nezinu skiet ar to klokeni varetu but problemas kur tadu dabutttd wrote:Super.
Bet kā ir ar normālas kloķenes uzlikšanu? Tb ar lielāku gājienu. Tādu + no gaz 24 gilzas + ~1:10 kompresijas pakāpe un būs labinieks! Ja vēl duālie wēberi, tad vspār.
richa33 mosits 2140
Re: richa33 mosits 2140
Go hard or go home
Re: richa33 mosits 2140
Valcē arkas,tad kaut kas sakarīgāks ielīdīs no diskiem.richa33 wrote: lietos kas der tikai ar plauktu labu,es negribu so autinu debesis celt ,ja tehniski butu vel iespejams un nesosas konstrukcijas un izputejs pa zemi nestriketu,vel sedinatu
P.S
LUDZU VAI KADS VAR IZLIDZET AR VAZ ISAJIEM SPORTA AMISIEM AIZMUGURE
VINI TADI PASI KA MAN VNK MAN ORGINALIE JAU GAME OVER DEL SEDINAJUMA
Pēc amīšiem ieteiktu interesēties šeit http://www.plazabaltic.lv/?Autosports
Nemāku teikt vai stabilizators būtu neatļauts apgreids.richa33 wrote:vajag stiprinat aizmugures piekari likt stabilizatoru utt bet ko par to teiks skate jo rali cietiba ir ok amisus un bus ok.bet saniski parak kustas un nav tas kramejos skersam it ipasi pa sausu
Šķērstieņa vietā pie tāda sēdinājuma vajag šitādu
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000289 ... aivers.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000289 ... aivers.jpg
Iedomājies,kas notiek ar atkarīgo tiltu,kad mašīnu nosēdina,a tas pievienots caur šķērstieni ar vienu punktu pie tilta un otru pie virsbūves pretējā pusē.Nosēdini un tiltus aiziet uz sānu.Opelim ar atkarīgo tiltu tikko bija savirze,pie reizes apskatīja pakaļu-5mm nobīde uz sānu no priekšējās ass.
Jā,Gaz ģilzes ielikt ir prātīgs variants.Tev noderētu Singurundi grāmata par mosīša sagatavošanu rallijam.Tur arī Volgas ģilzes Mosīša blokā aprakstītas.Bet smagi Volgas virzuļi,jāatvieglina cik iespējams.Vajag to grāmatu,uz pm atsūti epasta adresi,nosūtīšu.richa33 wrote: protams orginalais dzineju nekadu importa vienozimigi,mekleju sev rezerves dzineju vienalga kada stavokli prieks projekta,vedisu virpot liksu gilzes no gaz 24 utt merkis zirgi 200zs un ta lai aknas girez otradak,un orginals pec iespejas,
p.s nav maksla iecelt 4.4 bmw dzineju un gazt ir maksla uzcelt orginalos,pgaidam ir kadi 110 zs vinam bet so vairs nevilesu tapec mekleju donoru dzineju ,
Šaubos gan vai Tev bez normālas sadales vārpstas vai degvielas padeves šobrīd ir virs 95zirgi tam dzinējam.Jā,griežas labi,bet ,lai 75zirgu vietā būtu 110 tādam motoram ir krietni jāpacīnas.
Ja tiksi līdz to 200zirgu mērķa īstenošanai-tas alumīnija bloks locīsies un vērpsies kā traks.Tev vajag viņam korseti tad izgatavot,lai saturētu to visu kopā.
Latvijā tik viens dzinējs līdz šim piefiksēts ar 1.8 tilpumu Lv.Dabū nesanāca.Vienīgais variants-sūtīt no Krievijas/Ukrainas.Bet tad reizē ar sadaleni,savādāk bez tās,dzinējs kļūs par traktormotoru.ttd wrote:Bet kā ir ar normālas kloķenes uzlikšanu? Tb ar lielāku gājienu. Tādu + no gaz 24 gilzas + ~1:10 kompresijas pakāpe un būs labinieks! Ja vēl duālie wēberi, tad vspār.
Weberi-liela ķēpa bez meistara,kas to mācēs noregulēt.Pajautājiet šejienes bagijistam.

