
Image

Iemontēju rezistoru ar diodi kāda audi pagriezienu releja kastē:
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Papildus vadi jo, būs slēdzis vidus konsolē, lai kad vajag vairāk jaudas lādēšanu var atslēgt :D
Image

Peremička (īsslēdzis), vadu no ģeneratora un vadu uz lampiņu atvieno no lampiņas releja un savieno kopā:
Image

Un ir vajadzīgs vada pagarinājums pie ģeneratora uz ierosmi:
Image

Pats ģenerators ir klāt:
Image
Image

Un viss gatavs 8-)
Tā kā vecais aķis (bik vairāk par diviem gadiem) pāris reizes uzmeta tad trešo iespēju nedevu un nopirku jaunu:
Image

Kopskats:
Image
Image

Plastmasas priekšējo resti pārdevu un uzliku atpakaļ veco, pircējam sportam tā noderēs, bet vizuāli un tehniski baigais mēsls :(
Uzliku atpakaļ veco.
Stiprinājumi bija likti jauni un salūza tāpēc uztaisīju šādi:
Image
Image
Image
Image

Auto kopskats:
Image
Image

Eksperimenta pēc uzliku karburatoru, kurš šim motoram bija pirms tam un jā pat ar žopometru var just, ka iet labāk, šobrīd gan forsāžas kamera veras ar vakuumu, bet vēlāk varbūt pārtaisīšu, lai veras mehāniski.
Kopumā esmu apmierināts, auto iet uz pusi labāk (ja ne vairāk) par iepriekšējo 1.5L, labi var tikt līdz "lidotājiem" kuri arī pabrīnās ka žigulis tur līdz, braukt ir prieks :)

Turpināšu projektēt un vākt dažas trūkstošas daļas iešpricei un kad tiks sašpricēts vajadzēs uzlikt uz jaudas stenda :roll:

Nez vai esmu rakstījis (slinkums pārskatīt), bet ir nolemts, ka žigulis būs TURBO tātad lēnam tiek gatavota cita galva turbo variantam, būs atvieglināti vārsti un vēl šādi tādi labumi :naac:

Gaidu kad tikšu klāt vizuālajam pārvērtībām :emo:
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Ahrenjetj.....
Imho pat no rūpnīcas žikam tik sterila motortelpa nebija... :cool:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
VSKB
Posts: 40
Joined: 14 Nov 2012, 19:04
Location: Latvija.Riga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by VSKB »

:yo: :yo: :yo: gaidam svilpes projektu
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Lai ātrāk viss top palīdziet ar daļām, vajag blow off, IC ~50x20x10cm, un galvenais vajag labu turbīnu!
Salonam arī būs pārvērtības +/- standarta izskatā ar nelieliem uzlabojumiem, melnie griesti, flokots panelis, priekšējās durvis bez fortačkas ar stiklu no 2105/07 + elektriskie pacēlāji un pašmasa pieaugs :emo: ok ok tiks sabalansēts, šis tas izņemts 8)
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Kā jau pēdējā laikā ļoti maz laika, bet izbrīvēju brīžus, lai veiktu vēl dažus darbus 8-)
Uztaisīta un uzinstilēta indikācījas sistēma dzeses ventilātoram, pagāsgad bija dažas reizes, kad korķī stāvi un temperatūra kāpj, it kā viss ir kārtībā. Izrādījās ka ir slikts kontakts pie releja un bija reizes kad relejam kontakti bojāti. Nu šobrīd ir cita pravodka ar citiem jaunā tipa relejiem, bet drošs paliek drošs!

Vadi bija iepriekš ievilkti, pie ventilatora korpusa ir nostiprināts hola devējs, kuru aktivē spēcīgs pastāvīgais magnēts, kurš ielīmēts ventilatora spārna korpusam. Protams tas pēc tam ir nebalansēts!

