Lūk aptuvena tuvās gaismas spuldzes atdeves tabula pie dažādiem spriegumiemFrancis wrote: NU bet ko darit tad ja vinjs BUS mazaks neka dod ara tas gengeris vai vamazaks par 12 V?
vadu maiņa?
10.5V : 510 lumens
11.0V : 597 lumens
11.5V : 695 lumens
12.0V : 803 lumens
12.5V : 923 lumens
12.8V : 1000 lumens ←Rated output voltage
13.0V : 1054 lumens
13.5V : 1198 lumens
14.0V : 1356 lumens ←Rated life voltage
14.5V : 1528 lumens
Ja pievēršam uzmanību, tad saprotam, ka pat ar 1.8 voltu kritumu no 12.8V gaismas atdeve samazinās teju par 50%. Eiropas spuldzēm ražotājs parasti norāda ka 13.2v būs ar 100% atdevi.
Šķiet ka šim civicam, kā lielākajai daļai auto, ir lieli zudumi, jo visa strāva uz lampām tiek padota caur gaismu slēdzi un pa tieviem vadiem.
Stock shēma izskatās aptuveni šādi:

Super duper tūnings ko var izveikt šādā gadījumā, ir: uzinstalējam relejus priekš lampām, kas ieslēgtā stāvoklī baros lampas pa atbilstoša resnuma vadiem pa taisno no AKB bez liekiem zudumiem. Strāva no gaismu slēdža pa kuru agrāk tika barotas lampas tiek izmantota tikai lai aktivizētu releju, kas tālāk ieslēdz gaismas. Protams, izmantojam auto lietošanai paredzētus relejus, neaizmirstam drošinātājus.
Shēma lampu tūningam:

Interesanta lasāmviela par šo tematu, ja ir angļu valodas zināšanas.
http://www.danielsternlighting.com/tech ... elays.html
Šo vajadzētu ierāmēt un uztetovēt uz muguras katram, kas grib likt ksenonu neatbilstošos lukturos.