Re: richa33 mosits 2140
lesis wrote:Valcē arkas,tad kaut kas sakarīgāks ielīdīs no diskiem.richa33 wrote: lietos kas der tikai ar plauktu labu,es negribu so autinu debesis celt ,ja tehniski butu vel iespejams un nesosas konstrukcijas un izputejs pa zemi nestriketu,vel sedinatu
P.S
LUDZU VAI KADS VAR IZLIDZET AR VAZ ISAJIEM SPORTA AMISIEM AIZMUGURE
VINI TADI PASI KA MAN VNK MAN ORGINALIE JAU GAME OVER DEL SEDINAJUMA
Pēc amīšiem ieteiktu interesēties šeit http://www.plazabaltic.lv/?Autosports
Nemāku teikt vai stabilizators būtu neatļauts apgreids.richa33 wrote:vajag stiprinat aizmugures piekari likt stabilizatoru utt bet ko par to teiks skate jo rali cietiba ir ok amisus un bus ok.bet saniski parak kustas un nav tas kramejos skersam it ipasi pa sausu
Šķērstieņa vietā pie tāda sēdinājuma vajag šitādu
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000289 ... aivers.jpg
http://pic2.fotki.lv/photos2/10/W000289 ... aivers.jpg
Iedomājies,kas notiek ar atkarīgo tiltu,kad mašīnu nosēdina,a tas pievienots caur šķērstieni ar vienu punktu pie tilta un otru pie virsbūves pretējā pusē.Nosēdini un tiltus aiziet uz sānu.Opelim ar atkarīgo tiltu tikko bija savirze,pie reizes apskatīja pakaļu-5mm nobīde uz sānu no priekšējās ass.
Jā,Gaz ģilzes ielikt ir prātīgs variants.Tev noderētu Singurundi grāmata par mosīša sagatavošanu rallijam.Tur arī Volgas ģilzes Mosīša blokā aprakstītas.Bet smagi Volgas virzuļi,jāatvieglina cik iespējams.Vajag to grāmatu,uz pm atsūti epasta adresi,nosūtīšu.richa33 wrote: protams orginalais dzineju nekadu importa vienozimigi,mekleju sev rezerves dzineju vienalga kada stavokli prieks projekta,vedisu virpot liksu gilzes no gaz 24 utt merkis zirgi 200zs un ta lai aknas girez otradak,un orginals pec iespejas,
p.s nav maksla iecelt 4.4 bmw dzineju un gazt ir maksla uzcelt orginalos,pgaidam ir kadi 110 zs vinam bet so vairs nevilesu tapec mekleju donoru dzineju ,
Šaubos gan vai Tev bez normālas sadales vārpstas vai degvielas padeves šobrīd ir virs 95zirgi tam dzinējam.Jā,griežas labi,bet ,lai 75zirgu vietā būtu 110 tādam motoram ir krietni jāpacīnas.
Ja tiksi līdz to 200zirgu mērķa īstenošanai-tas alumīnija bloks locīsies un vērpsies kā traks.Tev vajag viņam korseti tad izgatavot,lai saturētu to visu kopā.
Latvijā tik viens dzinējs līdz šim piefiksēts ar 1.8 tilpumu Lv.Dabū nesanāca.Vienīgais variants-sūtīt no Krievijas/Ukrainas.Bet tad reizē ar sadaleni,savādāk bez tās,dzinējs kļūs par traktormotoru.ttd wrote:Bet kā ir ar normālas kloķenes uzlikšanu? Tb ar lielāku gājienu. Tādu + no gaz 24 gilzas + ~1:10 kompresijas pakāpe un būs labinieks! Ja vēl duālie wēberi, tad vspār.
Weberi-liela ķēpa bez meistara,kas to mācēs noregulēt.Pajautājiet šejienes bagijistam.Piedevām rezultātam neadekvāts patēriņš brīdī,kad nevajag spiest grīdā.Programmējamā vadība vienīgais ceļš.
e pasta [email protected]
paldies
joks jau tads mositim ka aizmugure nava nekada skerstiena pilnigi neka,tiltsd lagas un amorrtizatori ta ir visa piekare

