Rawr.

Cīnijos kārtīgi ar karājošo apmaiņām, kārbas kronšteiniem, izpūtējiem utt. Karoč dafiga darba bija. Vakar bija salikts tā, ka varētu paprovēt piešķilt. Protams, neizdevās. Šodien devos atkal un atradu problēmu un leca pa feino.

Tad sasviedu radiatoru(pirmajā bildē radiatoram paaugstinājumi, jo mans bija augstāks), samainīju eļļu un filtru, sagāzu tosolu un tad vakarā arī beigās uzsildiju un izbraucu līkumu. Ar visām labajām ziemenēm - vienritenis spolē un spolē, uzdodot gāzi vispar nejūt, ka vispār kāda saķere būtu.

Un radās jaua problēma - sēdinājums. Ar TV vai karteri jau šķūrēju sniegu, braucot pa minimālām risām.

Jāliek vien kkādas zilās atsperes, kas bija uz donora.
Katrā ziņā, varu teikt to, ka, ja jāveic šādas pārbūves(karbulis uz šprici un ar visām tā izrietošām sekām), jārēķinās ar jobenu gateri, jo nekas nesapas. Piem. - nav vietas, kur tāda veida komutatoru stuprināt, vēl kaut kādu NO snesoru(hz kas tas par daiktu), induķeni, tosola bačoku(bija radiators bez izplešanās trauka), vadu kaudzi un vēl daudz ko citu... vnk traki.
Tātad, problēmas un lietas kas jāizdara :
Tukšgaita ir 1,5-2k rpm un tas ir ar ciet droseli.

(kāda truba čakarē mani)
Kārba slēdzas glupi(jāmaina eļļa, laikam)
Jāpakrāsojas un jāsaliek priekša
Jāpārtaisa izpūtēja stiprinājumi daudz, daudz stingrāki
Jānomaina atsperes priekšā
Salona apšuvumi jāsamaina
Spidometram jāatrod lampiņas(apgaismojumam)
Te bilži.
