Tehniska rakstura diskusijas II

Pastāsti citiem par paveikto, vai paprasi padomu kā un kur to var izdarīt

Moderator: gacciZm

User avatar
Bobcat
Posts: 981
Joined: 13 Nov 2011, 15:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Bobcat »

Izcēlās diskusija kolēģu vidū, tamdēļ nāku pēc "taisnības". :-D

Jautājums par ceļa nodokli.

Cik liels ceļa nodoklis ir bmw e36 2.0 sedanam un cik liels ir e36 2.0 universālim (atšķiras via vienādi?)
Cik liels ir ceļa nodoklis 2.8L e36 sedanam un cik liels e36 2.8 universālim (vienādi vai atšķiras?)

Paldies :yo:
------------
Mani kadri
------------
Edmunds
Sliktdibenis
Posts: 7346
Joined: 08 Sep 2010, 11:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Edmunds »

visiem vienādi 53ls(ar ručku), ar tomātu - 90ls
User avatar
Bobcat
Posts: 981
Joined: 13 Nov 2011, 15:22
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Bobcat »

ahh tad man nebija taisnība :( es minēju, ka atšķiras arī pēc tilpumiem (ķip masa pieaug)
------------
Mani kadri
------------
User avatar
Rii
Posts: 7689
Joined: 21 Sep 2008, 17:50
Location: 200km uz Austrumiem
Has thanked: 0
Been thanked: 5 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Rii »

6cyl touringiem neatkarīgi no manuālās vai tomātkārbas, visiem ir 90ls ;)
6cyl sedaniem laikam tikai ar tomātu bija 90ls, bet hvz, varbūt kļūdos
NB MX-5 99'
MB W211 07'
MB W203 08'
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
User avatar
jaaniss
Audi 80
Posts: 2878
Joined: 11 Feb 2005, 14:22
Location: Jelgava
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by jaaniss »

csdd lapā var visu atrast, ieraksti vn un būs nodoklis, vienādām mašīnām var atšķirties ( aprīkojums uc.) massa
www.ajblasters.lv
Smilšu strūkla, metināšana, gruntēšana.
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

Alien wrote:
ttd wrote:
Alien wrote:
ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr. :hvz:
:reeka: beigta galvas blīve
Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.
nu drīz būs lielāki brīnumi :emo:
Kļūdijies. Uzliku jaunu korķi traukam un viss bumbās.
User avatar
Jancis169
Posts: 14
Joined: 08 Dec 2010, 17:07
Location: Bauska
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Jancis169 »

Sveiki, nesen mainot autinam varstu blivslegus, sanaca shaize- pedejam varstam viens suhars (varsta skava) iekrita ieksa galva Mekleju vairakas stundas ar magnetu un ta ari neatradu, ellas karteri ari nebija. varbuut ir kaadam bijis gadijies kkas lidzigs. Reali kas ir sliktakais ko tas suhars tur var izdarit? vai tomer labak nemt nost galvu? (auto- mazda 626 2.0 benz 16v)
User avatar
kalnins
Posts: 600
Joined: 16 Mar 2007, 21:11
Location: Murjaņi
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by kalnins »

galvu nemt nost nav jeegas, turpini meklēt.
BMW e36 318is bezjēdzīgai riepu kūpināšanai!
BMW 530d ikdienai!
Piedāvāju visa veida auto remontu!
Riepu maiņu un balansēšanu!
Smilšu strūklu!
Kā arī metināšanas,virpošanas un frēzēšanas darbus!
22466286
Melnais
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Melnais »

Vajag atsūkt eļļu no galvas, tas atvieglos meklēšanu.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Cinkotais Audi A4 B6 ar 1.9TDI nedaudz niķojas - īsāk sakot, dažreiz motorelis ir ilgāk jāpakurbulē, pirms sāk rūkt. Citreiz sāk strādāt no pusapgrieziena, taču šad, tad ir jāpagriež kādas 2 sek, lai dzinējs sāktu darboties. Pirms kāda laika tādas problēmas vēl nebija.
Izteiktāk šo traucējumu var novērot tad, kad bākā palicis mazāk degvielas - ap 1/4.

Sūknis?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
*Sicram
Posts: 28465
Joined: 04 May 2008, 00:29
Location: Latvija, Rīga
Has thanked: 3 times
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by *Sicram »

howitzer wrote:Cinkotais Audi A4 B6 ar 1.9TDI nedaudz niķojas - īsāk sakot, dažreiz motorelis ir ilgāk jāpakurbulē, pirms sāk rūkt. Citreiz sāk strādāt no pusapgrieziena, taču šad, tad ir jāpagriež kādas 2 sek, lai dzinējs sāktu darboties. Pirms kāda laika tādas problēmas vēl nebija.
Izteiktāk šo traucējumu var novērot tad, kad bākā palicis mazāk degvielas - ap 1/4.

