
Jautājums par ceļa nodokli.
Cik liels ceļa nodoklis ir bmw e36 2.0 sedanam un cik liels ir e36 2.0 universālim (atšķiras via vienādi?)
Cik liels ir ceļa nodoklis 2.8L e36 sedanam un cik liels e36 2.8 universālim (vienādi vai atšķiras?)
Paldies

Moderator: gacciZm
Kada sedinasana? Tourings domats prieks R16.Ar normalu kliriensu. Pa grunteni pabraukt ari. Kartupelu maisu iekraut.
Kļūdijies. Uzliku jaunu korķi traukam un viss bumbās.Alien wrote:nu drīz būs lielāki brīnumittd wrote:Pieļāvu tādu iespējamību, jā, bet spiediena sistēmā gandrīz nekāda un ar temperatūru nav nemazāko problēmu, dūmu arī nav nekādu. Bet poh, aizvedīšu pārbaudīt galvas blīves teoriju.Alien wrote:ttd wrote:Ir neliela problēma ar E34 2.5 TDS. Tā ir sekojoša - pa pārplūdes trubu dzen diezgan daudz tosolu ārā. Īsti nespēju izprast - kāpēc. Nav tā, ka par daudz ieliets. Ja būtu spiediens traukā - tas noietu pa trubu, nevis viss tosols no trauka aizšļāktos. Tas diezgan pamatīgi notiek tieši, teiksim, pēc kārtīgas izgāzēšanas, pat tukšgaitā. Un kaut kā neregulāri - ne gluži vienmēr.beigta galvas blīve
audi !howitzer wrote:Cinkotais Audi A4 B6 ar 1.9TDI nedaudz niķojas - īsāk sakot, dažreiz motorelis ir ilgāk jāpakurbulē, pirms sāk rūkt. Citreiz sāk strādāt no pusapgrieziena, taču šad, tad ir jāpagriež kādas 2 sek, lai dzinējs sāktu darboties. Pirms kāda laika tādas problēmas vēl nebija.
Izteiktāk šo traucējumu var novērot tad, kad bākā palicis mazāk degvielas - ap 1/4.
Sūknis?
Sūknītim blīvīte kāda gan jau beigta.howitzer wrote:Cinkotais Audi A4 B6 ar 1.9TDI nedaudz niķojas - īsāk sakot, dažreiz motorelis ir ilgāk jāpakurbulē, pirms sāk rūkt. Citreiz sāk strādāt no pusapgrieziena, taču šad, tad ir jāpagriež kādas 2 sek, lai dzinējs sāktu darboties. Pirms kāda laika tādas problēmas vēl nebija.
Izteiktāk šo traucējumu var novērot tad, kad bākā palicis mazāk degvielas - ap 1/4.
Sūknis?
Rīgā nezinu. Bet, katrā ziņā, iesaku dzīt uz vietu, kas +/- specializējas uz to. Pats dzinu uz Vidzemes Dīzeļu Remonta Centru. 15ls tik noskaitiju.howitzer wrote:Labi, nekst kveščn - kur labāk remontēt šādu defektu?
Ja gribi vēl lētāk, tad varu patiekt, ka tos distancerus var taisīt no rokas - nogriez no attiecīgas trubas, kas der. Ar fleksi neiesaku(nav iespējams pilnīgi taisni un precīzi nogriest), bet uz stacionārā mierīgi var. Arī nekas slikts nenotiks, ja būs 4.** milimetri. Virs 5mm tikai sāk reikai beigties zobi.Foxijs wrote:laikam lētākais lenķa uzlabojums ever! noteikti tā tiks darīts ja būs e36
My brother have a Volvo 850 turbo intercooler to sale ! SO FAAAAAAST