Hola devējs:
Image
Image
Image
Image

Salonā vidus konsolē ir spuldzes korpuss ar zaļu stiklu, kurā iemontētas divas diodes, zaļa kas indicē, ka strādā ventilatora relejs un zila (zila tāpēc, ka caur zaļo stiklu tā labāk spīd nekā sarkana vai citas krāsas), kura indicē, ka griežas ventilatora spārns.
Darbā izskatās šādi:
http://www.youtube.com/watch?v=d2Ft1mcr ... Bg&index=1

Un tad vēl paspēlējos, pirmais solis uz turbo :D
Ieslēgts aizdedzes apsteidzes vakuuma ķēdē:
Image
Image

Darbībā:
http://www.youtube.com/watch?v=9FGBEZck ... FcfogkV4Bg
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nekādu būtisko jaunumu nav, bet skatos, ka te spama topiks ir viss aktīvākais tad ir tas mazumiņš kas noticis jāieraksta :emo:
Visa ziema ir nobraukta un izskatās ka vēl kādu laiku braukšu kamēr bembis tiek sakopts un tad uz maiņu :brauc:
Nekādu būtisku defektu arī nav bijis, pirmos divus mēnešus nobraucu tikai dažas reizes iesaktoties motrtelpā. protams ir dažas problēmas, majattņiks uz gultņiem ir citā pozīcījā tāpēc stūri pa labi pilnībā izgriest nevar, ķērās aiz biksēm, bet tas daļēji ir atrisināts.
nepatīkamākais ir, ka virsbūvei rūsa ir pieķērusies, bet to risināšu tuvākajā laikā, krāsa piekrāsošnai ir nopirkta, diemžēl līdz pilnai pārkrāsošanai un krāsas maiņai uz sarkano vēl jāpaciešās, gribu visu izdarīt perfekti tāpēc vajag laiku, lai savāktu daļas, matereālus, instrumentus :-D

Bija vēl trešā problēma pavisam nesen, piebraucu pie veikala izslēdzu, pēc piecām minūtēm esmu atpakaļ kurbulēju, bet nepielec :shock: pirmā reize visas ziemas laikā kad nepieleca :problem: pārbaudu dzirksteli->ir pārbaudu degvielu -> ir švaki noņēmu filtra vāku un atradu problēmu, protams pielaidu un aizbraucu, bet nonākot darbnīcā meklēju vainu dziļāk, karburātoru nost un uz izjaukšanu.............
Pirmais atklājās, ka plakne nav īsti taisna, pēc blīves labi redzams:
Image
Image
Bija svilpšana pie konkrētiem apgriezieniem un bija tā tikai dēļ tā ka sūca gaisu starp.........

Noņemot karburātoram augšējo daļu atklājās brīnumi :shock:
Image
Image
lodītei jābūt ir sūkņa kanālā un virsū iepreseta cepure, bet te viss otrādi :D

Tāpēc notika kā redzams video pirmajā daļā:
» Skatīties Youtube



Šobrīt ir uzlikts atpakaļ vecais labais karbiķis no 1.3L saregulētais un pārtaisītais pēc wēbera principa un ar to veras tomēr ievērojami labāk :shh:

Jā piemirsu bija un ir vēl problēma, kad liku kopā motoru biija grūti piemklēt ķēdi, bija 6 jaunas ķēdes un katra sava garuma, neviena nederēja apzāgētajam motoram :lol: uzliku toreiz lietotu, bet nu tā ir izstiepusies un nospriegot vairs nevar pat ar speciāli pārtaisītu spriegotāju:
Image
Image
Tagad esmu atradis citu ķēdi, kurai ir jāder, tā kā arī to tuvākā laikā mainīšu.
Tāpēc un ne tikai pie reizes uztaisīju atslēgu kloķenes uzgrieznim, lai ērtāk un vieglāk, izturīgu atslēgu 8-)
Ņemam no kantainā sagriežam šadas desiņas apstrādājam un sametinam:
Image
Image
Image
Vecā atslēga arī vēl noder:
Image
Un kur nu bez autogena :clap:
Image
Image
Image
Komplektā ir arī pagarinātājs, patreiz ir nokrāsota, sarkana :lol: vēlāk taps cits variants priekš trišotkas.

