Kad e46 nākamais saimnieks bija apskatījis un pateicis, ka ņem, fiksi centos nodefinēt ar kādu auto vēlētos braukt ikdienā. Noteikti gribēju aizmugures piedziņu, lai ziemā ir ko darīt ar to auto. Noteikti gribēju benzīnnieku, lai varētu gazificēt. Noteikti gribēju manuālo kārbu, jo fak automātus. Noteikti gribēju, lai auto ir 4 durvis un tas ir ietilpīgs. Noteikti gribēju, lai auto ir pietiekami jaudīgs, lai ikdienā varētu brīvi pārvietoties un paātrināties jebkādā ātrumā + pat nedomāt par visādiem jefiņiem, kas nelaiž joslā, neļauj apdzīt utt. Un pavisam noteikti gribēju, lai auto ir daudzmaz sterils. Un pēc šiem parametriem atsijājās e36 tourings.
Diezgan ilgi pētīju visādus sludinājumus, bet īsti nekā jēdzīga piedāvājumā nebija. Viss izskatījās saguris, nojāts, norūsējis utt. Biju jau zaudējis cerības atrast kko foršu, kad vienā dienā uz PM BMWPowerā saņēmu interesantu piedāvājumu. Uz Latviju no vāczemes ceļojot svaiga e36 kūtiņa. Piedāvājums ieinteresēja - sagaidīju, lai auto atbrauc uz LV un braucu skatīties. Apskatījos, iepatikās, nopirku.


Par auto:
BMW 328i e36 Touring
1997. gads
5gang manual
Pāris bildes:





Un te jau ar numuriem @ csdd.



Noskrējiens 217.000km. Ir vesela čupa ar visādiem papīriem kas to apliecina. Tā jau uz tām noskrējiena lietām raugos skeptiski, bet nu īsti nav iemesla neticēt, jo auto pa lielam ir samērā sterils.
Ir šis tas no Mpakas (bamperi, sliekšņi, moldingi), forša krāsa (Madeiraviolet), klima, sportsitzes un vēl ganjau viskkas.
Aizbraucu uz apskati un izgāju ar vienu vieninieku:
207 1 Nebūtiski bojāts virzienrādītāja lukturis (lukturi).
Inspektoram nepatika, ka pagrieziena lampiņa bija pārāk balta.

Kas iepriecina visvairāk - auto stāvoklis. Patīkami pec ilgiem laikiem ieraudzīt samērā sterilu e36.

Ir šādi tādi sīkumi jāsataisa:
- nestrādā degvielas dačiks
- klimas ekrāniņš ik pa laikam izdziest
- kkas bish virbrē, visdrīzāk, ka karājošais gultnis
- antena ārpus Rīgas neko neķer
Nākotnes plāni:
- LPG

- coiloveri
- RH r18 diski, kurus biju nopircis priekš e46
- lūpa bamperim, mozh arī spliteri
- resti bamperī aizstāt ar sietu
- reliņi
- kko ar salonu sadomāt. Defaultā ir bijis gaišais salons, lupatnieks, kas aizstāts ar melnām sportsitzēm. Attiecīgi stulbi izskatās, ka panelis un tepiķis ir gaišs, bet beņķi un abšifkas tumšas

- gan jau vēl viskkas.
Bet nu kopumā viss forši. Liekas, ka griežās bish švakāk par manu kupeju, bet nu to norakstu uz lielākās masas un garāka reduktora rēķina.
Citādāk braucu un smaidu! E46 nesniedza pat ne uz pusi tik pozitīvas emocijas.

Līdz ar to ceru, ka šis uzkavēsies ilgāk, kā visi iepriekšējie "otrie" auto