Sūknis?
audi ! 8)
Piedāvāju kvalitatīvus foto pakalpojumus !
PM vai 29764007



Jā, Pavasara 2019. uzmetēji ir Fretka/Vilciens/Abit
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

howitzer wrote:Cinkotais Audi A4 B6 ar 1.9TDI nedaudz niķojas - īsāk sakot, dažreiz motorelis ir ilgāk jāpakurbulē, pirms sāk rūkt. Citreiz sāk strādāt no pusapgrieziena, taču šad, tad ir jāpagriež kādas 2 sek, lai dzinējs sāktu darboties. Pirms kāda laika tādas problēmas vēl nebija.
Izteiktāk šo traucējumu var novērot tad, kad bākā palicis mazāk degvielas - ap 1/4.

Sūknis?
Sūknītim blīvīte kāda gan jau beigta.
User avatar
howitzer
M30
Posts: 29278
Joined: 18 Aug 2010, 15:02
Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
Has thanked: 0
Been thanked: 1 time

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by howitzer »

Labi, nekst kveščn - kur labāk remontēt šādu defektu?
"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown

Image
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

howitzer wrote:Labi, nekst kveščn - kur labāk remontēt šādu defektu?
Rīgā nezinu. Bet, katrā ziņā, iesaku dzīt uz vietu, kas +/- specializējas uz to. Pats dzinu uz Vidzemes Dīzeļu Remonta Centru. 15ls tik noskaitiju. :cool:
User avatar
Foxijs
Posts: 6821
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs »

ka tā dara jau kādu laiku zinu, bet kāds var pastāstīt kā savirze nesaiet dirsā pēc tādiem uzlabojumiem? vai arī uzliekot to 4mm spaceri pēctam jāuzregulē savirze?
Image
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

saiet. Rati skatās uz āru, jāved uz stenda regulēt pēctam. PRotams, var mēģināt būt mr. precīzais un tos pašus 4mm(ja spaceri precīzi) paskrūvēt uz iekšu katram ratam.

P.s. - un atšķirība ir nenormāli jūtamaa. Full lock, praktiski, netiek izmantots, ļoti reti, bet tad jau sanāk tuvu 90 grādiem. Tagad pa paledojušiem ceļiem tiek iemēģināts un ir zajebis. :cool: Pilnīgi pietiek, ja godīgi. Apgriezties var ar mazāku rādiusu kā mersedes. 8)
User avatar
Foxijs
Posts: 6821
Joined: 17 Mar 2007, 14:30
Location: Rīga
Has thanked: 0
Been thanked: 0
Contact:

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Foxijs »

:cool: laikam lētākais lenķa uzlabojums ever! noteikti tā tiks darīts ja būs e36 :D
User avatar
ttd
Spam addicted
Posts: 12189
Joined: 24 Oct 2011, 11:19
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by ttd »

Foxijs wrote::cool: laikam lētākais lenķa uzlabojums ever! noteikti tā tiks darīts ja būs e36 :D
Ja gribi vēl lētāk, tad varu patiekt, ka tos distancerus var taisīt no rokas - nogriez no attiecīgas trubas, kas der. Ar fleksi neiesaku(nav iespējams pilnīgi taisni un precīzi nogriest), bet uz stacionārā mierīgi var. Arī nekas slikts nenotiks, ja būs 4.** milimetri. Virs 5mm tikai sāk reikai beigties zobi.

Lētākais gan. Man bija doma sākumā taisīt stūres pirstam pāreju, princips tāds pat kā te :
Image
Protams, ka ar standarta šarām un ne tik elegantu. It kā jau varētu uzmeistarot tirgošanai... :hvz: Diezgan sarežģīti uztaisīt kvalitatīvi tādu, jo ir daudz visādu lietu, kas ierobežo. Atdurās pamatā pret to, ka šarām nav gana gara vītne(mazākā problēma) + jāaprēķina precīzi leņķi un tieša jaunā stūres pirksta cauruma vieta. Kā arī - r15 diskā šāds risinājums varētu nesalīst, tā kā bija doma vēl par tādu, kas ir vnk piestiprināta stūres pirksta vietā un nav pie balsta šaras, bet tad atkal ir jādomā kā stingri nostiprināt, lai negrozās(it kā nebūtu sarežģīti, bet vajag tā, lai abām pusēm būtu iespējams uztaisīt pilnīgi identiski un stingri visu).

Jūda - yep. :D
User avatar
Vents S
Posts: 743
Joined: 27 Mar 2012, 11:56
Location: RipoDL
Has thanked: 0
Been thanked: 0

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by Vents S »

šis ir vienīgais tāds auto ar tāda veida bremzēm vai arī es pirmo reizi redzu tādu izpildijumu?

Dodge T -REX
Image
User avatar
berzins42
Posts: 422
Joined: 22 Mar 2012, 20:14
Location: cesis
Has thanked: 0
Been thanked: 2 times

Re: Tehniska rakstura diskusijas II

Post by berzins42 »

kāds verētu paskaidrot kāds būtu ideālais sagāzums priekšā un aimugurē sēdinātām fwd auto. jo kaut kur lasiju ka nosēdinot izmainās visi parametri. UN kā ir labāk tā ka aizmugure ir augstāka vai vienādā līmenī ar priekšu. ?
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST
Post Reply