Go hard or go home
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1251
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: richa33 mosits 2140
Atradu garažā jaunu priekšējo lukturi, ja interesē, varu samainīt pret kaut ko garšīgu:

Varbūt ir vēl kāds mosīšu entuziasts. Ir vēl garažā jauni AZLK2141 priekšējo un aizmugurējo lukturu stikli. IŽ kombi priekšējie gabarīti/pagriezieni. Un izpūtēja bikses no šī paša auto un ja nemaldos, kaut kur bija jābūt arī OEM kartera aizsargam.
PM.

Varbūt ir vēl kāds mosīšu entuziasts. Ir vēl garažā jauni AZLK2141 priekšējo un aizmugurējo lukturu stikli. IŽ kombi priekšējie gabarīti/pagriezieni. Un izpūtēja bikses no šī paša auto un ja nemaldos, kaut kur bija jābūt arī OEM kartera aizsargam.
PM.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: richa33 mosits 2140
kuras puses lukturis?J.K.jr.bad. wrote:Atradu garažā jaunu priekšējo lukturi, ja interesē, varu samainīt pret kaut ko garšīgu:
Varbūt ir vēl kāds mosīšu entuziasts. Ir vēl garažā jauni AZLK2141 priekšējo un aizmugurējo lukturu stikli. IŽ kombi priekšējie gabarīti/pagriezieni. Un izpūtēja bikses no šī paša auto un ja nemaldos, kaut kur bija jābūt arī OEM kartera aizsargam.
PM.
Go hard or go home
- J.K.jr.bad.
- Posts: 1251
- Joined: 09 Jul 2004, 21:22
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: richa33 mosits 2140
Uzmetīšu aci.
J.K.jr.bad.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Re: richa33 mosits 2140
Arī manīju savā hātā no rīta pieturā gaidot troļļuku...
izskatās ļoti piedūrīgi, kkas pietrūkst uz diskiem, liekas vairāk vai mazāk platums..
un smuki skan bubeklis izpūtējā kad atmeties...
izskatās ļoti piedūrīgi, kkas pietrūkst uz diskiem, liekas vairāk vai mazāk platums..
un smuki skan bubeklis izpūtējā kad atmeties...

Autokrāsotājs
BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox

BMW E36 compact daily shitbox
NISSAN LEAF family shitbox
Re: richa33 mosits 2140
richa33 wrote:nav maksla iecelt 4.4 bmw dzineju un gazt ir maksla uzcelt orginalos,pgaidam ir kadi 110 zs vinam bet so vairs nevilesu tapec mekleju donoru dzineju ,

Atbildi godīgi - Tu esi licis kādā mašīnā M60/M62 dzinēju vai tikai bildēs esi redzējis cik tas ir "viegli"? Ta jau visi māk "gudri" komentēt, bet kad uzprasa vai tas ir darīts, tad klusē vai atbild ar pretjautājumu.

Par pašu projektu - man nevisai. Varbūt dzīvē redzot viedoklis mainīsies, bet pagaidām ļoti velk uz laukiem. Riepu kūpināšanas un turbīnas uz krievu dzinējiem man vienmēr izraisa smīnu.

Lai veicas sakārtot hadeni. Krievu dzinējus, lai sāktu skrūvēt ir jānes uz ultraskaņu un pēc tam visas rotējošās detaļas balansēt ar cilvēcisku pielaidi - 0.0 grami. Bez šiem punktiem kaķim viss zem astes un ātri vien viss apniks.
Lai veicās!
Re: richa33 mosits 2140
ir gan darits un ta talakArtis12 wrote:richa33 wrote:nav maksla iecelt 4.4 bmw dzineju un gazt ir maksla uzcelt orginalos,pgaidam ir kadi 110 zs vinam bet so vairs nevilesu tapec mekleju donoru dzineju ,![]()
Atbildi godīgi - Tu esi licis kādā mašīnā M60/M62 dzinēju vai tikai bildēs esi redzējis cik tas ir "viegli"? Ta jau visi māk "gudri" komentēt, bet kad uzprasa vai tas ir darīts, tad klusē vai atbild ar pretjautājumu.![]()
Par pašu projektu - man nevisai. Varbūt dzīvē redzot viedoklis mainīsies, bet pagaidām ļoti velk uz laukiem. Riepu kūpināšanas un turbīnas uz krievu dzinējiem man vienmēr izraisa smīnu.![]()
Lai veicas sakārtot hadeni. Krievu dzinējus, lai sāktu skrūvēt ir jānes uz ultraskaņu un pēc tam visas rotējošās detaļas balansēt ar cilvēcisku pielaidi - 0.0 grami. Bez šiem punktiem kaķim viss zem astes un ātri vien viss apniks.
Lai veicās!
bet tu gan esi loti pozitivs cilveks