Paralēli visam visu ziemu pa sīkumam vācu nepieciešamu iešpricei, sprauslas no bmw 2.8l, degvielas reiku no m20 kura tiks pārmetināta un vēl kaudze sīkumu, palicis ir tikai nopirkt platjoslas lambda zondi :)
Ir arī sarunāta turbīna, bet tas būs pēc sašpricēšanas :rofl:
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Rīta snaps :emo:
Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Beidzot ir ko parādīt 8-)
Var teikt, ka beidzot esmu žiku uzbūvējis vizuāli tādā stilā kādā gribēju!
Pēdējos gadus šādi darbi notiek tuvu ziemai un lielā steigā jo ir vēl 1001 darbs un daudz citu projektu :| tas ir viens no iemesliem kāpēc krāsošanas kvalitēte klibo! pārējo gan darīju ar pilnu atdevi un kvalittīvi!
Droši vien noirsīsiet krāsojumu un tas arī būs pamatoti, plāns bija auto nostrūklot, nomainīt durvis jo tās nav tik labas, lai būtu vērts tērēt laiku sagatavošanai un krāsošanai. Bija plāns krāsot valitatīvi, bet tā kā smilšu strūklu nepaspēju uzbūvēt un vasara paskrēja kā mēnesis tad nolēmu krāsot gaterstyl :D visa rūsa tika nodzīta (aizbaidēju prom nikni paskatoties) atlikumu izkodināju ar rūsas pārveidotāju, uz virsmu taisnumu galīgi neiespringu, daudzviet palika švīkas un bedres, tikai lielākās buktes tika aizšpaktelētas. Tā kā sanāca riktīgs gaterstyl, bet auto izskatās labāk nekā pirms tam, ziemas autiņam tas arī piestāv :D
Nākamgad gan gribu nokrāsot perfekti un to nedarīšu mājās, bet attiecīgā iestādē ;) vienīgi ar krāsu ir apjukums, gribētu mainīt krāsu uz tumši brūnu nevis sarkanu kā plānoju pirms tam jo tumši brūnais ar šādiem diskiem un melnajiem papildelementiem kā astīte, lūpa un bamperi izskatās daudz labāk :)
Krāsošana
Matereāli: grunts un krāsa divkomponentu.
Krāsošanas process nebija bez problēmām, nopūtu un atstāju uz dienakti garažā, tad izdzinu ārā, nakti nostāvēja un pēc ķīmiskajiem mēsliem, kuri mums Kundziņsalā regulāri tiek izplatīti gaisā virsbūve palika šāda:
Image
Image
Visur kur kodīgā lietus piles bija izēsta krāsa! cilvēki gan pagaidām nemirst jo ir izturīgāki par pāris dienu vecu krāsu :D

Pirku vēl papildus krāsu un pārpūtu vēl visu auto, kamēr auto stāvēja garažā viss bija labi, pēc vairākām dienām biju pārbraucis un priekša palika ārā, kura atkal pēc kārtējā lietus tika noēsta tieši tāpat kā iepriekšējās bildēs, to pārkrāsoju un auto vairs ārā nedzinu, tikai pēc nedēļas, šobrīd krāsa vai nu ir nokaltusi vai nu netiek indēts rajons, vecu krāsu no citām mašinām gan nost neēd tikai svaigu.

Arku pārbūve:
Arku pārbūve bija visai traka, žēl bija izgriezt labas veselas praktiski bez rūsas esošas arkas :( bet stils prasa upuri :D bildes no tā procesa gan nelikšu....
Pēc izgriezšanas viss tik vēl sākās, nācās pielietot skārdnieka iemaņas lai noformēru aizmugurējās arkas, izstaipīt un ielocīt, izlocīt iekšarku matreālu lai var savienot ar ārmalu un sametināt, sanāca labi :)
Pēc gruntēšanas arkas no iekšpuses aizsmērētas ar logu līmi:
Image
Image
Image

Oriģinālie paspārņi iekš arkām izskatās šādi:
Image
Tie tika safēnoti un ieformēti :)
Priekšējām arkām paspārņus nācās taisīt no četriem divus:
Image

Dažādi, bet secīgi:
Tika iepirktas jaunas dažas daļas jo vecās bija grēks likt atpakaļ :D :
Image
Maisā jauna bagažnieka gumija :)

Jaunā tipa lukturu cokoli:
Image
bet nu neiesaku, vecie labāk turējās iekšā, šie ar pierunāsānu, lai nekrīt ārā un ja izkrīt žopa jo jānem paspārnis nost.....

Bāka:
Bākas izvirtības sāku ar pret benzīna zagļu sistēmu vai "PBZS" :D sistēma saucās "xxxxxx rūķītis" un izskatās šādi:
Image
Domāju dažādus variantus un šis pašam patika visvairāk, stiprs izturīgs, lai ar kādu lomiku neizdauza
Image
Protams būs vēl papildus aizsardzība, bet nekādi slēdži uz bākas vāka jo tie ziemā iesalst!

