Man ziema riebjās kā gadalaiks, nekāda sakara ar piedziņām
Na* to sēdinājumu, atgriežamies pie džipiem
Wait. What. Hell no
Iemesls:
Jāliek iekšā klimatkontrole. Tiem kas tankā - mainās pečkas kaste ar visām zarnām, pravodka kastei, pravodka zem paneļiem, pravodka dzesēšanas ventilatoriem un devējiem motortelpā, paneļa vidusdaļa, nāk klāt čupa ar devējiem, jāgriež 2 caurumi ugunssienā un kaudze citu sīku sūdu.
It's working. Pagaidām gan tikai salona sildošā daļa. Ar saldējošo ir tā, ka 2,0 8v motoriem kompresors ar kronšteinu īsti uz katra stūra nemetājās, jo no rūpnīcas reti kurš no viņiem tika aprīkots ar klimu/kondišu (pretstatā v6) un plānā ir cits dzinējs, tad neredzu īsti jēgu meklēt pa kosmosu kompresoru un viņa kronšteinu.
Pa starpai dabūti vel daži sīkumi:
Pēlekais S2 instrumentu panelis
S2 avant sliekšņi.
Centrālās atslēgas sūknis no 97. gada S6+. Ko tas nozīmē? Savienojamību ar VAGcom un iespēju saprogrammēt dažādas opcijas (automātisku durju aizslēgšanos pie 15kmh, automātisku atslēgšanos izņemot atslēgu u.t.t.), signalizācijas un centrālās atslēgas konfigurēšanu. Bet par to sīkak kautkad vēlāk.
Ta ka laiks diezgan smagi sucks, skrūvēt braucu reti pa brīvdienām, tik tagad, kad paliek siltāks pieskrienu biežāk. Plāns ir līdz ar balto sūdu izzušanu dabūt viņu braucamu, dzīt majās un salikt līdz galam, jo 90% salona, kurš lielakā daļa būs cits, atrodās mājās.
Nobeigumā snaps no vakardienas serviceday