Go hard or go home
Re: richa33 mosits 2140
Tas gan, forumā arī var teikt ka esi ielicis un noturbanizējis kādu V8, tāpat neviens nezinās, kamēr dzīvē nebūsi parādījis, tāpēc tas varbūt bija neapdomīgs jautājums.
Par mosīša performanci es visu pateicu kā ir, tā teikt netiku melojis. Palielinot jaudu tur sākās krievu rulete ar gaļasmašīnas sekām. Tas viss dēļ krievu ražotajām rezerves daļām, kur kvalitāte kā suga nav zināma. Netiek runāts par aftermarket detaļām ( plaza, vsmpo u;c ), bet gan rupnīcas paredzētām, konkrētajam modelim.
Lai mosītim ( var pat teikt jebkurai krievu tehnikai ) dzinēju +/- sakārtotu, pietiks ar kustīgo daļu balansēšanu un izsvarošanu, kolektoru pielīdzināšanu, aizdedzes sakārtošanu un tas ir tikai pats sākums. te parādās jautājums - "vai tas ir vajadzīgs?", jo darbs un laiks, lai tikai kvalitatīvi sakārtotu šo dzinēju, līdz līmenim kāds ir lielam vairumam standarta "importa" autiņiem jau no 80tajiem. Viela pārdomām, vai ir vērts likt iekšā laiku un naudu šim dzinējam, lai pēc tam to visu nolaistu podā ( tas par performanci ).
Krievu dzineji tikai un vienīgi "sakārtots stock", bet performancei ir domāti citi bleķa kluči.
Par mosīša performanci es visu pateicu kā ir, tā teikt netiku melojis. Palielinot jaudu tur sākās krievu rulete ar gaļasmašīnas sekām. Tas viss dēļ krievu ražotajām rezerves daļām, kur kvalitāte kā suga nav zināma. Netiek runāts par aftermarket detaļām ( plaza, vsmpo u;c ), bet gan rupnīcas paredzētām, konkrētajam modelim.
Lai mosītim ( var pat teikt jebkurai krievu tehnikai ) dzinēju +/- sakārtotu, pietiks ar kustīgo daļu balansēšanu un izsvarošanu, kolektoru pielīdzināšanu, aizdedzes sakārtošanu un tas ir tikai pats sākums. te parādās jautājums - "vai tas ir vajadzīgs?", jo darbs un laiks, lai tikai kvalitatīvi sakārtotu šo dzinēju, līdz līmenim kāds ir lielam vairumam standarta "importa" autiņiem jau no 80tajiem. Viela pārdomām, vai ir vērts likt iekšā laiku un naudu šim dzinējam, lai pēc tam to visu nolaistu podā ( tas par performanci ).
Krievu dzineji tikai un vienīgi "sakārtots stock", bet performancei ir domāti citi bleķa kluči.
Re: richa33 mosits 2140
un ja jau burnout.lv tad te bus mans mazais burnouts
http://youtu.be/X-zkeGXt-rY
http://youtu.be/X-zkeGXt-rY
Go hard or go home
- howitzer
- M30
- Posts: 29277
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: richa33 mosits 2140
Pastāsti labāk, ko vēl esi sadarījis šim auto. Plāni Tev taču bija kaut ko ar motoru iesākt, ja nemaldos? 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
Re: richa33 mosits 2140
ja jau ir visa ka sadarits velak bus laiks saliksu bildes ir jauns dzinejs,karba isais 4.3 reduktors protams 100%
piekare tiek parbuvedi sgadati jauni diski,visulaiku tiek modificets dzinejs.lidz sim neko neliku jo ka izradas jau biju csdd melnaja saraksta un vini zinaja ka viss nav tik orginals ka uz skati izskatas,bet ta ka jau sis auto ir parbuvejies lidz neatgriezeniskam sogad,es par to vairs neuztraucos ko posteju 