Pie reizes uzstādīju "obratkas" figņu, štuceris sametināts no trim uzgriežņiem jo kur tu ellē ratā svēdienas naktī dabūsi veikalu :D
Image
Image

Priekšējo durvju pārbūve uz lielajiem 2105/07 stikliem:
Svēdienas auto varbūt nebūtu tik traucējoši, bet man fortočkas kārtīgi traucēja skatam spogulī, tāpat viņas neizmantoju un izskatās arī labāk nevis kā daudzstāvenes fasāde, kur visi logi vienādi :D

Tika iegādātas durvis no vaz-2105/07:
Image

Pārbūvi veicu vadoties no pamācības, kura bija atrodama krievu lapā, tā noderēja ļoti labi, bet nu man sanāca nedaudz citi izmēri priekšējās sliedes novietojumam piemērot pie stikla.
Sīkumos procesu neaprakstīšu, darbs nav vienkāršs, ja standarta durvīm ir viens troses trijstūris tad ar lielo stiklu ir divi no vienas troses!
Gala rezūltāds, pacēlāju mehānismi jauni, troses un mehānismi sasmērēti:
Image
Image
Image
Image

Un jauni spoguļi no padomju laikiem ražoti Rīgā ;)
Image

Priekšējo plato bleķinieku rasšanās process:
Diskus pirku ar tekstu, ka visi ir čotka taisni, bet pieņemami taisns bija tikai viens no sešiem un divi bija riktīgi kliņģeri..... laikam būs kās kopmpakts parvietojamais stends jātauisa, lai uz vietas var pārbaudīt!
Taisīju pēc principa no diviem vienu, izvēlējos taisnākos un izurbu visus 16 metinājumus par abiem diskiem, lai iegūtu maksimālo platumu (7collas) ko no šādiem bezkamerniekiem var iegūt.
Image
Image
Image
Caurumos tika iemetināti seškanši (galvas no uzgriežņiem) defekts par efektu :D
Bet visinteresantākais bija ar krāsošanu, man no RAFA laikiem bija saglabājusies krāsa "Sodalin" krāsas tonis ļoti iepatikās tāpēc nolēmu krāsot šādu krāsu.
Krāsai ir vairāk kā 20gadi!
Image
Image
Image

Atverot bundžu pavērās skats:
Image
pilnīgi svaiga nekādu plēvīšu 20gadus pēc atvēršanas
Samaisīju:
Image
Arī pēc atkartotas atvēšanas pēc nedēlas nebija nekādu plēvīšu!

Diskus sakrāsoju un aizvedu montēt, parastajā servisā uzmontēt neizdevās saplēsa jauno riepu un uzlocija diska malu, bet nu vainot nevaru čalītim nebija pieredzes un kā pirmo reiz stiepa virsū tā krjakts :( tas ritenis laiž gaisu gar to kanti jo noslēdzošā kante ir bojāta :(

Aizbraucu uz "DRT motorsports" tur džeki savu darbu māk perfekti, paldies par montāžu!
Image
Image
Image

Tā kā priekšējie diski bija līki paši par sevi tad pēc metināšanas palika nedaudz taisnāki jo rūpīgi piedzinu, bet labi taisni gan nav, nobalansējās viegli tur par 5-15 gramiem salikti, aizmugurējiem tāpat ar atvariem nav tik traki 5-10-15grami.

Diski pēc montēšanas bija jāpataisno un jāpiekrāso, bet visumā diskus laikam ir jākrāso pēc montēšanas jo montējot parasti sačakarē krāsu.

Aizmugurējie diski:
Image
Image
Image

Un tad nu beidzot pie kopskata:
Pirms fočēšanas apslaucīju ar slapju lupatu jo Kundziņsalā atkal ogles pārkrautas viss ar ogļu putekļiem, no tiem un no nelīdzenām virmām ir visādu pleķu ilūzīja........
Image
Image
Image
Image

Lūpu uztaisīju pa vakardienu, aizmirsu nofočēt no kā, bet tas bija bleķis no kaut kāda japāņa sēdekļa aizmugures daļas :D
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image
Image

Šodien izbraucot caur sarkandaugavu līdz vecmilgrāvja tiltam saņēmu divus īkšķus gaisā, cilvēku gan bija maz un pārsvarā zabozušies...
Tehniski līdz 100km/h nekas nevibrē un zobus ārā nesit tā kā ar diskiem viss ir kārtībā!

