Veca mauka, nekas vairākttd wrote: Šis te ir ļoti labs, kopts tricārs. Vienam čalim no e30.lv pieder.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bincx.html

Šķiet, ka jau 3. vai 4. saimnieka maiņa gada laikā

Moderator: Bastard
Veca mauka, nekas vairākttd wrote: Šis te ir ļoti labs, kopts tricārs. Vienam čalim no e30.lv pieder.
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... bincx.html
Tā kvatra pavasarī bija ar 2.0d dzinēju. SSkā stāvēja, beigās neviens nepirka un iemeta 2.3 20v(kam ir motronic), acīmredzot. Ja griežas lupatās, tad var ņemt, bet tur nebūs neviens bīdijis pārbūvēs priekš TA un par to vai to vajag vai nē es nevaru komentēt. Bet tādu aparātu es arī ņemtu.kars wrote:Vot nevaru izlemtitkā jau svaru kausi ir par labu bembim, bet neliek mieru tās vecās Q lamatas
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... fojkj.html
![]()
![]()
visi ar ko runāju mēgina atrunāt dēļ ke_jetaNepamēģināsi neuzināsi, pirms pirku 535, biju skatīties 200tq audi pre face ar veco paneli un 182zs un cietajiem bloķiem, tā 5cil sakaņa neatstāja vienaldzīgu
un gāja arī viņš kko
bet nobaidija 30l vidējais patēriņš (kompī) un resetojot mazākais ko varēja izspiest (ripinoties ar 5 robu) 16l * ja kompis nemelo, saimnieks dievojās ka tur kkāda maza vaina ko var lēti sataisīt/saregulēt
![]()
kā arī nevienmērīga tukšgaita
![]()
3 mašīnas pēc kārtas jau ir bijuši bmwnēsmu baigais bmw fans, bet kad gribās lētu/sportisku/letām daļām/nosacīti uzticamu RWD, tad bembim tik pat kā nav alternatīvu
![]()
Par motoru uzticamību arī cepuri nost bmw, s50 gan abiem m30 bija zero problemotik lej
Par e30 neloloju ka viņš būs bez rūsas u.c defektiem, par tādu cenu neviens nepārdod mint kondišentā pat arī neplanoju braukt ar viņu ilgi, max 1-2 gadi, + viņš tik lietots pa ziemu..
Rīt apskatīšos to pelēko e30 kupeju
Erm... Ieplūdes kolektors jātaisa no jauna, degvielas reika, GMM utt - principā tikai MS2 via VEMS var uzlikt normāli. Un īsti, manuprāt, neatmaksājas. Viens te stumdija 2.2 motoru ar MS2 un neteiktu, ka ekonomiskāks bija. Un problēmas vienmēr atradās tāpat.AtmoBenzin wrote:A kāpec neviens tiem sūdiem neuzliek vienkārši normālas šprices? Nav īsti no kā ņemt vai kā?
Jo cik noprotu tad tās sūda kvatras maina īpašniekus vidēji reizi trīs mēnešos - kāds nopērk, vienreiz izbrauc, 3 mēn čakarējās lai dabūtu atkal normāli rūcošu un tirgo nākamajam loham.
Ja ir interese kādam, tad jau bez problēmām vēsturi var atrast/noskaidrotAtmoBenzin wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpjxe.html
Say whaat
divsimtais ar sr20 pa 1.5k ls? Čota lēta priekš rwd nissana kuram katru pusdienlaiku nav šāles jāmaina.
Labi, E30 ar M50 vēl kko iet, bet tās 2.2 kvatras ir miroņikars wrote:200sx ir pretīgi, pa to budžetu![]()
un man tieši gribās to žiguļa sajūtuzero ekstras, airu logu utml. :because racecar:
Tad ņem kvatru tādu, jo e30, vismaz vadītāja vietā, ir ērti.kars wrote:200sx ir pretīgi, pa to budžetu![]()
un man tieši gribās to žiguļa sajūtuzero ekstras, airu logu utml. :because racecar:
Tas divsimtais sr20 vēl vasarā piedērēja man čomam, cik zinu tur viss ir diezgan ok ar to auto, tika likts pa daļām kopā, pie desas tika iepirkta laba bundža, vēlāk sr20 tika iekrāmēts no s14a utt. priekš tās cenas diezgan labs variantsArchuks wrote:Ja ir interese kādam, tad jau bez problēmām vēsturi var atrast/noskaidrotAtmoBenzin wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpjxe.html
Say whaat
divsimtais ar sr20 pa 1.5k ls? Čota lēta priekš rwd nissana kuram katru pusdienlaiku nav šāles jāmaina.