Go hard or go home
- howitzer
- M30
- Posts: 29277
- Joined: 18 Aug 2010, 15:02
- Location: мясо, матюки, убийство и голые сиськи
- Has thanked: 0
- Been thanked: 1 time
Re: richa33 mosits 2140
Tad padalies ar bildēm un aprakstiem, lūdzu - interesanti palasīt par ne pārāk ikdienišķu auto. 

"Drifting a front wheel drive car is like bangin`your sister-it may be fun but it`s wrong!"-Unknown
モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi

モンク島の戦士 / Monku-jima no senshi
- Micuks
- Posts: 2876
- Joined: 12 Aug 2006, 21:23
- Location: Rīga
- Has thanked: 0
- Been thanked: 0
- Contact:
Re: richa33 mosits 2140
No kurienes csdd uzzināja?richa33 wrote:ja jau ir visa ka sadarits velak bus laiks saliksu bildes ir jauns dzinejs,karba isais 4.3 reduktors protams 100%piekare tiek parbuvedi sgadati jauni diski,visulaiku tiek modificets dzinejs.lidz sim neko neliku jo ka izradas jau biju csdd melnaja saraksta un vini zinaja ka viss nav tik orginals ka uz skati izskatas,bet ta ka jau sis auto ir parbuvejies lidz neatgriezeniskam sogad,es par to vairs neuztraucos ko posteju
Re: richa33 mosits 2140
oky tad te bus bisku.. respektivi ziema mosits nebrauca bet tika citigi skruvets tika nomaints viss ko iespejams samainit ritosaja, iegadati skaisti jauni hroma spoguli apstradata grida utt :
seit redzam ari to ka rginalais dzinejs tika parlasits jau velnsvinzin kuro reizi,jo klokene netureja elosana pisas katra zina pie tam modifikacijam ka meginaju izpiest pedejo sulu ara ko var dabut no dzineja....skate puisiem bija ko pabrinities protams viss tika salits ka orginali,visa hadene jauna nelietota,apakasa perfekta viss izcili nav pat 1 ko ielikt par koroziju, motors sterils no a lidz z,bet man ielika protams vecako parbaudit, nav jabrinas pec ta ka tika slipets spridzinats pa rigu,protams skate siem aizdomas ka tur kkas nav tirs un beigas vinam nepatika laikam ka viss tik labi un mani cut cut pievila atgazes un iepisa man 2 un ej majas,,,respektivi no serijas piegriezu vel so to aizvedu valdemaram karburatru guru un izgaju ....
ar bildem paskopi jo vairak tika darits nevis bildets,paldies liels Puteklim par to ka palidzeja man sniegt dzimsanas diena diena davanu - skati mositim ravamies brivdienas, vienkarsi no life ,pa tris dienam gulejam laikam 7 stundas kopsuma
bez vina un protams draudzenes palidzibas man nebutu tada idela davana 




respektivi talak protams skate izieta laizam atpakal pie zemes jo ar sedinajumu nevar iziet neesat jau redzejusi coiloveru lagas atsperu,vai ko tadu prieks moskvicha
liekam visu atpakal izpludi atpakal veberu pareguleto lidz ruckai ,dazreiz bija pat tadi burkani ka ar 3 bremzejot ka pasam bail palikas lidz saku jau piedurties ar to 

