
janvāra beigās Calibrai izbeidzās motors. tika izpūsta galvas blīve. kaut ko tādu jau gaidīju, jo motors bija zem katras kritikas. eļļa gāzās pa visām malām, tosolu spieda āra no sistēmas.
tad nu nedaudz sanāca pabraukt bez tosola (nespēju liet iekšā) un motors "drusku" pārkarsa.

nu neko darīt, ņēmu motoru ārā. kad izņēmu motoru, tad nolēmu, ka šito gan neremontēšu.




itkā garāžā mētājās viens izjaukts C20NE motors, bet negribējās viņu likt kopā, tapēc nākamajā dienā braucu pēc cita motora ar domu, ka pārmetīšu tikai motoru un braukšu talāk.
kad atvedu motoru mājās, tad nolēmu pamērīt kompresiju "jaunajam" motoram. diemžēl vienā cilindrā īsti nebija kompresijas.

takā nekas cits neatlika kā kraut kopā to motoru kurš stāvēja garāžā izjaukts. sapirku jaunas blīves un blīvslēgus. takā motors bija ļoti labā stāvoklī un izdilums bija mazs, tad nolēmu gredzenus un šāles nemainīt.


tika satīrīta galva, pieslīpēti vārsti un galva tika arī noslīpēta.






kā arī viss pārējais tika satīrīts un iztīrīts.


pamazām liku visu kopā.


nu jau motors gandrīz salikts un stāv uz galda.

tālākie darbi:
jāsatīra kārba.
jāpabeidz likt motors kopā.
un vajadzētu satīrīt un sakopt motortelpu.


tas arī pagaidām viss. kaut kad būs vēl kāds updeits ar padarīto.