Savilkšu sarakstiņu ar padarīto:
1.Pārmetinātas aizmugurējās arkas, izgriezstas priekšējās.
2.Pārkrāsots.
3.Uzliktas apaļās arku uzlikas.
4.Ielikts apsildāms aizmugurējais stikls un pievienots.
5.Sakrāsoti un uzlikti platie diski.
6.Pārtaisītas priekšējās durvis uz vaz 2105/07 stikliem.
7.Salikti jauni attiecīgie 2105/2107 spoguļi durvīm.
8.Bākai uztaisīta un iemetināta PBZS.
9.Uztaisīts un iemontēts savienojums "obratkai" ar novadi bākā.
10.Uzlikta VFTS astīte bagažniekam.
11.Ievilkts vads elektriskajam benzīna sūknim.

Tas laikam viss, bet varbūt esmu ko aizmirsis!
12.Tālāk plānos ielikt benķus ar apsildi (vadi pogas ir savilkti).
13.Uzlikt elektriski regulējamos un apsildāmos poguļus no lancer (Vadi ir uztaisīti, jāievelk) un jauztaisa kronšteini.
14.Šogad vēl gribētu paspēt "nošpricēt", bet ir vajadzīgas vēl vairākas detaļas un galvenais trūkums ir laiks!
Turpinājums sekos!
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Kniedētās arkas un astīte ir mad, taču disku krāsa aizdomīgi atgādina Padomju laiku grīdas krāsu - pūt vien melnus, ies kopā ar asti un arkām! ;)
Kā arī piesēdināt vajad, lai nav džips, taču liekas, ka pats to saproti. :)
Bet vispār - Лада то что нада! :naac:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nepūtīšu melnus! šādi ļoti patīk un paliks!
Nav tā grīdas krāsa ar to busus krāsoja un dažādas detaļas, tā nav padomju laika sarkanā grunts ;)
Uz ziemu neko nesēdināšu, man jau pietiek mazohisma ar bembi, ka tev ir jauzmanās nevis jābrauc, ar šito var stiept pāri visiem mentiem guļošiem vai stāvošiem :emo:
Bet uz nākamo vasaru gan būs poli bukšu komplekts,aizmugurējā tilta stabilizātors un attiecīgas atsperes sēdinājumam bez fanātisma!
Būs visa piekare pilnībā jauna!
Bloķis arī būs.........

A kā savādāk arkas, ar skrūvēm?
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

Ar arkām viss :cool: Es taču saku, ka ļoti kruta! ;)
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by howitzer »

p.s. - krustus lukturos nevar iemontēt? Ja jau mauc to priekšu mellu, tad mauc kārtīgi! :naac:
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Krustus var, reflektora forma un izmērs ir čotka kā e30 un der Jurča krusti, tika piemērīts :naac:
User avatar
karlisbe
Posts: 6405
Joined: 13 Aug 2005, 18:19
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by karlisbe »

tik šauras riepas ar tik lielu augstumu izskatās šausmīgi. jēga arī nekāda...
• Reibums - labprātīga ļaušanās vājprātam.
Image
User avatar
Micuks
Posts: 2876
Joined: 12 Aug 2006, 21:23
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Micuks »

Nu un kādi tad ir riepu parametri, augstums un platums?
User avatar
Volfsburgs
Posts: 8967
Joined: 16 Dec 2012, 23:34
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Volfsburgs »

Parasti uz platiem diskiem liek riepas ar borta malām, nevis lai veidojas ola. :cool:
Image
User avatar
AtmoBenzin
Posts: 12022
Joined: 01 Nov 2012, 16:10
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by AtmoBenzin »

sajūgs wrote:Parasti uz platiem diskiem liek riepas ar borta malām, nevis lai veidojas ola. :cool:
Šitais. Kādu brīdi jau skatijos un nevarēju saprast kas pa problēmu, kapēc tās riepas tik ovālas.
User avatar
Fretka
Posts: 16435
Joined: 17 Jul 2009, 14:07
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by Fretka »

Aizmugureejaam riepaam ir aizsargmala, tur arii izskataas daudz labaak :)
rixis
Posts: 1957
Joined: 01 Jul 2008, 00:13
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Mans "Driften Dranduļeten" jeb VAZ-21063 [Micuks]

Post by rixis »

vnk jāliek e30 priekšējie lukturi, tas arī viss :naac:

bet ir forsi :cool:
Kia (D)eNiro 64kWh ‘19 :naac:
Audi A3 2.0TDi '09 - pārdots
Nissan Leaf ZE0 '14 - pārdots
Honda Accord Aerodeck F20A2 '94 - pārdots
Honda Civic Aerodeck VTi B18C4 LSD '99 - pārdots
Alfa Romeo 145 Limited 500/No. 383 '00 - karotēs
*Honda Civic EJ9 1.4is '96 - karotēs
Post Reply