nu neko ilgi ta nepabraucu lidz mani nervi bija sabeigti,atkal dzinejam dzenis draugs atnaca ciemos ,sajuga kurvis jau saka izbeigties,karbas kulise visam pielika vienu lielu treknu punktu tam visam cakaram,
un saku domat ka jaliek kas cits ieksa,
un svapojam ara visu nahren
focets uz atro ar servisa nodzitu telefonu,
neko biju domajis viss kko nonacu ka man vajag forda dzineju del ta ka karba ir pateiciga prieks manim kardans uz slicem,un pec izmeriem ta lai nav briesmigi jamodifice tunelis karbas jo skati ta nakamgad gribesies,,,del musu lv birokratijas butu jasvapo atpakal dzinejs utt orginalais,bet es tam biju gatavs lai tikai bauditu darba auglus...
bija doma sviest ieksa v6 dzineju ,grieze it ka laba utt bet tad salasijos par izturibu utt sabijos plus neznaju ka bus ar tiem izmeriem,,,un palasiju citigak un man iepatikas vienkarsi 2.0 litru pinto cuguna bloks un galva ,tas man pat loti dereja ,protams inzektors man karburatori apnika,respektivi dabuju no lietotaja Toma -paldies vinam,dzineju sedinata galva un viss ir loti labi,,,neko braucam uz cesu rajonu swapojam ar draugu ara atkal palidzeja mans labakais draugs ''Puteklis'',no sierras utt,

te jau ieksa piemerisanai,kronsteinu buvesanai utt,njaa skatos pats soka skate izieta 3 marta, ir pabraukts, atpakal viss kas salikts un si bilde jau uznemta 23 marta,ka jau vienmer dienam un naktim pa servisu divas nedelas autins jau ruca un brauca,pirmais test draivs pa teiku ,ta biju iededzies ka [censored] bez kapota ,izplude nebija talak par rezonatoru, aptuveni sesdiena 2 diena,neviena babula negaja pari ielai pohuja vairs,un visi skatijas ka uz 2 pasaules brinumu ka mosis bez kapota ar hvz kadu dzineju pa sausu met skeram ,smaids man bija lidz ausim katra zinja bet ne ilgi atri vien izkida reduktors lupatas
tad vel bija 3.45,
baigais memuars jau sanacis ,es labosos un kad tiksu pie sava mosisa atkal ,sabildesu ka tas izkatas tagad...
kas pa so laiku jau sadarits
orginala baka nekam nedereja dirsa ,uzstaisju sporta baku 20 litri,
suknis 6 baru audi jauns apnika tos lietotos mainit ka zekes,
protams degvielas spiediena regulators,
modificets vadibas bloks,ar orginalo neiet ne tuvu tam ka vajag
ir niknakas sprauslas no galvas neatceros cik kas un ka bet no rovera,kapec no rover ajo man tadas bija
paskatijos razibu parekinaju un sapratu jaliek ieksa un jamegina,
reduktors nomainits un chotka sataists ar 4.30 atiecibu
nja saku domat par tltu ta bija nakama problema ,jau pirmaja testa dragreiz rumbula nahren izlauzu vinu
tagad jau viss savests kartiba.bet planoju visu modificet bisku savadak,,,
ir iegadati diski man patik izcili vienkarsi

aizmugure vel nav jo otri ir japarbuve japarvipo sis tas,,
plus man vajag sadas arku uzlikas ir kads kas var uzstaisit vai ieteikt kur var dabut sadas vai citas ko piebuvet?

gan aizmugurejas gan prieksejas
ja respektivi sis auto briest driftam un pavisam nopietni,,tagad jau tiek mekletas un pamazam bus iegadati ,atvieglinatie klani ar augstu izturbu,virzuli prieks lielas kompresijas un lielu kartumizturibu,sporta sadalene,versija lielakam griezes momentam,un tad putejs vienozimigi no mana skatu punkta tas bus kompresors,,,,
kautka ta isuma ieliksu jums vel paris bildes kas un ka kas man ir tagad,, sorry par lielajam drukas kludam,man labak patik ka jau teicu nevis bildet un rakstit bet darit kur nu vel sadu memuaru rakstit bez kludam
aa un ja jau lasat so te tad ja nu kadam kkas ir protams par saprata cenam vai ari nevajadzigs manir neliels saraksts ko man vajag mositim moska kkas ir:)
aizmugurejas lagas(rezervei otrs komplekts buvesanai otram tiltam)
vajag aizmugerejos amisos ,velams plaza sport vai ko vel labaku jaunu lietotu garums jabut ka zigula standarts vai nedaudz isaki galos ir cilpas
nivas paugstinatas cietibas prieksejas atperes,
prieksejie amisi n t4 cieti cik vien var but
varbut kadam ir mosisa salons viss ,butu jauki sarkans bet izskatisu visus variantus sis man ir izdrasts lidz nemainai:)
divi diski 114.3 x 5 skruvju atalums.blekinieki
megaskvirts tas ta ja nu kkas labs pa naudam ir
prieksejais bampers laba stavkli hroma
moska kadam saglabajusies jauni plaukti prieksejie visi
forda sierras karba pieciniece
paldies par uzmanibu un tagad foto