Pa cik toreiz atdevi eMmīti?kars wrote:bija trekni gadi, bija $, bija m3tagat braucu ar pieticīgākiem auto
mans ex m3 tagat ir līvānos http://www.kupunslipe.lv/forum/viewtopi ... d64361a50b
pārdevu viņu par :akcijas cenu: domāju ka rekord zema cena priekš euro m3
Uzskatu, ka jebkuru "cadetu" vispār nav jēgas ņemt. Ja tas sr20 tiešām ir tip top, un viss, kas nepieciešams, ir pārkrāsošana, tad tiešām labs variantsEdgars_H wrote:Tas divsimtais sr20 vēl vasarā piedērēja man čomam, cik zinu tur viss ir diezgan ok ar to auto, tika likts pa daļām kopā, pie desas tika iepirkta laba bundža, vēlāk sr20 tika iekrāmēts no s14a utt. priekš tās cenas diezgan labs variantsArchuks wrote:Ja ir interese kādam, tad jau bez problēmām vēsturi var atrast/noskaidrotAtmoBenzin wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpjxe.html
Say whaat
divsimtais ar sr20 pa 1.5k ls? Čota lēta priekš rwd nissana kuram katru pusdienlaiku nav šāles jāmaina.
tas bija 3.0 94 gada, bet tāpat gāja lopā priekš pirmā rwd, pirms tam man bija mk3 golfsMikelis wrote:Pa cik toreiz atdevi eMmīti?kars wrote:bija trekni gadi, bija $, bija m3tagat braucu ar pieticīgākiem auto
mans ex m3 tagat ir līvānos http://www.kupunslipe.lv/forum/viewtopi ... d64361a50b
pārdevu viņu par :akcijas cenu: domāju ka rekord zema cena priekš euro m3![]()
3,2 bija?
kars wrote:tas bija 3.0 94 gada, bet tāpat gāja lopā priekš pirmā rwd, pirms tam man bija mk3 golfsMikelis wrote:Pa cik toreiz atdevi eMmīti?kars wrote:bija trekni gadi, bija $, bija m3tagat braucu ar pieticīgākiem auto
mans ex m3 tagat ir līvānos http://www.kupunslipe.lv/forum/viewtopi ... d64361a50b
pārdevu viņu par :akcijas cenu: domāju ka rekord zema cena priekš euro m3![]()
3,2 bija?
nekādas ziepes nesavāriju ar viņu tik cik pāris x paliku bez tiesībām "gandrīz"![]()
atdzinu no de pa 9k euro pārdevu pa 1,9k lvl
jāpadomā, bet man visas jostas savelkot max 1,4lvl ir tagat pieejami, negribu mēnesi gaidītFetka wrote:Uzskatu, ka jebkuru "cadetu" vispār nav jēgas ņemt. Ja tas sr20 tiešām ir tip top, un viss, kas nepieciešams, ir pārkrāsošana, tad tiešām labs variantsEdgars_H wrote:Tas divsimtais sr20 vēl vasarā piedērēja man čomam, cik zinu tur viss ir diezgan ok ar to auto, tika likts pa daļām kopā, pie desas tika iepirkta laba bundža, vēlāk sr20 tika iekrāmēts no s14a utt. priekš tās cenas diezgan labs variantsArchuks wrote:Ja ir interese kādam, tad jau bez problēmām vēsturi var atrast/noskaidrotAtmoBenzin wrote:http://www.ss.lv/msg/lv/transport/cars/ ... gpjxe.html
Say whaat
divsimtais ar sr20 pa 1.5k ls? Čota lēta priekš rwd nissana kuram katru pusdienlaiku nav šāles jāmaina.