Turpinajums vienozimigi sekos
a un p.s
tas skanes traki bet man vajag so te trako verki dabut uz angliju (uk) noteikti seit ir kads kas velk autinus no uk tad man vajag preteji un uz treila,jo saprotiet ar paterinu tadu javelk cisterna klat,man te sis tas padoma te ar vinju
piedavajiet sakarigus ciparus paldies:)
seit redzam ari to ka rginalais dzinejs tika parlasits jau velnsvinzin kuro reizi,jo klokene netureja elosana pisas katra zina pie tam modifikacijam ka meginaju izpiest pedejo sulu ara ko var dabut no dzineja....skate puisiem bija ko pabrinities protams viss tika salits ka orginali,visa hadene jauna nelietota,apakasa perfekta viss izcili nav pat 1 ko ielikt par koroziju, motors sterils no a lidz z,bet man ielika protams vecako parbaudit, nav jabrinas pec ta ka tika slipets spridzinats pa rigu,protams skate siem aizdomas ka tur kkas nav tirs un beigas vinam nepatika laikam ka viss tik labi un mani cut cut pievila atgazes un iepisa man 2 un ej majas,,,respektivi no serijas piegriezu vel so to aizvedu valdemaram karburatru guru un izgaju ....
ar bildem paskopi jo vairak tika darits nevis bildets,paldies liels Puteklim par to ka palidzeja man sniegt dzimsanas diena diena davanu - skati mositim ravamies brivdienas, vienkarsi no life ,pa tris dienam gulejam laikam 7 stundas kopsuma






respektivi talak protams skate izieta laizam atpakal pie zemes jo ar sedinajumu nevar iziet neesat jau redzejusi coiloveru lagas atsperu,vai ko tadu prieks moskvicha



nu neko ilgi ta nepabraucu lidz mani nervi bija sabeigti,atkal dzinejam dzenis draugs atnaca ciemos ,sajuga kurvis jau saka izbeigties,karbas kulise visam pielika vienu lielu treknu punktu tam visam cakaram,
un saku domat ka jaliek kas cits ieksa,
un svapojam ara visu nahren

focets uz atro ar servisa nodzitu telefonu,
neko biju domajis viss kko nonacu ka man vajag forda dzineju del ta ka karba ir pateiciga prieks manim kardans uz slicem,un pec izmeriem ta lai nav briesmigi jamodifice tunelis karbas jo skati ta nakamgad gribesies,,,del musu lv birokratijas butu jasvapo atpakal dzinejs utt orginalais,bet es tam biju gatavs lai tikai bauditu darba auglus...
bija doma sviest ieksa v6 dzineju ,grieze it ka laba utt bet tad salasijos par izturibu utt sabijos plus neznaju ka bus ar tiem izmeriem,,,un palasiju citigak un man iepatikas vienkarsi 2.0 litru pinto cuguna bloks un galva ,tas man pat loti dereja ,protams inzektors man karburatori apnika,respektivi dabuju no lietotaja Toma -paldies vinam,dzineju sedinata galva un viss ir loti labi,,,neko braucam uz cesu rajonu swapojam ar draugu ara atkal palidzeja mans labakais draugs ''Puteklis'',no sierras utt,

te jau ieksa piemerisanai,kronsteinu buvesanai utt,njaa skatos pats soka skate izieta 3 marta, ir pabraukts, atpakal viss kas salikts un si bilde jau uznemta 23 marta,ka jau vienmer dienam un naktim pa servisu divas nedelas autins jau ruca un brauca,pirmais test draivs pa teiku ,ta biju iededzies ka [censored] bez kapota ,izplude nebija talak par rezonatoru, aptuveni sesdiena 2 diena,neviena babula negaja pari ielai pohuja vairs,un visi skatijas ka uz 2 pasaules brinumu ka mosis bez kapota ar hvz kadu dzineju pa sausu met skeram ,smaids man bija lidz ausim katra zinja bet ne ilgi atri vien izkida reduktors lupatas

baigais memuars jau sanacis ,es labosos un kad tiksu pie sava mosisa atkal ,sabildesu ka tas izkatas tagad...
kas pa so laiku jau sadarits
orginala baka nekam nedereja dirsa ,uzstaisju sporta baku 20 litri,
suknis 6 baru audi jauns apnika tos lietotos mainit ka zekes,
protams degvielas spiediena regulators,
modificets vadibas bloks,ar orginalo neiet ne tuvu tam ka vajag
ir niknakas sprauslas no galvas neatceros cik kas un ka bet no rovera,kapec no rover ajo man tadas bija

reduktors nomainits un chotka sataists ar 4.30 atiecibu
nja saku domat par tltu ta bija nakama problema ,jau pirmaja testa dragreiz rumbula nahren izlauzu vinu

tagad jau viss savests kartiba.bet planoju visu modificet bisku savadak,,,
ir iegadati diski man patik izcili vienkarsi

aizmugure vel nav jo otri ir japarbuve japarvipo sis tas,,
plus man vajag sadas arku uzlikas ir kads kas var uzstaisit vai ieteikt kur var dabut sadas vai citas ko piebuvet?

gan aizmugurejas gan prieksejas
ja respektivi sis auto briest driftam un pavisam nopietni,,tagad jau tiek mekletas un pamazam bus iegadati ,atvieglinatie klani ar augstu izturbu,virzuli prieks lielas kompresijas un lielu kartumizturibu,sporta sadalene,versija lielakam griezes momentam,un tad putejs vienozimigi no mana skatu punkta tas bus kompresors,,,,
kautka ta isuma ieliksu jums vel paris bildes kas un ka kas man ir tagad,, sorry par lielajam drukas kludam,man labak patik ka jau teicu nevis bildet un rakstit bet darit kur nu vel sadu memuaru rakstit bez kludam

aa un ja jau lasat so te tad ja nu kadam kkas ir protams par saprata cenam vai ari nevajadzigs manir neliels saraksts ko man vajag mositim moska kkas ir:)
aizmugurejas lagas(rezervei otrs komplekts buvesanai otram tiltam)
vajag aizmugerejos amisos ,velams plaza sport vai ko vel labaku jaunu lietotu garums jabut ka zigula standarts vai nedaudz isaki galos ir cilpas
nivas paugstinatas cietibas prieksejas atperes,
prieksejie amisi n t4 cieti cik vien var but
varbut kadam ir mosisa salons viss ,butu jauki sarkans bet izskatisu visus variantus sis man ir izdrasts lidz nemainai:)
divi diski 114.3 x 5 skruvju atalums.blekinieki
megaskvirts tas ta ja nu kkas labs pa naudam ir

prieksejais bampers laba stavkli hroma
moska kadam saglabajusies jauni plaukti prieksejie visi

forda sierras karba pieciniece
paldies par uzmanibu un tagad foto









Turpinajums vienozimigi sekos
a un p.s
tas skanes traki bet man vajag so te trako verki dabut uz angliju (uk) noteikti seit ir kads kas velk autinus no uk tad man vajag preteji un uz treila,jo saprotiet ar paterinu tadu javelk cisterna klat,man te sis tas padoma te ar vinju

piedavajiet sakarigus ciparus paldies:)
Last edited by richa33 on 27 Jul 2014, 03:24, edited 2 times in total.
Go hard or go home